GuidZP400 |
8ea7fa86-6d13-42aa-aac6-5a1d66014d59
|
Biuletyn |
580737-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
31 Baza Lotnictwa Taktycznego
|
Regon |
63243177100000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Ul. Silniki
|
Zamawiajacy adres numer domu |
1
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Poznań
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
61-325
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
wielkopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
261 548 500
|
Zamawiajacy fax |
261 548 555
|
Zamawiajacy email |
31blt.przetargi@ron.mil.pl
|
Adres strony url |
www.blt.wp.mil.pl
|
Adres strony internetowej narzedzia |
www.blt.wp.mil.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
jednostka wojskowa
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.blt.wp.mil.pl
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.blt.wp.mil.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Baza Lotnictwa Taktycznego ul. Silniki 1; 61-325 Poznań
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Usługa wykonania butów sportowych oraz odzieży sportowej wg wzorów MON zgodnie z WDTT wraz z dostawą do magazynu mundurowego 31 BLT
|
Numer referencyjny |
ZP61/VIII/17
|
Rodzaj zamowienia |
2
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa wykonania butów oraz odzieży sportowej wg wzorów MON zgodnie z Wojskową Dokumentacją Techniczno -Technologiczną wraz z dostawą do magazynu mundurowego 31 Bazy Lotnictwa Taktycznego.
2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych z podziałem na 4 zadania:
Zadanie nr 1 – buty sportowe wzór 904/MON
Zadanie nr 2 – dres sportowy wzór 503/MON
Zadanie nr 3 – skarpety sportowe wzór 545/MON
Zadanie nr 4 – ubranie sportowe (komplet składający się z koszulki wzór 504/MON oraz i spodenek wzór 307/MON)
3. Zamówienie musi zostać wykonanie zgodnie z Wojskową Dokumentacją Techniczno-Technologiczną – oraz z Opisem przedmiotu zamówienia – zał. nr 5 do SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
18412000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
25
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający w sposób szczegółowy nie określa tego warunku;
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający w sposób szczegółowy nie określa tego warunku;
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał się wykonaniem, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy
- w tym okresie, minimum dwóch usług wykonanych zgodnie ze wzorami MON wg WDTT odpowiednio w zakresie zadań:
dotyczy Zadania nr 1
butów sportowych zgodnie ze wzorami MON wg WDTT o wartości 60 000,00 zł brutto łącznie; wraz z podaniem ich wartości, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których zostały wykonane lub są wykonywane.
Do oferty należy dołączyć dokumenty, z których będzie wynikało, że usługi wykonane zostały należycie lub są wykonywane należycie;
dotyczy Zadania nr 2 oraz Zadania nr 4
odzieży sportowej (dres; komplet: koszulka i spodenki sportowe) zgodnie wg WDTT o wartości 40 000,00 zł brutto łącznie; wraz z podaniem ich wartości, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których zostały wykonane lub są wykonywane.
Do oferty należy dołączyć dokumenty, z których będzie wynikało, że usługi wykonane zostały należycie lub są wykonywane należycie;
W zakresie Zadania nr 2 i Zadania nr 4 można okazać się tym samym doświadczeniem.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 uPzp;
|
Zakresie warunkow udzialu |
wykaz wykonanych, lub wykonywanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, określających czy zostały wykonane należycie lub są wykonywane należycie – wg zał. nr 7 do SIWZ;
|
Inne dokumenty niewymienione |
Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 3 uPzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o
przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 uPzp – wg zał. nr 4 do SIWZ.
Zamawiający zgodnie z art. 26 ust. 2 uPzp przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym nie krótszym niż 5 dni terminie, aktualnych na dzień złożenia następujących dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust.1 uPzp
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Treść ogólnych warunków umowy stanowi załącznik nr 8 do SIWZ.
|
IV 4 4 data |
2017-09-11T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
11:00
|
IV 4 4 jezyki |
PL
|
IV 4 5 okres |
30
|