DOSTAWA LICENCJI NA OPROGRAMOWANIE DO TWORZENIA KOPII BEZPIECZEŃSTWA I MONITORINGU SYSTEMÓW INFORMATYCZNYCH

Data publikacji 2016-11-19
Data zakończenia 2016-11-29 10:30:00
Instytucja Sąd Apelacyjny we Wrocławiu
Miejscowość Wrocław
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Pakiety oprogramowania do kopii zapasowych i odzyskiwania

Szczegóły

Numer ogłoszenia 346933 / 2016
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 487100008
Adres strony internetowej siwz
Zależne od

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest:
1.1. dostawa dodatkowych 50 licencji na posiadane przez Zamawiającego oprogramowanie do tworzenia kopii bezpieczeństwa zwirtualizowanego środowiska Vmware oraz Hyper-V (Veeam Backup & Replication v.9, licencjonowanie w modelu „per-CPU”), wraz z przedłużeniem wsparcia producenta dla posiadanych 26 szt. licencji dla środowiska Vmware na okres zgodny z przedstawioną ofertą (nie krótszy niż 12 miesięcy). Ponadto wymaga się poszerzenia funkcjonalności posiadanego oprogramowania o funkcje monitorujące środowisko wirtualne, bez potrzeby korzystania z narzędzi firm trzecich, zgodnie ze szczegółowym opisem przedstawionym w pkt. II Opisu przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik do projektu umowy.
1.2. rozszerzenie licencji oprogramowania do wykonywania kopii bezpieczeństwa HP Data Protector, u Zamawiającego służącego do backupu środowisk fizycznych oraz zawartości udziałów sieciowych (CIFS i NFS), o funkcje (licencje) umożliwiające zaawansowany backup dyskowy (Advanced Backup to Disk), z zastosowaniem programowej deduplikacji i kompresji danych, z zapewnieniem pojemności przynajmniej 50 TB dla zabezpieczonych, zdeduplikowanych danych.
2. Wszystkie dostarczone licencje na oprogramowanie będą podlegać wsparciu serwisowemu producenta przez okres zgodny z przedstawioną ofertą (nie krótszy niż 12 miesięcy) liczony od dnia podpisania bez zastrzeżeń Protokołu Odbioru Końcowego. Serwis będzie świadczony w dni robocze, w godzinach pracy Zamawiającego, z czasem reakcji na zgłoszenie nie przekraczającym 2 godzin.

3. Zamawiający dopuszcza dostawę rozwiązania równoważnego, pod warunkiem objęcia licencjami wszystkich zasobów sprzętowych i programowych, objętych licencjami dotychczas posiadanymi przez Zamawiającego oraz posiadanymi po rozszerzeniu licencji zgodnie z opisem w pkt. 1. Przez produkt równoważny rozumie się taki, który w sposób poprawny współpracuje z posiadanym przez Zamawiającego oprogramowaniem, a jego zastosowanie nie wymaga żadnych nakładów związanych z dostosowaniem systemów i aplikacji Zamawiającego do produktu równoważnego oraz posiada wszelkie funkcjonalności zamawianego oprogramowania, szczegółowo opisane w pkt. II oraz III Opisu przedmiotu zamówienia stanowiącego załącznik do projektu umowy.


Dodatkowe informacje

Biuletyn 2016
Nazwa Sąd Apelacyjny we Wrocławiu
Ulica ul. Energetyczna
Nr domu 4
Miejscowość Wrocław
Kod Pocztowy 53330
Panstwo Polska
Województwo dolnośląskie
Tel 717 987 777
Fax 717 987 714
Email janusz.semp@wroclaw.sa.gov.pl
Internet http://www.wroclaw.sa.gov.pl/pl/nowosci/zamowienia_publiczne
Adres strony url http://www.wroclaw.sa.gov.pl/
Obowiązkowa Tak
Zamieszczanie obowiazkowe Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia administracja rządowa centralna
Czy dostep dokumentow zamowienia Tak
Dostep dokumentow zamowienia http://www.wroclaw.sa.gov.pl/pl/nowosci/zamowienia_publiczne
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja Tak
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://www.wroclaw.sa.gov.pl/pl/nowosci/zamowienia_publiczne
Czy wymagane przeslanie ofert Tak
Wymagane przeslanie ofert inny w formie pisemnej
Czy podzielone na czesci Nie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Sąd Apelacyjne we Wrocławiu, 53 - 330 Wrocław, ul. Energetyczna 4, Biuro Obsługi Interesanta
Numer referencyjny Z-362-15/16
Rodz zam D
Okres2c 22/12/2016
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 Nie
Czas O
Okreslenie warunkow Nie dotyczy.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow nie dotyczy
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow nie dotyczy
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie Nie
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia Tak
Wykaz dokumentow zaswiadczen Nie dotyczy.
Zakresie warunkow udzialu Nie dotyczy.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Nie dotyczy.
Wadium 1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 11 000,00 PLN (słownie: jedenaście tysięcy złotych) przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium może być wniesione w: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359). 3. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto w Banku Gospodarstwa Krajowego Oddział we Wrocławiu nr rachunku 13 1130 1017 0021 1001 8990 0004, z dopiskiem na przelewie: „Wadium w postępowaniu Z-362-15/16” oraz NIP Wykonawcy. 4. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w rozdz. VIII. 3 niniejszej SIWZ, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 5. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty. 6. Oryginały gwarancji lub poręczeń powinny być złożone w Sądzie Apelacyjnym we Wrocławiu przy ul. Powstańców Śląskich 124 w kasie czynnej w godz. 7.30 – 14.30 lub załączone do oferty. 7. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy PZP. 8. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. 9. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa PZP.
Czy wadium Tak
Czy przewiduje udzielenie zaliczek Nie
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Zmiany Umowy dopuszczalne są w zakresie i na warunkach przewidzianych przepisami Ustawy prawo zamówień publicznych, w szczególności w następujących przypadkach: 1) Strony są uprawnione do wprowadzenia do Umowy zmian nieistotnych, to jest innych niż zmiany zdefiniowane w art. 144 ust. 1e Ustawy prawo zamówień publicznych; 2) stosownie do art. 144 ust. 1 pkt 1 Ustawy prawo zamówień publicznych, Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia do Umowy zmian opisanych w ustępach poniżej: b) w przypadku wprowadzenia przez producenta nowej wersji licencji, Zamawiający dopuszcza zmianę wersji lub aktualizację tych licencji pod warunkiem, że nowa wersja spełnia wymagania określone w Załączniku nr 1 do Umowy - Opis przedmiotu zamówienia, z tym, że wynagrodzenie Wykonawcy wskazane w Umowie nie ulegnie podwyższeniu; c) w przypadku zakończenia wytwarzania licencji lub wycofania ich z obrotu na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, Zamawiający dopuszcza zmianę polegającą na dostarczeniu rozwiązania równoważnego o parametrach spełniających wymagania określone w Załączniku nr 1 do Umowy - Opis przedmiotu zamówienia, z tym, że wynagrodzenie Wykonawcy wskazane w Umowie nie ulegnie podwyższeniu; d) w przypadku zmiany przepisów prawa, Zamawiający dopuszcza zmiany sposobu realizacji Umowy lub zmiany zakresu świadczeń Wykonawcy wymuszone takimi zmianami prawa; e) w przypadku ujawnienia się powszechnie występujących wad licencji, Zamawiający dopuszcza zmianę w zakresie przedmiotu Umowy, polegającą na dostarczeniu produktu zastępczego lub rozwiązania równoważnego, spełniającym wszelkie wymagania przewidziane Załączniku nr 1 do Umowy - Opis przedmiotu zamówienia; f) w przypadku, gdy ze względów organizacyjnych, technologicznych, osobowych konieczna jest zmiana przedmiotu Umowy lub gdy konieczne będą oszczędności środków publicznych, Zamawiający dopuszcza zmianę w zakresie sposobu realizacji przedmiotu Umowy lub zmniejszenia wynagrodzenia Wykonawcy maksymalnie o 20 % (słownie: dwadzieścia procent) jego wartości brutto. 2. Wszelkie zmiany, o których mowa powyżej, nie mogą spowodować zwiększenia całkowitej wartości wynagrodzenia brutto, o którym mowa w § 10 Umowy. 3. Każda zmiana Umowy dokonywana jest w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
Kryt 0 cena
Kryt 0p 60
Czy będzie aukcja Nie
Data składania wniosków 29/11/2016
Godzina składania wniosków 10:30
IV 4 4 jezyki Język polski.
Termin on
Termin związania ofertą 30
Zastosowanie procedury pzp Tak
IV 6 1 sposob udostepniania 1. Wykonawca zobowiązuje się do zachowania w tajemnicy wszelkich informacji o Zamawiającym, uzyskanych w związku z realizacją Umowy, w szczególności znajdujących się w systemach informatycznych. 2. W szczególności Wykonawca zobowiązuje się do: 1) przestrzegania wytycznych Zamawiającego o ochronie udostępnianych informacji; 2) przestrzegania przepisów ustawy o ochronie danych osobowych. 3. Obowiązek zachowania tajemnicy jest nieograniczony w czasie. Zwolnienie z obowiązku zachowania tajemnicy jest możliwe tylko za uprzednią pisemną zgodą Zamawiającego. 4. Wszystkie dokumenty, plany oraz ich nośniki oraz ich ewentualne kopie, jeśli były sporządzane, przekazane Wykonawcy przez Zamawiającego w związku z realizacją Umowy pozostają własnością Zamawiającego i po wykonaniu przedmiotu Umowy Wykonawca ma obowiązek zwrócić je Zamawiającemu za pokwitowaniem w dniu przekazania Protokołu Odbioru Końcowego przedmiotu Umowy. 5. Postanowienia o poufności, zawarte powyżej, nie będą stanowiły przeszkody dla Wykonawcy w ujawnianiu informacji, która została zaaprobowana na piśmie przez Zamawiającego jako informacja, która może zostać ujawniona lub należy do informacji powszechnie znanych. 6. Wykonawca jest zobowiązany do podjęcia wszelkich niezbędnych środków zapewniających dochowanie wyżej wymienionej klauzuli poufności przez swoich pracowników i podwykonawców. 7. Informacje uzyskane w związku z realizacją Przedmiotu Umowy niezbędne do realizacji Umowy Wykonawca może udostępnić wyłącznie tym pracownikom, którym są one niezbędne do wykonywania powierzonych zadań. Zakres udostępnionych pracownikom informacji uzależniony jest od zakresu powierzonych zadań. 8. Jeżeli w związku z realizacją prac będących przedmiotem Umowy zaistnieje konieczność uzyskania przez Wykonawcę informacji niejawnych, stanowiących tajemnicę służbową Zamawiającego, pracownicy Wykonawcy oraz jego podwykonawców spełnią wszystkie wymagania, wynikające z przepisów powszechnie obowiązujących i wprowadzonych na ich podstawie regulacji obowiązujących w przedsiębiorstwie Zamawiającego, niezbędne do uzyskania dostępu do tych informacji.
IV 6 2 SkrocenieTerminu Nie
IV 6 5 Nie
Czy unieważnienie Tak
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)