Biuletyn |
2016
|
Nazwa |
Izba Skarbowa w Warszawie
|
Ulica |
ul. Alojzego Felińskiego
|
Nr domu |
2B
|
Miejscowość |
Warszawa
|
Kod Pocztowy |
01513
|
Panstwo |
Polska
|
Województwo |
mazowieckie
|
Tel |
22 5618000, 5618017, 5618018
|
Fax |
22 561 80 17
|
Email |
adam.stepniewski@mz.mofnet.gov.pl ; jacek.wielkopolanin@mz.mofnet.gov.pl
|
Adres strony url |
www.warszawa.apodatkowa.gov.pl
|
Regon |
00000001021100
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
administracja rządowa terenowa
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
Tak
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.warszawa.apodatkowa.gov.pl
|
Czy podzielone na czesci |
Nie
|
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert |
Tak
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny |
Zgodnie z dyspozycją art. 10c Ustawy ustala się formę pisemną składania oferty za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23.11. 2012 r. – Prawo pocztowe (t. j.: Dz. U. z 2016 r. poz. 1113), osobiście lub za pośrednicwem posłańca
|
Numer referencyjny |
PN/23/2016
|
Rodz zam |
D
|
Okres2c |
20/12/2016
|
Szacunkowa wart zam calosc |
48780.49
|
Waluta calosc |
PLN
|
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 |
Nie
|
Czas |
O
|
Okreslenie warunkow |
Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej,jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw
wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. Wymóg złożenia aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej nie dotyczy Wykonawców krajowych. Stosowny odpis w właściwego rejestru Zamawiający pobierze samodzielnie na podstawie informacji zawartych w druku oferty.
Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zamiast powyższego dokumentu składa dokumenty zgodnie z dyspozycją § 7 Rozporządzenia wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Posiadają zdolność zawodową (doświadczenie) do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia tj.Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia powyższy warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie zrealizował lub realizuje zamówienie na dostawę przedmiotu zamówienia.
Wśród wykazanych dostaw Wykonawca musi wykazać się wykonaniem lub wykonywaniem, minimum 2 dostaw zgodnych z przedmiotem zamówienia (na podstawie odrębnych umów) o łącznej wartości nie mniejszej niż:
60 000,00 zł brutto (słowie złotych: sześćdziesiąt tysięcy i 00/100.
|
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow |
Nie
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
Tak
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
Tak
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
Tak
|
Art 24 ust 5 pkt 3 |
Tak
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
Tak
|
Art 24 ust 5 pkt 5 |
Tak
|
Art 24 ust 5 pkt 6 |
Tak
|
Art 24 ust 5 pkt 7 |
Tak
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
Tak
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
Tak
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej,jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw
wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. Wymóg złożenia aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej nie dotyczy Wykonawców krajowych. Stosowny odpis w właściwego rejestru Zamawiający pobierze samodzielnie na podstawie informacji zawartych w druku oferty.
Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zamiast powyższego dokumentu składa dokumenty zgodnie z dyspozycją § 7 Rozporządzenia wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
|
Zakresie warunkow udzialu |
Na potwierdzenie spełniania warunku określonego w Części V ppkt 1.2 Wykonawca złoży wykaz zrealizowanych dostaw przedmiotu zamówienia oraz załączy dowody, że dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Wykonawca przedłoży dowody na potwierdzenie, że dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie zgodnie z dyspozycją § 2 ust. 4 pkt 2 Rozporządzenia lub oświadczenie własne Wykonawcy w przypadku,gdy z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać dowodu,że dostawy zostały wykonane należycie.
Jeżeli Wykonawca:
- na potwierdzenie, że dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie zamiast dowodu będzie przedkładał oświadczenie własne Wykonawcy, Zamawiający żąda złożenia pisemnej informacji uzasadniającej obiektywne przyczyny niemożliwości uzyskania dowodu.
Zamawiający, gdy wykaz lub dowody, o których mowa w pkt 5.1 będą budzić wątpliwości lub gdy z dowodu albo z innego dokumentu wynika, ze zamówienie nie zostało wykonane lub zostało wykonane należycie, zwróci się bezpośrednio do właściwego podmiotu na rzecz, którego dostawy były lub miały zostać wykonane, o przedłożenie dodatkowych informacji lub dokumentów bezpośrednio Zamawiającemu.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Zestawienie cen ofertowych przedmiotu zamówienia wg wzoru załączonego przez Zamawiającego w oryginale.
2. W przypadku ustanowienia pełnomocnika lub obowiązku ustanowienia pełnomocnika do reprezentacji w postępowaniu do oferty należy załączyć pełnomocnictwo rodzajowe lub szczegółowe wskazujące zakres pełnomocnictwa dla ustanowionego pełnomocnika. Pełnomocnictwo winno być złożone w oryginale lub w formie odpisu potwierdzonego notarialnie.
3.W terminie wskazanym w art. 24 ust. 11 Ustawy Wykonawcy złożą oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do jednej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r.
o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2007 r. nr 50, poz. 331 ze zm.) wspólnie z Wykonawcami, którzy złożyli oferty w postępowaniu.
Zamawiający na stronie internetowej, gdzie będzie zamieszczona SIWZ zamieści druk „Informacja o przynależności do grupy kapitałowej” do samodzielnego pobrania przez Wykonawców i złożenia w wyznaczonym terminie.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Na potwierdzenie, że oferowane meble są zgodne z opisem przedmiotu zamówienia i spełniają standardy, Wykonawca przedłoży następujące dokumenty:
1) oświadczenie, że oferowane meble biurowe spełniają wymagania określone w SIWZ, załączniku nr 1 do SIWZ - Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia i posiadają aktualne atesty higieniczne, certyfikaty lub inne dokumenty wydane przez uprawnioną jednostkę dopuszczającą podstawowe materiały, z których zostały wykonane meble, do stosowania w pomieszczeniach biurowych.Powyższe dokumenty powinny być ważne w dniu składania ofert i powinny być wystawione na oferowany wyrób.
|
Wadium |
1. Zamawiający w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego ustala wadium w wysokości: 1 400,00 zł brutto, (słownie złotych: jeden tysiąc czterysta i 00/100).
2. Wadium Wykonawca może wnieść dowolnie w jednej lub kilku formach wskazanych w art. 45 ust. 6 Ustawy.
3. Wadium wnoszone w pieniądzu Wykonawcy zobowiązani są wpłacić na bankowy rachunek Zamawiającego: Nr 41 1130 1017 0200 0000 0013 7215 w BGK I O/Warszawa: z adnotacją: Wadium- Postępowanie PN/23/2016
4. Wadium winno być wniesione przed upływem terminu składania ofert. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej (przelewem) zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego.
5. Zamawiający wymaga od Wykonawcy w przypadku wnoszenia wadium w formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 pkt 2-5 Ustawy załączenia do oferty oryginału gwarancji lub poręczenia.
6. Dokument gwarancyjny wnoszony w formie gwarancji lub poręczenia:
- winien jednoznacznie wymieniać przypadki bezwarunkowej i nieodwołalnej wypłaty wniesionego wadium Zamawiającemu, na każde jego żądanie w przypadku wystąpienia udokumentowanych okoliczności wskazanych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 Ustawy;
- w przypadku wnoszenia przez konsorcjum wskazywać imiennie wszystkich członków konsorcjum biorących udział w postępowaniu, chyba że z innych dokumentów (upoważnienia dla lidera konsorcjum, umowy konsorcjum) jednoznacznie wynika, że wadium wnosi lider w imieniu wszystkich członków konsorcjum.
7. Zwrotu wpłaconego wadium Wykonawcom, Zamawiający dokona w trybie i na zasadach zapisanych w art. 46 Ustawy.
|
Czy wadium |
Tak
|
Czy przewiduje udzielenie zaliczek |
Nie
|
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych |
Nie
|
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych |
Nie
|
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Czy ograniczenie liczby uczestnikow |
Nie
|
Czy obejmuje ustanowienie |
Nie
|
Czy pobranie umowy ramowej dynamicznego katalogow |
Nie
|
Czy umowy ramowej dynamicznego katalogow |
Nie
|
Czy zmiana umowy |
Nie
|
Kryt 0 |
cena
|
Kryt 0p |
85
|
Czy będzie aukcja |
Nie
|
Data składania wniosków |
24/11/2016
|
Godzina składania wniosków |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
Język polski
|
Termin |
on
|
Termin związania ofertą |
30
|
Zastosowanie procedury pzp |
Tak
|
IV 6 2 SkrocenieTerminu |
Nie
|
IV 6 5 |
Nie
|
Czy unieważnienie |
Tak
|