GuidZP400 |
ed370605-f24c-4793-8c9c-5460c6f6dddf
|
Biuletyn |
581409-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Gmina Głogów
|
Regon |
390647311
|
Zamawiajacy adres ulica |
Słodowa
|
Zamawiajacy adres numer domu |
2B
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Głogów
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
67-200
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
dolnośląskie
|
Zamawiajacy telefon |
076 836 55 55
|
Zamawiajacy fax |
076 836 55 67
|
Zamawiajacy email |
gminaglogow@wp.pl
|
Adres strony url |
www.gminaglogow.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
PROGRAM OPERACYJNY RPDS - RPO WD 2014-2020, OŚ PRIORYTETOWA 7 - 7 INFRASTRUKTURA EDUKACYJNA, DZIAŁANIE 7.1 INWESTYCJE W EDUKACJĘ PRZEDSZKOLNĄ, PODSTAWOWĄ I GIMNAZJALNĄ, PODDZIAŁANIE OSI - 7.1.1 INWESTYCJE W EDUKACJĘ PRZEDSZKOLNĄ, PODSTAWOWĄ I GIMNAZJALNĄ – KONKURSY HORYZONTALNE – NABÓR NA OSI.
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.gminaglogow.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.gminaglogow.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Urząd Gmina Głogów; ul. Słodowa 2b; 67-200 Głogów
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Zakup sprzętu i wyposażenia do Zespołu Szkół w Przedmościu i Szkoły Podstawowej w Wilkowie
|
Numer referencyjny |
ZP.042.9.2017-1
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Zakup sprzętu i wyposażenia do Zespołu Szkół w Przedmościu i Szkoły Podstawowej w Wilkowie.
Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje:
1 Dostawę wyspecyfikowanych produktów, własnym środkiem transportu, w miejsce wskazane przez Zamawiającego,
2 Rozładunek;
3 Wniesienie i zeskładowanie w miejscu wskazanym przez Zamawiającego;
4 Zmontowanie, ustawienie lub zainstalowanie poszczególnych produktów w pomieszczeniach wskazanych przez Zamawiającego.
|
Cpv glowny przedmiot |
39130000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 |
1
|
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 tekst |
1. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 PZP, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, o wartości do 50 % wartości zamówienia podstawowego. Zamówienia te polegać będą na powtórzeniu podobnych dostaw do dostaw stanowiących przedmiot zamówienia. Zakresem dostaw stanowiących przedmiot zamówień będą dostawy z zakresu opisanego w przedmiocie zamówienia lub niezbędnych do wykonania zamówienia. Zamawiający udzieli zamówienia dotychczasowemu Wykonawcy na powtórzenie podobnych dostaw na zasadach zawartych w ofercie.
2. Zamówienia, o których mowa powyżej będą udzielane po przeprowadzeniu odrębnego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie zamówienia z wolnej ręki.
|
Data zakonczenia |
2017-11-17T00:00:00+01:00
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa szczegółowych warunków udziału w niniejszym postępowaniu.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa szczegółowych warunków udziału w niniejszym postępowaniu.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
1.2.1 CZEŚĆ 1 - Wykonawca spełni warunek jeśli wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat, przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie – wykonał należycie co najmniej 1 zamówienie, związane z dostawami mebli gotowych o wartości co najmniej 60 000,00 zł brutto.
1.2.2 CZEŚĆ 2 - Wykonawca spełni warunek jeśli wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat, przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie – wykonał należycie co najmniej 1 zamówienie, związane z dostawami mebli gotowych, pomocy dydaktycznych, artykułów sportowych, zabawek o wartości co najmniej 60 000,00 zł brutto.
1.2.3 CZEŚĆ 3 - Wykonawca spełni warunek jeśli wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat, przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie – wykonał należycie co najmniej 1 zamówienie związane z dostawami sprzętu informatycznego, o wartości co najmniej 60 000,00 zł brutto
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 3 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 5 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 6 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 7 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1. Zgodnie z postanowieniami art. 25a ust. 1 ustawy Pzp – do oferty Wykonawca dołącza aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym przez Zamawiającego w ogłoszeniu o zamówieniu lub w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Informacje zawarte w oświadczeniu stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
1.1 Powyższe oznacza, że Wykonawca musi dołączyć aktualne na dzień składania oferty:
1.1.1 oświadczenie z art. 25a ust. 1 - wg wzorów stanowiących załączniki do SIWZ, w formie oryginału.
2. Zgodnie z art. 25a ust. 3 ustawy Pzp - Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału zamieszcza informacje o tych podmiotach wg wzorów stanowiących załączniki do SIWZ, w formie oryginału.
3. Zgodnie z art. 25a ust. 5 ustawy Pzp - Zamawiający żąda aby Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o podwykonawcach wg wzorów stanowiących załączniki do SIWZ, w formie oryginału.
4. Grupa kapitałowa - Zamawiający (zgodnie z art. 86. ust 5 ustawy Pzp) niezwłocznie po otwarciu ofert zamieści na stronie internetowej informacje dotyczące:
4.1 kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia,
4.2 firm oraz adresów Wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie,
4.3 ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach.
Uwaga:
Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
|
Zakresie warunkow udzialu |
1. Zgodnie z postanowieniami art. 25a ust. 1 ustawy Pzp – do oferty Wykonawca dołącza aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym przez Zamawiającego w ogłoszeniu o zamówieniu lub w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Informacje zawarte w oświadczeniu stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
1.1 Powyższe oznacza, że Wykonawca musi dołączyć aktualne na dzień składania oferty:
1.1.1 oświadczenie z art. 25a ust. 1 - wg wzorów stanowiących załączniki do SIWZ, w formie oryginału.
2. Zgodnie z art. 25a ust. 3 ustawy Pzp - Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału zamieszcza informacje o tych podmiotach wg wzorów stanowiących załączniki do SIWZ, w formie oryginału.
3. Zgodnie z art. 25a ust. 5 ustawy Pzp - Zamawiający żąda aby Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o podwykonawcach wg wzorów stanowiących załączniki do SIWZ, w formie oryginału.
4. Grupa kapitałowa - Zamawiający (zgodnie z art. 86. ust 5 ustawy Pzp) niezwłocznie po otwarciu ofert zamieści na stronie internetowej informacje dotyczące:
4.1 kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia,
4.2 firm oraz adresów Wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie,
4.3 ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach.
Uwaga:
Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
5. Na potrzeby potwierdzenia spełniania opisanych warunków udziału w postępowaniu oraz wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia, Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, okoliczności, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu, tj.:
w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej ,,za zgodność z oryginałem” przez Wykonawcę, (§ 14 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz.U. z 2016 r., poz. 1126)
5.1 CZEŚĆ 1 - Wykonawca spełni warunek jeśli wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat, przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie – wykonał należycie co najmniej 1 zamówienie, związane z dostawami mebli gotowych o wartości co najmniej 60 000,00 zł brutto – referencje.
5.2 CZEŚĆ 2 - Wykonawca spełni warunek jeśli wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat, przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie – wykonał należycie co najmniej 1 zamówienie, związane z dostawami mebli gotowych, pomocy dydaktycznych, artykułów sportowych, zabawek o wartości co najmniej 60 000,00 zł brutto – referencje.
5.3 CZEŚĆ 3 - Wykonawca spełni warunek jeśli wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat, przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie – wykonał należycie co najmniej 1 zamówienie związane z dostawami sprzętu informatycznego, o wartości co najmniej 60 000,00 zł brutto – referencje.
6. W przypadku złożenia przez Wykonawców dokumentów zawierających dane wyrażone w walucie innej niż PLN, Zamawiający jako kurs przeliczeniowy waluty przyjmie średni kurs NBP obowiązujący w dniu opublikowania ogłoszenia o zamówieniu w Dzienniku Zamówień Publicznych (w celu oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu). Jeżeli dniem publikacji ogłoszenia będzie sobota wówczas jako kurs przeliczeniowy waluty Zamawiający przyjmie średni kurs NBP z pierwszego dnia roboczego poprzedzającego dzień ukazania się ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych.
Uwaga: W przypadku polegania na zasobach niezbędnych do realizacji zamówienia oddanych do dyspozycji Wykonawcy przez inne podmioty – kopie dokumentów dotyczące tych innych podmiotów są poświadczane za zgodność z oryginałem przez ten podmiot, którego dany dokument dotyczy chyba, że inny podmiot ustanowił do tych czynności pełnomocnika.
7. W przypadku polegania na zasobach innego podmiotu w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej – Wykonawca złoży (w szczególności) pisemne zobowiązania innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów z zakresu zdolności technicznej i zawodowej na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
Uwaga: Sytuacja, w której Wykonawca będzie polegał na zdolności technicznej lub zawodowej innego podmiotu i złoży w stosunku do tego (w szczególności) pisemne zobowiązanie, o którym mowa powyżej - oznacza obowiązkowy udział innego podmiotu w realizacji części zamówienia.
7.1 W przypadku polegania na zasobach niezbędnych do realizacji zamówienia oddanych do dyspozycji Wykonawcy przez inne podmioty – kopie dokumentów dotyczące tych innych podmiotów są poświadczane za zgodność z oryginałem przez ten podmiot, którego dany dokument dotyczy chyba, że inny podmiot ustanowił do tych czynności pełnomocnika.
8. Wykonawca, który wskazał podwykonawcę, któremu zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia, a który nie jest podmiotem, na którego zdolnościach Wykonawca polega, zamieszcza w oświadczeniu własnym informacje o tym podwykonawcy, w celu wskazania braku istnienia wobec niego podstaw wykluczenia.
9. Wykonawca, który podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 13 i 14 oraz 16-20 może przedstawić dowody na to, że podjęte przez niego środki są wystarczające do wykazania jego rzetelności, w szczególności udowodnić naprawienie szkody wyrządzonej przestępstwem lub przestępstwem skarbowym, zadośćuczynienie pieniężne za doznaną krzywdę lub naprawienie szkody, wyczerpujące wyjaśnienie stanu faktycznego oraz współpracę z organami ścigania oraz podjęcie konkretnych środków technicznych, organizacyjnych i kadrowych, które są odpowiednie dla zapobiegania dalszym przestępstwom lub przestępstwom skarbowym lub nieprawidłowego postępowania Wykonawcy. Przepisu zdania pierwszego nie stosuje się, jeżeli wobec Wykonawcy, będącego podmiotem zbiorowym, orzeczono prawomocnym wyrokiem sądu zakaz ubiegania się o udzielenie zamówienia oraz nie upłynął określony w tym wyroku okres obowiązania tego zakazu.
Powyżej wskazane dowody należy dołączyć do oświadczenia własnego Wykonawcy wskazanego w punkcie 1 powyżej.
10. Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3 ustawy Pzp, jeżeli Zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego Wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 luty 2005 r. o informatyzacji dzielności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2014 r. poz. 1114 oraz z 2016 r. poz. 352). W tym celu Zamawiający prosi Wykonawcę o wskazanie w Formularzu oferty jednoznacznie i wyczerpująco źródło (adres) bazy danych lub postępowanie, w którym u Zamawiającego znajdują się odpowiednie oświadczenia lub dokumenty.
11. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia
11.1 Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia (spółka cywilna, konsorcjum) - art. 23 ust. 2 ustawy Pzp - zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz załączają do oferty to pełnomocnictwo w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej notarialnie.
11.2 Zgodnie z art. 25a ust. 6 ustawy Pzp – W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenia z art. 25a ust 1 ustawy Pzp, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia (Załączniki nr 3 i 3a do SIWZ).
11.3 Ponadto, w przypadku składania jednej oferty przez dwa lub więcej podmiotów każdy z Wykonawców występujących wspólnie, składa:
11.3.1 oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp.
11.4 W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia kopie dokumentów dotyczące każdego z tych Wykonawców są poświadczane za zgodność z oryginałem przez tego Wykonawcę, którego dany dokument dotyczy, chyba że taki Wykonawca ustanowił do tych czynności pełnomocnika.
12. Wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej obowiązują przepisy określone w Rozporządzeniu Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz.U. z 2016 r., poz. 1126). Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
1. Na potrzeby potwierdzenia spełniania opisanych warunków udziału w postępowaniu oraz wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia, Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, okoliczności, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu, tj.:
w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej ,,za zgodność z oryginałem” przez Wykonawcę, (§ 14 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz.U. z 2016 r., poz. 1126)
1.1 CZEŚĆ 1 - Wykonawca spełni warunek jeśli wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat, przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie – wykonał należycie co najmniej 1 zamówienie, związane z dostawami mebli gotowych o wartości co najmniej 60 000,00 zł brutto – referencje.
1.2 CZEŚĆ 2 - Wykonawca spełni warunek jeśli wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat, przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie – wykonał należycie co najmniej 1 zamówienie, związane z dostawami mebli gotowych, pomocy dydaktycznych, artykułów sportowych, zabawek o wartości co najmniej 60 000,00 zł brutto – referencje.
1.3 CZEŚĆ 3 - Wykonawca spełni warunek jeśli wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat, przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie – wykonał należycie co najmniej 1 zamówienie związane z dostawami sprzętu informatycznego, o wartości co najmniej 60 000,00 zł brutto – referencje.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
1. Wysokość wadium ustala się w kwocie 5 000,00 złotych, słownie: pięć tysięcy złotych 0/100.
2. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: 44 8646 0008 0000 0000 6161 0004.
3. Kopię dowodu przelewu potwierdzoną za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty.
4. Wadium może być wnoszone w formie innej niż pieniądz.
5. Wniesienie wadium należy potwierdzić poprzez złożenie do oferty:
5.1 oryginału lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę: dowodu dokonania przelewu lub poręczenia udzielanego przez podmioty o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przed¬siębiorczości,
5.2 oryginału: gwarancji bankowej, poręczenia bankowego, gwarancji ubezpieczeniowej, poręczenia pieniężnego spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej.
6. Z treści gwarancji powinno wynikać bezwarunkowe i nieodwołalne, na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w okresie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp.
7. Treść gwarancji wadialnej musi zawierać następujące informacje:
7.1 nazwa i adres Zamawiającego;
7.2 nazwę przedmiotu zamówienia;
7.3 nazwę i adres Wykonawcy;
7.4 termin ważności gwarancji;
8. Wadium musi być wniesione nie później niż do wyznaczonego terminu składania ofert.
9. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie rachunek bankowy Zamawiającego zostanie uznany pełną kwotą wymaganego wadium.
10. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium w wyznaczonym terminie zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie odrzucona.
11. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium wszystkim Wykonawcom po wyborze oferty najkorzystniejszej, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Pzp.
12. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium wszystkim Wykonawcom po unieważnieniu postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego.
13. Zamawiający będzie żądał ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium w okolicznościach, jak w pkt. 10, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wniesie wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.
14. W przypadku wniesienia odwołania, Zamawiający nie później niż na 7 dni przed upływem ważności wadium, wezwie Wykonawców, pod rygorem wykluczenia z postępowania, do przedłużenia ważności wadium albo wniesienia nowego wadium na okres niezbędny do zabezpieczenia postępowania do zawarcia umowy. Jeżeli odwołanie wniesiono po wyborze oferty najkorzystniejszej, wezwanie skieruje jedynie do Wykonawcy, którego ofertę wybrano jako najkorzystniejszą.
15. Zatrzymanie wadium nastąpi w okolicznościach, jeżeli:
15.1 Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a Ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 Ustawy Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 Ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej,
15.2 jeżeli Wykonawca odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie,
15.3 jeżeli zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
IV IstotnePostanowienia |
Pełna treść projektu umowy znajduje się w Załączniku do SIWZ.
ZMIANY DO UMOWY
1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy, jeżeli konieczność wprowadzenia zmian wynikać będzie z regulacji prawnych wprowadzonych w życie po dacie podpisania umowy, wywołujących potrzebę zmian umowy, wraz ze skutkami wprowadzenia takich zmian lub okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, przy czym zmiany postanowień umowy dotyczyć mogą:
1.1 terminu realizacji przedmiotu zamówienia wraz ze skutkami wprowadzenia takiej zmiany, przy czym zmiana spowodowana może być jedynie okolicznościami leżącymi wyłącznie po stronie Zamawiającego lub okolicznościami niezależnymi zarówno od Zamawiającego jak i od Wykonawcy;
1.2 sposobu wykonywania przedmiotu umowy wraz ze skutkami wprowadzenia takiej zmiany, przy czym zmiana spowodowana może być okolicznościami zaistniałymi w trakcie realizacji przedmiotu umowy;
1.3 formy zabezpieczenia należytego wykonania umowy;
1.4 oznaczenia danych dotyczących Zamawiającego i/lub Wykonawcy.
1.5 zmiany osób wyznaczonych do kontaktu.
2. Wszelkie zmiany Umowy mogą być dokonane tylko w formie pisemnej, pod rygorem nieważności za zgodą obu stron.
3. Wszelkie zmiany muszą być dokonywane z zachowaniem przepisu art. 140 ust. 1 i art. 140 ust. 3 ustawy Pzp stanowiącego, że umowa podlega unieważnieniu w części wykraczającej poza określenie przedmiotu zamówienia zawartego w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
4. Ustala się, iż nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Pzp:
4.1 zmiana związana z obsługą administracyjno – organizacyjną umowy,
4.2 zmiana danych teleadresowych.
Zaistnienie okoliczności, o których mowa w niniejszym punkcie wymaga jedynie niezwłocznego pisemnego powiadomienia drugiej Strony.
|
IV 4 14 |
1. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana, zobowiązany będzie do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy najpóźniej w dniu jej zawarcia, w wysokości 5 % ceny całkowitej brutto podanej w ofercie.
2. Zabezpieczenie może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub w kilku następujących formach, zgodnej z art. 148 ust. 1 ustawy Pzp:
2.1 pieniądzu,
2.2 poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym,
2.3 gwarancjach bankowych,
2.4 gwarancjach ubezpieczeniowych,
2.5 poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
Zabezpieczenie wniesione w pieniądzu wpłacane będzie przelewem na oprocentowany rachunek bankowy Zamawiającego tj.: Urząd Gminy Głogów, ul. Słodowa 2b, 67-200 Głogów, nr: 44 8646 0008 0000 0000 6161 0004.
3. Jeżeli zabezpieczenie wniesiono w pieniądzu, Zamawiający przechowuje je na oprocentowanym rachunku bankowym. Zamawiający zwraca zabezpieczenie wniesione w pieniądzu z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszt prowadzenia tego rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy Wykonawcy.
4. Zabezpieczenie wniesione w postaci gwarancji lub poręczeń należy wystawiać na:
Gmina Głogów, ul. Słodowa 2b, 67-200 Głogów.
5. W przypadku przesyłania poręczenia lub gwarancji pocztą, oryginał gwarancji należy przesłać na adres: Urząd Gminy Głogów, ul. Słodowa 2b, 67-200 Głogów.
6. W trakcie realizacji umowy Wykonawca może dokonać zmiany zabezpieczenia na jedną lub kilka z ww. form zabezpieczenia.
7. Zmiana formy zabezpieczenia musi być dokonana z zachowaniem ciągłości zabezpieczenia i bez zmniejszenia jego wysokości.
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy, jeżeli konieczność wprowadzenia zmian wynikać będzie z regulacji prawnych wprowadzonych w życie po dacie podpisania umowy, wywołujących potrzebę zmian umowy, wraz ze skutkami wprowadzenia takich zmian lub okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, przy czym zmiany postanowień umowy dotyczyć mogą:
1.1 terminu realizacji przedmiotu zamówienia wraz ze skutkami wprowadzenia takiej zmiany, przy czym zmiana spowodowana może być jedynie okolicznościami leżącymi wyłącznie po stronie Zamawiającego lub okolicznościami niezależnymi zarówno od Zamawiającego jak i od Wykonawcy;
1.2 sposobu wykonywania przedmiotu umowy wraz ze skutkami wprowadzenia takiej zmiany, przy czym zmiana spowodowana może być okolicznościami zaistniałymi w trakcie realizacji przedmiotu umowy;
1.3 formy zabezpieczenia należytego wykonania umowy;
1.4 oznaczenia danych dotyczących Zamawiającego i/lub Wykonawcy.
1.5 zmiany osób wyznaczonych do kontaktu.
2. Wszelkie zmiany Umowy mogą być dokonane tylko w formie pisemnej, pod rygorem nieważności za zgodą obu stron.
3. Wszelkie zmiany muszą być dokonywane z zachowaniem przepisu art. 140 ust. 1 i art. 140 ust. 3 ustawy Pzp stanowiącego, że umowa podlega unieważnieniu w części wykraczającej poza określenie przedmiotu zamówienia zawartego w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
4. Ustala się, iż nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Pzp:
4.1 zmiana związana z obsługą administracyjno – organizacyjną umowy,
4.2 zmiana danych teleadresowych.
Zaistnienie okoliczności, o których mowa w niniejszym punkcie wymaga jedynie niezwłocznego pisemnego powiadomienia drugiej Strony.
|
IV 4 4 data |
2017-09-07T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
09:30
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 4 17 |
1
|