1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych mebli dla Jednostek Uniwersytetu Jana Kochanowskiego w Kielcach, z podziałem na części:
1) część 1 → krzesło drewniane – 26 szt., tapczan – 10 szt.; dotyczy DS. Melodia
2) część 2 → biurko – 1 szt., krzesło – 8 szt., stół – 1 szt., witryna – 1 szt., witryna – 1 szt., komoda – 1 szt., biurko – 2 szt., krzesło – 10 szt., szafa ubraniowa – 1 szt. stół – 1 szt., komoda – 1 szt., witryna wysoka – 2 szt. (1 szt. prawa, 1 szt. lewa); dotyczy WLiNoZ
3) część 3 → krzesło obrotowe do biurka – 1 szt.; dotyczy Rektoratu
2. Zamawiający nie dopuszcza dostawy mebli demonstracyjnych lub powystawowych.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, opis parametrów technicznych i dodatkowych wymagań zawiera załącznik nr 2 do SIWZ – opis przedmiotu zamówienia.
4. Wykonawca zobowiązany będzie do transportu, rozładunku wraz z wniesieniem do wskazanych pomieszczeń zamawiającego oraz złożenia dostarczonych mebli.
5. Zamawiający na dostarczone meble będące przedmiotem zamówienia wymaga minimum 24 miesięcznego okresu gwarancji licząc od daty podpisania bezusterkowego protokołu odbioru końcowego.
6. Zamawiający na dostarczone meble będące przedmiotem zamówienia wymaga minimum 24 miesięcznego okresu rękojmi licząc od daty podpisania bezusterkowego protokołu odbioru końcowego.
7. Przedmiot zamówienia musi posiadać: instrukcję obsługi, aprobaty techniczne, certyfikaty oraz wszystkie niezbędne dokumenty wymagane przy tego typu meblach; winien być wyposażony we wszystkie elementy niezbędne do uruchomienia u zamawiającego do celu dla którego przedmiot zamówienia jest zakupywany, bez konieczności zakupu dodatkowych elementów przez zamawiającego.
Opis1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych mebli, tj.: krzesło drewniane – 26 szt., tapczan – 10 szt.; dotyczy DS. Melodia
2. Zamawiający nie dopuszcza dostawy mebli demonstracyjnych lub powystawowych.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, opis parametrów technicznych i dodatkowych wymagań zawiera załącznik nr 2 do SIWZ – opis przedmiotu zamówienia.
4. Wykonawca zobowiązany będzie do transportu, rozładunku wraz z wniesieniem do wskazanych pomieszczeń zamawiającego oraz złożenia dostarczonych mebli.
5. Zamawiający na dostarczone meble będące przedmiotem zamówienia wymaga minimum 24 miesięcznego okresu gwarancji licząc od daty podpisania bezusterkowego protokołu odbioru końcowego.
6. Zamawiający na dostarczone meble będące przedmiotem zamówienia wymaga minimum 24 miesięcznego okresu rękojmi licząc od daty podpisania bezusterkowego protokołu odbioru końcowego.
7. Przedmiot zamówienia musi posiadać: instrukcję obsługi, aprobaty techniczne, certyfikaty oraz wszystkie niezbędne dokumenty wymagane przy tego typu meblach; winien być wyposażony we wszystkie elementy niezbędne do uruchomienia u zamawiającego do celu dla którego przedmiot zamówienia jest zakupywany, bez konieczności zakupu dodatkowych elementów przez zamawiającego.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych mebli tj.: biurko – 1 szt., krzesło – 8 szt., stół – 1 szt., witryna – 1 szt., witryna – 1 szt., komoda – 1 szt., biurko – 2 szt., krzesło – 10 szt., szafa ubraniowa – 1 szt. stół – 1 szt., komoda – 1 szt., witryna wysoka – 2 szt. (1 szt. prawa, 1 szt. lewa); dotyczy WLiNoZ.
2. Zamawiający nie dopuszcza dostawy mebli demonstracyjnych lub powystawowych.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, opis parametrów technicznych i dodatkowych wymagań zawiera załącznik nr 2 do SIWZ – opis przedmiotu zamówienia.
4. Wykonawca zobowiązany będzie do transportu, rozładunku wraz z wniesieniem do wskazanych pomieszczeń zamawiającego oraz złożenia dostarczonych mebli.
5. Zamawiający na dostarczone meble będące przedmiotem zamówienia wymaga minimum 24 miesięcznego okresu gwarancji licząc od daty podpisania bezusterkowego protokołu odbioru końcowego.
6. Zamawiający na dostarczone meble będące przedmiotem zamówienia wymaga minimum 24 miesięcznego okresu rękojmi licząc od daty podpisania bezusterkowego protokołu odbioru końcowego.
7. Przedmiot zamówienia musi posiadać: instrukcję obsługi, aprobaty techniczne, certyfikaty oraz wszystkie niezbędne dokumenty wymagane przy tego typu meblach; winien być wyposażony we wszystkie elementy niezbędne do uruchomienia u zamawiającego do celu dla którego przedmiot zamówienia jest zakupywany, bez konieczności zakupu dodatkowych elementów przez zamawiającego.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych mebli tj.: krzesło obrotowe do biurka – 1 szt.; dotyczy Rektoratu.
2. Zamawiający nie dopuszcza dostawy mebli demonstracyjnych lub powystawowych.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, opis parametrów technicznych i dodatkowych wymagań zawiera załącznik nr 2 do SIWZ – opis przedmiotu zamówienia.
4. Wykonawca zobowiązany będzie do transportu, rozładunku wraz z wniesieniem do wskazanych pomieszczeń zamawiającego oraz złożenia dostarczonych mebli.
5. Zamawiający na dostarczone meble będące przedmiotem zamówienia wymaga minimum 24 miesięcznego okresu gwarancji licząc od daty podpisania bezusterkowego protokołu odbioru końcowego.
6. Zamawiający na dostarczone meble będące przedmiotem zamówienia wymaga minimum 24 miesięcznego okresu rękojmi licząc od daty podpisania bezusterkowego protokołu odbioru końcowego.
7. Przedmiot zamówienia musi posiadać: instrukcję obsługi, aprobaty techniczne, certyfikaty oraz wszystkie niezbędne dokumenty wymagane przy tego typu meblach; winien być wyposażony we wszystkie elementy niezbędne do uruchomienia u zamawiającego do celu dla którego przedmiot zamówienia jest zakupywany, bez konieczności zakupu dodatkowych elementów przez zamawiającego. |
Biuletyn |
2016
|
Nazwa |
Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach
|
Ulica |
ul. Żeromskiego
|
Nr domu |
5
|
Miejscowość |
Kielce
|
Kod Pocztowy |
25369
|
Panstwo |
Polska
|
Województwo |
świętokrzyskie
|
Tel |
413 497 277
|
Fax |
413 497 278
|
Email |
dzp@pu.kielce.pl
|
Adres strony url |
www.ujk.edu.pl
|
Regon |
140700000
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
inny:
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
Tak
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.ujk.edu.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
Tak
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.ujk.edu.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
Tak
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie, w siedzibie zamawiającego i oznakować w następujący sposób: „Oferta na dostawę mebli, numer sprawy DP/2310/76/16 – część …..”. Nie otwierać przed 28.11.2016r., godzina 11:15 oraz należy podać pełną nazwę i adres wykonawcy.
|
Czy podzielone na czesci |
Tak
|
Oferty lub wnioski |
Wszystkie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
25-369 Kielce, ul. Żeromskiego 5
|
Numer referencyjny |
DP/2310/76/16
|
Rodz zam |
D
|
Okres2c |
30
|
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 |
Nie
|
Czas |
O
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
1. Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawcy wykażą, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonali, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonują co najmniej dwie dostawy o charakterze odpowiadającym przedmiotowi zamówienia, o wartości brutto nie mniejszej niż 17.000,00 zł (słownie złotych: siedemnaście tysięcy) każda – dotyczy części 2.
W przypadku umowy obecnie realizowanej wartość zrealizowanej części dostawy powinna wynosić minimum 17.000,00 zł (słownie złotych: siedemnaście tysięcy) – dotyczy części 2.
W przypadku części: 1 i 3 zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie.
2. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek, o którym mowa w pkt. 1 zostanie spełniony wyłącznie jeżeli, co najmniej jeden wykonawca wykaże ich spełnianie.
3. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunku, o którym mowa w pkt. 1 w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych.
4. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów udowodni zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
Tak
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
Tak
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
Tak
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1) ustawy PZP – dotyczy wszystkich części.
|
Zakresie warunkow udzialu |
dowody potwierdzające, że dostawy wskazane w oświadczeniu zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające należyte ich wykonanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert – dotyczy części 2.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1.W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie o którym mowa w pkt. III.3 składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to ma potwierdzać brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje brak podstaw wykluczenia.
2. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia – w zakresie w jakim powołuje się na ich zasoby – zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w ust. II.3.
3. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23) ustawy PZP, sporządzone według załącznika nr 6 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
|
Wadium |
1. Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie przelewem wadium w kwocie:
1) dla części 1 – 200,00 zł (słownie złotych: dwieście),
2) dla części 2 – 600,00 zł (słownie złotych: sześćset),
3) dla części 3 – 10,00 zł (słownie złotych: dziesięć),
na konto Uniwersytetu Jana Kochanowskiego w Kielcach
Raiffeisen Bank Polska S.A. Nr 92 1750 1110 0000 0000 2108 1318.
2. Na dowodzie przelewu należy wpisać: „Wadium – numer sprawy DP/2310/76/16, część ….”.
3. Potwierdzoną za zgodność z oryginałem kopię dowodu wpłaty można dołączyć do oferty.
|
Czy wadium |
Tak
|
Czy przewiduje udzielenie zaliczek |
Nie
|
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień umowy w przypadku zaistnienia okoliczności wskazanych w art. 144 ust. 1 ustawy PZP oraz w przypadku zaistnienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, w szczególności zmianę:
1) Parametrów technicznych dostarczonego przedmiotu zamówienia, jeżeli zaistnieje możliwość zastosowania nowszych i korzystniejszych dla zamawiającego rozwiązań technicznych, niż te istniejące w chwili podpisania umowy.
2) Typu zamawianego przedmiotu zamówienia jeżeli nastąpiła zmiana producenta, producent zakończył produkcję i zachodzi konieczność zastąpienia innym produktem, pod warunkiem, że spełni on wymagania określone w SIWZ (parametry techniczne).
|
Kryt 0 |
cena brutto za przediot zaówienia
|
Kryt 0p |
60
|
Czy będzie aukcja |
Nie
|
Data składania wniosków |
28/11/2016
|
Godzina składania wniosków |
11:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
Termin |
on
|
Termin związania ofertą |
30
|
Zastosowanie procedury pzp |
Tak
|
IV 6 2 SkrocenieTerminu |
Nie
|
IV 6 6 |
Zamawiający na podstawie art. 36b ust. 1 ustawy PZP żąda wskazania przez wykonawcę w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez wykonawcę ich danych, w tym: firm, adresów siedziby podwykonawców oraz ich danych rejestrowych.
|
IV 6 5 |
Nie
|
Czy unieważnienie |
Tak
|