Przedmiotem zamówienia jest dostawa (transport wraz z wniesieniem) żywności do magazynu żywnościowego Internatu Zespołu Szkół Nr 23 we Wrocławiu z podziałem na zadania. Zamawiający podzielił zamówienie na 10 części tj: Zadanie nr 1. Dostawa warzyw, owoców i warzyw przetworzonych. Zadanie nr 2. Dostawa cytrusów. Zadanie nr 3. Dostawa ryb i przetworów rybnych mrożonych. Zadanie nr 4. Dostawa mięso drobiowego, wieprzowego, wołowego i wyrobów wędliniarskich. Zadanie nr 5. Dostawa artykułów spożywczych, przypraw, makaronów i warzyw przetworzonych. Zadanie nr 6. Dostawa jaj. Zadanie nr 7. Dostawa warzyw i owoców przetworzonych - mrożonych. Zadanie nr 8. Dostawa artykułów nabiałowych, mleka i śmietany. Zadanie nr 9. Dostawa pieczywa. Zadanie nr 10. Dostawa pieczywa cukierniczego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Rozdz. II oraz zał. nr 3-3.9 do SIWZ.
OpisPrzedmiotem zamówienia jest dostawa warzyw, owoców i warzyw przetworzonych, szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Rozdz. II oraz zał. nr 3 do SIWZPrzedmiotem zamówienia jest dostawa cytrusów, szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Rozdz. II oraz zał. nr 3.1. do SIWZPrzedmiotem zamówienia jest dostawa ryb i przetworów rybnych mrożonych, szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Rozdz. II oraz zał. nr 3.2. do SIWZPrzedmiotem zamówienia jest dostawa mięso drobiowego, wieprzowego, wołowego i wyrobów wędliniarskich, szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Rozdz. II oraz zał. nr 3.3. do SIWZPrzedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów spożywczych, przypraw, makaronów i warzyw przetworzonych, szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Rozdz. II oraz zał. nr 3.4. do SIWZPrzedmiotem zamówienia jest dostawa jaj, szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Rozdz. II oraz zał. nr 3.5. do SIWZ.Przedmiotem zamówienia jest dostawa warzyw i owoców przetworzonych - mrożonych, szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Rozdz. II oraz zał. nr 3.6 do SIWZPrzedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów nabiałowych, mleka i śmietany, szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Rozdz. II oraz zał. nr 3.7. do SIWZPrzedmiotem zamówienia jest dostawa pieczywa, szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Rozdz. II oraz zał. nr 3.8. do SIWZPrzedmiotem zamówienia jest dostawa pieczywa cukierniczego, szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Rozdz. II oraz zał. nr 3.9. do SIWZ |
Biuletyn |
2016
|
Nazwa |
Zespół Szkół Nr 23 we Wrocławiu
|
Ulica |
ul. Jana Wł. Dawida
|
Nr domu |
42624
|
Miejscowość |
Wrocław
|
Kod Pocztowy |
50527
|
Panstwo |
Polska
|
Województwo |
dolnośląskie
|
Tel |
71 7175427, 7175428, 7175466
|
Fax |
71 7175427, 7175428, 7175466
|
Email |
iza_zs23@op.pl
|
Adres strony url |
www.zs23.wroclaw.pl
|
Regon |
12782900000
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
inny:
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
Tak
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.zs23.wroclaw.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
Tak
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.zs23.wroclaw.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
Tak
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Wymagane jest złożenie oferty w formie pisemnej za pośrednictwem operatora pocztowego, osobiście lub za pośrednictwem posłańca.
|
Czy podzielone na czesci |
Tak
|
Oferty lub wnioski |
Wszystkie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Zespół Szkół Nr 23 we Wrocławiu, ul. Jana Wł. Dawida 9/11, 50-527 Wrocław seketariat
|
Numer referencyjny |
ZS23-2710.3.2016
|
Rodz zam |
D
|
Okres2c |
01/01/201731/12/2017
|
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 |
Nie
|
Czas |
O
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
nie dotyczy
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
nie dotyczy
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
Tak
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
Tak
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
Tak
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1) Wykonawca w terminie 3 dni od dnia przekazania informacji tj. zamieszczenia na stronie internetowej zamawiającego informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust.5 Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art.24 ust. 1 pkt. 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia - zgodnie z formularzem stanowiącym załącznik nr 4 - do SIWZ.
2) wypełniony formularz oferty - wg wzoru załącznik nr 1 do SIWZ,
2)Zestawienie kosztów zadania załącznik Nr 3 i /lub 3.1, i /lub 3.2, i /lub 3.3, i /lub 3.4., i /lub 3.5, i /lub 3.6, i /lub 3.7. i /lub 3.8, i /lub 3.9. do SIWZ,
|
Czy wadium |
Nie
|
Czy przewiduje udzielenie zaliczek |
Nie
|
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych |
Nie
|
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych |
Nie
|
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej zasadniczej |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
1. Umowa może być zmieniona w stosunku do złożonej oferty i na niżej wymienionych warunkach:
1) w stosunku do wartości umowy:
a. w razie zmiany urzędowej stawki podatku VAT – w celu dostosowania do aktualnie obowiązującej stawki – bez zmiany wartości netto produktów objętych zmianą, jednak nie wcześniej niż po dacie rozpoczęcia jej obowiązywania. Zmiana umowy w tym zakresie może być wprowadzona na wniosek Wykonawcy. Jednocześnie Wykonawca zobowiązuje się do przedstawienia Zamawiającemu podstawy prawnej do podwyższenia lub obniżenia cen towarów np. rozporządzenie, obwieszczenie, ustawa lub innej podstawy do zmiany cen – zmiany umowy;
b. zamiana ilości poszczególnych pozycji określonych w zestawieniu kosztów zadania z zastrzeżeniem, że cena jednostkowa i maksymalna kwota umowy nie ulegną zmianie.
2) inne:
a. w przypadku zmiany sposobu konfekcjonowania towarów objętych umową, w przypadku zmiany wielkości opakowania wprowadzonej przez producenta z zachowaniem zasady proporcjonalności w stosunku do ceny objętej umową, pod warunkiem uzyskania zgody przez Zamawiającego.
b. w przypadku wstrzymania lub zakończenia produkcji towarów będących przedmiotem dostawy, możliwość dostarczania odpowiedników towarów objętych umową, o parametrach nie gorszych niż towary objęte ofertą, przy zachowaniu ceny ofertowej dla danego towaru na podstawie pisemnego wniosku Wykonawcy, pod warunkiem uzyskania zgody przez Zamawiającego.
|
Kryt 0 |
cena
|
Kryt 0p |
100
|
Data składania wniosków |
02/12/2016
|
Godzina składania wniosków |
09:00
|
IV 4 4 jezyki |
język polski
|
Termin |
on
|
Termin związania ofertą |
30
|
Zastosowanie procedury pzp |
Nie
|
IV 6 2 SkrocenieTerminu |
Nie
|
IV 6 5 |
Nie
|
Czy unieważnienie |
Tak
|