| Biuletyn |
2016
|
| Nazwa |
Centrum Badań Kosmicznych PAN
|
| Ulica |
ul. Bartycka
|
| Miejscowość |
Warszawa
|
| Kod Pocztowy |
00716
|
| Panstwo |
Polska
|
| Województwo |
mazowieckie
|
| Tel |
022 840 37 66
|
| Fax |
022 840 31 31
|
| Email |
przetargi@cbk.waw.pl
|
| Adres strony url |
www.cbk.waw.pl
|
| Regon |
67548800000
|
| Obowiązkowa |
Tak
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
Tak
|
| Dotyczy |
1
|
| Rodzaj zamówienia |
inny:
|
| Czy dostep dokumentow zamowienia |
Tak
|
| Dostep dokumentow zamowienia |
www.cbk.waw.pl
|
| Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
Tak
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.cbk.waw.pl
|
| Czy wymagane przeslanie ofert |
Tak
|
| Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemne
|
| Czy podzielone na czesci |
Nie
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Centrum Badan Kosmicznych PAN, oo-716 Warszawa, ul. Bartycka 18A
|
| Numer referencyjny |
KP.ZP.CBK.26.19.2016
|
| Rodz zam |
D
|
| Okres2c |
01/01/201731/12/2017
|
| Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 |
Tak
|
| Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 tekst |
Możliwość rozszerzenia zamówienia do 20% jego wartości
|
| Czas |
O
|
| Informacje na temat katalogow |
Termin wykonania zamówienia od 1.01.2017r. do 31.12.2017 r., z zastrzeżeniem późniejszego uzupełnienia numerów, które nominalnie datowane sa na rok 2017, a w wyniku opóźnień redakcyjnych ukazały sie po wyżej wskazanym terminie.
|
| Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza i nie opisuje szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
| Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza i nie opisuje szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
| Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych, również wykonywanych, zamówień w okresie ostatnich 3 (trzech) lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, min. 3 (trzech) usług o wartości nie mniejszej niż przedmiot niniejszego zamówienia, odpowiadających swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, popartych dokumentami potwierdzającymi, że zamówienia te zostały wykonane należycie (wg wzoru na Załączniku nr 6 do SIWZ). Za zamówienia odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia.
|
| Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
Tak
|
| Art 24 ust 5 pkt 1 |
Tak
|
| Art 24 ust 5 pkt 8 |
Tak
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
Tak
|
| Wykaz dokumentow zaswiadczen |
a)odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art., 24 ust. 5 pkt 1 ustawy PZP;. Uwaga ! W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z Wykonawców.
b)aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; Uwaga ! W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z Wykonawców.
c)zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; Uwaga ! W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z Wykonawców.
|
| Zakresie warunkow udzialu |
wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych, również wykonywanych, zamówień w okresie ostatnich 3 (trzech) lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, min. 3 (trzech) usług o wartości nie mniejszej niż przedmiot niniejszego zamówienia, odpowiadających swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, popartych dokumentami potwierdzającymi, że zamówienia te zostały wykonane należycie (wg wzoru na Załączniku nr 6 do SIWZ). Za zamówienia odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia.
|
| Inne dokumenty niewymienione |
W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania w okolicznościach, o których mowa w art.24 ust.1 pkt.23, ustawy PZP, Zamawiający wymaga aby Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2015 r. poz. 184, 1618 i 1634) co inni wykonawcy, którzy złożyli odrębne oferty w postępowaniu. Wraz ze złożeniem oświadczenia (Załącznik nr 5), wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
|
| Czy wadium |
Nie
|
| Czy przewiduje udzielenie zaliczek |
Nie
|
| Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych |
Nie
|
| Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych |
Nie
|
| Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej |
Nie
|
| Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej |
Nie
|
| Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej zasadniczej |
Nie
|
| Kod trybu zamówienia |
PN
|
| Czy ograniczenie liczby uczestnikow |
Nie
|
| Czy obejmuje ustanowienie |
Nie
|
| Czy pobranie umowy ramowej dynamicznego katalogow |
Nie
|
| Czy umowy ramowej dynamicznego katalogow |
Nie
|
| Czy zmiana umowy |
Nie
|
| Kryt 0 |
cena
|
| Kryt 0p |
60
|
| Czy będzie aukcja |
Nie
|
| Data składania wniosków |
30/11/2016
|
| Godzina składania wniosków |
11:00
|
| Termin |
on
|
| Termin związania ofertą |
30
|
| Le czy nast |
Nie
|
| Le czy nasta |
Nie
|
| Zastosowanie procedury pzp |
Nie
|
| IV 3 1 Przewidziane jest zastrzezenie |
Nie
|
| IV 3 1 Przewidziany podzial |
Nie
|
| IV 3 2 PodzialDialogu |
Nie
|
| IV 3 3 PodzialNegocjacji |
Nie
|
| IV 6 2 SkrocenieTerminu |
Nie
|
| IV 6 5 |
Nie
|
| Czy unieważnienie |
Tak
|