Dostawy komputerów, drukarek, projektorów i akcesoriów oraz systemu informatycznego RIS/PACS, z podziałem na pięć części

Data publikacji 2017-09-13
Data zakończenia 2017-09-21 00:00:00
Instytucja Uniwersytet Medyczny w Białymstoku
Miejscowość Białystok
Województwo podlaskie
Branża
  • Komputery osobiste

Szczegóły

Numer ogłoszenia 587660-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302130005
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia są dostawy komputerów, drukarek, projektorów i akcesoriów oraz systemu informatycznego RIS/PACS, z podziałem na pięć części:
Część 1 – Dostawy sukcesywne komputerów, monitorów komputerowych, urządzeń peryferyjnych, akcesoriów komputerowych na potrzeby jednostek organizacyjnych UMB,
Część 2 – Dostawy sukcesywne drukarek na potrzeby jednostek organizacyjnych UMB,
Część 3 – Dostawy sukcesywne projektorów multimedialnych na potrzeby jednostek organizacyjnych UMB,
Część 4 – Dostawy komputerów przenośnych, tabletu graficznego i akcesoriów na potrzeby jednostek organizacyjnych UMB,
Cześć 5 – Dostawa, uruchomienie i wdrożenie systemu informatycznego RIS/PACS do rejestracji i archiwizacji badań hybrydowych PET/MR i badań MR.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 8da91804-7c1e-4237-a3dc-0dbc46bb3027
Biuletyn 587660-N-2017
Zamawiajacy nazwa Uniwersytet Medyczny w Białymstoku
Regon 28860400000
Zamawiajacy adres ulica ul. Jana Kilińskiego
Zamawiajacy adres numer domu 1
Zamawiajacy miejscowosc Białystok
Zamawiajacy kod pocztowy 15089
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo podlaskie
Zamawiajacy telefon 857 485 400
Zamawiajacy fax 857 485 627
Zamawiajacy email zampubl@umwb.edu.pl
Adres strony url www.umb.edu.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny uczelnia publiczna
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.umb.edu.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.umb.edu.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny w wersji papierowej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Kancelaria Ogólna UMB, ul. Kilińskiego 1, 15-089 Białystok
Nazwa nadana zamowieniu Dostawy komputerów, drukarek, projektorów i akcesoriów oraz systemu informatycznego RIS/PACS, z podziałem na pięć części
Numer referencyjny AZP/261/D/57/AI/P/3/2017
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia są dostawy komputerów, drukarek, projektorów i akcesoriów oraz systemu informatycznego RIS/PACS, z podziałem na pięć części: Część 1 – Dostawy sukcesywne komputerów, monitorów komputerowych, urządzeń peryferyjnych, akcesoriów komputerowych na potrzeby jednostek organizacyjnych UMB, Część 2 – Dostawy sukcesywne drukarek na potrzeby jednostek organizacyjnych UMB, Część 3 – Dostawy sukcesywne projektorów multimedialnych na potrzeby jednostek organizacyjnych UMB, Część 4 – Dostawy komputerów przenośnych, tabletu graficznego i akcesoriów na potrzeby jednostek organizacyjnych UMB, Cześć 5 – Dostawa, uruchomienie i wdrożenie systemu informatycznego RIS/PACS do rejestracji i archiwizacji badań hybrydowych PET/MR i badań MR.
Cpv glowny przedmiot 30213000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Informacje na temat katalogow Termin wykonania zamówienia: - część 1, 2 i 3 – sukcesywne dostawy w terminie: od dnia zawarcia umowy do dnia 31 stycznia 2018 r. - dostawa maksymalnie do 21 dni kalendarzowych od dnia zgłoszenia zapotrzebowania przez Zamawiającego), - część 4 – dostawa w terminie maksymalnie do 21 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy, - część 5 – dostawa w terminie maksymalnie do 31 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy. Wykonawca może zaoferować krótsze terminy dostawy, zgodnie z Częścią XII SIWZ - Opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty, wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące: zdolności technicznej lub zawodowej – Zamawiający określa warunek zdolności zawodowej poniżej - Wykonawca winien wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat, przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej 1 zamówienie odpowiadające swoim rodzajem dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia, w każdej części postępowania, przy czym wartość zrealizowanej dostawy winna wynosić minimum: - dla części 1 – 200 000,00 zł brutto, - dla części 2 – 40 000,00 zł brutto, - dla części 3 – 40 000,00 zł brutto, - dla części 4 – 40 000,00 zł brutto, - dla części 5 – 100 000,00 zł brutto, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w wymaganych w SIWZ dokumentach. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że w/w warunki Wykonawca spełnił. WYKORZYSTANIE POTENCJAŁU PODMIOTU TRZECIEGO 1. Wykonawca, który polega na zdolnościach innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia - do ewentualnego wykorzystania - wzór: Załącznik nr 8 do SIWZ. 2. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców. 3. Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ust. 1, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, że proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby Wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Czy oswiadczenie spelnienie kryteriow 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen nie dotyczy
Zakresie warunkow udzialu I. W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, Zamawiający wymaga złożenia następujących dokumentów: Wykaz dostaw wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy, wg Załącznika Nr 6 do SIWZ.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający wymaga złożenia następujących dokumentów: - materiały informacyjne (prospekty, foldery, zdjęcia, itp.) producenta – tylko w przypadku złożenia ofert równoważnych – funkcje urządzenia i/lub parametry techniczne zawarte w załączonych materiałach informacyjnych, nie muszą potwierdzać wszystkich funkcji i/lub parametrów technicznych wymaganych w tabeli Opisu przedmiotu zamówienia (Załącznik Nr 2 do SIWZ). Zamawiający wymaga załączenia materiałów informacyjnych w języku polskim. - w przypadku rozwiązań równoważnych wskazać (podać dokumenty tj. atesty polskie i europejskie, certyfikaty art. potwierdzające równoważność proponowanych przez Wykonawcę rozwiązań w trybie art. 29 ust. 3 ustawy – Prawo zamówień publicznych, dołączając wykaz w/w dokumentów z podaniem nazwy podmiotu wydającego przedmiotowy dokument – tylko w przypadku składania oferty równoważnej z opisem przedmiotu zamówienia.
Inne dokumenty niewymienione 1. Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: I. OFERTA MUSI ZAWIERAĆ NASTĘPUJĄCE OŚWIADCZENIA I DOKUMENTY: 1. Formularz ofertowy Załącznik nr 1 2. Tabela Opisu przedmiotu zamówienia/Formularz cenowy Załącznik nr 2 odpowiednio do części zamówienia od 1 do 5 3. Oświadczenie DOTYCZĄCE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU Załącznik nr 4 4. Oświadczenie DOTYCZĄCE PRZESŁANEK WYKLUCZENIA Z POSTĘPOWANIA Załącznik nr 5 5. Opcjonalnie: wykaz części zamówienia, której wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom i nazwy firm podwykonawców – jeżeli dotyczy Załącznik nr 7 6. Opcjonalnie: zobowiązanie do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia – jeżeli dotyczy Załącznik nr 8 7. Opcjonalnie: pełnomocnictwo Jeśli występuje pełnomocnik, pełnomocnictwo dla osoby reprezentującej w niniejszym postępowaniu Wykonawcę lub pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie) – zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy. II. DOKUMENTY SKŁADANE PO OTWARCIU OFERT (czynność Wykonawcy winna być dokonana w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp) Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności Wykonawcy do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp – wzór stanowi Załącznik Nr 9 do SIWZ III. DOKUMENTY SKŁADANE NA WEZWANIE ZAMAWIAJĄCEGO Wykaz dostaw z załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie Załącznik nr 6
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 4 4 data 2017-09-21T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Zamawiający przewiduje rozliczenia z Wykonawcą w walutach obcych w części 1, 2 i 3 niniejszego postępowania - cena oferty musi być podana w EURO. W części 4 i 5 postępowania - cena musi być podana w PLN.
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)