Kompleksowa obsługa serwisowa systemu informatycznego Simple.ERP i eSimple w Centrum Onkologii – Instytucie im. Marii Skłodowskiej-Curie w Warszawie, nr spraw PN-162/16/MS

Data publikacji 2016-11-18
Data zakończenia 2016-11-28 10:00:00
Instytucja Centrum Onkologii Instytut im. Marii Skłodowskiej-Curie
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia

Szczegóły

Numer ogłoszenia 346250 / 2016
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 720000005
Adres strony internetowej siwz
Zależne od

Przedmiot zamówienia

Kompleksowa obsługa serwisowa systemu informatycznego Simple.ERP i eSimple
w Centrum Onkologii – Instytucie im. Marii Skłodowskiej-Curie w Warszawie

Dodatkowe informacje

Biuletyn 2016
Nazwa Centrum Onkologii Instytut im. Marii Skłodowskiej-Curie
Ulica ul. Wawelska
Miejscowość Warszawa
Kod Pocztowy 02034
Panstwo Polska
Województwo mazowieckie
Tel 22 570 94 63
Fax 22 570 94 63
Email motelska@coi.waw.pl
Adres strony url www.coi.waw.pl
Regon 28836600000
Obowiązkowa Tak
Zamieszczanie obowiazkowe Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia inny:
Czy dostep dokumentow zamowienia Tak
Dostep dokumentow zamowienia www.coi.waw.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja Tak
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.coi.waw.pl
Czy wymagane przeslanie ofert Tak
Wymagane przeslanie ofert inny forma pisemna
Czy podzielone na czesci Nie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Centrum Onkologii-Instytut im. Marii Skłodowskiej- Curie , Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia, ul. Wawelska 15B, 02-034 Warszawa (pokój nr 003)
Numer referencyjny nr sprawy PN-162/16/MS
Rodz zam U
Okres2c 4
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 Nie
Czas O
Okreslenie warunkow Warunek kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów – Wykonawca spełni warunek jeżeli przedłoży wraz z ofertą: Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - według wzoru w załączniku nr 1 do SIWZ ( oraz zał. nr 1a i 1b - jeżeli dotyczą)
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Warunek sytuacji ekonomicznej lub finansowej – Wykonawca spełni warunek jeżeli przedłoży wraz z ofertą: Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - według wzoru w załączniku nr 1 do SIWZ ( oraz zał. nr 1a i 1b - jeżeli dotyczą)
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Warunek zdolność techniczna lub zawodowa - Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że: a) wykonał w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy - załącznik nr 5 do SIWZ. Warunek powyższy zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie przynajmniej 2 (dwie) usługi podobne do usługi objętej przedmiotem zamówienia. Za usługę rodzajowo odpowiadającą przedmiotowi zamówienia Zamawiający uzna każdą usługę spełniającą poniższy warunek:  usługa polegała na wykonywaniu serwisu systemu Simple.ERP w okresie co najmniej 12 miesięcy, a wartość zamówienia wynosiła nie mniej niż 100.000,00 PLN brutto. b) osoby skierowane przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego posiadają:  Przynajmniej 2 (dwie) osoby posiadające właściwe kwalifikacje i doświadczenie w zakresie świadczenia gwarancji i serwisu systemu Simple.ERP - posiadające doświadczenie w min. 2 zamówieniach na usługi serwisowe systemu Simple.ERP zgodnie z załącznikiem nr 6 do SIWZ oraz oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - zgodnie z załącznikiem nr 6 do SIWZ
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie Tak
Art 24 ust 5 pkt 1 Tak
Wykaz dokumentow zaswiadczen W celu wykazania braku podstaw wykluczenia z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 5 pkt. 1 ustawy Zamawiający wymaga złożenia: 1. Oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 5 pkt. 1 - według wzoru w załączniku nr 2 do SIWZ ( oraz zał. nr 2 a , 2 b , 2c - jeżeli dotyczą); Wykonawca, który podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt. 13 i 14 oraz 16- 20 ustawy PZP, może przedstawić dowody na to, że podjęte przez niego środki są wystarczające do wykazania jego rzetelności, w szczególności udowodnić naprawienie szkody wyrządzonej przestępstwem lub przestępstwem skarbowym, zadośćuczynienie pieniężne za doznaną krzywdę lub naprawienie szkody, wyczerpujące wyjaśnienie stanu faktycznego oraz współpracę z organami ścigania oraz podjęcie konkretnych środków technicznych, organizacyjnych i kadrowych, które są odpowiednie dla zapobiegania dalszym przestępstwom lub przestępstwom skarbowym lub nieprawidłowemu postępowaniu Wykonawcy. Procedury „samooczyszczenia” się Wykonawcy nie stosuje się, jeżeli wobec Wykonawcy, będącego podmiotem zbiorowym, orzeczono prawomocnym wyrokiem sądu zakaz ubiegania się o udzielenie zamówienia oraz nie upłynął określony w tym wyroku okres obowiązywania tego zakazu. W celu skorzystania z instytucji „samooczyszczenia”, Wykonawca zobowiązany jest do wypełnienia stosownych informacji w oświadczeniu stanowiącym nr 2 do SIWZ (oraz zał. nr 2 a i 2 b - jeżeli dotyczą); oraz 2. odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 - lub wskazania w Oświadczeniu o którym mowa w pkt. 1. miejsca pobrania lub wykorzystania dokumentu złożonego do innego postępowania prowadzonego przez Zamawiającego; 3. zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - lub wskazania w Oświadczeniu o którym mowa w pkt. 1. miejsca pobrania lub wykorzystania dokumentu złożonego do innego postępowania prowadzonego przez Zamawiającego; 4. zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - lub wskazania w Oświadczeniu o którym mowa w pkt. 1. miejsca pobrania lub wykorzystania dokumentu złożonego do innego postępowania prowadzonego przez Zamawiającego; 5. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, tj. podania nazw firm i adresów Wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie, zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy PZP (załącznik nr 8 do SIWZ). Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą, który złożył ofertę w tym postępowaniu nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Zakresie warunkow udzialu 1)Warunek kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów – Wykonawca spełni warunek jeżeli przedłoży wraz z ofertą: Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - według wzoru w załączniku nr 1 do SIWZ ( oraz zał. nr 1a i 1b - jeżeli dotyczą); 2)Warunek sytuacji ekonomicznej lub finansowej – Wykonawca spełni warunek jeżeli przedłoży wraz z ofertą: Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - według wzoru w załączniku nr 1 do SIWZ ( oraz zał. nr 1a i 1b - jeżeli dotyczą); 3) Warunek zdolność techniczna lub zawodowa - Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że: a) wykonał w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy - załącznik nr 5 do SIWZ. Warunek powyższy zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie przynajmniej 2 (dwie) usługi podobne do usługi objętej przedmiotem zamówienia. Za usługę rodzajowo odpowiadającą przedmiotowi zamówienia Zamawiający uzna każdą usługę spełniającą poniższy warunek:  usługa polegała na wykonywaniu serwisu systemu Simple.ERP w okresie co najmniej 12 miesięcy, a wartość zamówienia wynosiła nie mniej niż 100.000,00 PLN brutto. b) osoby skierowane przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego posiadają:  Przynajmniej 2 (dwie) osoby posiadające właściwe kwalifikacje i doświadczenie w zakresie świadczenia gwarancji i serwisu systemu Simple.ERP - posiadające doświadczenie w min. 2 zamówieniach na usługi serwisowe systemu Simple.ERP zgodnie z załącznikiem nr 6 do SIWZ oraz oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - zgodnie z załącznikiem nr 6 do SIWZ
Inne dokumenty niewymienione Inne niezbędne dokumenty, które Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty: 1. Upoważnienia (oryginał) do podpisania oferty i dokumentów przetargowych, a także składania ewentualnych wyjaśnień, jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba upoważniona na podstawie wypisu z krajowego rejestru sądowego lub zaświadczenia z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej RP; 2. Wypełniony formularz ofertowy - załącznik nr 3 do SIWZ.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci W celu potwierdzenia, że oferowane usługi odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający żąda: 1) zaświadczenia niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań wykonawcy z normami jakościowymi potwierdzające, że działalność Wykonawcy objęta jest Systemem Zarządzania Jakością co najmniej w zakresie: wdrażanie systemów informatycznych, obsługa systemów informatycznych (outsourcing it) np. Certyfikat PN-EN ISO 9001:2009 lub EN ISO 9001:2000 lub dokument równoważny.
Czy wadium Nie
Czy przewiduje udzielenie zaliczek Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy zgodnie z Załącznikiem nr 7 do SIWZ - Istotne dla Stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego
Kryt 0 cena brutto
Kryt 0p 100
Czy będzie aukcja Nie
Data składania wniosków 28/11/2016
Godzina składania wniosków 10:00
IV 4 4 jezyki język polski
Termin on
Termin związania ofertą 30
IV 6 1 srodki ochrony Informacje zawarte w ofercie stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, co do których Wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert zastrzegł, że nie mogą być udostępnione oraz wykazał, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa, muszą być oznaczone klauzurą: NIE UDOSTĘPNIAĆ. INFORMACJE STANOWIĄ TAJEMNICE PRZEDSIĘBIORSTWA W ROZUMIENIU ART.11 UST.4 USTAWY O ZWALCZANIU NIEUCZCIWEJ KONKURENCJI ( tekst. jedno. Dz. U z 2003 r Nr 153, poz. 1503 z późń. zm.) i powinny być odrębną częścią, niezłączoną z oferta w sposób trwały. Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015, poz. 2164). Zastrzeżenie informacji, które nie stanowią tajemnicy przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji będzie traktowane, jako bezskuteczne i skutkować będzie zgodnie z uchwałą SN z 20 października 2005 (sygn. III CZP 74/05) ich odtajnieniem.
IV 6 2 SkrocenieTerminu Nie
IV 6 5 Nie
Czy unieważnienie Tak
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)