GuidZP400 |
e6543f85-556e-46af-a55a-3cd4c684267c
|
Biuletyn |
530749-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Wojewódzki Szpital im. Zofii z Zamoyskich Tarnowskiej w Tarnobrzegu
|
Regon |
31257300000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Szpitalna
|
Zamawiajacy adres numer domu |
1
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Tarnobrzeg
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
39400
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
podkarpackie
|
Zamawiajacy telefon |
158 123 208,
|
Zamawiajacy fax |
158 123 209
|
Zamawiajacy email |
przetargi@szpitaltbg.pl,
|
Adres strony url |
www.szpitaltbg.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Samodzielny zakład Opieki Zdrowotnej
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.szpitaltbg.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Pocztą tradycyjną, kurierem, osobiście
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Wojewódzki Szpital im.Zofii z Zamoyskich Tarnowskiej w Tarnobrzegu ul.Szpitalna 1 , 39-400 Tarnobrzeg Sekretariat
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa artykułów spożywczych dla Wojewódzkiego Szpitala im. Zofii z Zamoyskich Tarnowskiej w Tarnobrzegu
|
Numer referencyjny |
WSz-II.4.291.35.2017
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla Wojewódzkiego Szpitala im. Zofii z Zamoyskich Tarnowskiej w Tarnobrzegu, ujęta w 6 pakietach.
II. Opis przedmiotu zamówienia:
1. Kod CPV wg Wspólnego Słownika Zamówień:
15812100-4 Wyroby ciastkarskie
15332200-6 Dżemy i marmolady, galaretki owocowe, przeciery z owoców
15860000-4 Kawa, herbata i podobne produkty
15400000-2 Oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne
15870000-7 Przyprawy i przyprawy korzenne
15871000-4 Ocet; sosy; mieszanki przypraw; gotowa musztarda
15511100-4 Mleko pasteryzowane
15241400-3 Tuńczyk puszkowany
15320000-7 Soki owocowe i warzywne
15981000-8 Woda mineralna
15830000-5 Cukier
15613311-1 Płatki kukurydziane
15614100-6 Ryż
15612210-6 Mąka kukurydziana
15612100-2 Mąka pszenna
15810000-9 Pieczywo
15850000-1 Makaron
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 2 do SIWZ – Formularz cenowy.
3. Podane w SIWZ typy i nazwy producentów są przykładowe i należy je traktować jako nieobowiązujące. Wskazana marka lub nazwa handlowa określa klasę produktu, a nie konkretnego producenta. Wykonawca może zaoferować równoważne produkty, pod warunkiem że będą posiadały nie gorszy skład i wartości jakościowe niż opisane i podane w SIWZ. Jednocześnie zastrzega sobie prawo do własnej oceny jakości dostarczanych produktów pod względem ich równoważności z wymaganymi.
4. Towar będzie dostarczany w terminie do 3 dni od daty złożenia zamówienia przez Zamawiającego. Jeżeli dostawa wypada w dniu wolnym od pracy lub poza godzinami pracy magazynu dostawa nastąpi w pierwszym dniu roboczym po wyznaczonym terminie.
5. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć zamówione towary podczas jednej dostawy bez względu na wielkość zamówienia. Wykonawca zobowiązuje się nie dzielić jednego zamówienia na części.
6. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć każdorazowo towar :
a) odpowiedniej jakości, tzn. świeży;
b) nie z końcem daty ważności (odpowiedni termin daty ważności do spożycia podany w sposób widoczny na opakowaniu);
c) w odpowiednim gatunku oraz w odpowiednich, nie uszkodzonych opakowaniach.
d) oznakowany ( oznakowanie produktów z wyszczególnieniem wartości odżywczych oraz alergenów).
7. Towar ma być dostarczany w zabezpieczonych atestowanych opakowaniach, spełniających wymagania sanitarno – epidemiologiczne. Elementy powinny być ułożone w opakowaniach w sposób niepowodujący deformacji i zapewniający estetyczny wygląd przedmiotu zamówienia.
8. Osoba realizująca dostawę obowiązana jest posiadać aktualną książeczkę zdrowia oraz samochód przystosowany i dopuszczony przez Sanepid do transportu produktów spożywczych . W razie stwierdzenia przez Zamawiającego niezachowania wymaganych warunków sanitarnych, Zamawiający może odmówić odbioru towaru.
9. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć towar własnym transportem odpowiednio przystosowanym na własne ryzyko i na własny koszt bez względu na wielkość zamówienia.
10. Odbioru towaru dokonuje się wyłącznie na piśmie - na fakturze - biorąc pod uwagę jego jakość i ilość.
11. Zamawiającemu przysługuje prawo do zbadania towaru podczas odbioru i dokonania sprawdzenia: warunków transportu, w tym czystości środka transportu i opakowań i innych warunków mających wpływ na jakość zdrowotną przewożonych artykułów oraz sposobu wyładowania zapobiegającego ich zanieczyszczeniu; dokumentacji dotyczącej dostarczonych produktów w tym pochodzenia producenta, daty produkcji, świadectwa kontroli jakości; znakowania towaru – terminu przydatności do spożycia i daty minimalnej trwałości, czytelności i trwałości opakowania; opakowań zbiorczych i jednostkowych: rozprucia, inne naruszenia cech pierwotnego opakowania, pęknięcia lub inne uszkodzenia cech organoleptycznych, widocznych zanieczyszczeń, uszkodzeń, itp.
W trakcie obowiązywania umowy, dopuszcza się również w uzasadnionych wypadkach, zmianę wielkości opakowania dostarczanych produktów z zachowaniem zasady proporcjonalności. Zmiana wielkości opakowania nie może mieć wpływu na zmianę ogólnej ilości (sztuk) produktów objętych przedmiotową umową. Zmiana może nastąpić po uprzedniej, pisemnej akceptacji Zamawiającego
|
Cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
12
|
Data zakonczenia |
2018-07-31T00:00:00+02:00
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający uzna za spełnienie tego warunku, jeżeli Wykonawca przedstawi informację potwierdzającą, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową potrzebną do zrealizowania dostawy objętej przedmiotem zamówienia o wartości odpowiednio: Pakiet 1 – 60 000,00 PLN, Pakiet 2 – 900,00 PLN, Pakiet 3 – 4 575,00 PLN, Pakiet 4 – 20 000,00 PLN, Pakiet 5 – 32 000,00 PLN, Pakiet 6 – 4 000,00 PLN
W przypadku, gdy Wykonawca składa ofertę na więcej niż jeden pakiet należy wartości poszczególnych pakietów zsumować i dostarczyć informację potwierdzającą, że Wykonawca posiada środki finansowe lub zdolność kredytową potrzebną do zrealizowania dostaw przedmiotu zamówienia o wartości nie mniejszej niż suma wartości oferowanych pakietów.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
4) Zamawiający uzna za spełnienie tego warunku, jeżeli Wykonawca dostarczy wykaz co najmniej 1 wykonanej lub wykonywanej w ciągu ostatnich 3 lat, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, licząc wstecz od dnia upływu terminu składania ofert, dostawy artykułów spożywczych, o wartości nie mniejszej niż odpowiednio: Pakiet 1 – 60 000,00 PLN, Pakiet 2 – 900,00 PLN, Pakiet 3 – 4 575,00 PLN, Pakiet 4 – 20 000,00 PLN, Pakiet 5 – 32 000,00 PLN, Pakiet 6 – 4 000,00 PLN; oraz 1 dowód, czy dostawa ta została wykonana lub jest wykonywana należycie.
W przypadku, gdy Wykonawca składa ofertę na więcej niż jeden pakiet należy dostarczyć jeden wykaz z wyszczególnieniem wartości określonej dla każdego pakietu oddzielnie oraz po 1 dowodzie dla każdego pakietu, czy dostawa ta została wykonana należycie. Zamawiający dopuszcza wykaz 1 wykonanej dostawy o wartości nie mniejszej niż suma wartości oferowanych pakietów oraz 1 dowód, czy dostawa ta została wykonana lub jest wykonywana należycie;Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: nie
Informacje dodatkowe: 4) W celu definitywnego, tj.: zgodnie z zasadami określonymi w pkt 1), potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, przedkłada: b) wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składnia ofert – zgodnie z Załącznikiem nr 5 do SIWZ – według opisu określonego w pkt I.1.2.3)
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
a) Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy, b) lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej wraz z oświadczeniem o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. Nr 50, poz. 331, ze zm.). Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku Wykonawców występujących wspólnie oświadczenie, o którym mowa w niniejszym pkt. składa każdy z Wykonawców. Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy stanowi Załącznik nr 8 do SIWZ.
|
Zakresie warunkow udzialu |
a) informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert – według opisu określonego w pkt I.1.2.2) b) wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składnia ofert
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
W celu potwierdzenia, że oferowane przez Wykonawcę dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego Wykonawca składa: 1) Oświadczenie Wykonawcy, zgodnie z Załącznikiem nr 6 do SIWZ – jeżeli dotyczy przedmiotowego postępowania, że: a) oferowane produkty spełniają wymagania określone Ustawą o bezpieczeństwie żywności i żywienia ( Dz. U. Nr 171 z 2006 r. poz. 1225 z późn. zm.) oraz aktów wykonawczych wydanych na tej podstawie. b) oferowany każdy produkt jest zgodny z normami jakościowymi HACCP oraz zgodny z Polską Normą i posiada następujące dokumenty: atesty świadectwa certyfikaty lub inne dokumenty dopuszczające do spożycia zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w przedmiotowym zakresie. c) czynności związane z realizacją zamówienia będą wykonywane zgodnie z przepisami ustawy o bezpieczeństwie żywności i żywienia, w szczególności z zachowaniem przez podmioty zobowiązane, zasad systemu analizy i krytycznych punktów kontroli (HACCP) d) Wykonawca przedłoży wyżej wymienione dokumenty na każde żądanie Zamawiającego, w terminie 3 dni od daty wezwania. Przedstawione dokumenty będą potwierdzone „za zgodność z oryginałem” przez uprawnionych przedstawicieli Wykonawcy. 2) Zaświadczenie Stacji Sanitarno - Epidemiologicznej potwierdzające wpis do rejestru zakładów podlegających urzędowej kontroli oraz stałemu nadzorowi organów Państwowej Inspekcji Sanitarnej.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Dokumenty podmiotów zagranicznych. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt.III.4): 1) ppkt a – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; 2) 5. Dokumenty, o których mowa w pkt 1 powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3)Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt.III.4), zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis pkt 2 stosuje się. Dokumenty stanowiące ofertę – zawartość ofert: 1) Wypełniony i podpisany Formularz Oferty – załącznik nr 1 do SIWZ. 2) Wypełniony i podpisany Formularz cenowy – załącznik nr 2 do SIWZ. 3) Pełnomocnictwo w przypadku gdy osoba lub osoby podpisujące ofertę działają na podstawie pełnomocnictwa i/lub pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy/Wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Pełnomocnictwo musi być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. 2. Każda strona załączników do oferty winna być podpisana przez Wykonawcę.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
IV 4 4 data |
2017-06-22T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 5 okres |
30
|