GuidZP400 |
b5394f3e-7e21-4b84-9d95-759eaf780ccc
|
Biuletyn |
587683-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Samodzielny Wojewódzki Publiczny Zespół Zakładów Psychiatrycznej Opieki Zdrowotnej w Radomiu
|
Regon |
67020453100000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Krychnowicka
|
Zamawiajacy adres numer domu |
1
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Radom
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
26-607
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
(048) 332-45-00
|
Zamawiajacy fax |
(048) 3321508
|
Zamawiajacy email |
anna.krupa@szpitalpsychiatryczny.radom.pl
|
Adres strony url |
www.szpitalpsychiatryczny.radom.pl
|
Adres strony internetowej narzedzia |
www.szpitalpsychiatryczny.radom.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
SPZOZ
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.szpitalpsychiatryczny.radom.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
osobiście, przez posłańca albo za pośrednictwem operatora pocztowego
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
SWPZZPOZ w Radomiu ul. Krychnowicka 1 - sekretariat
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Zakup i montaż wyposażenia pralni SWPZZPOZ w Radomiu
|
Numer referencyjny |
12/2017
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest Zakup i montaż wyposażenia pralni SWPZZPOZ w Radomiu:
1. Pralnico – wirówka o załadunku 50-60 kg – 3 szt.
2. Prasa karuzelowa – 1 szt.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik Nr 1 do niniejszej specyfikacji.
|
Cpv glowny przedmiot |
39713210-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2017-10-27T00:00:00+02:00
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku dotyczącego tej kategorii.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku dotyczącego tej kategorii.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Wykonawca spełni ten warunek, jeżeli:
- wykaże że wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje, w okresie ostatnich 3 lat, przez upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie – dostawy wraz z montażem wyposażenia pralni o wartości nie mniejszej niż 100 000,00 zł brutto;
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1. odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
|
Zakresie warunkow udzialu |
1.Zobowiązanie do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – w przypadku polegania na zasobach innych podmiotów (należy złożyć w formie oryginału) – propozycję stanowi zał. nr 6
2. Wykaz wykonanych dostaw wraz z montażem, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy wraz z montażem urządzeń zostały wykonane z załączeniem dowodów określających czy te dostawy wraz z montażem zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy wraz z montażem były wykonywane (wzór stanowi załącznik nr 7).
3. Katalogi w języku polskim – zawierające parametry techniczne oferowanych urządzeń.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Formularz ofertowy - (wzór stanowi Załącznik) - należy złożyć w formie oryginału,
2. dokument potwierdzający zabezpieczenie oferty akceptowaną formą wadium. Zamawiający w przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej dokona sprawdzenia, czy kwota ta wpłynęła na konto Zamawiającego w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego na składanie ofert. W przypadku zabezpieczenia oferty wadium w postaci innej niż pieniężna wymagane jest załączenie oryginału dokumentu potwierdzającego zabezpieczenie oferty wymaganą kwotą wadium.
3. W przypadku udzielenia pełnomocnictwa - oryginał pełnomocnictwa lub kopia poświadczona przez notariusza.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
1.Warunkiem udziału w postępowaniu jest skuteczne wniesienie wadium w wysokości
PLN 6 000,00 (słownie złotych: sześć tysięcy złotych 00/100 gr.)
2. Wadium musi być skutecznie wniesione przed terminem składania ofert.
3. W zależności od woli wykonawcy wadium może być wnoszone w formach:
• w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy zamawiającego,
• poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
• gwarancjach bankowych,
• gwarancjach ubezpieczeniowych,
• poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 ustawy
z dnia 9 listopada 2000 r o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U.Nr 109, poz. 1158, z późń. zm).
4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy zgodnie z art. 45 ust. 7 ustawy Pzp wpłacić wyłącznie przelewem na rachunek bankowy zamawiającego Getin Noble Bank S.A. 71 1560 0013 2326 9573 8000 0005 w takim terminie, aby najpóźniej przed upływem terminu składania ofert – określonym w pkt. 13 SIWZ – środki finansowe z tytułu wadium znajdowały się na wskazanym wyżej rachunku Zamawiającego. Zamawiający stwierdzi wniesienie wadium na podstawie informacji banku prowadzącego w/w rachunek.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
IV 4 4 data |
2017-09-21T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
11:00
|
IV 4 5 okres |
30
|