Dostawa portalu pracowniczego wraz z wdrożeniem na potrzeby TDT

Data publikacji 2016-11-23
Data zakończenia 2016-12-01 11:00:00
Instytucja Transportowy Dozór Techniczny
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne,
  • Pakiety oprogramowania informatycznego

Szczegóły

Numer ogłoszenia 350080 / 2016
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 480000008, 485170005
Adres strony internetowej siwz
Zależne od

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa portalu pracowniczego wraz z wdrożeniem na potrzeby TDT. 1) W ramach realizacji zamówienia Wykonawca: a. dokona analizy przedwdrożeniowej;
b. dostarczy System, udzieli licencji na korzystanie z Systemu przez Zamawiającego w pełnym zakresie oraz dostarczy niezbędne oprogramowanie do uruchomienia systemu; c. dostosuje system do wymagań Zamawiającego, zainstaluje, skonfiguruje oraz uruchomi System w Infrastrukturze
Zamawiającego w wersji umożliwiającej równoczesne korzystanie z Systemu przez 365 Użytkowników Systemu z wykorzystaniem bezpiecznego protokołu https; d. sporządzi i dostarczy Zamawiającemu Dokumentację Systemu, w zakresie i na zasadach określonych w § 8 Umowy; e. zapewni asystę
wdrożeniową i testowanie Systemu. 2) opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ,
3)Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ,

Dodatkowe informacje

Biuletyn 2016
Nazwa Transportowy Dozór Techniczny
Ulica Chałubińskiego
Nr domu 8
Miejscowość Warszawa
Kod Pocztowy 00-613
Panstwo Polska
Województwo mazowieckie
Tel +48224902902
Fax +48228300062
Email przetargi@tdt.pl
Adres strony url http:/www.tdt.pl
Regon 017231686
Obowiązkowa Tak
Zamieszczanie obowiazkowe Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia inny:
Zamieszczona bedzie specyfikacja http:/www.tdt.pl
Czy wymagane przeslanie ofert Tak
Wymagane przeslanie ofert inny poczta, kurier, osobiście
Czy podzielone na czesci Nie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres ul. Chałubińskiego 8, 00-613 Warszawa 44 pietro - kancelaria, pok 62
Numer referencyjny ZP 33/2016
Rodz zam D
Okres2c 50
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 Nie
Czas O
Informacje na temat katalogow Zamawiający wymaga realizacji zamówienia w terminie nie dłuższym niż 50 dni roboczych od dnia zawarcia umowy. W tym: 1) Realizacja zamówienia w zakresie opisanym w Rozdziale III ust 1 pkt 1) ppkt a-b SIWZ zostanie zrealizowana w terminie nie później niż do 28.12.2016 r. 2) Realizacja zamówienia w zakresie opisanym w Rozdziale III ust 1 pkt 1) ppkt c-e SIWZ zostanie zrealizowana w terminie nie później niż 50 dni roboczych od daty zawarcia umowy. Dzień roboczy, tj. dni od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy, o których mowa w ustawie z dnia 18 stycznia 1951 roku o dniach wolnych od pracy (Dz. U. z 2015 r.,poz. 90).
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli: a) Wykonawca wykaże się należytym wykonaniem, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie: co najmniej dwóch dostaw (każda w ramach odrębnej umowy zobowiązaniowej) polegających na dostawie, wdrożeniu oraz integracji z Sage Symfonia systemu obejmującego swoim zakresem co najmniej: następujące funkcjonalności portalu pracowniczego: wnioski urlopowe, obieg delegacji krajowych i zagranicznych, obieg zamówień/zapotrzebowań, obieg zaliczek. Minimalna wartość każdej z w/w wymaganych dostaw nie może być mniejsza niż 200 000,00 zł brutto (dwieście tysięcy złotych). b) Wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej trzema osobami, które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia, z których każda posiada następujące doświadczenie: w okresie ostatnich 6 lat (przed upływem terminu składania ofert) uczestniczyła w realizacji (wdrożeniu) co najmniej trzech systemów informatycznych o wartości co najmniej 200 000,00 zł brutto każdy, których elementem było oprogramowanie wspierające co najmniej następujące funkcjonalności: wnioski urlopowe , obieg delegacji(krajowe i zagraniczne), obieg zamówień/zapotrzebowań, obieg zaliczek. Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow Tak
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie Nie
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia Tak
Zakresie warunkow udzialu Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia dokumentów: a) na potwierdzenie spełniania warunku udziału w postępowaniu określonego w rozdz. V pkt. 1 ppkt. 2) SIWZ Wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje, bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych, referencje, bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (wzór Wykazu dostaw stanowi załącznik nr 5 do SIWZ). b) Wykaz osób które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich doświadczenia niezbędnego do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacja o podstawie do dysponowania tymi osobami (wzór Wykazu osób stanowi załącznik nr 6 do SIWZ).
Inne dokumenty niewymienione Wykonawca, który polega na zdolnościach innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu,że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, które Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty. Pisemne zobowiązanie do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów powinno być złożone w formie pisemnej (nie jest dopuszczalna inna forma, w tym kopia dokumentu potwierdzona za zgodność z oryginałem). Dokument, z którego będzie wynikać zobowiązanie podmiotu trzeciego powinien wyrażać w sposób wyraźny i jednoznaczny wolę udostępnienia Wykonawcy ubiegającemu się o zamówienie odpowiedniego zasobu, czyli wskazać jego zakres, rodzaj, czas udzielenia, a także inne istotne okoliczności, w tym wynikające ze specyfiki tego zasobu. Z treści dokumentu musi jasno wynikać: a) jaki jest zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) w jaki sposób zostaną wykorzystane zasoby innego podmiotu przez Wykonawcę przy wykonywaniu zamówienia, c) jakiego charakteru stosunki będą łączyły Wykonawcę z innym podmiotem, d) jaki jest zakres i w jakim okresie inny podmiot będzie brał udział przy wykonywaniu zamówienia. 2. Każdy wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia zostanie zamieszczony na stronie internetowej Zamawiającego wraz z informacjami, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp. 3. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia zobowiązani są, zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy Pzp, do załączenia do oferty dokumentu ustanawiającego pełnomocnika Wykonawców występujących wspólnie do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Dokument ustanawiający pełnomocnika musi być złożony w formie oryginału lub notarialnie uwierzytelnionego odpisu.
Czy wadium Nie
Czy przewiduje udzielenie zaliczek Nie
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej zasadniczej Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zmiana Umowy jest dopuszczalna w zakresie i na warunkach przewidzianych przepisami ustawy Pzp. 2. Strony są uprawnione do dokonania zmian Umowy o łącznej wartości mniejszej niż 10% łącznego maksymalnego wynagrodzenia określonego w § 9 ust. 1 oraz równocześnie mniejszej niż właściwa dla Zamawiającego kwota określona w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Pzp, niezależnie od innych przypadków zmian dozwolonych przepisami tejże ustawy lub postanowieniami Umowy. 3. Strony są uprawnione do wprowadzenia do Umowy zmian nieistotnych, to jest innych, niż zmiany zdefiniowane w art. 144 ust. 1e ustawy Pzp. 4. Stosownie do art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia do Umowy następujących zmian: 1) zmiany wynagrodzenia Wykonawcy ustalonego w Umowie (zmiany ceny) w sytuacji ustawowej zmiany stawki podatku VAT, 2) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa lub wynikających z prawomocnych orzeczeń lub ostatecznych aktów administracyjnych właściwych organów - w takim zakresie, w jakim będzie to niezbędne w celu dostosowania postanowień Umowy do zaistniałego stanu prawnego lub faktycznego, 3) zmiany sposobu wykonania Umowy, o ile zmiana taka jest konieczna w celu prawidłowego wykonania Umowy, 5. Strony postanawiają, że w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług – wynagrodzenie przewidziane Umową ulegnie zmianie odpowiedniej do zmiany wysokości podatku od towarów i usług (ulegnie korekcie o wysokość zmiany podatku VAT), przy czym powyższa zmiana będzie miała zastosowanie wyłącznie w odniesieniu do części wynagrodzenia objętego fakturami wystawionymi po dacie wejścia w życie zmiany przepisów prawa wprowadzających nowe stawki podatku od towarów i usług. 6. Wprowadzenie istotnych zmian treści Umowy wymaga sporządzenia pod rygorem nieważności pisemnego aneksu.
Kryt 0 Cena za realizację zamówienia
Kryt 0p 60
Czy będzie aukcja Nie
Data składania wniosków 01/12/2016
Godzina składania wniosków 11:00
Termin on
Termin związania ofertą 30
Zastosowanie procedury pzp Tak
IV 6 2 SkrocenieTerminu Nie
IV 6 5 Nie
Czy unieważnienie Tak
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)