Dostawa opon, produktów gumowych, akumulatorów, części zamiennych i eksploatacyjnych

Data publikacji 2017-06-09
Data zakończenia 2017-06-19 00:00:00
Instytucja 23 Baza Lotnictwa Taktycznego
Miejscowość Mińsk Mazowiecki
Województwo mazowieckie
Branża
  • Produkty z gumy

Szczegóły

Numer ogłoszenia 529293-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 195100004, 343000000, 343511003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiot zamówienia podzielono na 5 części/zadań:
Zadanie nr 1 - Dostawa opon, produktów gumowych, akumulatorów dla służby ZLT (Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1A do SIWZ).
Zadanie nr 2 – Materiały eksploatacyjne i części zmienne dla służby Inż.- sap i OPBMR (Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1B do SIWZ).
Zadanie nr 3 – Opony do pojazdów silnikowych - SCANIA dla służby czołgowo- samochodowej (Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1Cdo SIWZ)
Zadanie nr 4 – Opony do pojazdów silnikowych - CIĄGNIK ROLNICZY NEW HOLLAND TD 90 D dla służby czołgowo- samochodowej (Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1Ddo SIWZ)
Zadanie nr 5 – Opony do pojazdów silnikowych - FORD TRANSIT dla służby czołgowo- samochodowej (Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1Edo SIWZ)
4. Szczegółowe warunki realizacji zamówienia określa dokument pn. „Projekt umowy” stanowiący zał. Nr 4 do SIWZ.
5. Szczegółowy opis, standardy jakościowe o których mowa w art. 91 ust. 2a ustawy PZP
i zakres przedmiotu zamówienia dla poszczególnych zadań zawiera załącznik nr 1A-1E do SIWZ. (Formularz cenowy), który jest jej integralną częścią.
6. Wszystkie zamawiane materiały wyszczególnione w załączniku nr 1A-1E muszą być fabrycznie nowe, wcześniej nieużywane, dostarczone w oryginalnych opakowaniach oraz odpowiadać wszystkim cechom określonym w formularzu cenowym. Dostarczone materiały będą musiały posiadać atest, niezbędne certyfikaty, dopuszczenia do obrotu handlowego na terenie Polski (Deklaracja zgodności producenta, Karta techniczna produktu – dla każdej pozycji w szczególności certyfikat CE (Conformité Européenne). Dokumenty te będą wymagane od wykonawcy, którego oferta będzie wybrana i z którym Zamawiający zawrze umowę. Dostarczone opony do pojazdów silnikowych muszą posiadać oryginalne oznakowanie w postaci markę i/ lub logo i/lub znak producenta( firmy) parametry techniczne (rozmiar/nośność/indeks prędkość/rodzaj bieżnika) oraz datę produkcji. Dostarczone opony do pojazdów samochodowych muszą być wyprodukowane w 2017r.
7. Wszystkie wskazane w opisie przedmiotu zamówienia nazwy własne materiałów
z zastosowaniem znaków towarowych, określenie norm, aprobat, specyfikacji technicznych
i systemów odniesienia, należy rozumieć jako określenie wymaganych parametrów, właściwości i standardów jakościowych oraz technicznych, a Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych o parametrach nie gorszych niż określone w opisie przedmiotu zamówienia.
8. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego (art. 30 ust. 5 ustawy Pzp) zgodnie z pkt III ppkt 1b w Rozdziale VI.
9. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wypełnił kolumnę nr 8 wymaganej pozycji asortymentowej Formularza cenowego - załącznik nr 1A- 1E do SIWZ, wskazując produkt oferowany tzn. producenta lub/i nazwę produktu/symbol, które pozwolą jednoznacznie zidentyfikować produkt. Jeśli Wykonawca nie wypełni kolumny nr 8 Formularza cenowego
w sposób umożliwiający identyfikację oferowanego produktu, jego oferta może podlegać odrzuceniu na podstawie art. 89 ust 1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.
10. Wykonawca ma obowiązek informować Zamawiającego czy wybór jego oferty będzie prowadził do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego. Informacja taka musi zawierać nazwę towaru oraz wskazywać ich wartość bez kwoty podatku.
11. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych (art. 36 ust. 2 pkt
4 ustawy Pzp).
12. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej (art. 36 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp).
13. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej (art. 36 ust. 2 pkt 7 ustawy Pzp).
14. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu (art. 36 ust.2 pkt
8 ustawy Pzp);
15. Zamawiający nie przewiduje rozliczeń w walutach obcych (art. 36 ust.2 pkt 6 ustawy Pzp);
16. Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych, z zastrzeżeniem, że oferta musi obejmować cały przedmiot zamówienia w ramach wybranego zadania. Wykonawca może złożyć ofertę na część obejmującą jedno, kilka lub wszystkie zadania. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych obejmujących część przedmiotu zamówienia
w ramach zadania.
17. Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. Oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia określonego w poszczególnych zadaniach zostaną odrzucone.
18. Szczegółowe ilości przedmiotu zamówienia, w rozbiciu na zadania, zawarte są w załączniku nr 1A- 1E do SIWZ – formularz cenowy.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 1f61f435-5913-4c5d-9dcd-eb462894a008
Biuletyn 529293-N-2017
Zamawiajacy nazwa 23 Baza Lotnictwa Taktycznego
Regon 71003764000000
Zamawiajacy adres ulica -
Zamawiajacy adres numer domu -
Zamawiajacy miejscowosc Mińsk Mazowiecki
Zamawiajacy kod pocztowy 05-300
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 261 553 505,
Zamawiajacy fax 261 553 520
Zamawiajacy email 23blt.przetargi@ron.mil.pl
Adres strony url www.23blt.wp.mil.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Jednostka Wojskowa
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.23blt.wp.mil.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.23blt.wp.mil.pl
Dostep do dokumentow ograniczony nie
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny poczta ,kurier,osobiście
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres 23 Baza Lotnictwa Taktycznego,05-300 Mińsk Mazowiecki,kancelaria jawna
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa opon, produktów gumowych, akumulatorów, części zamiennych i eksploatacyjnych
Numer referencyjny SPRAWA ZP/19/2017
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiot zamówienia podzielono na 5 części/zadań: Zadanie nr 1 - Dostawa opon, produktów gumowych, akumulatorów dla służby ZLT (Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1A do SIWZ). Zadanie nr 2 – Materiały eksploatacyjne i części zmienne dla służby Inż.- sap i OPBMR (Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1B do SIWZ). Zadanie nr 3 – Opony do pojazdów silnikowych - SCANIA dla służby czołgowo- samochodowej (Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1Cdo SIWZ) Zadanie nr 4 – Opony do pojazdów silnikowych - CIĄGNIK ROLNICZY NEW HOLLAND TD 90 D dla służby czołgowo- samochodowej (Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1Ddo SIWZ) Zadanie nr 5 – Opony do pojazdów silnikowych - FORD TRANSIT dla służby czołgowo- samochodowej (Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1Edo SIWZ) 4. Szczegółowe warunki realizacji zamówienia określa dokument pn. „Projekt umowy” stanowiący zał. Nr 4 do SIWZ. 5. Szczegółowy opis, standardy jakościowe o których mowa w art. 91 ust. 2a ustawy PZP i zakres przedmiotu zamówienia dla poszczególnych zadań zawiera załącznik nr 1A-1E do SIWZ. (Formularz cenowy), który jest jej integralną częścią. 6. Wszystkie zamawiane materiały wyszczególnione w załączniku nr 1A-1E muszą być fabrycznie nowe, wcześniej nieużywane, dostarczone w oryginalnych opakowaniach oraz odpowiadać wszystkim cechom określonym w formularzu cenowym. Dostarczone materiały będą musiały posiadać atest, niezbędne certyfikaty, dopuszczenia do obrotu handlowego na terenie Polski (Deklaracja zgodności producenta, Karta techniczna produktu – dla każdej pozycji w szczególności certyfikat CE (Conformité Européenne). Dokumenty te będą wymagane od wykonawcy, którego oferta będzie wybrana i z którym Zamawiający zawrze umowę. Dostarczone opony do pojazdów silnikowych muszą posiadać oryginalne oznakowanie w postaci markę i/ lub logo i/lub znak producenta( firmy) parametry techniczne (rozmiar/nośność/indeks prędkość/rodzaj bieżnika) oraz datę produkcji. Dostarczone opony do pojazdów samochodowych muszą być wyprodukowane w 2017r. 7. Wszystkie wskazane w opisie przedmiotu zamówienia nazwy własne materiałów z zastosowaniem znaków towarowych, określenie norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, należy rozumieć jako określenie wymaganych parametrów, właściwości i standardów jakościowych oraz technicznych, a Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych o parametrach nie gorszych niż określone w opisie przedmiotu zamówienia. 8. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego (art. 30 ust. 5 ustawy Pzp) zgodnie z pkt III ppkt 1b w Rozdziale VI. 9. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wypełnił kolumnę nr 8 wymaganej pozycji asortymentowej Formularza cenowego - załącznik nr 1A- 1E do SIWZ, wskazując produkt oferowany tzn. producenta lub/i nazwę produktu/symbol, które pozwolą jednoznacznie zidentyfikować produkt. Jeśli Wykonawca nie wypełni kolumny nr 8 Formularza cenowego w sposób umożliwiający identyfikację oferowanego produktu, jego oferta może podlegać odrzuceniu na podstawie art. 89 ust 1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 10. Wykonawca ma obowiązek informować Zamawiającego czy wybór jego oferty będzie prowadził do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego. Informacja taka musi zawierać nazwę towaru oraz wskazywać ich wartość bez kwoty podatku. 11. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych (art. 36 ust. 2 pkt 4 ustawy Pzp). 12. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej (art. 36 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp). 13. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej (art. 36 ust. 2 pkt 7 ustawy Pzp). 14. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu (art. 36 ust.2 pkt 8 ustawy Pzp); 15. Zamawiający nie przewiduje rozliczeń w walutach obcych (art. 36 ust.2 pkt 6 ustawy Pzp); 16. Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych, z zastrzeżeniem, że oferta musi obejmować cały przedmiot zamówienia w ramach wybranego zadania. Wykonawca może złożyć ofertę na część obejmującą jedno, kilka lub wszystkie zadania. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych obejmujących część przedmiotu zamówienia w ramach zadania. 17. Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. Oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia określonego w poszczególnych zadaniach zostaną odrzucone. 18. Szczegółowe ilości przedmiotu zamówienia, w rozbiciu na zadania, zawarte są w załączniku nr 1A- 1E do SIWZ – formularz cenowy.
Cpv glowny przedmiot 19510000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 14
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów wymienionych w punkcie 1a) przedkłada: dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
Wykaz potwierdzenie okolicznosci dokumenty potwierdzające, że oferowane produkty równoważne spełniają wymagania Zamawiającego, tj. karty katalogowe i opisy wskazanych produktów.
Inne dokumenty niewymienione Dokumenty, które Wykonawca ubiegający się o zamówienie publiczne zobowiązany jest złożyć: 1.1. Formularz ofertowy zgodny co do treści ze wzorem zawartym w załączniku nr 1 do SIWZ. 1.2. Formularz cenowy, zgodny co do treści ze wzorem zawartym w załączniku nr 1 A-E do SIWZ. 1.3. Pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę, o ile fakt nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych (oryginał lub kopia poświadczona notarialnie). 1.4. Pełnomocnictwo w przypadku podmiotów występujących wspólnie (np. spółka cywilna, konsorcjum). Pełnomocnictwo, o którym mowa w pkt 1.3 i 1.4. należy złożyć w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie. 1.5. Oświadczenia i dokumenty, o których mowa w Rozdziale VI .
IV 4 4 data 2017-06-19T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Zadanie nr 1 - Dostawa opon, produktów gumowych, akumulatorów dla służby ZLT (Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1A do SIWZ).
Zalacznik cpv glowny przedmiot 19510000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik krotki opis Zadanie nr 1 - Dostawa opon, produktów gumowych, akumulatorów dla służby ZLT (Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1A do SIWZ).
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Zadanie nr 2 – Materiały eksploatacyjne i części zmienne dla służby Inż.- sap i OPBMR (Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1B do SIWZ).
Zalacznik cpv glowny przedmiot 34300000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik krotki opis Zadanie nr 2 – Materiały eksploatacyjne i części zmienne dla służby Inż.- sap i OPBMR (Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1B do SIWZ).
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Zadanie nr 3 – Opony do pojazdów silnikowych - SCANIA dla służby czołgowo- samochodowej (Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1Cdo SIWZ)
Zalacznik cpv glowny przedmiot 34351100-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik krotki opis Zadanie nr 3 – Opony do pojazdów silnikowych - SCANIA dla służby czołgowo- samochodowej (Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1Cdo SIWZ)
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Zadanie nr 4 – Opony do pojazdów silnikowych - CIĄGNIK ROLNICZY NEW HOLLAND TD 90 D dla służby czołgowo- samochodowej (Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1Ddo SIWZ
Zalacznik cpv glowny przedmiot 34351100-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik krotki opis Zadanie nr 4 – Opony do pojazdów silnikowych - CIĄGNIK ROLNICZY NEW HOLLAND TD 90 D dla służby czołgowo- samochodowej (Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1Ddo SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Zadanie nr 5 – Opony do pojazdów silnikowych - FORD TRANSIT dla służby czołgowo- samochodowej (Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1Edo SIWZ)
Zalacznik cpv glowny przedmiot 34351100-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik krotki opis Zadanie nr 5 – Opony do pojazdów silnikowych - FORD TRANSIT dla służby czołgowo- samochodowej (Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1Edo SIWZ)
  

Criterion

Kryteria termin realizacji dostawy
Znaczenie 40,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)