GuidZP400 |
85a5fdf9-f301-4e05-8f7d-4ba8a17ce40b
|
Biuletyn |
587687-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Szpital Murcki Sp. z o.o.
|
Regon |
27640223300000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. A. Sokołowskiego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
2
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Katowice
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
40749
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
śląskie
|
Zamawiajacy telefon |
322 556 163
|
Zamawiajacy fax |
322 556 337
|
Zamawiajacy email |
zp@szpitalmurcki.pl
|
Adres strony url |
www.szpitalmurcki.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Spółka prawa handlowego
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.szpitalmurcki.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
W formie pisemnej za pośrednictwem posłańca, operatora pocztowego, osobiście
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Szpital Murcki Sp. z o.o., 40-749 Katowice, ul. Sokołowskiego 2 - Sekretariat Szpitala Murcki Sp. z o.o.
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Katering – przygotowanie oraz dostarczanie całodziennego wyżywienia pacjentów
|
Numer referencyjny |
ZP/3811/17
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Katering – przygotowanie oraz dostarczanie całodziennego wyżywienia pacjentów
|
Cpv glowny przedmiot |
15894220-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
372
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że: 1. Zakład został zatwierdzony do produkcji żywności i prowadzenia usług żywienia w systemie kateringowym, co zostanie potwierdzone zaświadczeniem o wpisie do rejestru zakładów podlegających urzędowej kontroli organów Państwowej Inspekcji Sanitarnej, 2. Pojazd, który użyty będzie do wykonania zamówienia odpowiada wymaganiom sanitarnym do transportu żywności, co zostanie potwierdzone pozytywną decyzją właściwego Państwowego Inspektora Sanitarnego
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia wstępnie potwierdzającego, że wykonawca ni podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że: 1. Będzie dysponował co najmniej 1 dietetykiem z minimum 3-letnim stażem pracy w zawodzie dietetyka oraz kucharzami – minimum 1 osoba/zmianę, w ramach której będzie realizowana dostawa 2. Będzie dysponował środkami transportu, których Wykonawca użyje do wykonania zamówienia, 3. Przedstawi opis procedury lub procedurę mycia i dezynfekcji naczyń, urządzeń i sprzętu, środków transportu itp., użytych do wykonania zamówienia, Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób
|
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow |
1
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 3 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert
|
Zakresie warunkow udzialu |
1. Zaświadczenie o wpisie do rejestru zakładów podlegających urzędowej kontroli organów Państwowej Inspekcji Sanitarnej, z treści którego wynika, że zakład został zatwierdzony do produkcji żywności i prowadzenia usług żywienia w systemie kateringowym, 2. Pozytywna decyzja właściwego Państwowego Inspektora Sanitarnego stwierdzająca, że pojazd, który użyty będzie do wykonania zamówienia odpowiada wymaganiom sanitarnym do transportu żywności, 3. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Spełnieniem warunku będzie wykazanie dysponowania co najmniej 1 dietetykiem z minimum 3-letnim stażem pracy w zawodzie dietetyka oraz kucharzami – minimum 1 osoba/zmianę, w ramach której będzie realizowana dostawa, 4. Wykaz środków transportu, których Wykonawca użyje do wykonania zamówienia – zał. nr 9. 5. Opis procedury lub procedura mycia i dezynfekcji naczyń, urządzeń i sprzętu, środków transportu itp., użytych do wykonania zamówienia,
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
1. Oświadczenie, że Wykonawca wykonuje/będzie wykonywał badania mikrobiologiczne środowiska w kuchni nie rzadziej niż co 6 miesięcy oraz, że pierwsze badanie zostanie wykonane nie później niż 30 dni od daty obowiązywania umowy, 2. Przykładowe jadłospisy dla każdej z diet z podaniem gramatury, wartości kalorycznej i odżywczej (białka, tłuszcze, węglowodany) – wymóg dotyczy: - jadłospisu 10-dniowego dla diet podstawowej i łatwostrawnej dla posiłków standardowych, - jadłospisu 5-dniowego dla diet podstawowej i łatwostrawnej dla posiłków ponadstandardowych, z zastrzeżeniem, że jadłospis dla posiłków ponadstandardowych musi uwzględniać 2 zestawy posiłków do wyboru, - jednodniowego przykładowego jadłospisu diety bogatobiałkowej dla posiłku standardowego, - jednodniowego przykładowego jadłospisu diety z ograniczeniem łatwoprzyswajalnych węglowodanów dla posiłku standardowego, - jednodniowego przykładowego jadłospisu diety łatwostrawnej o zmienionej konsystencji płynnej wzmocnionej (z podaniem szczegółowego składu).
|
Inne dokumenty niewymienione |
1) Formularz ofertowy 2) Dowód wniesienia wadium 3) W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik do oferty musi być załączone pełnomocnictwo określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji mocodawcy. Pełnomocnictwo do podpisania oferty należy złożyć w oryginale lub notarialnie poświadczonej kopii 4) Informacja o zasadności zastrzeżonej tajemnicy przedsiębiorstwa, o której mowa w art. 8 ust. 3 Ustawy Pzp - jeżeli dotyczy 5) Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji dotyczących: a) kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia; b) firm oraz adresów Wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie; c) ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, którego wzór stanowi załącznik nr 5 do SIWZ. Wykonawcy, którzy należąc do tej samej grupy kapitałowej złożyli odrębne oferty lub oferty częściowe mogą przedstawić dowody, że istniejące pomiędzy nimi powiązania nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
Przystępując do przetargu wykonawca ma obowiązek wpłaty wadium w wysokości 9 920,00 PLN
|
IV IstotnePostanowienia |
Warunki umowy określone zostały we wzorze umowy zawartym w załączniku nr 5 do SIWZ
|
IV 4 14 |
Zamawiający wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 5% ceny ofertowej (brutto)
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Na podstawie art. 144 ust. 1 pkt 1) ustawy Prawo zamówień publicznych, przewiduje się zmiany umowy w następujących przypadkach i na następujących warunkach: a) w przypadku wejścia w życie ustawowej zmiany wysokości podatku od towarów i usług (obniżenie lub podwyższenie ww. podatku) – charakter zmiany umowy: zmiana wysokości wynagrodzenia Wykonawcy poprzez zmianę § 5 ust. 3 zd. 1 umowy wg następującego wzoru zmiany: „Sumy netto ustalone za dany okres rozliczeniowy w sposób, o którym mowa w ust. 2 wyżej, podlegają zwiększeniu o podatek od towarów i usług wg stawki ….%.” b) w przypadku niewykorzystania przez Zamawiającego zakresu przedmiotu umowy w okresie, na który umowa została zwarta – charakter zmiany umowy: przedłużenie okresu, na jaki umowa została zawarta na czas nie dłuższy, niż na kolejne 3 miesiące (ponad podstawowy okres 12 miesięcy), poprzez zmianę § 4 zd. 1 umowy wg następującego wzoru zmiany: „Strony ustalają, że Umowa Nr ZP ____ z dnia _________ ulega zmianie w ten sposób, że okres, na jaki ww. umowa została zawarta, przedłuża się o ______ dni/miesięcy (czyli do dnia ________), z zachowaniem wysokości wynagrodzenia Wykonawcy i zakresu przedmiotu umowy”.
|
IV 4 4 data |
2017-09-21T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|