Wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy, instalacji i uruchomienia urządzeń aktywnych do sieci komputerowej Collegium Kołłątaja UJ zlokalizowanego w Krakowie, ul. Św. Anny 6.

Data publikacji 2017-06-08
Data zakończenia 2017-06-16 00:00:00
Instytucja Uniwersytet Jagielloński
Miejscowość Kraków
Województwo małopolskie
Branża
  • Infrastruktura sieciowa

Szczegóły

Numer ogłoszenia 529048-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 324240001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

2Zakres zamówienia obejmuje w szczególności dostawę i montaż (instalację), uruchomienie, konfigurację oraz usługi gwarancyjne. Wykonawca w ramach realizacji przedmiotu zamówienia będzie zobowiązany w szczególności do kompleksowej dostawy sprzętu do siedziby Zamawiającego, a następnie do jego złożenia, zainstalowania oraz uruchomienia we wskazanych miejscach w budynku, zakończonych konfiguracją sprzętu zgodnie z wytycznymi Zamawiającego opisanymi w Załączniku A do SIWZ. Wykonanie przedmiotu zamówienia ma być potwierdzone protokołem odbioru.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 be1ce9f5-68c3-449b-b8a6-200a3f785abc
Biuletyn 529048-N-2017
Zamawiajacy nazwa Uniwersytet Jagielloński
Regon ---
Zamawiajacy adres ulica ul. Gołębia
Zamawiajacy adres numer domu 24
Zamawiajacy miejscowosc Kraków
Zamawiajacy kod pocztowy 31-007
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo małopolskie
Zamawiajacy telefon 124 324 450,
Zamawiajacy fax 124 324 451
Zamawiajacy email bzp@adm.uj.edu.pl
Adres strony url www.uj.edu.pl
Adres strony internetowej http://przetargi.adm.uj.edu.pl/
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny uczelnia publiczna
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://przetargi.adm.uj.edu.pl/
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Ofertę w wersji papierowej należy złożyć do Działu Zamówień Publicznych UJ
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres ul. Straszewskiego 25/2, 31-113 Kraków
Nazwa nadana zamowieniu Wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy, instalacji i uruchomienia urządzeń aktywnych do sieci komputerowej Collegium Kołłątaja UJ zlokalizowanego w Krakowie, ul. Św. Anny 6.
Numer referencyjny 80.272.131.2017
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 2Zakres zamówienia obejmuje w szczególności dostawę i montaż (instalację), uruchomienie, konfigurację oraz usługi gwarancyjne. Wykonawca w ramach realizacji przedmiotu zamówienia będzie zobowiązany w szczególności do kompleksowej dostawy sprzętu do siedziby Zamawiającego, a następnie do jego złożenia, zainstalowania oraz uruchomienia we wskazanych miejscach w budynku, zakończonych konfiguracją sprzętu zgodnie z wytycznymi Zamawiającego opisanymi w Załączniku A do SIWZ. Wykonanie przedmiotu zamówienia ma być potwierdzone protokołem odbioru.
Cpv glowny przedmiot 32424000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 35
Okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykażą, że posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 80 000,00 zł. (słownie: osiemdziesiąt tysięcy złotych (PLN).
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykażą, że: 1. posiadają niezbędną wiedzą i doświadczenie, tzn.: w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej dwie dostawy (tj. kontrakty) urządzeń sieciowych, zawierających w szczególności przełączniki sieciowe, o wartości łącznej wykazanych dwóch dostaw nie mniejszej niż 120 000,00 PLN brutto (słownie: sto dwadzieścia tysięcy złotych 00/100). W wartości wykazanych dostaw mogą być ujęte usługi montażu i konfiguracji (przeprowadzenia testów). Przez „odrębny kontrakt” zmawiający rozumie jedną, pisemną, umowę odpłatną. 2. dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia – w tym celu Wykonawca musi wykazać dysponowanie co najmniej jedną osobą posiadającą stosowne aktualne uprawnienia, świadectwa czy certyfikaty, atesty bądź autoryzacje uprawniające do obsługi technicznej i serwisowania oferowanych urządzeń i elementów.
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow 1
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Zakresie warunkow udzialu Stosownie do zapisów art. 24aa ustawy PZP, Zamawiający najpierw dokona oceny ofert, a tylko w odniesieniu do Wykonawcy, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, dokona badania braku podstaw do wykluczenia i spełnienia warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie: 1. dowodów określających czy dostawy zamieszczone w „Wykazie dostaw” zostały wykonane należycie. Dowodami są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu; 2. informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy zamówienia w wysokości co najmniej 80 000,00 zł (słownie: osiemdziesiąt tysięcy złotych), wystawiona w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny wykonawca nie może złożyć wymaganych przez zamawiającego dokumentów, Wykonawca może złożyć inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnianie opisanego przez zamawiającego warunku udziału w postępowaniu.
Czy wadium 1
Wadium 1. Wykonawca, najpóźniej w dniu składania ofert, a przed upływem terminu składania ofert, winien wnieść wadium w wysokości wynoszącej 2 000,00 PLN (słownie: dwa tysiące złotych, 00/100). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. 2016 poz. 359 ze zm.). 3. Wadium w pieniądzu należy wnieść przez dokonanie przelewu bankowego na konto Zamawiającego IBAN: PL nr 98 1240 2294 1111 0010 3561 9764, SWIFT: PKO PP LPW. Za moment wniesienia wadium uważa się wpis na rachunku bankowym Zamawiającego.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy na zasadach określonych we wzorze umowy stanowiącym załącznik do SIWZ.
IV 4 4 data 2017-06-16T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria gwarancja
Znaczenie 20,00
  
Kryteria parametry techniczne
Znaczenie 20,00
  
Kryteria cena za całość zamówienia
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)