Dostawa zewnętrznego ekranu multimedialnego

Data publikacji 2017-09-14
Data zakończenia 2017-09-22 00:00:00
Instytucja Wojewódzka Biblioteka Publiczna im. H. Łopacińskiego w Lublinie
Miejscowość Lublin
Województwo lubelskie
Branża
  • Urządzenia multimedialne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 588184-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 323220006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest „Dostawa zewnętrznego ekranu multimedialnego”.

Przedmiot zamówienia opisany został w:
● Specyfikacji technicznej - Załącznik Nr 5 do SIWZ.

Określone w specyfikacji technicznej wymogi techniczne oferowanego urządzenia mają charakter wymogów minimalnych.

2. Zakres zamówienia obejmuje wraz z dostawą przeprowadzenie instruktażu stanowiskowego oraz przekazanie instrukcji obsługi.
3. Przedmiot zamówienia nie obejmuje instalacji dostarczonego sprzętu.

4. Wykonawca dostarczy sprzęt fabrycznie nowy. Pod pojęciem „fabrycznie nowy” Zamawiający rozumie:

1) produkty nie używane, nie uszkodzone, wolne od wad fizycznych lub prawnych,
w oryginalnych opakowaniach producenta, z widoczną nazwą producenta urządzenia do którego produkt jest przeznaczony, z symbolem produktu i numerem katalogowym,
które będą spełniały parametry techniczne wskazane w Załączniku Nr 5 do SIWZ i które będą mogły być użytkowane zgodnie z przeznaczeniem.

5. Miejscem dostawy jest siedziba Zamawiającego.
6. Kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 32322000-6

Dodatkowe informacje

GuidZP400 99ce71bd-c918-4c57-94c6-e61749ec004b
Biuletyn 588184-N-2017
Zamawiajacy nazwa Wojewódzka Biblioteka Publiczna im. H. Łopacińskiego w Lublinie
Regon 27635700000
Zamawiajacy adres ulica ul. Narutowicza
Zamawiajacy adres numer domu 4
Zamawiajacy miejscowosc Lublin
Zamawiajacy kod pocztowy 20950
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo lubelskie
Zamawiajacy telefon 081 5287430, 5287400
Zamawiajacy fax 815 287 406
Zamawiajacy email zamowienia@hieronim.wbp.lublin.pl
Adres strony url http://hl.wbp.lublin.pl/wbp/
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Dostep dokumentow zamowienia http://hl.wbp.lublin.pl/wbp/
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://hl.wbp.lublin.pl/wbp/
Wymagane przeslanie ofert inny Wymagane jest przesłanie ofert pisemnie na adres Wojewódzka Biblioteka Publiczna im. H. Łopacińskiego w Lublinie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres 20-950 Lublin, ul. Narutowicza 4
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa zewnętrznego ekranu multimedialnego
Numer referencyjny WBP-ZP/4/17
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest „Dostawa zewnętrznego ekranu multimedialnego”. Przedmiot zamówienia opisany został w: ● Specyfikacji technicznej - Załącznik Nr 5 do SIWZ. Określone w specyfikacji technicznej wymogi techniczne oferowanego urządzenia mają charakter wymogów minimalnych. 2. Zakres zamówienia obejmuje wraz z dostawą przeprowadzenie instruktażu stanowiskowego oraz przekazanie instrukcji obsługi. 3. Przedmiot zamówienia nie obejmuje instalacji dostarczonego sprzętu. 4. Wykonawca dostarczy sprzęt fabrycznie nowy. Pod pojęciem „fabrycznie nowy” Zamawiający rozumie: 1) produkty nie używane, nie uszkodzone, wolne od wad fizycznych lub prawnych, w oryginalnych opakowaniach producenta, z widoczną nazwą producenta urządzenia do którego produkt jest przeznaczony, z symbolem produktu i numerem katalogowym, które będą spełniały parametry techniczne wskazane w Załączniku Nr 5 do SIWZ i które będą mogły być użytkowane zgodnie z przeznaczeniem. 5. Miejscem dostawy jest siedziba Zamawiającego. 6. Kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 32322000-6
Cpv glowny przedmiot 32322000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 21
Informacje na temat katalogow 1. Wykonawca jest zobowiązany wykonać zamówienie w terminie maksymalnie 21 dni kalendarzowych od dnia obowiązywania umowy. 2. Termin wykonania zamówienia stanowi kryterium oceny ofert pn. ”Termin dostawy”. Punkty za kryterium „Termin dostawy” będą przyznane w skali punktowej do 20 pkt. zgodnie z postanowieniami zawartymi w Rozdziale XIII.4 nin. SIWZ.
Okreslenie warunkow Z uwagi na charakter zamówienia, Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Z uwagi na charakter zamówienia, Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Z uwagi na charakter zamówienia, Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Nie
Zakresie warunkow udzialu Nie
Zakresie kryteriow selekcji Nie
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Nie
Inne dokumenty niewymienione 1. Zamawiający nie wymaga złożenia oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. 2. Wykonawca w terminie do 3 dni od dnia zamieszczenia za stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże Zamawiającemu, BEZ DODATKOWEGO WEZWANIA, oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (wzór wg Załącznika nr 4 do SIWZ), o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 3. Złożenie odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na postawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp;
Czy wadium 1
Wadium 1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert w wysokości 400,00 zł (słownie: czterysta 00/100 zł) 2. Wadium może być wniesione w: 2.1 pieniądzu, 2.2 poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym. 2.3 Gwarancjach bankowych, 2.4 Gwarancjach ubezpieczeniowych 2.5 Poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359). 3. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego o numerze: PKO SA o/Lublin 03 1240 5497 1111 0000 5012 3951 4. Skuteczne wniesienia wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w pkt VIII.3 SIWZ, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 5. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: 5.1 pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty, 5.2 innej niż pieniądz – oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienia wadium został złożony w siedzibie Zamawiającego przy ul. Narutowicza 4, a jego kopia załączona do oferty. 6. Z treści gwarancji/ poręczenia powinno wynikać: a) nazwa zleceniodawcy (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/ poręczenia (Zamawiającego), gwaranta/ poręczyciela (podmiotu udzielającego gwarancji/ poręczenia) oraz adresy ich siedzib. b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem, c) kwota gwarancji/ poręczenia d) termin ważności gwarancji/ poręczenia, obejmujący cały okres związania ofertą, począwszy od dnia wyznaczonego na dzień składania ofert, e) bezwarunkowe, nieodwołalne oraz płatne na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 7. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. 8. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku określa ustawa Pzp.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Wykonawca zobowiązany jest do podpisania umowy na warunkach określonych w SIWZ. Wzór umowy stanowi Załącznik nr 6 do SIWZ. 2. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień treści umowy w sprawie zamówienia publicznego. Szczegółowy opis warunków dokonania takich zmian znajduje się we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 6 do SIWZ.
IV 4 4 data 2017-09-22T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki Język polski
IV 4 5 okres 30
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)