GuidZP400 |
6d105450-05e9-47a8-ba92-43c47fb8cfa8
|
Biuletyn |
581896-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Zespół Szkolno-Przedszkolny im. Stanisława Marusarza w Miłkowie
|
Regon |
2034311500000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Szkolna
|
Zamawiajacy adres numer domu |
95
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Miłków
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
58535
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
dolnośląskie
|
Zamawiajacy telefon |
757 610 255
|
Zamawiajacy fax |
757 610 255
|
Zamawiajacy email |
spmilkow@op.pl
|
Adres strony url |
www.zspmilkow.szkolnastrona.pl
|
Adres strony internetowej narzedzia |
www.zspmilkow.szkolnastrona.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Zespół Szkolno - Przedszkolny w Miłkowie
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.zspmilkow.szkolnastrona.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.zspmilkow.szkolnastrona.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Zespół Szkolno – Przedszkolny im. Stanisława Marusarza w Miłkowie , ul. Szkolna 95, 58-535 Miłków, woj. dolnośląskie
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa artykułów spożywczych do Zespołu Szkolno -Przedszkolnego w Miłkowie
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
7
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówki przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Miłkowie. Dostarczane artykuły spożywcze muszą odpowiadać wymogom określonym w ustawie z dnia 25.08.2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (tj. Dz. U. z 2010 r. Nr 136, poz. 914) i w innych obowiązujących przepisach w tym zakresie. Zamawiający dopuszcza złożenie jednej oferty na całość zamówienia, wybraną część zamówienia lub na kilka części niżej wymienionych: CZĘŚĆ A. Jaja - kod CPV :03.14.23.00-3 CZĘŚĆ B. Pieczywo i wyroby cukiernicze - kod CPV : 15.81.00.00-9 CZĘŚĆ C. Produkty mleczarskie - kod CPV :15.50.00.00-3 CZĘŚĆ D. Ryby mrożone - kod CPV: 15.20.00.00-0 CZEŚĆ E. Warzywa i owoce - kod CPV: 15.30.00.00-1 CZĘŚĆ F. Artykuły mięsne i wędliny - kod CPV: 15.10.00.00-9 CZĘŚĆ G. Artykuły spożywcze- różne - kod CPV:15.00.00.00-8 Szczegółowy opis części zamówienia został zawarty w formularzach stanowiących załączniki Nr 2A - 2G do siwz, w których podano przewidywaną ilość zamówienia. Ilość ta może ulec zwiększeniu lub zmniejszeniu, w zależności od potrzeb, w trakcie realizacji umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zamawiający uzna za artykuł spożywczy równoważny tylko ten, który zawiera minimalne cechy jakościowe i składniki wskazane w opisie dla danego artykułu spożywczego. Dostarczane przez Wykonawcę artykuły spożywcze muszą posiadać aktualny termin przydatności do spożycia, właściwy dla konkretnego artykułu, ale nie krótszy niż połowa tego okresu - w dniu dostawy. Artykuły spożywcze, z wyjątkiem warzyw i owoców, muszą posiadać fabryczne jednostkowe, oryginalne i nienaruszone opakowanie, o masie, wielkości wskazanej przez Zamawiającego. Wykonawca będzie dostarczał sukcesywnie artykuły na własny koszt, co najmniej raz w miesiącu, na wskazany przez Zamawiającego adres, na podstawie zamówienia złożonego przez Zamawiającego za pomocą faksu, drogą mailową lub telefonicznie. Przy czym, dostawa musi być zrealizowana w terminie 3 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia. Szczegółowe zasady realizacji przedmiotu zamówienia określone zostały we wzorze umowy w sprawie zamówienia publicznego - na dostawę artykułów spożywczych stanowiącym załącznik Nr 6 do siwz..
|
Cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2018-07-31T00:00:00+02:00
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 3 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 5 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 6 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 7 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający dopuszcza możliwość zmian postanowień Umowy w przypadku powstania okoliczności niemożliwych wcześniej do przewidzenia, wymagających zmiany treści oferty na podstawie, której dokonał wyboru Dostawcy, w następującym zakresie : 1) zamiana artykułów, w przypadku o którym mowa w § 3 ust. 5 Umowy, 2) zwiększenie lub zmniejszenie ilości zamawianych artykułów, 3) zmiana terminu realizacji dostawy wynikająca z pogorszonych warunków pogodowych uniemożliwiających dojazd do miejsca dostawy, 4) zmiana stawki podatku od towarów i usług (VAT), wynikająca ze zmiany przepisów prawa. Zmiany wymienione w pkt2 dopuszczone będą wyłącznie pod warunkiem złożenia pisemnego wniosku zawierającego przyczyny zmian i zatwierdzenia ich przez Zamawiającego.
|
IV 4 4 data |
2017-09-13T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 5 okres |
30
|