Dostawa pomocy dydaktycznych, sprzętu oraz narzędzi i oprogramowania technologiczno - informacyjno - komunikacyjnego (TIK) z przeznaczeniem do realizacji zajęć edukacji przedszkolnej w szkole podstawowej i zespole szkół na terenie Gminy Słupsk w ramach projektu „Upowszechnienie edukacji przedszkolnej w ramach MOF Słupska”

Data publikacji 2017-09-14
Data zakończenia 2017-09-22 00:00:00
Instytucja Wójt Gminy Słupsk
Miejscowość Słupsk
Województwo pomorskie
Branża
  • Pomoce naukowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 588549-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391621006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa pomocy dydaktycznych, sprzętu oraz narzędzi i oprogramowania technologiczno - informacyjno - komunikacyjnego (TIK) z przeznaczeniem do realizacji zajęć edukacji przedszkolnej w szkole podstawowej i zespole szkół na terenie Gminy Słupsk w ramach projektu „Upowszechnienie edukacji przedszkolnej w ramach MOF Słupska”.
2. Przedmiot zamówienia finansowany jest z budżetu Gminy Słupsk oraz w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020 współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego - zadanie „Upowszechnienie edukacji przedszkolnej w ramach MOF Słupska”.
3. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na następujące części:
3.1. Część nr 1 - dostawa pomocy dydaktycznych/sprzętu do prowadzenia zajęć z terapii logopedycznej
3.2. Część nr 2 - dostawa pomocy dydaktycznych/sprzętu do prowadzenia zajęć z terapii pedagogicznej z elementami integracji sensorycznej
3.3. Część nr 3 - dostawa pomocy dydaktycznych/sprzętu do prowadzenia zajęć matematyczno - przyrodniczych
3.4. Część nr 4 - dostawa pomocy dydaktycznych/sprzętu do prowadzenia zajęć plastycznych
3.5. Część nr 5 - Dostawa pomocy dydaktycznych do prowadzenia zajęć z języka angielskiego i niemieckiego
3.6. Część nr 6 - dostawa sprzętu, narzędzi oraz oprogramowania techniczno - informacyjno - komunikacyjnego (TIK)
Oferty można składać w odniesieniu do jednej lub więcej części zamówienia.
3.4. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności:
4.1. Część nr 1 - dostawa pomocy dydaktycznych/sprzętu do prowadzenia zajęć z terapii logopedycznej
1) Wibrator logopedyczny - 6 szt.,
2) Flipper logopedyczny - 6 szt.,
3) Loteryjka dźwiękowa - 6 szt.,
4) Obrazki i wyrazy do badania słuchu fonemowego - 6 szt.,
5) Zgadywanki obrazkowo - dźwiękowe - 6 szt.,
6) Gra logopedyczna z minami - 6 szt.,
7) Zabawka logopedyczna Dmuchajka - 6 szt.,
8) Sprawnościowe koło - 6 szt.,
9) Onomatopeje - 6 szt.,
10) Karty logopedyczne - 6 szt.,
11) Różnicowanie głosek 3 x sz-s, 3 x cz-c - 6 szt.,
12) Ćwiczenia artykulacyjne - 6 szt.,
13) Historyjki obrazkowe z tekstami - 6 szt.,
14) Gra na ćwiczenie oddechu - 6 szt.,
4.2. Część nr 2 - dostawa pomocy dydaktycznych/sprzętu do prowadzenia zajęć z terapii pedagogicznej z elementami integracji sensorycznej
1) Ścieżka wałków - 3 szt.,
2) Balansująca ścieżka w kształcie węża - 3 szt.,
3) Wałek do masażu z wypustkami - 19 szt.,
4) Wałek do masażu z wypustkami - 10 szt.,
5) Tunel 3 m - 2 szt.,
6) Piłki sensoryczne - 19 szt.,
7) Duże piłki, worki rehabilitacyjne 1kg - 19 szt.,
8) Piłka do masażu z wypustkami - 10 szt.
9) Huśtawka z tkaniny - 2 szt.,
10) Piłka huśtawka - 10 szt.,
11) Ławka terapeutyczna - 2 szt.,
12) Lina - 2 szt.,
13) Sensoryczne piłeczki świecące - 19 szt.,
14) Blip-światło led - 10 szt.
4.3. Część nr 3 - dostawa pomocy dydaktycznych/sprzętu do prowadzenia zajęć matematyczno - przyrodniczych
1) Globus duży - 4 szt.,
2) Model ziemi - 2 szt.,
3) Mapa magnetyczna Polski - 2 szt.,
4) ZESTAW: Mały zestaw magnetyczny - 2 szt. oraz mały elektryk - 1 szt., - 6 zestawów,
5) Kompas - 22 szt.,
6) Podwójna lupa 22 - szt.,
7) Model szczęki z uzębieniem - 2 szt.,
8) Projektor ciało ludzkie - 2 szt.,
9) Mikroskop - 22 szt.,
10) Model układu słonecznego - 1 szt. i model obiegu w przyrodzie - 1 szt. - 4 zestawy,
11) Podkowa magnetyczna - 4 szt.,
12) Menzurki - 22 szt.,
13) Magnetyczny zegar - 2 szt.,
14) Klepsydry - 8 szt.,
15) Waga - 4 szt.,
16) Waga szalkowa - 4 szt.,
17) Liczydło maksi - 4 szt.,
18) Liczydło maksi - 22 szt.,
19) Trzykomorowy pojemnik z lupami do biodegradacji - 2 szt.,
20) Kropki matematyczne - gra ruchowa - 2 szt.,
21) Liczby w kolorach - 4 szt.,
22) Zwierzęta na lodzie - 4 szt.,
23) Nauka liczenia w pamięci - 4 szt.,
24) Układanki cyfrowe - 4 szt.,
25) Zegar - mata aktywna z kostkami - 4 szt.,
26) Lustro bezpieczne - 4 szt.,
27) Lustro narożne - 4 szt.,
28) Geoplan dwustronny - 4 szt.,
29) Drzewko ważenie i mierzenie - 2 szt.,
30) Menzurki pomiarowe - 2 szt.,
31) Bączek matematyczny - 2 szt.,
32) Tablet - miseczki, kamyczki - 2 szt.,
33) Cyferki i czerwone żetony - 12 szt.,
34) Małe karty liczbowe - 4 szt.,
35) Kostki z pianki kropki, - 4 szt.,
36) Kostki pianki cyfry - 4 szt.,
37) Prawa strona-lew strona - 4 szt.,
38) Gdzie jest piesek - orientacja przestrzenna - 2 szt.,
39) Gra z lusterkiem - czerwona - 2 szt.,
40) Gra z lusterkiem niebieska - 2 szt.,
41) Pomyśl i rzuć - 2 szt.,
42) Sortowanie figur - 2 szt.,
43) Klucze matematyczne do sortowania i liczenia - 2szt.,
44) Pomoc dydaktyczna - objętość, masa, kształt - 2 szt.,
45) Warcaby i chińczyki - 10 szt.,
46) Waga sprężynowa - 2 szt.,
47) Zestaw do odmierzania pojemności - 2 szt.,
48) Dotykowe figury geometryczne - 4 szt.,
49) Dodawanie i odejmowanie - 2 szt.,
50) Mega chińczyk - 2 szt.,
51) Maga warcaby - 2 szt.,
4.4. Część nr 4 - dostawa pomocy dydaktycznych/sprzętu do prowadzenia zajęć plastycznych
1) Materiały biurowo papiernicze - 1 zestaw
2) Węgiel rysunkowy barwiony - 12 szt.,
3) Sztaluga trójnożna - 12 szt.,
4) Farby olejne - 12 szt.,
5) Szpatułki do modelowania - 12 szt.,
6) Paleta plastikowa gładka - 12 szt.,
7) Akcesoria do modelowania mas plastycznych - 12 szt.,
8) Podobrazia bawełniane 40x40 - 12 szt.,
9) Podobrazia bawełniane 40x80 - 12 szt.,
10) Podobrazia bawełniane 50x50 - 12 szt.,
11) Zestaw pucholiny-sprytne kształty - 12 szt.,
12) Piasek kinetyczny - 12 szt.,
13) Piasek kinetyczny czerwony, niebieski, zielony - 12 szt.,
14) Farby do malowania na szkle - 12 szt.,
15) Farby do tkanin - 12 szt.,
16) Farba zdrapka - 12 szt.,
17) Druciki kreatywne - 12 szt.,
18) Kolorowe druciki - 12 szt.,
19) Druciki kreatywne grube - 12 szt.,
20) Węgiel - 12 szt.,
21) Karbownica - 12 szt.,
22) Glina rzeźbiarska - 12 szt.,
23) Glina biała samoutwardzalna - 12 szt.,
24) Glina naturalna - 12 szt.,
25) Foremki serduszka - 12 szt.,
26) Drewniane ramki kwiatki - 12 szt.,
27) Gra „kukurydziane klocki” - 12 szt.,
4.5. Część nr 5 - Dostawa pomocy dydaktycznych do prowadzenia zajęć z języka angielskiego i niemieckiego
1) Plansze i płyty do nauki języka angielskiego i niemieckiego - 6 szt.,
4.6. Część nr 6 - dostawa sprzętu, narzędzi oraz oprogramowania techniczno - informacyjno - komunikacyjnego (TIK)
1) Pakiet logopedyczny podstawowy - 2 szt.,
2) Pakiet logopedyczny rozszerzony - 2 szt.,
3) Magiczny dywan - 2 szt.,
4) Konsola do gier - 2 szt.,
5) Tablice integracyjne - 2 szt.,
6) Rzutnik - 2 szt.,
7) Ekran - 2 szt.,
8) Laptop z oprogramowaniem - 3 szt.,
9) Aparat fotograficzny z kartą pamięci - 2 szt.,
10) Zestaw mały robotyk - 1 szt.,
11) Keyboard - 1 szt.,
12) Wieża - 2 szt.,
13) Pianino elektroniczne - 1 szt.,
14) Głośnik i mikrofon bezprzewodowy - 2 szt.,
5. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w załączniku nr 5 do SIWZ.
6. Oferowany asortyment musi być fabrycznie nowy i nieobciążony prawami osób trzecich.
7. Wszystkie pomoce dydaktyczne muszą być fabrycznie nowe, wolne od wad oraz dopuszczone do stosowania w placówkach oświatowych, muszą posiadać odpowiednie atesty, certyfikaty, świadectwa jakości i spełniać wszelkie wymogi norm określonych obowiązującym prawem.
8. W przypadku, gdy w opisie zamówienia zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca), Zamawiający dopuszcza produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych, co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych parametrach lub lepszych. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygadniających te materiały lub urządzenia.
9. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zmawiającego.
10. Wykonawca ponosi pełna odpowiedzialność za wykonanie wszystkich świadczeń stanowiących przedmiot zamówienia oraz za osoby lub podmioty, z których pomocą Wykonawca swe obowiązki wykonuje lub którym powierza ich wykonanie.
11. Miejsce dostawy przedmiotu zamówienia zostało wskazane w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 343ebabd-1faf-40a3-9fde-705cdb8b7bd8
Biuletyn 588549-N-2017
Zamawiajacy nazwa Wójt Gminy Słupsk
Regon 55137800000
Zamawiajacy adres ulica ul. Sportowa
Zamawiajacy adres numer domu 34
Zamawiajacy miejscowosc Słupsk
Zamawiajacy kod pocztowy 76200
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo pomorskie
Zamawiajacy telefon 0-59 842 84 60, 842 92 54
Zamawiajacy fax 598 429 254
Zamawiajacy email info@slupsk.ug.gov.pl
Adres strony url www.bip.gminaslupsk.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Regionalny Program Operacyjny Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020 współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego - zadanie „Upowszechnienie edukacji przedszkolnej w ramach MOF Słupska”.
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.bip.gminaslupsk.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.bip.gminaslupsk.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Ofertę wraz z wymaganymi załącznikami należy złożyć w formie pisemnej pod rygorem nieważności, w zamkniętej kopercie uniemożliwiającej odczytanie zawartości bez uszkodzenia opakowania - osobiście, kurierem, pocztą
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Gminy Słupsk, ul. Sportowa 34, 76-200 Słupsk, sekretariat
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa pomocy dydaktycznych, sprzętu oraz narzędzi i oprogramowania technologiczno - informacyjno - komunikacyjnego (TIK) z przeznaczeniem do realizacji zajęć edukacji przedszkolnej w szkole podstawowej i zespole szkół na terenie Gminy Słupsk w ramach projektu „Upowszechnienie edukacji przedszkolnej w ramach MOF Słupska”
Numer referencyjny ZP.271.45.2017
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 6
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa pomocy dydaktycznych, sprzętu oraz narzędzi i oprogramowania technologiczno - informacyjno - komunikacyjnego (TIK) z przeznaczeniem do realizacji zajęć edukacji przedszkolnej w szkole podstawowej i zespole szkół na terenie Gminy Słupsk w ramach projektu „Upowszechnienie edukacji przedszkolnej w ramach MOF Słupska”. 2. Przedmiot zamówienia finansowany jest z budżetu Gminy Słupsk oraz w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020 współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego - zadanie „Upowszechnienie edukacji przedszkolnej w ramach MOF Słupska”. 3. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na następujące części: 3.1. Część nr 1 - dostawa pomocy dydaktycznych/sprzętu do prowadzenia zajęć z terapii logopedycznej 3.2. Część nr 2 - dostawa pomocy dydaktycznych/sprzętu do prowadzenia zajęć z terapii pedagogicznej z elementami integracji sensorycznej 3.3. Część nr 3 - dostawa pomocy dydaktycznych/sprzętu do prowadzenia zajęć matematyczno - przyrodniczych 3.4. Część nr 4 - dostawa pomocy dydaktycznych/sprzętu do prowadzenia zajęć plastycznych 3.5. Część nr 5 - Dostawa pomocy dydaktycznych do prowadzenia zajęć z języka angielskiego i niemieckiego 3.6. Część nr 6 - dostawa sprzętu, narzędzi oraz oprogramowania techniczno - informacyjno - komunikacyjnego (TIK) Oferty można składać w odniesieniu do jednej lub więcej części zamówienia. 3.4. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności: 4.1. Część nr 1 - dostawa pomocy dydaktycznych/sprzętu do prowadzenia zajęć z terapii logopedycznej 1) Wibrator logopedyczny - 6 szt., 2) Flipper logopedyczny - 6 szt., 3) Loteryjka dźwiękowa - 6 szt., 4) Obrazki i wyrazy do badania słuchu fonemowego - 6 szt., 5) Zgadywanki obrazkowo - dźwiękowe - 6 szt., 6) Gra logopedyczna z minami - 6 szt., 7) Zabawka logopedyczna Dmuchajka - 6 szt., 8) Sprawnościowe koło - 6 szt., 9) Onomatopeje - 6 szt., 10) Karty logopedyczne - 6 szt., 11) Różnicowanie głosek 3 x sz-s, 3 x cz-c - 6 szt., 12) Ćwiczenia artykulacyjne - 6 szt., 13) Historyjki obrazkowe z tekstami - 6 szt., 14) Gra na ćwiczenie oddechu - 6 szt., 4.2. Część nr 2 - dostawa pomocy dydaktycznych/sprzętu do prowadzenia zajęć z terapii pedagogicznej z elementami integracji sensorycznej 1) Ścieżka wałków - 3 szt., 2) Balansująca ścieżka w kształcie węża - 3 szt., 3) Wałek do masażu z wypustkami - 19 szt., 4) Wałek do masażu z wypustkami - 10 szt., 5) Tunel 3 m - 2 szt., 6) Piłki sensoryczne - 19 szt., 7) Duże piłki, worki rehabilitacyjne 1kg - 19 szt., 8) Piłka do masażu z wypustkami - 10 szt. 9) Huśtawka z tkaniny - 2 szt., 10) Piłka huśtawka - 10 szt., 11) Ławka terapeutyczna - 2 szt., 12) Lina - 2 szt., 13) Sensoryczne piłeczki świecące - 19 szt., 14) Blip-światło led - 10 szt. 4.3. Część nr 3 - dostawa pomocy dydaktycznych/sprzętu do prowadzenia zajęć matematyczno - przyrodniczych 1) Globus duży - 4 szt., 2) Model ziemi - 2 szt., 3) Mapa magnetyczna Polski - 2 szt., 4) ZESTAW: Mały zestaw magnetyczny - 2 szt. oraz mały elektryk - 1 szt., - 6 zestawów, 5) Kompas - 22 szt., 6) Podwójna lupa 22 - szt., 7) Model szczęki z uzębieniem - 2 szt., 8) Projektor ciało ludzkie - 2 szt., 9) Mikroskop - 22 szt., 10) Model układu słonecznego - 1 szt. i model obiegu w przyrodzie - 1 szt. - 4 zestawy, 11) Podkowa magnetyczna - 4 szt., 12) Menzurki - 22 szt., 13) Magnetyczny zegar - 2 szt., 14) Klepsydry - 8 szt., 15) Waga - 4 szt., 16) Waga szalkowa - 4 szt., 17) Liczydło maksi - 4 szt., 18) Liczydło maksi - 22 szt., 19) Trzykomorowy pojemnik z lupami do biodegradacji - 2 szt., 20) Kropki matematyczne - gra ruchowa - 2 szt., 21) Liczby w kolorach - 4 szt., 22) Zwierzęta na lodzie - 4 szt., 23) Nauka liczenia w pamięci - 4 szt., 24) Układanki cyfrowe - 4 szt., 25) Zegar - mata aktywna z kostkami - 4 szt., 26) Lustro bezpieczne - 4 szt., 27) Lustro narożne - 4 szt., 28) Geoplan dwustronny - 4 szt., 29) Drzewko ważenie i mierzenie - 2 szt., 30) Menzurki pomiarowe - 2 szt., 31) Bączek matematyczny - 2 szt., 32) Tablet - miseczki, kamyczki - 2 szt., 33) Cyferki i czerwone żetony - 12 szt., 34) Małe karty liczbowe - 4 szt., 35) Kostki z pianki kropki, - 4 szt., 36) Kostki pianki cyfry - 4 szt., 37) Prawa strona-lew strona - 4 szt., 38) Gdzie jest piesek - orientacja przestrzenna - 2 szt., 39) Gra z lusterkiem - czerwona - 2 szt., 40) Gra z lusterkiem niebieska - 2 szt., 41) Pomyśl i rzuć - 2 szt., 42) Sortowanie figur - 2 szt., 43) Klucze matematyczne do sortowania i liczenia - 2szt., 44) Pomoc dydaktyczna - objętość, masa, kształt - 2 szt., 45) Warcaby i chińczyki - 10 szt., 46) Waga sprężynowa - 2 szt., 47) Zestaw do odmierzania pojemności - 2 szt., 48) Dotykowe figury geometryczne - 4 szt., 49) Dodawanie i odejmowanie - 2 szt., 50) Mega chińczyk - 2 szt., 51) Maga warcaby - 2 szt., 4.4. Część nr 4 - dostawa pomocy dydaktycznych/sprzętu do prowadzenia zajęć plastycznych 1) Materiały biurowo papiernicze - 1 zestaw 2) Węgiel rysunkowy barwiony - 12 szt., 3) Sztaluga trójnożna - 12 szt., 4) Farby olejne - 12 szt., 5) Szpatułki do modelowania - 12 szt., 6) Paleta plastikowa gładka - 12 szt., 7) Akcesoria do modelowania mas plastycznych - 12 szt., 8) Podobrazia bawełniane 40x40 - 12 szt., 9) Podobrazia bawełniane 40x80 - 12 szt., 10) Podobrazia bawełniane 50x50 - 12 szt., 11) Zestaw pucholiny-sprytne kształty - 12 szt., 12) Piasek kinetyczny - 12 szt., 13) Piasek kinetyczny czerwony, niebieski, zielony - 12 szt., 14) Farby do malowania na szkle - 12 szt., 15) Farby do tkanin - 12 szt., 16) Farba zdrapka - 12 szt., 17) Druciki kreatywne - 12 szt., 18) Kolorowe druciki - 12 szt., 19) Druciki kreatywne grube - 12 szt., 20) Węgiel - 12 szt., 21) Karbownica - 12 szt., 22) Glina rzeźbiarska - 12 szt., 23) Glina biała samoutwardzalna - 12 szt., 24) Glina naturalna - 12 szt., 25) Foremki serduszka - 12 szt., 26) Drewniane ramki kwiatki - 12 szt., 27) Gra „kukurydziane klocki” - 12 szt., 4.5. Część nr 5 - Dostawa pomocy dydaktycznych do prowadzenia zajęć z języka angielskiego i niemieckiego 1) Plansze i płyty do nauki języka angielskiego i niemieckiego - 6 szt., 4.6. Część nr 6 - dostawa sprzętu, narzędzi oraz oprogramowania techniczno - informacyjno - komunikacyjnego (TIK) 1) Pakiet logopedyczny podstawowy - 2 szt., 2) Pakiet logopedyczny rozszerzony - 2 szt., 3) Magiczny dywan - 2 szt., 4) Konsola do gier - 2 szt., 5) Tablice integracyjne - 2 szt., 6) Rzutnik - 2 szt., 7) Ekran - 2 szt., 8) Laptop z oprogramowaniem - 3 szt., 9) Aparat fotograficzny z kartą pamięci - 2 szt., 10) Zestaw mały robotyk - 1 szt., 11) Keyboard - 1 szt., 12) Wieża - 2 szt., 13) Pianino elektroniczne - 1 szt., 14) Głośnik i mikrofon bezprzewodowy - 2 szt., 5. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w załączniku nr 5 do SIWZ. 6. Oferowany asortyment musi być fabrycznie nowy i nieobciążony prawami osób trzecich. 7. Wszystkie pomoce dydaktyczne muszą być fabrycznie nowe, wolne od wad oraz dopuszczone do stosowania w placówkach oświatowych, muszą posiadać odpowiednie atesty, certyfikaty, świadectwa jakości i spełniać wszelkie wymogi norm określonych obowiązującym prawem. 8. W przypadku, gdy w opisie zamówienia zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca), Zamawiający dopuszcza produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych, co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych parametrach lub lepszych. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygadniających te materiały lub urządzenia. 9. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zmawiającego. 10. Wykonawca ponosi pełna odpowiedzialność za wykonanie wszystkich świadczeń stanowiących przedmiot zamówienia oraz za osoby lub podmioty, z których pomocą Wykonawca swe obowiązki wykonuje lub którym powierza ich wykonanie. 11. Miejsce dostawy przedmiotu zamówienia zostało wskazane w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia.
Cpv glowny przedmiot 39162100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 21
Informacje na temat katalogow Termin wykonania zamówienia stanowi kryterium oceny ofert
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa powyżej składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby - dokumenty te powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów kraju, w którym miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu.
Inne dokumenty niewymienione 1. Do oferty sporządzonej w oparciu o formularz oferty, stanowiący Załącznik Nr 1 do SIWZ należy dołączyć aktualne na dzień składania ofert: 1) oświadczenie Wykonawcy składane na podstawie art. 25a ust. 1 PZP w związku z art. 24 ust. 1 pkt 12-23 i ust. 5 pkt 1 PZP dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania, stanowiące Załącznik Nr 2 do SIWZ, 2) pełnomocnictwo, jeżeli ofertę podpisuje ustanowiony pełnomocnik. 2. Wykonawca w terminie do 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Propozycję treści oświadczenia stanowi Załącznik nr 3 do SIWZ
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zmiana postanowień zawartej Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy jest możliwa w przypadkach opisanych poniżej, z zastrzeżeniem, iż zmiany te nie wykraczają poza określenie przedmiotu zamówienia określonego w SIWZ, tj. 1) zmiany terminu realizacji zamówienia na skutek: a) zaistnienia okoliczności siły wyższej np.: wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia Umowy, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu lub grożącego powstaniem szkody o znacznych rozmiarach, b) przedłużających się procedur związanych z wykorzystaniem przez Wykonawców środków ochrony prawnej w zamówieniach publicznych lub innych procedur zamówień publicznych, c) przestojów lub opóźnień spowodowanych przez Zamawiającego, d) zawieszenia i wstrzymania dostawy, e) zmian, o których mowa w pkt 6 niniejszego ustępu 2) zmian wynikających ze zmian przepisów prawa, niezależnych od stron, 3) zmiany zakresu dostawy powierzonej podwykonawcom, 4) zmiany podmiotów trzecich na etapie realizacji Umowy, na zasobach których Wykonawca opierał się wskazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu, z zastrzeżeniem, że spełnione są warunki udziału w postępowaniu określone w SIWZ, 5) zmiany dotyczą realizacji dodatkowych dostaw od dotychczasowego wykonawcy, nieobjętych zamówieniem podstawowym, o ile stały się niezbędne i zostały spełnione łącznie następujące warunki: a) zmiana wykonawcy nie może zostać dokonana z powodów ekonomicznych lub technicznych, w szczególności dotyczących zamienności lub interoperacyjności sprzętu, usług lub instalacji, zamówionych w ramach zamówienia podstawowego, b) zmiana wykonawcy spowodowałaby istotną niedogodność lub znaczne zwiększenie kosztów dla Zamawiającego, c) wartość każdej kolejnej zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie, 6) zostały spełnione łącznie następujące warunki: a) konieczność zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć, b) wartość zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie, 7) wykonawcę, któremu Zmawiający udzielił zamówienia, ma zastąpić nowy wykonawca: a) w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą istotnych zmian umowy, b) w wyniku przejęcia przez Zamawiającego zobowiązań Wykonawcy względem jego podwykonawców, 8) zmiany, niezależnie od ich wartości, nie są istotne w rozumieniu art. 144 ust. 1e ustawy Pzp, 9) łączna wartość zmian jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Pzp i jest mniejsza od 10% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie w przypadku zamówień na dostawy
IV 4 4 data 2017-09-22T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30
IV 4 17 1
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)