Dostawa mebli dla Jednostek Uniwersytetu Jana Kochanowskiego w Kielcach.

Data publikacji 2016-11-18
Data zakończenia 2016-11-28 11:00:00
Instytucja Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach
Miejscowość Kielce
Województwo świętokrzyskie
Branża
  • Krzesła,
  • Meble do sypialni, jadalni i salonu

Szczegóły

Numer ogłoszenia 346524 / 2016
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391120000, 391431007
Adres strony internetowej siwz
Zależne od

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych mebli dla Jednostek Uniwersytetu Jana Kochanowskiego w Kielcach, z podziałem na części:
1) część 1 → krzesło drewniane – 26 szt., tapczan – 10 szt.; dotyczy DS. Melodia
2) część 2 → biurko – 1 szt., krzesło – 8 szt., stół – 1 szt., witryna – 1 szt., witryna – 1 szt., komoda – 1 szt., biurko – 2 szt., krzesło – 10 szt., szafa ubraniowa – 1 szt. stół – 1 szt., komoda – 1 szt., witryna wysoka – 2 szt. (1 szt. prawa, 1 szt. lewa); dotyczy WLiNoZ
3) część 3 → krzesło obrotowe do biurka – 1 szt.; dotyczy Rektoratu
2. Zamawiający nie dopuszcza dostawy mebli demonstracyjnych lub powystawowych.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, opis parametrów technicznych i dodatkowych wymagań zawiera załącznik nr 2 do SIWZ – opis przedmiotu zamówienia.
4. Wykonawca zobowiązany będzie do transportu, rozładunku wraz z wniesieniem do wskazanych pomieszczeń zamawiającego oraz złożenia dostarczonych mebli.
5. Zamawiający na dostarczone meble będące przedmiotem zamówienia wymaga minimum 24 miesięcznego okresu gwarancji licząc od daty podpisania bezusterkowego protokołu odbioru końcowego.
6. Zamawiający na dostarczone meble będące przedmiotem zamówienia wymaga minimum 24 miesięcznego okresu rękojmi licząc od daty podpisania bezusterkowego protokołu odbioru końcowego.
7. Przedmiot zamówienia musi posiadać: instrukcję obsługi, aprobaty techniczne, certyfikaty oraz wszystkie niezbędne dokumenty wymagane przy tego typu meblach; winien być wyposażony we wszystkie elementy niezbędne do uruchomienia u zamawiającego do celu dla którego przedmiot zamówienia jest zakupywany, bez konieczności zakupu dodatkowych elementów przez zamawiającego.

Opis

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych mebli, tj.: krzesło drewniane – 26 szt., tapczan – 10 szt.; dotyczy DS. Melodia
2. Zamawiający nie dopuszcza dostawy mebli demonstracyjnych lub powystawowych.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, opis parametrów technicznych i dodatkowych wymagań zawiera załącznik nr 2 do SIWZ – opis przedmiotu zamówienia.
4. Wykonawca zobowiązany będzie do transportu, rozładunku wraz z wniesieniem do wskazanych pomieszczeń zamawiającego oraz złożenia dostarczonych mebli.
5. Zamawiający na dostarczone meble będące przedmiotem zamówienia wymaga minimum 24 miesięcznego okresu gwarancji licząc od daty podpisania bezusterkowego protokołu odbioru końcowego.
6. Zamawiający na dostarczone meble będące przedmiotem zamówienia wymaga minimum 24 miesięcznego okresu rękojmi licząc od daty podpisania bezusterkowego protokołu odbioru końcowego.
7. Przedmiot zamówienia musi posiadać: instrukcję obsługi, aprobaty techniczne, certyfikaty oraz wszystkie niezbędne dokumenty wymagane przy tego typu meblach; winien być wyposażony we wszystkie elementy niezbędne do uruchomienia u zamawiającego do celu dla którego przedmiot zamówienia jest zakupywany, bez konieczności zakupu dodatkowych elementów przez zamawiającego.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych mebli tj.: biurko – 1 szt., krzesło – 8 szt., stół – 1 szt., witryna – 1 szt., witryna – 1 szt., komoda – 1 szt., biurko – 2 szt., krzesło – 10 szt., szafa ubraniowa – 1 szt. stół – 1 szt., komoda – 1 szt., witryna wysoka – 2 szt. (1 szt. prawa, 1 szt. lewa); dotyczy WLiNoZ.
2. Zamawiający nie dopuszcza dostawy mebli demonstracyjnych lub powystawowych.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, opis parametrów technicznych i dodatkowych wymagań zawiera załącznik nr 2 do SIWZ – opis przedmiotu zamówienia.
4. Wykonawca zobowiązany będzie do transportu, rozładunku wraz z wniesieniem do wskazanych pomieszczeń zamawiającego oraz złożenia dostarczonych mebli.
5. Zamawiający na dostarczone meble będące przedmiotem zamówienia wymaga minimum 24 miesięcznego okresu gwarancji licząc od daty podpisania bezusterkowego protokołu odbioru końcowego.
6. Zamawiający na dostarczone meble będące przedmiotem zamówienia wymaga minimum 24 miesięcznego okresu rękojmi licząc od daty podpisania bezusterkowego protokołu odbioru końcowego.
7. Przedmiot zamówienia musi posiadać: instrukcję obsługi, aprobaty techniczne, certyfikaty oraz wszystkie niezbędne dokumenty wymagane przy tego typu meblach; winien być wyposażony we wszystkie elementy niezbędne do uruchomienia u zamawiającego do celu dla którego przedmiot zamówienia jest zakupywany, bez konieczności zakupu dodatkowych elementów przez zamawiającego.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych mebli tj.: krzesło obrotowe do biurka – 1 szt.; dotyczy Rektoratu.
2. Zamawiający nie dopuszcza dostawy mebli demonstracyjnych lub powystawowych.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, opis parametrów technicznych i dodatkowych wymagań zawiera załącznik nr 2 do SIWZ – opis przedmiotu zamówienia.
4. Wykonawca zobowiązany będzie do transportu, rozładunku wraz z wniesieniem do wskazanych pomieszczeń zamawiającego oraz złożenia dostarczonych mebli.
5. Zamawiający na dostarczone meble będące przedmiotem zamówienia wymaga minimum 24 miesięcznego okresu gwarancji licząc od daty podpisania bezusterkowego protokołu odbioru końcowego.
6. Zamawiający na dostarczone meble będące przedmiotem zamówienia wymaga minimum 24 miesięcznego okresu rękojmi licząc od daty podpisania bezusterkowego protokołu odbioru końcowego.
7. Przedmiot zamówienia musi posiadać: instrukcję obsługi, aprobaty techniczne, certyfikaty oraz wszystkie niezbędne dokumenty wymagane przy tego typu meblach; winien być wyposażony we wszystkie elementy niezbędne do uruchomienia u zamawiającego do celu dla którego przedmiot zamówienia jest zakupywany, bez konieczności zakupu dodatkowych elementów przez zamawiającego.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 2016
Nazwa Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach
Ulica ul. Żeromskiego
Nr domu 5
Miejscowość Kielce
Kod Pocztowy 25369
Panstwo Polska
Województwo świętokrzyskie
Tel 413 497 277
Fax 413 497 278
Email dzp@pu.kielce.pl
Adres strony url www.ujk.edu.pl
Regon 140700000
Obowiązkowa Tak
Zamieszczanie obowiazkowe Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia inny:
Czy dostep dokumentow zamowienia Tak
Dostep dokumentow zamowienia www.ujk.edu.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja Tak
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.ujk.edu.pl
Czy wymagane przeslanie ofert Tak
Wymagane przeslanie ofert inny Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie, w siedzibie zamawiającego i oznakować w następujący sposób: „Oferta na dostawę mebli, numer sprawy DP/2310/76/16 – część …..”. Nie otwierać przed 28.11.2016r., godzina 11:15 oraz należy podać pełną nazwę i adres wykonawcy.
Czy podzielone na czesci Tak
Oferty lub wnioski Wszystkie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres 25-369 Kielce, ul. Żeromskiego 5
Numer referencyjny DP/2310/76/16
Rodz zam D
Okres2c 30
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 Nie
Czas O
Okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow 1. Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawcy wykażą, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonali, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonują co najmniej dwie dostawy o charakterze odpowiadającym przedmiotowi zamówienia, o wartości brutto nie mniejszej niż 17.000,00 zł (słownie złotych: siedemnaście tysięcy) każda – dotyczy części 2. W przypadku umowy obecnie realizowanej wartość zrealizowanej części dostawy powinna wynosić minimum 17.000,00 zł (słownie złotych: siedemnaście tysięcy) – dotyczy części 2. W przypadku części: 1 i 3 zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie. 2. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek, o którym mowa w pkt. 1 zostanie spełniony wyłącznie jeżeli, co najmniej jeden wykonawca wykaże ich spełnianie. 3. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunku, o którym mowa w pkt. 1 w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. 4. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów udowodni zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie Tak
Art 24 ust 5 pkt 1 Tak
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia Tak
Wykaz dokumentow zaswiadczen Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1) ustawy PZP – dotyczy wszystkich części.
Zakresie warunkow udzialu dowody potwierdzające, że dostawy wskazane w oświadczeniu zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające należyte ich wykonanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert – dotyczy części 2.
Inne dokumenty niewymienione 1.W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie o którym mowa w pkt. III.3 składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to ma potwierdzać brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje brak podstaw wykluczenia. 2. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia – w zakresie w jakim powołuje się na ich zasoby – zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w ust. II.3. 3. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23) ustawy PZP, sporządzone według załącznika nr 6 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Wadium 1. Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie przelewem wadium w kwocie: 1) dla części 1 – 200,00 zł (słownie złotych: dwieście), 2) dla części 2 – 600,00 zł (słownie złotych: sześćset), 3) dla części 3 – 10,00 zł (słownie złotych: dziesięć), na konto Uniwersytetu Jana Kochanowskiego w Kielcach Raiffeisen Bank Polska S.A. Nr 92 1750 1110 0000 0000 2108 1318. 2. Na dowodzie przelewu należy wpisać: „Wadium – numer sprawy DP/2310/76/16, część ….”. 3. Potwierdzoną za zgodność z oryginałem kopię dowodu wpłaty można dołączyć do oferty.
Czy wadium Tak
Czy przewiduje udzielenie zaliczek Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień umowy w przypadku zaistnienia okoliczności wskazanych w art. 144 ust. 1 ustawy PZP oraz w przypadku zaistnienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, w szczególności zmianę: 1) Parametrów technicznych dostarczonego przedmiotu zamówienia, jeżeli zaistnieje możliwość zastosowania nowszych i korzystniejszych dla zamawiającego rozwiązań technicznych, niż te istniejące w chwili podpisania umowy. 2) Typu zamawianego przedmiotu zamówienia jeżeli nastąpiła zmiana producenta, producent zakończył produkcję i zachodzi konieczność zastąpienia innym produktem, pod warunkiem, że spełni on wymagania określone w SIWZ (parametry techniczne).
Kryt 0 cena brutto za przediot zaówienia
Kryt 0p 60
Czy będzie aukcja Nie
Data składania wniosków 28/11/2016
Godzina składania wniosków 11:00
IV 4 4 jezyki polski
Termin on
Termin związania ofertą 30
Zastosowanie procedury pzp Tak
IV 6 2 SkrocenieTerminu Nie
IV 6 6 Zamawiający na podstawie art. 36b ust. 1 ustawy PZP żąda wskazania przez wykonawcę w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez wykonawcę ich danych, w tym: firm, adresów siedziby podwykonawców oraz ich danych rejestrowych.
IV 6 5 Nie
Czy unieważnienie Tak
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)