Biuletyn |
2016
|
Nazwa |
Sąd Apelacyjny we Wrocławiu
|
Ulica |
ul. Energetyczna
|
Nr domu |
4
|
Miejscowość |
Wrocław
|
Kod Pocztowy |
53330
|
Panstwo |
Polska
|
Województwo |
dolnośląskie
|
Tel |
717 987 777
|
Fax |
717 987 714
|
Email |
janusz.semp@wroclaw.sa.gov.pl
|
Internet |
http://www.wroclaw.sa.gov.pl/pl/nowosci/zamowienia_publiczne
|
Adres strony url |
http://www.wroclaw.sa.gov.pl/
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
administracja rządowa centralna
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
Tak
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://www.wroclaw.sa.gov.pl/pl/nowosci/zamowienia_publiczne
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
Tak
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://www.wroclaw.sa.gov.pl/pl/nowosci/zamowienia_publiczne
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
Tak
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
w formie pisemnej
|
Czy podzielone na czesci |
Nie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Sąd Apelacyjne we Wrocławiu, 53 - 330 Wrocław, ul. Energetyczna 4, Biuro Obsługi Interesanta
|
Numer referencyjny |
Z-362-15/16
|
Rodz zam |
D
|
Okres2c |
22/12/2016
|
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 |
Nie
|
Czas |
O
|
Okreslenie warunkow |
Nie dotyczy.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
nie dotyczy
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
nie dotyczy
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
Nie
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
Tak
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Nie dotyczy.
|
Zakresie warunkow udzialu |
Nie dotyczy.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Nie dotyczy.
|
Wadium |
1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 11 000,00 PLN (słownie: jedenaście tysięcy złotych) przed upływem terminu składania ofert.
2. Wadium może być wniesione w:
1) pieniądzu;
2) poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
3) gwarancjach bankowych;
4) gwarancjach ubezpieczeniowych;
5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359).
3. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto w Banku Gospodarstwa Krajowego Oddział we Wrocławiu nr rachunku 13 1130 1017 0021 1001 8990 0004, z dopiskiem na przelewie: „Wadium w postępowaniu Z-362-15/16” oraz NIP Wykonawcy.
4. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w rozdz. VIII. 3 niniejszej SIWZ, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert).
5. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty.
6. Oryginały gwarancji lub poręczeń powinny być złożone w Sądzie Apelacyjnym we Wrocławiu przy ul. Powstańców Śląskich 124 w kasie czynnej w godz. 7.30 – 14.30 lub załączone do oferty.
7. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy PZP.
8. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona.
9. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa PZP.
|
Czy wadium |
Tak
|
Czy przewiduje udzielenie zaliczek |
Nie
|
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych |
Nie
|
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
1. Zmiany Umowy dopuszczalne są w zakresie i na warunkach przewidzianych przepisami Ustawy prawo zamówień publicznych, w szczególności w następujących przypadkach:
1) Strony są uprawnione do wprowadzenia do Umowy zmian nieistotnych, to jest innych niż zmiany zdefiniowane w art. 144 ust. 1e Ustawy prawo zamówień publicznych;
2) stosownie do art. 144 ust. 1 pkt 1 Ustawy prawo zamówień publicznych, Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia do Umowy zmian opisanych w ustępach poniżej:
b) w przypadku wprowadzenia przez producenta nowej wersji licencji, Zamawiający dopuszcza zmianę wersji lub aktualizację tych licencji pod warunkiem, że nowa wersja spełnia wymagania określone w Załączniku nr 1 do Umowy - Opis przedmiotu zamówienia, z tym, że wynagrodzenie Wykonawcy wskazane w Umowie nie ulegnie podwyższeniu;
c) w przypadku zakończenia wytwarzania licencji lub wycofania ich z obrotu na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, Zamawiający dopuszcza zmianę polegającą na dostarczeniu rozwiązania równoważnego o parametrach spełniających wymagania określone w Załączniku nr 1 do Umowy - Opis przedmiotu zamówienia, z tym, że wynagrodzenie Wykonawcy wskazane w Umowie nie ulegnie podwyższeniu;
d) w przypadku zmiany przepisów prawa, Zamawiający dopuszcza zmiany sposobu realizacji Umowy lub zmiany zakresu świadczeń Wykonawcy wymuszone takimi zmianami prawa;
e) w przypadku ujawnienia się powszechnie występujących wad licencji, Zamawiający dopuszcza zmianę w zakresie przedmiotu Umowy, polegającą na dostarczeniu produktu zastępczego lub rozwiązania równoważnego, spełniającym wszelkie wymagania przewidziane Załączniku nr 1 do Umowy - Opis przedmiotu zamówienia;
f) w przypadku, gdy ze względów organizacyjnych, technologicznych, osobowych konieczna jest zmiana przedmiotu Umowy lub gdy konieczne będą oszczędności środków publicznych, Zamawiający dopuszcza zmianę w zakresie sposobu realizacji przedmiotu Umowy lub zmniejszenia wynagrodzenia Wykonawcy maksymalnie o 20 % (słownie: dwadzieścia procent) jego wartości brutto.
2. Wszelkie zmiany, o których mowa powyżej, nie mogą spowodować zwiększenia całkowitej wartości wynagrodzenia brutto, o którym mowa w § 10 Umowy.
3. Każda zmiana Umowy dokonywana jest w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
|
Kryt 0 |
cena
|
Kryt 0p |
60
|
Czy będzie aukcja |
Nie
|
Data składania wniosków |
29/11/2016
|
Godzina składania wniosków |
10:30
|
IV 4 4 jezyki |
Język polski.
|
Termin |
on
|
Termin związania ofertą |
30
|
Zastosowanie procedury pzp |
Tak
|
IV 6 1 sposob udostepniania |
1. Wykonawca zobowiązuje się do zachowania w tajemnicy wszelkich informacji o Zamawiającym, uzyskanych w związku z realizacją Umowy, w szczególności znajdujących się w systemach informatycznych.
2. W szczególności Wykonawca zobowiązuje się do:
1) przestrzegania wytycznych Zamawiającego o ochronie udostępnianych informacji;
2) przestrzegania przepisów ustawy o ochronie danych osobowych.
3. Obowiązek zachowania tajemnicy jest nieograniczony w czasie. Zwolnienie z obowiązku zachowania tajemnicy jest możliwe tylko za uprzednią pisemną zgodą Zamawiającego.
4. Wszystkie dokumenty, plany oraz ich nośniki oraz ich ewentualne kopie, jeśli były sporządzane, przekazane Wykonawcy przez Zamawiającego w związku z realizacją Umowy pozostają własnością Zamawiającego i po wykonaniu przedmiotu Umowy Wykonawca ma obowiązek zwrócić je Zamawiającemu za pokwitowaniem w dniu przekazania Protokołu Odbioru Końcowego przedmiotu Umowy.
5. Postanowienia o poufności, zawarte powyżej, nie będą stanowiły przeszkody dla Wykonawcy w ujawnianiu informacji, która została zaaprobowana na piśmie przez Zamawiającego jako informacja, która może zostać ujawniona lub należy do informacji powszechnie znanych.
6. Wykonawca jest zobowiązany do podjęcia wszelkich niezbędnych środków zapewniających dochowanie wyżej wymienionej klauzuli poufności przez swoich pracowników i podwykonawców.
7. Informacje uzyskane w związku z realizacją Przedmiotu Umowy niezbędne do realizacji Umowy Wykonawca może udostępnić wyłącznie tym pracownikom, którym są one niezbędne do wykonywania powierzonych zadań. Zakres udostępnionych pracownikom informacji uzależniony jest od zakresu powierzonych zadań.
8. Jeżeli w związku z realizacją prac będących przedmiotem Umowy zaistnieje konieczność uzyskania przez Wykonawcę informacji niejawnych, stanowiących tajemnicę służbową Zamawiającego, pracownicy Wykonawcy oraz jego podwykonawców spełnią wszystkie wymagania, wynikające z przepisów powszechnie obowiązujących i wprowadzonych na ich podstawie regulacji obowiązujących w przedsiębiorstwie Zamawiającego, niezbędne do uzyskania dostępu do tych informacji.
|
IV 6 2 SkrocenieTerminu |
Nie
|
IV 6 5 |
Nie
|
Czy unieważnienie |
Tak
|