GuidZP400 |
e13ae82c-9fdd-4b5e-ad0d-5cb5b76151a4
|
Biuletyn |
580399-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Powiat Bieruńsko-Lędziński
|
Regon |
27625519200000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. św. Kingi
|
Zamawiajacy adres numer domu |
1
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Bieruń
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
43155
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
śląskie
|
Zamawiajacy telefon |
32 226 91 00
|
Zamawiajacy fax |
32 226 90 00
|
Zamawiajacy email |
przetarg@powiatbl.pl
|
Adres strony url |
www.powiatbl.pl
|
Adres strony internetowej narzedzia |
www.powiatbl.bip.net.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Kariera i Kompetencje - zwiększenie dopasowania systemu kształcenia zawodowego do potzeb rynku pracy w oparciu o Sieć K2 w subregionie centralnym województwa śląskiego
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.powiatbl.bip.net.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.powaitbl.bip.net.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Ofertę należy złożyć za pośrednictwem operatora pocztowego, osobiście lub za pośrednictwem posłańca.
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Starostwo Powiatowe w Bieruniu ul. Św. Kingi 1, 43-155 Bieruń, pokój nr 103 Kancelaria
|
Nazwa nadana zamowieniu |
„Dostawa mebli do pracowni zawodowych powiatu bieruńsko-lędzińskiego”
|
Numer referencyjny |
RZP 3/2017; RF.272.3.2017
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia pod ww. nazwą jest wykonanie dostawy w rozumieniu art. 2 pkt 8 ustawy p.z.p. polegającej na:
a) dostawie mebli do pracowni zawodowych Powiatowego Zespołu Szkół w Bieruniu przy ul. Granitowej 130.
b) dostawie mebli do pracowni zawodowych Powiatowego Zespołu Szkół w Lędzinach przy ul. Pokoju 4.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 6 do SIWZ, a miejsce jego montażu określono w załączniku nr 7 do SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
39160000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
40
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
W postępowaniu może wziąć udział wykonawca, który wykaże, że wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej dwie dostawy, z których każda polegała na dostawie i montażu mebli o wartości nie mniejszej niż 50 000 zł.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy p.z.p.
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składa dokumenty zgodnie z przepisami rozporządzenia wykonawczego do ustawy p.z.p. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia - rozporządzenie Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. (Dz. U. z 2016 r., poz. 1126) – potwierdzające odpowiednio, że:
2) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.
Jeżeli wykonawca składa Zamawiającemu oświadczenia i dokumenty sporządzone w języku obcym to składa je wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę. Podczas badania i oceny ofert Zamawiający będzie opierał się na tekście przetłumaczonym.
|
Zakresie warunkow udzialu |
wykazu dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
|
Inne dokumenty niewymienione |
1) Wypełniony „FORMULARZ OFERTOWY WYKONAWCY” („formularz”).
Wzór formularza stanowi załącznik nr 1 do SIWZ.
2) Oświadczenie wykonawcy składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy p.z.p. dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania.
Wzór przedmiotowego oświadczenia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ.
3) Oświadczenie wykonawcy składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy p.z.p. dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu.
Wzór przedmiotowego oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do SIWZ.
4) Stosowne pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu albo reprezentowaniu wykonawcy w postępowaniu i zawarciu umowy, jeżeli osoba(y) reprezentująca(e) wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest(są) wskazana(e) jako upoważniona(e) do jego reprezentacji we właściwym rejestrze.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Istotne dla stron postanowienia zawarto we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ.
2. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić w formie aneksu do umowy, pod rygorem nieważności takiej zmiany. Zmiany nie mogą naruszyć postanowień zawartych
w art. 144 p.z.p.
3. Zamawiający poza okolicznościami wymienionymi w art. 144 przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonał wyboru Wykonawcy w przypadku wystąpienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy takich jak:
a) przesunięcie terminu realizacji przedmiotu umowy w sytuacji:
- działania osób trzecich, które uniemożliwiają wykonanie zadań w terminie lub innych zdarzeń (szkody górnicze, siła wyższa) mogących negatywnie wpłynąć na termin i jakość wykonanych dostaw i montażu,
- skrócenia terminu wykonania dostaw i montażu,
b) zmiana przedmiotu umowy, jeśli konieczność jej wprowadzenia wynika z faktu, że przedmiot umowy, określony w ofercie Wykonawcy, z uwagi na postęp technologiczny został wycofany z produkcji lub w wyniku zmiany obowiązujących przepisów jego zamontowanie uniemożliwi osiągnięcie zamierzonego celu.
4. Okoliczności, o których mowa w pkt 3, lit.a) tiret pierwsze, skutkować mogą wydłużeniem realizacji umowy, a nie mogą wpływać na jej zakres rzeczowy. Zmiana terminu musi wynikać z okoliczności uzasadniających jego przedłużenie, jej dopuszczalność pisemnie potwierdzi inspektor nadzoru, a przesunięcie terminu wykonania zamówienia, może nastąpić jedynie o ilość dni niezbędną do wykonania i odbioru robót montażowych powstałych na skutek ww. okoliczności.
5. Okoliczności, o których mowa w pkt 2, lit.b), skutkować będą zastąpieniem produktu wskazanego w ofercie Wykonawcy produktem nowszym, o funkcjonalności i wydajności nie gorszej niż określonej w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz złożonej ofercie, przy czym ewentualne zmiany kosztów obciążają Wykonawcę, a termin realizacji nie ulegnie zmianie.
6. Ceny netto określone w ofercie pozostają niezmienne przez cały okres obowiązywania umowy. Jeżeli w okresie obowiązywania umowy nastąpi zmiana stawki podatku od towarów i usług (VAT), od chwili zmiany podatek w nowej stawce będzie doliczany do dotychczasowych cen netto.
|
IV 4 4 data |
2017-09-11T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
PLN
|
IV 4 5 okres |
30
|