Wykonanie modernizacji i aktualizacji bazy danych obiektów topograficznych o szczegółowości zapewniającej tworzenie standardowych opracowań kartograficznych w skali 1:500 – 1:5000 (BDOT500), geodezyjnej ewidencji sieci uzbrojenia terenu (GESUT) oraz części bazy EGiB – dotyczącej klasy : EGB Rodzaj Obiektu Związanego z Budynkiem dla miasta Wschowa

Data publikacji 2017-09-14
Data zakończenia 2017-09-21 00:00:00
Instytucja Powiat Wschowski
Miejscowość Wschowa
Województwo lubuskie
Branża
  • Usługi bazy danych

Szczegóły

Numer ogłoszenia 588486-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 723200004
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Wykonanie modernizacji i aktualizacji bazy danych obiektów topograficznych o szczegółowości zapewniającej tworzenie standardowych opracowań kartograficznych w skali 1:500 – 1:5000 (BDOT500), geodezyjnej ewidencji sieci uzbrojenia terenu (GESUT) oraz części bazy EGiB – dotyczącej klasy : EGB Rodzaj Obiektu Związanego z Budynkiem dla miasta Wschowa

Dodatkowe informacje

GuidZP400 9ebc873c-12b2-4cec-853f-bc1516d316b3
Biuletyn 588486-N-2017
Zamawiajacy nazwa Powiat Wschowski
Regon 97794584700000
Zamawiajacy adres ulica Plac Kosynierów
Zamawiajacy adres numer domu 1 C
Zamawiajacy miejscowosc Wschowa
Zamawiajacy kod pocztowy 67-400
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo lubuskie
Zamawiajacy telefon 655 404 800
Zamawiajacy fax 655 401 932
Zamawiajacy email zamowienia@powiat.wschowa.com.pl
Adres strony url http://bip.wrota.lubuskie.pl/spwschowa/
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Nazwa projektu programu „Wykonanie modernizacji i aktualizacji bazy danych obiektów topograficznych o szczegółowości zapewniającej tworzenie standardowych opracowań kartograficznych w skali 1:500 – 1:5000 (BDOT500), geodezyjnej ewidencji sieci uzbrojenia terenu (GESUT) oraz części bazy EGiB – dotyczącej klasy : EGB Rodzaj Obiektu Związanego z Budynkiem dla miasta Wschowa”.
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://bip.wrota.lubuskie.pl/spwschowa/
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie, pod rygorem nieważności
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Powiat Wschowski, Pl. Kosynierów 1c, 67-400 Wschowa
Nazwa nadana zamowieniu Wykonanie modernizacji i aktualizacji bazy danych obiektów topograficznych o szczegółowości zapewniającej tworzenie standardowych opracowań kartograficznych w skali 1:500 – 1:5000 (BDOT500), geodezyjnej ewidencji sieci uzbrojenia terenu (GESUT) oraz części bazy EGiB – dotyczącej klasy : EGB Rodzaj Obiektu Związanego z Budynkiem dla miasta Wschowa
Numer referencyjny OSE.272.09.2017
Rodzaj zamowienia 2
Okreslenie przedmiotu Wykonanie modernizacji i aktualizacji bazy danych obiektów topograficznych o szczegółowości zapewniającej tworzenie standardowych opracowań kartograficznych w skali 1:500 – 1:5000 (BDOT500), geodezyjnej ewidencji sieci uzbrojenia terenu (GESUT) oraz części bazy EGiB – dotyczącej klasy : EGB Rodzaj Obiektu Związanego z Budynkiem dla miasta Wschowa
Cpv glowny przedmiot 72320000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2017-12-27T00:00:00+01:00
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Wykonawca musi udokumentować, że posiada polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 200 000,00 zł.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow W celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę warunku udziału w postępowaniu dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek jeżeli: 1) dysponuje lub będzie dysponować osobami skierowanymi przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, tj.: minimum 1 osobą spełniającą następujące wymagania: a) posiadające odpowiednie uprawnienia zawodowe, o których mowa w art. 43 pkt 1) ustawy z dnia 17 maja 1989 r. – Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz.U.2016.1629 t.j.). b) posiadające odpowiednie doświadczenie zawodowe, tj.: w ciągu ostatnich 5 (pięciu) lat przed upływem terminu składania ofert uczestniczyły jako specjaliści przy realizacji minimum jednej zakończonej usłudze, o wartości nie mniejszej niż 50 000,00 zł brutto (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100) każda, z których każda obejmowała swoim zakresem wykonanie łącznie następujących prac: utworzenie bazy danych obiektów topograficznych o szczegółowości zapewniającej tworzenie standardowych opracowań w skalach 1:500 do 1:5000 (BDOT500), utworzenie bazy danych geodezyjnej sieci uzbrojenia terenu (GESUT) dla wszystkich sieci na terenie opracowania oraz części bazy EGiB – dotyczącej klasy : EGB Rodzaj Obiektu Związanego z Budynkiem. Osoby będące obywatelami krajów członkowskich Unii Europejskiej, a wskazane jako eksperci, od których wymagane są stosowne uprawnienia zawodowe, powinny posiadać decyzję w sprawie uznania wymaganych kwalifikacji do wykonywania w Rzeczypospolitej Polskiej samodzielnych funkcji w dziedzinie geodezji i kartografii w zakresie przedmiotu niniejszego zamówienia – zgodnie z ustawą z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej(Dz.U. 2016 poz. 65). 2) w okresie ostatnich 3 (trzech) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie: a) wykonał co najmniej 2 (dwie) usługi dla dowolnego PODGiK lub MODGiK podobne swoim rodzajem do usług będących przedmiotem zamówienia, o wartości nie mniejszej niż 100 000,00 zł brutto (słownie: sto tysięcy złotych 00/100) każda, z których każda obejmowała swoim zakresem wykonanie łącznie następujących prac: utworzenie bazy danych BDOT500, utworzenie bazy GESUT dla wszystkich sieci na terenie opracowania oraz części bazy EGiB – dotyczącej klasy : EGB Rodzaj Obiektu Związanego z Budynkiem. 3) Wykonawca dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym (sprzętem i oprogramowaniem) niezbędnym do realizacji zamówienia.
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow 1
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen W celu potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 i 8 ustawy, Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona do złożenia w wyznaczonym terminie nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia następujących dokumentów: - odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; - zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; - zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; - oświadczenia Wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2016r. poz.716). Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 4, składa aktualny dokument lub dokumenty zgodne z obowiązującym prawem, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania przetłumaczone na język polski. 5. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 4 zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. 6. Zamawiający zastrzega możliwość jeżeli jest to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, na każdym etapie postępowania wezwania wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu, spełniają warunki udziału w postępowaniu, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów.
Zakresie warunkow udzialu W celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę warunku udziału w postępowaniu dotyczącego sytuacji ekonomicznej lub finansowej Wykonawca musi udokumentować, że posiada polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 200 000,00 zł. W celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę warunku udziału w postępowaniu dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek jeżeli: 1) dysponuje lub będzie dysponować osobami skierowanymi przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, tj.: minimum 1 osobą spełniającą następujące wymagania: a) posiadające odpowiednie uprawnienia zawodowe, o których mowa w art. 43 pkt 1) ustawy z dnia 17 maja 1989 r. – Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz.U.2016.1629 t.j.). b) posiadające odpowiednie doświadczenie zawodowe, tj.: w ciągu ostatnich 5 (pięciu) lat przed upływem terminu składania ofert uczestniczyły jako specjaliści przy realizacji minimum jednej zakończonej usłudze, o wartości nie mniejszej niż 50 000,00 zł brutto (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100) każda, z których każda obejmowała swoim zakresem wykonanie łącznie następujących prac: utworzenie bazy danych obiektów topograficznych o szczegółowości zapewniającej tworzenie standardowych opracowań w skalach 1:500 do 1:5000 (BDOT500), utworzenie bazy danych geodezyjnej sieci uzbrojenia terenu (GESUT) dla wszystkich sieci na terenie opracowania oraz części bazy EGiB – dotyczącej klasy : EGB Rodzaj Obiektu Związanego z Budynkiem. Osoby będące obywatelami krajów członkowskich Unii Europejskiej, a wskazane jako eksperci, od których wymagane są stosowne uprawnienia zawodowe, powinny posiadać decyzję w sprawie uznania wymaganych kwalifikacji do wykonywania w Rzeczypospolitej Polskiej samodzielnych funkcji w dziedzinie geodezji i kartografii w zakresie przedmiotu niniejszego zamówienia – zgodnie z ustawą z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej(Dz.U. 2016 poz. 65). 2) w okresie ostatnich 3 (trzech) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie: a) wykonał co najmniej 2 (dwie) usługi dla dowolnego PODGiK lub MODGiK podobne swoim rodzajem do usług będących przedmiotem zamówienia, o wartości nie mniejszej niż 100 000,00 zł brutto (słownie: sto tysięcy złotych 00/100) każda, z których każda obejmowała swoim zakresem wykonanie łącznie następujących prac: utworzenie bazy danych BDOT500, utworzenie bazy GESUT dla wszystkich sieci na terenie opracowania oraz części bazy EGiB – dotyczącej klasy : EGB Rodzaj Obiektu Związanego z Budynkiem. 3) Wykonawca dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym (sprzętem i oprogramowaniem) niezbędnym do realizacji zamówienia.
Inne dokumenty niewymienione Zobowiązanie innego podmiotu do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia - załącznik nr 3 do oferty. Wykonawca (lub każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie) w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej zamawiającego http://bip.wrota.lubuskie.pl/spwschowa/ informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy zobowiązany jest przekazać zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa wart. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy - załącznik nr 4 do oferty. Dowód uiszczenia wadium. Jeżeli Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik - pełnomocnictwo określające zakres umocowania, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy, w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. 9. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza (jeżeli dotyczy).
Czy wadium 1
Wadium Zamawiający wymaga zabezpieczenia oferty kwotą wadium w wysokości 5 000 zł (słownie: pięć tysięcy złotych).
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst W razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, lub dalsze wykonywania umowy może zagrozić istotnemu interesowi bezpieczeństwa państwa lub bezpieczeństwu publicznemu, zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach. W takim wypadku Wykonawca może żądać wyłącznie wynagrodzenia należnego mu z tytułu wykonania części umowy. Na podstawie art. 144 ust. 1 pkt. 1) ustawy Pzp., Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień umowy w stosunku do treści oferty w przypadkach: 1) wystąpienia okoliczności siły wyższej np. wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach, 2) konieczności wprowadzenia w trakcie realizacji zamówienia zmian do warunków Technicznych z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, 3) wystąpienia w trakcie realizacji zamówienia prac, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, 4) wprowadzenie przez Zamawiającego zmian w zakresie ustalonych prac, 5) urzędowej zmiany stawki podatku od towarów i usług (VAT), 6) przekształcenia którejkolwiek ze stron umowy, 7) zmiany lub rezygnacji z podwykonawcy usług, 8) innych okoliczności przewidzianych w art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych.
IV 4 4 data 2017-09-21T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)