GuidZP400 |
56e8cb74-682d-41ee-b103-02449ad98198
|
Biuletyn |
525970-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Zespół Opieki Zdrowotnej
|
Regon |
000304415
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Szpitalna
|
Zamawiajacy adres numer domu |
22
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Sucha Beskidzka
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
34-200
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
małopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
+48338723111
|
Zamawiajacy fax |
+480338723111
|
Zamawiajacy email |
zozsuchabeskidzka@wp.pl
|
Adres strony url |
www.zozsuchabeskidzka.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Dostawę sprzętu, materiałów i leków na potrzeby wykonywania badań w ramach projektu :„Pro life! Program profilaktyki raka jelita grubego dla osób z terenu powiatu suskiego” nr RPMP.08.06.02-12-0243/16 w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020, 8 Oś Priorytetowa Rynek pracy, Działanie 8.6 Wsparcie na rzecz wydłużenia aktywności zawodowej, Poddziałanie 8.6.2 Programy zdrowotne, z Europejskiego Funduszu Społecznego.
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.zozsuchabeskidzka.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.zozsuchabeskidzka.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Pisemnie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Zespół Opieki Zdrowotnej ul. Szpitalna 22, 34-200 Sucha Beskidzka
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawę sprzętu, materiałów i leków na potrzeby wykonywania badań w ramach projektu :„Pro life! Program profilaktyki raka jelita grubego dla osób z terenu powiatu suskiego” nr RPMP.08.06.02-12-0243/16 w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020, 8 Oś Priorytetowa Rynek pracy, Działanie 8.6 Wsparcie na rzecz wydłużenia aktywności zawodowej, Poddziałanie 8.6.2 Programy zdrowotne, z Europejskiego Funduszu Społecznego.
|
Numer referencyjny |
ZOZ.V.010/DZP/33/17
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest sprzętu, materiałów i leków na potrzeby wykonywania badań w ramach projektu :„Pro life! Program profilaktyki raka jelita grubego dla osób z terenu powiatu suskiego” nr RPMP.08.06.02-12-0243/16 w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020, 8 Oś Priorytetowa Rynek pracy, Działanie 8.6 Wsparcie na rzecz wydłużenia aktywności zawodowej, Poddziałanie 8.6.2 Programy zdrowotne, z Europejskiego Funduszu Społecznego, określonych w pakietach 1-10
|
Cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2019-02-28T00:00:00+01:00
|
Okreslenie warunkow |
Dotyczy pakietu nr 1
o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy są uprawnieni do sprzedaży produktów leczniczych Zamawiającemu, zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 roku prawo farmaceutyczne (tekst jednolity: Dz. U. 2008 r. Nr 45 poz. 271 z późniejszymi zmianami)- dotyczy pakietu nr 1
W pozostałych pakietach zamawiający nie określił warunku w tym zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określił warunku w tym zakresie
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określił warunku w tym zakresie
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1. Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
2. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w punkcie 1 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.
3. Dokumenty, o których mowa w punkcie 2 powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
4. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w punkcie 2 zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby.
|
Zakresie warunkow udzialu |
Dotyczy pakietu nr 1
Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnienia do sprzedaży
produktów leczniczych Zamawiającemu ( dotyczy pakietu nr 1):
• Podmioty określone w art. 72 ustawy Prawo farmaceutyczne (hurtownie, składy konsygnacyjne i składy celne) - Kopia ważnego aktu administracyjnego (koncesji, zezwolenia) wydanego przez Głównego Inspektora Farmaceutycznego (GIF, MZ) uprawniającego do prowadzenia hurtowni farmaceutycznej, składu konsygnacyjnego, składu celnego lub kopia równoważnego dokumentu wydanego przez właściwe organy państw członkowskich UE, a w przypadku składania oferty na leki psychotropowe i środki odurzające - odpowiednio wymagane zezwolenie.
• Podmioty określone w art. 24 art. 1 ustawy Prawo farmaceutyczne (podmioty odpowiedzialne) - Kopia ważnego pozwolenia na dopuszczenie do obrotu produktu leczniczego wydanego przez Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych, Radę Unii Europejskiej albo Komisję Europejską na wniosek podmiotu odpowiedzialnego.
• Podmioty określone w art. 42 ustawy Prawo farmaceutyczne (wytwórcy) - Kopia ważnego pozwolenia na dopuszczenie do obrotu produktu leczniczego wydanego przez Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych, Radę Unii Europejskiej albo Komisję Europejską na wniosek podmiotu odpowiedzialnego zawierającego w wykazie wytwórców, u których następuje zwolnienie serii, nazwę i adres Wykonawcy.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Oświadczenie, że oferowane wyroby są dopuszczone do obrotu i używania
na terenie Polski.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Do oferty należy dołączyć następujące dokumenty:
1. Wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania
wykonawcy formularz oferty, sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik
nr 1 do specyfikacji.
2. Próbki oferowanych wyrobów w ilościach określonych w Rozdz. XI SIWZ, pakiet
nr 3 i 6.
Wskazane jest, aby próbki złożono osobno w trwale zamkniętym
opakowaniu oraz aby oferta nie została złożona w opakowaniu zawierającym
próbki. Na opakowaniu zawierającym próbki należy umieścić dokładny opis jak w
punkcie 8.13 specyfikacji + napis „próbki”.
3. Pełnomocnictwo - do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu albo do
reprezentowania wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy, jeżeli osoba
reprezentująca wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest
wskazana jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze lub
ewidencji działalności gospodarczej.
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zmiana postanowień niniejszej umowy może być dokonana przez strony
w formie pisemnej w drodze aneksu do niniejszej umowy, pod rygorem nieważności.
2. Zmiany umowy są dopuszczalne bez ograniczeń w zakresie dozwolonym przez art.144 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
3. Zamawiający, zgodnie z art. 144 ust.1 pkt.1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych
przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w następującym zakresie:
a) nastąpiło obniżenie ceny jednostkowej asortymentu,
b) nastąpiła zmiana numeru katalogowego produktu
c) nastąpiła zmiana sposobu konfekcjonowania
d) liczby opakowań
e) wystąpi przejściowy brak produktu z przyczyn leżących po stronie producenta przy jednoczesnym dostarczeniu produktu zamiennego o parametrach nie gorszych od produktu objętego umową.
f) nastąpiła zmiana stawki podatku VAT związanej z przedmiotem umowy – w tym
przypadku zmianie ulegnie kwota podatku VAT i cena brutto, cena netto
pozostanie niezmienna,
g) w przypadku zmiany stawki podatku VAT w ramach niniejszej umowy zmiana
stawki następuje z dniem wejścia w życie aktu prawnego zmieniającego stawkę, a
w przypadku zmiany stawek celnych wystąpienie o zmianę wymaga
udokumentowanej formy pisemnej i zgody Zamawiającego.
|
IV 4 4 data |
2017-06-16T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
Polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 1
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33600000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-02-28T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa leków w asortymencie i ilościach określonych w pakiecie nr 1
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 2
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33631600-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-02-28T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków dezynfekcyjnych w asortymencie i ilościach określonych w pakiecie nr 2
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 3
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33198000-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-02-28T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyrobów włókninowych w asortymencie i ilościach określonych w pakiecie nr 3
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 4
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-02-28T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa dostawa sprzętu 1x użytku w asortymencie i ilościach określonych w pakiecie nr 4
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 5
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-02-28T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu endoskopowego w asortymencie i ilościach określonych w pakiecie nr 5
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 6
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-02-28T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa opatrunków w asortymencie i ilościach określonych w pakiecie nr 6
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 7
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-02-28T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa pojemników na wycinki histopatologiczne w asortymencie i ilościach określonych w pakiecie nr 7
|
| |
Zalacznik czesc nr |
8
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 8
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-02-28T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa oprzyrządowania do ssaków w asortymencie i ilościach określonych w pakiecie nr 8
|
| |
Zalacznik czesc nr |
9
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 9
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-02-28T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa elektrod EKG w asortymencie i ilościach określonych w pakiecie nr 9
|
| |
Zalacznik czesc nr |
10
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 10
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-02-28T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa elektrod neutralnych do aparatu Erbe VIO 200S w asortymencie i ilościach określonych w pakiecie nr 10
|
| |