| GuidZP400 |
648871dc-1b71-4869-8a84-93e578663f80
|
| Biuletyn |
587450-N-2017
|
| Zamawiajacy nazwa |
Inspekcja Weterynaryjna - Wojewódzki Inspektorat Weterynarii w Szczecinie
|
| Regon |
9343800000
|
| Zamawiajacy adres ulica |
ul. Ostrawicka
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
2
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Szczecin
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
71-337
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
zachodniopomorskie
|
| Zamawiajacy telefon |
914 898 200
|
| Zamawiajacy fax |
914 898 255
|
| Zamawiajacy email |
acentkowska@wiw.szczecin.pl, iprzydrozny@wiw.szczecin.pl
|
| Adres strony url |
http://bip.wiw.szczecin.pl
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
2
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Rodzaj zamawiajacego |
1
|
| Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
| Dostep dokumentow zamowienia |
http://bip.wiw.szczecin.pl
|
| Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://bip.wiw.szczecin.pl
|
| Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
| Wymagane przeslanie ofert inny |
poczta, kurier
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
ul. Ostrawicka 2 71-337 Szczecin
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
Zakup i dostawa jednorazowego sprzętu laboratoryjnego - II tura
|
| Numer referencyjny |
WIW A.272.C 41.2017
|
| Rodzaj zamowienia |
1
|
| Czy podzielone na czesci |
1
|
| Okreslenie przedmiotu |
Część 1 Dostawa szpatułek
Część 2 Dostawa folii PCR
Część 3 Dostawa pojemników na próbki
Część 4 Dostawa płytek U-kształtnych
Część 5 Dostawa zestawu filtracyjnego.
Część 6 Dostawa strzykawek
Część 7 Dostawa pojemników na odpady medyczne
|
| Cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
| Waluta calosc |
pln
|
| Data zakonczenia |
2017-11-30T00:00:00+01:00
|
| Okreslenie warunkow |
Wykonawca spełni warunek jeżeli wraz z ofertą przedłoży podpisane oświadczenie – wg wzoru z zał. Nr 4
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu nastąpi w oparciu o
złożone dokumenty i oświadczenia Wykonawcy, wymagane w specyfikacji
istotnych warunków zamówienia wg formuły spełnia/nie spełnia.
|
| Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Wykonawca spełni warunek jeżeli wraz z ofertą przedłoży podpisane oświadczenie – wg wzoru z zał. Nr 4
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu nastąpi w oparciu o
złożone dokumenty i oświadczenia Wykonawcy, wymagane w specyfikacji
istotnych warunków zamówienia wg formuły spełnia/nie spełnia.
|
| Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Wykonawca spełni warunek jeżeli wraz z ofertą przedłoży podpisane oświadczenie – wg wzoru z zał. Nr 4
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu nastąpi w oparciu o
złożone dokumenty i oświadczenia Wykonawcy, wymagane w specyfikacji
istotnych warunków zamówienia wg formuły spełnia/nie spełnia.
|
| Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 3 |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Brak podstaw do wykluczenia zostanie zweryfikowany na podstawie przedłożonego wraz z ofertą oświadczenia – wg wzoru z zał. Nr 3
|
| Zakresie warunkow udzialu |
Wykonawca spełni warunek jeżeli wraz z ofertą przedłoży podpisane oświadczenie – wg wzoru z zał. Nr 4
|
| Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Wykonawca spełni warunek jeżeli wraz z ofertą przedłoży podpisane oświadczenie – wg wzoru z zał. Nr 4
|
| Inne dokumenty niewymienione |
Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 Ustawy
|
| Zmiana umowy |
1
|
| Zmiana umowy tekst |
1. Zamawiający dopuści zmiany w umowie polegające na zmianie ustawowej stawki podatku.
2. Zamawiający dopuści zmiany w umowie polegające na zmianie podatku VAT dla produktów w przypadku uzasadnionej przez producenta zmiany klasyfikacji wyrobów i możliwości zastosowania uprzywilejowanej stawki VAT, zgodnie z zapisami ustawy o VAT.
3. Zamawiający wyrazi zgodę na zwiększenie cen jednostkowych brutto, a co za tym idzie wartości brutto umowy, w przypadku ustawowej zmiany stawki VAT.
4. Zamawiający dopuści zmianę stawki VAT dla produktu w przypadku uzasadnionej przez producenta zmiany klasyfikacji wyrobu i możliwości zastosowania uprzywilejowanej stawki VAT, zgodnie z zapisami Ustawy o VAT.
5. Zamawiający dopuści zmianę stawki VAT w przypadku uzasadnionej przez producenta zmiany klasyfikacji wyrobu i braku możliwości dalszego stosowania uprzywilejowanej stawki VAT, zgodnie z zapisami Ustawy o VAT, z jednoczesnym podwyższeniem ceny jednostkowej brutto.
|
| IV 4 4 data |
2017-09-21T00:00:00+02:00
|
| IV 4 4 godzina |
09:00
|
| IV 4 4 jezyki |
polski
|
| IV 4 5 okres |
30
|