Dostawa mebli biurowych i kuchennych do Dziekanatu Studiów Licencjackich Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie.

Data publikacji 2017-09-01
Data zakończenia 2017-09-11 00:00:00
Instytucja Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Meble

Szczegóły

Numer ogłoszenia 581815-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391000003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Dostawa mebli biurowych i kuchennych do Dziekanatu Studiów Licencjackich Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie.
Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie, dostawę i montaż mebli zgodnie ze Szczegółowym Opisem Przedmiotu Zamówienia, zawartym w n/w załącznikach do SIWZ:
•Nr 1 – specyfikacja techniczna mebli – szafy i regały
•Nr 2 – specyfikacja techniczna mebli – biurka i stoły
•Nr 3 – specyfikacja techniczna mebli – kontenerki z szufladami do biurek
•Nr 4 – specyfikacja techniczna mebli – krzesła do biurek i stołów
•Nr 5 – specyfikacja techniczna mebli – zabudowa kuchenna typu MK1
•Nr 6 – załącznik graficzny - komoda - moduł podstawowy oraz przystawka
•Nr 7 – wyposażenie meblowe – aranżacja
•Nr 8 – wzór umowy

Dodatkowe informacje

GuidZP400 bbef05e0-f19f-41c1-a63d-638b2e7f4872
Biuletyn 581815-N-2017
Zamawiajacy nazwa Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Regon 150200000
Zamawiajacy adres ulica Aleja Niepodległości
Zamawiajacy adres numer domu 162
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 02554
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 225 648 608
Zamawiajacy fax 225 648 608
Zamawiajacy email dzp@sgh.waw.pl
Adres strony url www.sgh.waw.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny publiczna uczelnia wyższa
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.sgh.waw.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.sgh.waw.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny w formie pisemnej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Szkoła Główna Handlowa w Warszawie, al. Niepodległości 162, 02-554 Warszawa, Dział Zakupów, pokój 043
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa mebli biurowych i kuchennych do Dziekanatu Studiów Licencjackich Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie.
Numer referencyjny ADZ.25.29.2017
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Dostawa mebli biurowych i kuchennych do Dziekanatu Studiów Licencjackich Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie, dostawę i montaż mebli zgodnie ze Szczegółowym Opisem Przedmiotu Zamówienia, zawartym w n/w załącznikach do SIWZ: •Nr 1 – specyfikacja techniczna mebli – szafy i regały •Nr 2 – specyfikacja techniczna mebli – biurka i stoły •Nr 3 – specyfikacja techniczna mebli – kontenerki z szufladami do biurek •Nr 4 – specyfikacja techniczna mebli – krzesła do biurek i stołów •Nr 5 – specyfikacja techniczna mebli – zabudowa kuchenna typu MK1 •Nr 6 – załącznik graficzny - komoda - moduł podstawowy oraz przystawka •Nr 7 – wyposażenie meblowe – aranżacja •Nr 8 – wzór umowy
Cpv glowny przedmiot 39100000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Waluta calosc PLN
Okres w dniach 25
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunek udziału w postępowaniu dotyczący zdolności technicznej i zawodowej: Wykonawca spełni warunek jeżeli potwierdzi, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje co najmniej dwa zamówienia, których przedmiotem była (jest) dostawa mebli biurowych o wartości nie mniejszej niż 140 000,00 zł brutto każde, oraz przedstawi dowody potwierdzające ich należyte wykonanie lub wykonywanie.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1.Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji. 2.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o których mowa w ust. 3 pkt 1 Części V SIWZ, składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości – wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. a)Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w ust. 7, zastępuje się go dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy. Dokument taki powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b)Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski.
Zakresie warunkow udzialu Wykaz wykonanych dostaw, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, z wykorzystaniem wzoru stanowiącego formularz nr 6 do SIWZ oraz dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie a w przypadku świadczeń okresowych bądź ciągłych czy są należycie wykonywane.
Inne dokumenty niewymienione 1.Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, z wykorzystaniem wzoru stanowiącego formularz nr 5 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2.W przypadku gdy Wykonawca wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w ust. 1 pkt 2 Części IV SIWZ polega na zasobach innych podmiotów, na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 ustawy, Wykonawca jest zobowiązany zamieścić informacje o tym podmiocie w oświadczeniu dotyczącym przesłanek wykluczenia z postępowania (formularz Nr 3 do SIWZ) oraz w oświadczeniu dotyczącym spełniania warunków udziału w postępowaniu (formularz Nr 4 do SIWZ). 3.W przypadku Wykonawców występujących wspólnie o udzielenie zamówienia obowiązują następujące zasady składania dokumentów: a)każdy z uczestników wchodzący w skład podmiotu wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia musi wraz z ofertą złożyć oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania (formularz Nr 3 do SIWZ). b)każdy z uczestników wchodzący w skład podmiotu wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia musi złożyć oświadczenia i dokumenty wymienione w ust. 2 oraz ust. 3 pkt 1 Części V SIWZ. 4.Pełnomocnictwo do podpisania oferty (oryginał lub kopia notarialnie poświadczona) – w przypadku podpisywania oferty przez pełnomocnika. 5.Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i do zawarcia umowy (oryginał lub kopia notarialnie poświadczona) – w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 6.Pisemne zobowiązanie podmiotów trzecich do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia - jeżeli dotyczy. 7.Dowód wniesienia wadium.
Czy wadium 1
Wadium Wykonawca przystępujący do przetargu jest obowiązany wnieść wadium w wysokości 4000,00 zł (słownie: cztery tysiące złotych).
IV IstotnePostanowienia Zamawiający wymaga od Wykonawcy zawarcia umowy na warunkach określonych w załączniku nr 8 do SIWZ.
IV 4 14 Zamawiający nie wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
IV 4 4 data 2017-09-11T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki PL
IV 4 5 okres 30
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)