Przedmiot zamówienia podzielono na 5 części/zadań:
Zadanie nr 1 - Dostawa opon, produktów gumowych, akumulatorów dla służby ZLT (Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1A do SIWZ).
Zadanie nr 2 – Materiały eksploatacyjne i części zmienne dla służby Inż.- sap i OPBMR (Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1B do SIWZ).
Zadanie nr 3 – Opony do pojazdów silnikowych - SCANIA dla służby czołgowo- samochodowej (Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1Cdo SIWZ)
Zadanie nr 4 – Opony do pojazdów silnikowych - CIĄGNIK ROLNICZY NEW HOLLAND TD 90 D dla służby czołgowo- samochodowej (Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1Ddo SIWZ)
Zadanie nr 5 – Opony do pojazdów silnikowych - FORD TRANSIT dla służby czołgowo- samochodowej (Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1Edo SIWZ)
4. Szczegółowe warunki realizacji zamówienia określa dokument pn. „Projekt umowy” stanowiący zał. Nr 4 do SIWZ.
5. Szczegółowy opis, standardy jakościowe o których mowa w art. 91 ust. 2a ustawy PZP
i zakres przedmiotu zamówienia dla poszczególnych zadań zawiera załącznik nr 1A-1E do SIWZ. (Formularz cenowy), który jest jej integralną częścią.
6. Wszystkie zamawiane materiały wyszczególnione w załączniku nr 1A-1E muszą być fabrycznie nowe, wcześniej nieużywane, dostarczone w oryginalnych opakowaniach oraz odpowiadać wszystkim cechom określonym w formularzu cenowym. Dostarczone materiały będą musiały posiadać atest, niezbędne certyfikaty, dopuszczenia do obrotu handlowego na terenie Polski (Deklaracja zgodności producenta, Karta techniczna produktu – dla każdej pozycji w szczególności certyfikat CE (Conformité Européenne). Dokumenty te będą wymagane od wykonawcy, którego oferta będzie wybrana i z którym Zamawiający zawrze umowę. Dostarczone opony do pojazdów silnikowych muszą posiadać oryginalne oznakowanie w postaci markę i/ lub logo i/lub znak producenta( firmy) parametry techniczne (rozmiar/nośność/indeks prędkość/rodzaj bieżnika) oraz datę produkcji. Dostarczone opony do pojazdów samochodowych muszą być wyprodukowane w 2017r.
7. Wszystkie wskazane w opisie przedmiotu zamówienia nazwy własne materiałów
z zastosowaniem znaków towarowych, określenie norm, aprobat, specyfikacji technicznych
i systemów odniesienia, należy rozumieć jako określenie wymaganych parametrów, właściwości i standardów jakościowych oraz technicznych, a Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych o parametrach nie gorszych niż określone w opisie przedmiotu zamówienia.
8. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego (art. 30 ust. 5 ustawy Pzp) zgodnie z pkt III ppkt 1b w Rozdziale VI.
9. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wypełnił kolumnę nr 8 wymaganej pozycji asortymentowej Formularza cenowego - załącznik nr 1A- 1E do SIWZ, wskazując produkt oferowany tzn. producenta lub/i nazwę produktu/symbol, które pozwolą jednoznacznie zidentyfikować produkt. Jeśli Wykonawca nie wypełni kolumny nr 8 Formularza cenowego
w sposób umożliwiający identyfikację oferowanego produktu, jego oferta może podlegać odrzuceniu na podstawie art. 89 ust 1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.
10. Wykonawca ma obowiązek informować Zamawiającego czy wybór jego oferty będzie prowadził do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego. Informacja taka musi zawierać nazwę towaru oraz wskazywać ich wartość bez kwoty podatku.
11. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych (art. 36 ust. 2 pkt
4 ustawy Pzp).
12. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej (art. 36 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp).
13. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej (art. 36 ust. 2 pkt 7 ustawy Pzp).
14. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu (art. 36 ust.2 pkt
8 ustawy Pzp);
15. Zamawiający nie przewiduje rozliczeń w walutach obcych (art. 36 ust.2 pkt 6 ustawy Pzp);
16. Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych, z zastrzeżeniem, że oferta musi obejmować cały przedmiot zamówienia w ramach wybranego zadania. Wykonawca może złożyć ofertę na część obejmującą jedno, kilka lub wszystkie zadania. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych obejmujących część przedmiotu zamówienia
w ramach zadania.
17. Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. Oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia określonego w poszczególnych zadaniach zostaną odrzucone.
18. Szczegółowe ilości przedmiotu zamówienia, w rozbiciu na zadania, zawarte są w załączniku nr 1A- 1E do SIWZ – formularz cenowy.
|
| GuidZP400 |
1f61f435-5913-4c5d-9dcd-eb462894a008
|
| Biuletyn |
529293-N-2017
|
| Zamawiajacy nazwa |
23 Baza Lotnictwa Taktycznego
|
| Regon |
71003764000000
|
| Zamawiajacy adres ulica |
-
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
-
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Mińsk Mazowiecki
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
05-300
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
| Zamawiajacy telefon |
261 553 505,
|
| Zamawiajacy fax |
261 553 520
|
| Zamawiajacy email |
23blt.przetargi@ron.mil.pl
|
| Adres strony url |
www.23blt.wp.mil.pl
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
2
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Rodzaj zamawiajacego |
8
|
| Rodzaj zamawiajacego inny |
Jednostka Wojskowa
|
| Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
| Dostep dokumentow zamowienia |
www.23blt.wp.mil.pl
|
| Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.23blt.wp.mil.pl
|
| Dostep do dokumentow ograniczony |
nie
|
| Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
| Wymagane przeslanie ofert inny |
poczta ,kurier,osobiście
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
23 Baza Lotnictwa Taktycznego,05-300 Mińsk Mazowiecki,kancelaria jawna
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa opon, produktów gumowych, akumulatorów, części zamiennych i eksploatacyjnych
|
| Numer referencyjny |
SPRAWA ZP/19/2017
|
| Rodzaj zamowienia |
1
|
| Czy podzielone na czesci |
1
|
| Okreslenie przedmiotu |
Przedmiot zamówienia podzielono na 5 części/zadań:
Zadanie nr 1 - Dostawa opon, produktów gumowych, akumulatorów dla służby ZLT (Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1A do SIWZ).
Zadanie nr 2 – Materiały eksploatacyjne i części zmienne dla służby Inż.- sap i OPBMR (Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1B do SIWZ).
Zadanie nr 3 – Opony do pojazdów silnikowych - SCANIA dla służby czołgowo- samochodowej (Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1Cdo SIWZ)
Zadanie nr 4 – Opony do pojazdów silnikowych - CIĄGNIK ROLNICZY NEW HOLLAND TD 90 D dla służby czołgowo- samochodowej (Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1Ddo SIWZ)
Zadanie nr 5 – Opony do pojazdów silnikowych - FORD TRANSIT dla służby czołgowo- samochodowej (Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1Edo SIWZ)
4. Szczegółowe warunki realizacji zamówienia określa dokument pn. „Projekt umowy” stanowiący zał. Nr 4 do SIWZ.
5. Szczegółowy opis, standardy jakościowe o których mowa w art. 91 ust. 2a ustawy PZP
i zakres przedmiotu zamówienia dla poszczególnych zadań zawiera załącznik nr 1A-1E do SIWZ. (Formularz cenowy), który jest jej integralną częścią.
6. Wszystkie zamawiane materiały wyszczególnione w załączniku nr 1A-1E muszą być fabrycznie nowe, wcześniej nieużywane, dostarczone w oryginalnych opakowaniach oraz odpowiadać wszystkim cechom określonym w formularzu cenowym. Dostarczone materiały będą musiały posiadać atest, niezbędne certyfikaty, dopuszczenia do obrotu handlowego na terenie Polski (Deklaracja zgodności producenta, Karta techniczna produktu – dla każdej pozycji w szczególności certyfikat CE (Conformité Européenne). Dokumenty te będą wymagane od wykonawcy, którego oferta będzie wybrana i z którym Zamawiający zawrze umowę. Dostarczone opony do pojazdów silnikowych muszą posiadać oryginalne oznakowanie w postaci markę i/ lub logo i/lub znak producenta( firmy) parametry techniczne (rozmiar/nośność/indeks prędkość/rodzaj bieżnika) oraz datę produkcji. Dostarczone opony do pojazdów samochodowych muszą być wyprodukowane w 2017r.
7. Wszystkie wskazane w opisie przedmiotu zamówienia nazwy własne materiałów
z zastosowaniem znaków towarowych, określenie norm, aprobat, specyfikacji technicznych
i systemów odniesienia, należy rozumieć jako określenie wymaganych parametrów, właściwości i standardów jakościowych oraz technicznych, a Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych o parametrach nie gorszych niż określone w opisie przedmiotu zamówienia.
8. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego (art. 30 ust. 5 ustawy Pzp) zgodnie z pkt III ppkt 1b w Rozdziale VI.
9. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wypełnił kolumnę nr 8 wymaganej pozycji asortymentowej Formularza cenowego - załącznik nr 1A- 1E do SIWZ, wskazując produkt oferowany tzn. producenta lub/i nazwę produktu/symbol, które pozwolą jednoznacznie zidentyfikować produkt. Jeśli Wykonawca nie wypełni kolumny nr 8 Formularza cenowego
w sposób umożliwiający identyfikację oferowanego produktu, jego oferta może podlegać odrzuceniu na podstawie art. 89 ust 1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.
10. Wykonawca ma obowiązek informować Zamawiającego czy wybór jego oferty będzie prowadził do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego. Informacja taka musi zawierać nazwę towaru oraz wskazywać ich wartość bez kwoty podatku.
11. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych (art. 36 ust. 2 pkt
4 ustawy Pzp).
12. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej (art. 36 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp).
13. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej (art. 36 ust. 2 pkt 7 ustawy Pzp).
14. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu (art. 36 ust.2 pkt
8 ustawy Pzp);
15. Zamawiający nie przewiduje rozliczeń w walutach obcych (art. 36 ust.2 pkt 6 ustawy Pzp);
16. Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych, z zastrzeżeniem, że oferta musi obejmować cały przedmiot zamówienia w ramach wybranego zadania. Wykonawca może złożyć ofertę na część obejmującą jedno, kilka lub wszystkie zadania. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych obejmujących część przedmiotu zamówienia
w ramach zadania.
17. Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. Oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia określonego w poszczególnych zadaniach zostaną odrzucone.
18. Szczegółowe ilości przedmiotu zamówienia, w rozbiciu na zadania, zawarte są w załączniku nr 1A- 1E do SIWZ – formularz cenowy.
|
| Cpv glowny przedmiot |
19510000-4
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
| Okres w dniach |
14
|
| Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
|
| Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
|
| Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
|
| Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Wykaz dokumentow zaswiadczen |
aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji
o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy.
Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów wymienionych w punkcie 1a) przedkłada:
dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
|
| Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
dokumenty potwierdzające, że oferowane produkty równoważne spełniają wymagania Zamawiającego, tj. karty katalogowe i opisy wskazanych produktów.
|
| Inne dokumenty niewymienione |
Dokumenty, które Wykonawca ubiegający się o zamówienie publiczne zobowiązany jest złożyć:
1.1. Formularz ofertowy zgodny co do treści ze wzorem zawartym w załączniku nr 1 do SIWZ.
1.2. Formularz cenowy, zgodny co do treści ze wzorem zawartym w załączniku nr 1 A-E
do SIWZ.
1.3. Pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę, o ile fakt nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych (oryginał lub kopia poświadczona notarialnie).
1.4. Pełnomocnictwo w przypadku podmiotów występujących wspólnie (np. spółka cywilna, konsorcjum). Pełnomocnictwo, o którym mowa w pkt 1.3 i 1.4. należy złożyć w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie.
1.5. Oświadczenia i dokumenty, o których mowa w Rozdziale VI .
|
| IV 4 4 data |
2017-06-19T00:00:00+02:00
|
| IV 4 4 godzina |
10:00
|
| IV 4 5 okres |
30
|
| Zalacznik czesc nr |
1
|
| Zalacznik nazwa |
Zadanie nr 1 - Dostawa opon, produktów gumowych, akumulatorów dla służby ZLT (Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1A do SIWZ).
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
19510000-4
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
| Zalacznik okres w dniach |
14
|
| Zalacznik krotki opis |
Zadanie nr 1 - Dostawa opon, produktów gumowych, akumulatorów dla służby ZLT (Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1A do SIWZ).
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
2
|
| Zalacznik nazwa |
Zadanie nr 2 – Materiały eksploatacyjne i części zmienne dla służby Inż.- sap i OPBMR (Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1B do SIWZ).
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
34300000-0
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
| Zalacznik okres w dniach |
14
|
| Zalacznik krotki opis |
Zadanie nr 2 – Materiały eksploatacyjne i części zmienne dla służby Inż.- sap i OPBMR (Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1B do SIWZ).
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
3
|
| Zalacznik nazwa |
Zadanie nr 3 – Opony do pojazdów silnikowych - SCANIA dla służby czołgowo- samochodowej (Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1Cdo SIWZ)
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
34351100-3
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
| Zalacznik okres w dniach |
14
|
| Zalacznik krotki opis |
Zadanie nr 3 – Opony do pojazdów silnikowych - SCANIA dla służby czołgowo- samochodowej (Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1Cdo SIWZ)
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
4
|
| Zalacznik nazwa |
Zadanie nr 4 – Opony do pojazdów silnikowych - CIĄGNIK ROLNICZY NEW HOLLAND TD 90 D dla służby czołgowo- samochodowej (Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1Ddo SIWZ
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
34351100-3
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
| Zalacznik okres w dniach |
14
|
| Zalacznik krotki opis |
Zadanie nr 4 – Opony do pojazdów silnikowych - CIĄGNIK ROLNICZY NEW HOLLAND TD 90 D dla służby czołgowo- samochodowej (Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1Ddo SIWZ
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
5
|
| Zalacznik nazwa |
Zadanie nr 5 – Opony do pojazdów silnikowych - FORD TRANSIT dla służby czołgowo- samochodowej (Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1Edo SIWZ)
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
34351100-3
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
| Zalacznik okres w dniach |
14
|
| Zalacznik krotki opis |
Zadanie nr 5 – Opony do pojazdów silnikowych - FORD TRANSIT dla służby czołgowo- samochodowej (Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1Edo SIWZ)
|
| | |