Dostawa mebli biurowych fabrycznie nowych do Urzędu Skarbowego w Siedlcach

Data publikacji 2016-11-16
Data zakończenia 2016-11-24 10:00:00
Instytucja Izba Skarbowa w Warszawie
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Meble

Szczegóły

Numer ogłoszenia 344644 / 2016
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391000003
Adres strony internetowej siwz
Zależne od

Przedmiot zamówienia

Dostawa mebli biurowych fabrycznie nowych do Urzędu Skarbowego w Siedlcach.
W cenie dostawy Wykonawca uwzględni: transport, wniesienie mebli do wyznaczonych pomieszczeń, montaż oraz wszelkie inne koszty, które będą niezbędne do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik Nr 1 do SIWZ. Szafy aktowe 23 szt., biurka 10 szt., systenery 19 szt., stoły 8 szt., lady z szafkami 4 komplety, szafy 24 szt., aneks kuchenny 16 szafek, biurko do gabinetu 1 szt.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 2016
Nazwa Izba Skarbowa w Warszawie
Ulica ul. Alojzego Felińskiego
Nr domu 2B
Miejscowość Warszawa
Kod Pocztowy 01513
Panstwo Polska
Województwo mazowieckie
Tel 22 5618000, 5618017, 5618018
Fax 22 561 80 17
Email adam.stepniewski@mz.mofnet.gov.pl ; jacek.wielkopolanin@mz.mofnet.gov.pl
Adres strony url www.warszawa.apodatkowa.gov.pl
Regon 00000001021100
Obowiązkowa Tak
Zamieszczanie obowiazkowe Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia administracja rządowa terenowa
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja Tak
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.warszawa.apodatkowa.gov.pl
Czy podzielone na czesci Nie
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert Tak
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny Zgodnie z dyspozycją art. 10c Ustawy ustala się formę pisemną składania oferty za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23.11. 2012 r. – Prawo pocztowe (t. j.: Dz. U. z 2016 r. poz. 1113), osobiście lub za pośrednicwem posłańca
Numer referencyjny PN/23/2016
Rodz zam D
Okres2c 20/12/2016
Szacunkowa wart zam calosc 48780.49
Waluta calosc PLN
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 Nie
Czas O
Okreslenie warunkow Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej,jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. Wymóg złożenia aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej nie dotyczy Wykonawców krajowych. Stosowny odpis w właściwego rejestru Zamawiający pobierze samodzielnie na podstawie informacji zawartych w druku oferty. Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zamiast powyższego dokumentu składa dokumenty zgodnie z dyspozycją § 7 Rozporządzenia wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Posiadają zdolność zawodową (doświadczenie) do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia tj.Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia powyższy warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie zrealizował lub realizuje zamówienie na dostawę przedmiotu zamówienia. Wśród wykazanych dostaw Wykonawca musi wykazać się wykonaniem lub wykonywaniem, minimum 2 dostaw zgodnych z przedmiotem zamówienia (na podstawie odrębnych umów) o łącznej wartości nie mniejszej niż: 60 000,00 zł brutto (słowie złotych: sześćdziesiąt tysięcy i 00/100.
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow Nie
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie Tak
Art 24 ust 5 pkt 1 Tak
Art 24 ust 5 pkt 2 Tak
Art 24 ust 5 pkt 3 Tak
Art 24 ust 5 pkt 4 Tak
Art 24 ust 5 pkt 5 Tak
Art 24 ust 5 pkt 6 Tak
Art 24 ust 5 pkt 7 Tak
Art 24 ust 5 pkt 8 Tak
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia Tak
Wykaz dokumentow zaswiadczen Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej,jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. Wymóg złożenia aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej nie dotyczy Wykonawców krajowych. Stosowny odpis w właściwego rejestru Zamawiający pobierze samodzielnie na podstawie informacji zawartych w druku oferty. Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zamiast powyższego dokumentu składa dokumenty zgodnie z dyspozycją § 7 Rozporządzenia wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Zakresie warunkow udzialu Na potwierdzenie spełniania warunku określonego w Części V ppkt 1.2 Wykonawca złoży wykaz zrealizowanych dostaw przedmiotu zamówienia oraz załączy dowody, że dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Wykonawca przedłoży dowody na potwierdzenie, że dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie zgodnie z dyspozycją § 2 ust. 4 pkt 2 Rozporządzenia lub oświadczenie własne Wykonawcy w przypadku,gdy z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać dowodu,że dostawy zostały wykonane należycie. Jeżeli Wykonawca: - na potwierdzenie, że dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie zamiast dowodu będzie przedkładał oświadczenie własne Wykonawcy, Zamawiający żąda złożenia pisemnej informacji uzasadniającej obiektywne przyczyny niemożliwości uzyskania dowodu. Zamawiający, gdy wykaz lub dowody, o których mowa w pkt 5.1 będą budzić wątpliwości lub gdy z dowodu albo z innego dokumentu wynika, ze zamówienie nie zostało wykonane lub zostało wykonane należycie, zwróci się bezpośrednio do właściwego podmiotu na rzecz, którego dostawy były lub miały zostać wykonane, o przedłożenie dodatkowych informacji lub dokumentów bezpośrednio Zamawiającemu.
Inne dokumenty niewymienione 1. Zestawienie cen ofertowych przedmiotu zamówienia wg wzoru załączonego przez Zamawiającego w oryginale. 2. W przypadku ustanowienia pełnomocnika lub obowiązku ustanowienia pełnomocnika do reprezentacji w postępowaniu do oferty należy załączyć pełnomocnictwo rodzajowe lub szczegółowe wskazujące zakres pełnomocnictwa dla ustanowionego pełnomocnika. Pełnomocnictwo winno być złożone w oryginale lub w formie odpisu potwierdzonego notarialnie. 3.W terminie wskazanym w art. 24 ust. 11 Ustawy Wykonawcy złożą oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do jednej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2007 r. nr 50, poz. 331 ze zm.) wspólnie z Wykonawcami, którzy złożyli oferty w postępowaniu. Zamawiający na stronie internetowej, gdzie będzie zamieszczona SIWZ zamieści druk „Informacja o przynależności do grupy kapitałowej” do samodzielnego pobrania przez Wykonawców i złożenia w wyznaczonym terminie.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Na potwierdzenie, że oferowane meble są zgodne z opisem przedmiotu zamówienia i spełniają standardy, Wykonawca przedłoży następujące dokumenty: 1) oświadczenie, że oferowane meble biurowe spełniają wymagania określone w SIWZ, załączniku nr 1 do SIWZ - Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia i posiadają aktualne atesty higieniczne, certyfikaty lub inne dokumenty wydane przez uprawnioną jednostkę dopuszczającą podstawowe materiały, z których zostały wykonane meble, do stosowania w pomieszczeniach biurowych.Powyższe dokumenty powinny być ważne w dniu składania ofert i powinny być wystawione na oferowany wyrób.
Wadium 1. Zamawiający w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego ustala wadium w wysokości: 1 400,00 zł brutto, (słownie złotych: jeden tysiąc czterysta i 00/100). 2. Wadium Wykonawca może wnieść dowolnie w jednej lub kilku formach wskazanych w art. 45 ust. 6 Ustawy. 3. Wadium wnoszone w pieniądzu Wykonawcy zobowiązani są wpłacić na bankowy rachunek Zamawiającego: Nr 41 1130 1017 0200 0000 0013 7215 w BGK I O/Warszawa: z adnotacją: Wadium- Postępowanie PN/23/2016 4. Wadium winno być wniesione przed upływem terminu składania ofert. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej (przelewem) zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego. 5. Zamawiający wymaga od Wykonawcy w przypadku wnoszenia wadium w formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 pkt 2-5 Ustawy załączenia do oferty oryginału gwarancji lub poręczenia. 6. Dokument gwarancyjny wnoszony w formie gwarancji lub poręczenia: - winien jednoznacznie wymieniać przypadki bezwarunkowej i nieodwołalnej wypłaty wniesionego wadium Zamawiającemu, na każde jego żądanie w przypadku wystąpienia udokumentowanych okoliczności wskazanych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 Ustawy; - w przypadku wnoszenia przez konsorcjum wskazywać imiennie wszystkich członków konsorcjum biorących udział w postępowaniu, chyba że z innych dokumentów (upoważnienia dla lidera konsorcjum, umowy konsorcjum) jednoznacznie wynika, że wadium wnosi lider w imieniu wszystkich członków konsorcjum. 7. Zwrotu wpłaconego wadium Wykonawcom, Zamawiający dokona w trybie i na zasadach zapisanych w art. 46 Ustawy.
Czy wadium Tak
Czy przewiduje udzielenie zaliczek Nie
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy ograniczenie liczby uczestnikow Nie
Czy obejmuje ustanowienie Nie
Czy pobranie umowy ramowej dynamicznego katalogow Nie
Czy umowy ramowej dynamicznego katalogow Nie
Czy zmiana umowy Nie
Kryt 0 cena
Kryt 0p 85
Czy będzie aukcja Nie
Data składania wniosków 24/11/2016
Godzina składania wniosków 10:00
IV 4 4 jezyki Język polski
Termin on
Termin związania ofertą 30
Zastosowanie procedury pzp Tak
IV 6 2 SkrocenieTerminu Nie
IV 6 5 Nie
Czy unieważnienie Tak
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)