Data publikacji |
2017-06-07 |
Data zakończenia |
2017-06-16 00:00:00 |
Instytucja |
Agencja Rozwoju Lokalnego sp. z o.o. |
Miejscowość |
Ostrowiec Świętokrzyski |
Województwo |
świętokrzyskie |
Branża |
- Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne,
- Owoce, warzywa i podobne produkty,
- Warzywa przetworzone,
- Produkty mleczarskie,
- Różne produkty spożywcze,
- Produkty głęboko mrożone,
- Części lamp i sprzętu oświetleniowego
|
Szczegóły
|
Numer ogłoszenia |
527822-N-2017 |
Typ dokumentu |
ZP-400 |
Kod CPV |
153000001, 153310007, 158000006, 155000003, 158960005, 151000009 |
Adres strony internetowej siwz |
|
BZP |
Zobacz
|
GuidZP400 |
917c6909-1512-40ca-9d2c-b2d8d2ca6237
|
Biuletyn |
527822-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Agencja Rozwoju Lokalnego sp. z o.o.
|
Regon |
29119807700000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Sandomierska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
26A
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Ostrowiec Świętokrzyski
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
27400
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
świętokrzyskie
|
Zamawiajacy telefon |
41 249 50 01; 248 03 70
|
Zamawiajacy fax |
41 248 03 71
|
Zamawiajacy email |
kargulewicz_mrozinska@arl.ostrowiec.pl
|
Adres strony url |
www.arl.ostrowiec.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.arl.ostrowiec.pl/zamowienia-publiczne/
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Agencja Rozwoju Lokalnego sp. z o.o., krajowy numer identyfikacyjny 29119807700000, ul. ul. Sandomierska 26A, 27400 Ostrowiec Świętokrzyski
|
Nazwa nadana zamowieniu |
sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby przygotowania posiłków przez Agencję Rozwoju Lokalnego Sp. z o.o. w Ostrowcu Świętokrzyskim
|
Numer referencyjny |
ARL/PZP/PN/SPOŻ/2017/1
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
6
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego jest sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych określonych w następujących zadaniach: Zadanie I: świeże warzywa i owoce Zadanie II: kwaszonki Zadanie III: artykuły ogólnospożywcze Zadanie IV: artykuły mleczarskie Zadanie V: mrożonki i ryby mrożone Zadanie VI: mięsa, wędliny, drób wskazanych w załącznikach od 6 A do 6 F - do SIWZ niezbędnych do przygotowania posiłków przez Agencję Rozwoju Lokalnego Sp. z o.o. w Ostrowcu Świętokrzyskim. Wykonawca zobowiązany będzie dostarczać towar własnym transportem, terminowo, w dniu i godzinie uprzednio uzgodnionych z Zamawiającym. Terminy, rodzaje i ilość dostaw będą każdorazowo określane przez Zamawiającego z min. dwudniowym wyprzedzeniem za pomocą poczty elektronicznej lub faksu na nr tel. lub adres wskazany przez Wykonawcę.
|
Cpv glowny przedmiot |
15300000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2017-12-31T00:00:00+01:00
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 3 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 5 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 6 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 7 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Wykonawca składa: aktualne na dzień składania ofert oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia wg wzoru - załącznik nr 2, oświadczenie o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991r. o podatkach i opłatach lokalnych, wg wzoru - załącznik nr 5
|
Zakresie warunkow udzialu |
Wykonawca składa: •aktualne na dzień składania ofert oświadczenie dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu według wzoru jak w załączniku nr 3 do SIWZ
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Formularz oferty – Załącznik Nr 1 do SIWZ wraz z wypełnionymi formularzami cenowymi – Załączniki od 6A do 6F do SIWZ 2. Podpisany projekt umowy- Załącznik nr 7 do SIWZ. 3. Dokument z, którego wynika prawo do podpisania oferty lub innych dokumentów składanych z ofertą, chyba ze Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych a Wykonawca wskazał ten fakt w składanej ofercie. 4. Zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji dotyczących kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, firm oraz adresów Wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie, ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy stanowi Załącznik nr 4 do SIWZ.
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
a) w przypadku ustawowej zmiany wysokości stawek podatku VAT dotyczącej przedmiotu umowy, podlegają one zmianie od wejścia w życie nowych stawek podatku, przy czym zmianie ulegnie wyłącznie kwota brutto, kwota netto pozostaje bez zmian, b) strony dopuszczają zmianę cen jednostkowych artykułów żywnościowych objętych umową w przypadku zmiany wielkości opakowania wprowadzonej przez producenta z zachowaniem zasady proporcjonalności w stosunku do ceny objętej umową; c) strony ustalają, że gramatura zaoferowanego asortymentu przy każdorazowej dostawie może ulegać zmianie przy czym szacunkowa ilość zamówienia na okres realizacji pozostanie bez zmian. Cena po przeliczeniu innej gramatury pozostanie bez zmian. Zmiana ta nie wymaga formy pisemnej. d) strony dopuszczają możliwość zmiany ceny na korzystniejszą dla Zamawiającego w ramach tzw. promocji, ogólnej obniżki cen na dany asortyment, sezonowych obniżek cen w trakcie trwania umowy.
|
IV 4 4 data |
2017-06-16T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
08:00
|
IV 4 4 jezyki |
język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
świeże warzywa i owoce
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15300000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik data zakonczenia |
2017-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
dostawa artykułów żywnościowych w ilości i asortymencie wymienionym w załączniku 6A do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
kwaszonki
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15331000-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik data zakonczenia |
2017-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
dostawa artykułów żywnościowych w ilości i asortymencie wymienionym w załączniku 6B do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
artykuły ogólnospożywcze
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15800000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik data zakonczenia |
2017-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
dostawa artykułów żywnościowych w ilości i asortymencie wymienionym w załączniku 6C do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
artykuły mleczarskie
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15500000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik data zakonczenia |
2017-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
dostawa artykułów żywnościowych w ilości i asortymencie wymienionym w załączniku 6D do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
mrożonki i ryby mrożone
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15896000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik data zakonczenia |
2017-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
dostawa artykułów żywnościowych w ilości i asortymencie wymienionym w załączniku 6E do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
MIĘSA WĘDLINY DRÓB
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15100000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik data zakonczenia |
2017-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
dostawa artykułów żywnościowych w ilości i asortymencie wymienionym w załączniku 6F do SIWZ
|
| |