GuidZP400 |
ce6bdc18-2b9a-4a35-98bc-973795f3b9bb
|
Biuletyn |
583393-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Targówek
|
Regon |
1525966300115
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Ludwika Kondratowicza
|
Zamawiajacy adres numer domu |
20
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
00983
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
22 4438701, 22 4438696
|
Zamawiajacy fax |
22 675 18 83
|
Zamawiajacy email |
ekowalska@targowek.waw.pl
|
Adres strony url |
www.targowek.waw.pl
|
Adres strony internetowej narzedzia |
www.targowek.waw.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.targowek.waw.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.targowek.waw.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Oferty należy składać w formie pisemnej
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Urząd m.st. Warszawy dla Dzielnicy Targówek 00-983 Warszawa; ul. Kondratowicza 20, biuro podawcze, parter budynku
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa i montaż hali pneumatycznej dla zadaszenia boiska do gry w piłkę nożną na terenie Szkoły Podstawowej nr 298 przy ul. Kra-kusa 2 w Warszawie
|
Numer referencyjny |
P-52/17
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest: „Dostawa i montaż hali pneumatycznej dla zadaszenia boiska do gry w piłkę nożną na terenie Szkoły Podstawowej nr 298 przy ul. Krakusa 2 w Warszawie”
Zakres dostawy dla hali obejmuje:
- system powłok – nośna , izolacyjna i ochronna z atestem trudno zapalności,
- system grzewczo – nadmuchowy (olejowy) wraz z instalacją, regulacją oraz uruchomieniem,
- drzwi obrotowe oraz drzwi jednoskrzydłowe awaryjne,
- system oświetlenia wraz z przyłączem energii elektrycznej włączonym w system szkoły,
- system lin,
- worki z piaskiem jako uszczelnienie hali,
- kontener jako magazyn hali po złożeniu oraz maszynownię hali,
- inne elementy niezbędne do właściwego funkcjonowania hali.
2. Zakres robót koniecznych do wykonania obejmuje:
a) montaż hali,
b) rozruch technologiczny,
c) usunięcie opakowań elementów dostawy.
|
Cpv glowny przedmiot |
19520000-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
512195,12
|
Waluta calosc |
PLN
|
Data zakonczenia |
2017-11-15T00:00:00+01:00
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że posiada na rachunku bankowym środki finansowe lub zdolność kredytową na łączną kwotę nie mniejszą niż 500 tys. zł (słownie: pięćset tysięcy złotych);
|
Sytuacja finansowa informacje dodatkowe |
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunki określo-ne w art. 22 ust. 1b ustawy mogą być spełnione wspólnie przez Wykonawców składających ofer-tę wspólnie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
- w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie, wykonał co najmniej 2 zamówienia polegające na dostawie i montażu hal pneumatycznych o war-tości nie mniejszej niż 500 000 zł brutto każde zamówienie,
- skieruje do realizacji zamówienia co najmniej:
- jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalno-ści konstrukcyjno – budowlanej bez ograniczeń,
- jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi
w specjalności elektrycznej bez ograniczeń.
|
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe |
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunki określo-ne w art. 22 ust. 1b ustawy mogą być spełnione wspólnie przez Wykonawców składających ofer-tę wspólnie.
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Zakresie warunkow udzialu |
wykaz dostaw wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okre-sie, wraz z podaniem ich przedmiotu, wartości, daty, wykonania i podmiotów, na rzecz któ-rych dostawy zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź in-ne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy - zgodnie z warunkiem określonym w Dziale V ust. 1 pkt. 2b SIWZ – wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 5 do SIWZ,
2) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami montażowymi, wraz z informacja-mi na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informację o podstawie do dysponowania tymi osobami - zgodnie z wa-runkiem określonym w Dziale V ust. 1 pkt 2b SIWZ – wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 6 do SIWZ,
3) informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, potwierdzającej wy-sokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert - zgodnie z warun-kiem opisanym w Dziale V ust. 1 pkt 2 SIWZ.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Oferta powinna składać się z wypełnionego formularza oferty o treści zgodnej z wzorem sta-nowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ wraz z tabelą kalkulacji ceny – załącznik nr 8 do SIWZ.
2. Ponadto, do oferty należy załączyć:
1) dokument potwierdzający, iż oferta została podpisana przez osobę/y uprawnioną/e do repre-zentowania Wykonawcy chyba, że umocowanie wynika z dokumentów dostępnych dla Za-mawiającego w myśl art. 26 ust. 6 ustawy prawo zamówień publicznych. Jeżeli umocowanie wynika z udzielonego pełnomocnictwa musi być złożone w oryginale lub kopii poświadczo-nej przez notariusza. Jeżeli umocowanie nie wynika z dokumentów dostępnych zamawiają-cemu, o których mowa powyżej, należy załączyć odpowiednie dokumenty,
2) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach okre-ślonych w art. 22a ust. 1 ustawy, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawia-jąc zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.
Dokument ten powinien w szczególności zawierać następujące informacje:
- zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu (tj. jaki rodzaj zasobu jest udo-stępniany),
- sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego,
- czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświad-czenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą,
- zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego,
- nazwiska i imiona osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia – w przypad-ku, gdy Wykonawca polega na osobach zdolnych do wykonania zamówienia oddanych mu do dyspozycji.
Uwaga: Informację o podmiotach, na zdolnościach lub sytuacji których Wykonawca polega na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 ustawy należy zawrzeć w oświadczeniach,
o których mowa w pkt. 1) i 2).
3) Dokument wniesienia wadium
3. Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej.
Wykonawca w terminie 3 dni od dnia przekazania (zamieszczenia na stronie internetowej) in-formacji z otwarcia ofert, zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu (bez wezwania) oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej o któ-rej mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy - wg wzoru określonego w Załączniku nr 4 do SIWZ. Wraz z przedstawieniem oświadczenia Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
1. Wykonawca składający ofertę zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 10 tys. zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych).
2. Wadium może być wniesione w jednej lub w kilku następujących formach:
1) pieniądzu,
2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej,
z tym, że poręczenie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym,
3) gwarancjach bankowych,
4) gwarancjach ubezpieczeniowych,
5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 Ustawy
z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U.
z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240).
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w zakresie terminu, w stosunku do oferty wykonawcy złożonej w postępowaniu o udzielenie przedmiotowego zamówienia w następujących przypadkach:
1.1 nie przekazania przez Zamawiającego w terminach umownych terenu do ustawienia przedmiotu umowy,
1.2 zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa mających wpływ na prawidłowe wykonanie umowy,
1.3 zaistnienia okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności spowodowanych sytuacją finansową, zdolnościami płatniczymi, warunkami organizacyjnymi lub okolicznościami, które nie były możliwe do przewidzenia w chwili zawarcia umowy, w tym przypadku zmianie ulec może termin wykonania przedmiotu umowy,
2. Strona występująca o zmianę postanowień zawartej umowy zobowiązana jest do udokumentowania zaistnienia okoliczności, o których mowa w ust. 1. Wniosek o zmianę postanowień zawartej umowy musi być wyrażony w formie pisemnej.
3. Zmiana postanowień umownych wymaga akceptacji stron i zachowania formy pisemnej (zawarcia aneksu do umowy), pod rygorem nieważności takiej zmiany.
|
IV 4 4 data |
2017-09-14T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
09:30
|
IV 4 4 jezyki |
PL
|
IV 4 5 okres |
30
|