GuidZP400 |
61c2b3e9-210f-4e8d-b194-4327b01ba04e
|
Biuletyn |
588728-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Centrum Medyczne "Żelazna" Sp.z o.o.
|
Regon |
1210342300000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Żelazna
|
Zamawiajacy adres numer domu |
90
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
01004
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
225 369 378
|
Zamawiajacy fax |
228 382 452
|
Zamawiajacy email |
a.lyda@szpitalzelazna.pl
|
Adres strony url |
www.szpitalzelazna.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Nazwa projektu programu |
Dostawa elektronarzedzi do endoskopii
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.szpitalzelazna.pl
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.szpitalzelazna.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
CMŻ Sp. z o. o. ul. Żelazna 90, 01-004 Warszawa
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa elektronarzędzi do endoskopii
|
Numer referencyjny |
62-W-D-08-2017
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Zamówienie dotyczy dostawy elektronarzędzi do endoskopii do Centrum Medycznego „Żelazna” Sp. z o.o.:
1. Optyka HOPKINS 30, śr. 2,9 mm, dł. 30 cm, autoklawowalna - 2 szt. - CPV: 33100000-1
2. Optyka HOPKINS 30, śr. 2 mm, dł. 26 cm, autoklawowalna - 2 szt. - CPV: 33100000-1
3. Światłowód, śr. 2,5 mm, dł. 180 cm - 2 szt. - CPV: 33100000-1
4. Płaszcz histeroskopowy wew. BETTOCCHI, rozm. 3,6 mm, kanał ist. 5 Fr., do zast.
z płaszczem 26152BO - 1 szt. - CPV: 33100000-1
5. Płaszcz histeroskopowy wew. BETTOCCHI, rozm. 4,2 mm, do zast. z płaszczem 26152BIK - 1 szt. - CPV: 33100000-1
6. Kleszcze chwytająco-biopsyjne, półsztywne, obie bransze ruchome, 5 FR., dł. 34 cm -
1 szt. - CPV: 33100000-1
7. Nożyczki ostro zakończone, półsztywne, jedno ostrze ruchome, 5 Fr., dł 34 cm - 1 szt. - CPV: 33100000-1
8. Elektroda preparacyjna, bipolarna, końcówka igłowa prosta, 5 Fr., dł. 36 cm - 1 szt. - CPV: 33100000-1
9. Przewód w. cz. Bipolarny, dł. 300 cm, do zast. z diatermią chirurgiczną Karl Storz Autocon - 1 szt. - CPV: 33100000-1
|
Cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
2
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
5.2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
5.2.1. zdolności technicznej i zawodowej Wykonawcy: Wykonawca musi wykazać się doświadczeniem w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert,
a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, polegającym
na wykonaniu, tj. zrealizowaniu, zakończeniu, także w przypadku świadczeń wykonywanych okresowo lub ciągłych, co najmniej jednej dostawy rodzajowo odpowiadającej przedmiotowi zamówienia, o wartości co najmniej 40000,00 zł.
5.3. Zamawiający może, na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia (art. 22d ust. 2 ustawy Pzp)
7.1. Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca:
a) nie podlega wykluczeniu;
b) spełnia warunki udziału w postępowaniu.
7.2. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie
o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
7.4. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została oceniona najwyżej, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp.
7.5. Jeżeli jest to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania
o udzielenie zamówienia, Zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać Wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu oraz spełniają warunki udziału
w postępowaniu, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów.
7.6. Zamawiający, zgodnie z art. 24 aa ustawy Pzp, w pierwszej kolejności dokona oceny ofert, a następnie zbada czy Wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału
w postępowaniu.
7.7. Na wezwanie Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest złożyć następujące oświadczenia lub dokumenty:
7.7.1.1 W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału
w postępowaniu wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy
te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami,
o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków
o dopuszczenie do udziału w postępowaniu; Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ww. warunek jeżeli wykaże się wykonaniem co najmniej jednej dostawy rodzajowo odpowiadającej przedmiotowi zamówienia, o wartości brutto nie mniejszej niż: 40 000,00 zł.
7.7.1.2 Jeżeli wykaz, oświadczenia lub inne złożone przez Wykonawcę dokumenty budzą wątpliwości Zamawiającego, może on zwrócić się bezpośrednio do właściwego podmiotu, na rzecz którego usługi były wykonane, o dodatkowe informacje lub dokumenty w tym zakresie
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
6.1. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawcę, w stosunku do którego zachodzi którakolwiek z okoliczności, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 12 – 23 ustawy Pzp.
6.2. Dodatkowo Zamawiający wykluczy Wykonawcę:
1) w stosunku do którego otwarto likwidację, w zatwierdzonym przez sąd układzie
w postępowaniu restrukturyzacyjnym jest przewidziane zaspokojenie wierzycieli przez likwidację jego majątku lub sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 332 ust. 1 ustawy z dnia 15 maja 2015 r. – Prawo restrukturyzacyjne (Dz. U. z 2015 r. poz. 978, 1259, 1513, 1830 i 1844 oraz z 2016 r. poz. 615) lub którego upadłość ogłoszono,
z wyjątkiem Wykonawcy, który po ogłoszeniu upadłości zawarł układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli przez likwidację majątku upadłego, chyba że sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 366 ust. 1 ustawy z dnia 28 lutego 2003 r. – Prawo upadłościowe (Dz. U. z 2015 r. poz. 233, 978, 1166, 1259 i 1844 oraz z 2016 r. poz. 615);
2) który w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, co podważa jego uczciwość, w szczególności gdy Wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie,
co Zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą stosownych środków dowodowych.
3) który, z przyczyn leżących po jego stronie, nie wykonał albo nienależycie wykonał
w istotnym stopniu wcześniejszą umowę w sprawie zamówienia publicznego, zawartą
z zamawiającym, o którym mowa w art. 3 ust. 1 pkt 1-4, co doprowadziło do rozwiązania umowy lub zasądzenia odszkodowania.
6.3. Wykluczenie Wykonawcy następuje zgodnie z art. 24 ust. 7 ustawy Pzp odpowiednio do wymienionych w pkt 6.1 i 6.2 przesłanek wykluczenia.
6.4. Wykonawca, który podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 13 i 14 oraz 16–20 ustawy Pzp lub pkt 6.2. SIWZ, może przedstawić dowody na to, że podjęte przez niego środki są wystarczające do wykazania jego rzetelności, w szczególności udowodnić naprawienie szkody wyrządzonej przestępstwem lub przestępstwem skarbowym, zadośćuczynienie pieniężne za doznaną krzywdę lub naprawienie szkody, wyczerpujące wyjaśnienie stanu faktycznego oraz współpracę z organami ścigania oraz podjęcie konkretnych środków technicznych, organizacyjnych i kadrowych, które są odpowiednie dla zapobiegania dalszym przestępstwom lub przestępstwom skarbowym lub nieprawidłowemu postępowaniu Wykonawcy. Regulacji, o której mowa w zdaniu pierwszym nie stosuje się, jeżeli wobec Wykonawcy, będącego podmiotem zbiorowym, orzeczono prawomocnym wyrokiem sądu zakaz ubiegania się o udzielenie zamówienia oraz nie upłynął określony w tym wyroku okres obowiązywania tego zakazu.
6.5. Wykonawca nie podlega wykluczeniu, jeżeli Zamawiający, uwzględniając wagę
i szczególne okoliczności czynu Wykonawcy, uzna za wystarczające dowody przedstawione na podstawie pkt. 6.4 SIWZ.
6.6. Zamawiający może wykluczyć Wykonawcę na każdym etapie postępowania
o udzielenie zamówienia.
W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z udziału
w postępowaniu należy dołączyć odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 i 2 ustawy Pzp;
7.8. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 7.7.2. SIWZ składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości;
7.9. Dokument, o którym mowa w pkt 7.8, powinien być wystawiony nie wcześniej niż
6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
7.10. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 7.8., zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Pkt 7.9. stosuje się.
7.11. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu.
|
Zakresie warunkow udzialu |
W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału
w postępowaniu wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy
te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami,
o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków
o dopuszczenie do udziału w postępowaniu; Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ww. warunek jeżeli wykaże się wykonaniem co najmniej jednej dostawy rodzajowo odpowiadającej przedmiotowi zamówienia, o wartości brutto nie mniejszej niż: 40 000,00 zł.
7.7.1.2 Jeżeli wykaz, oświadczenia lub inne złożone przez Wykonawcę dokumenty budzą wątpliwości Zamawiającego, może on zwrócić się bezpośrednio do właściwego podmiotu, na rzecz którego usługi były wykonane, o dodatkowe informacje lub dokumenty w tym zakresie.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z udziału
w postępowaniu należy dołączyć odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 i 2 ustawy Pzp;
7.8. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 7.7.2. SIWZ składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości;
7.9. Dokument, o którym mowa w pkt 7.8, powinien być wystawiony nie wcześniej niż
6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
7.10. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 7.8., zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Pkt 7.9. stosuje się.
7.11. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu.
7.15. W celu potwierdzenia spełniania przez oferowany przedmiot zamówienia wymagań określonych przez Zamawiającego, Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, zostanie odrębnie wezwany przez Zamawiającego do złożenia następujących dokumentów:
a. oświadczenie Wykonawcy o posiadaniu dokumentów dopuszczających do obrotu
i używania zaoferowanych produktów, zgodnie z wymaganiami prawnymi
w szczególności określonymi w ustawie o Wyrobach medycznych z 20 maja 2010 roku – dokumenty dopuszczające do obrotu i używania zaoferowanych produktów Wykonawca zobowiązuje się przedłożyć na wezwanie Zamawiającego - o ile dotyczy
b. komplet materiałów reklamowych lub katalogi/foldery w języku polskim
z dokładnym opisem przedmiotu zamówienia (zwłaszcza parametrów wymaganych
w SIWZ).
|
Inne dokumenty niewymienione |
7.15. W celu potwierdzenia spełniania przez oferowany przedmiot zamówienia wymagań określonych przez Zamawiającego, Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, zostanie odrębnie wezwany przez Zamawiającego do złożenia następujących dokumentów:
a. oświadczenie Wykonawcy o posiadaniu dokumentów dopuszczających do obrotu
i używania zaoferowanych produktów, zgodnie z wymaganiami prawnymi
w szczególności określonymi w ustawie o Wyrobach medycznych z 20 maja 2010 roku – dokumenty dopuszczające do obrotu i używania zaoferowanych produktów Wykonawca zobowiązuje się przedłożyć na wezwanie Zamawiającego - o ile dotyczy
b. komplet materiałów reklamowych lub katalogi/foldery w języku polskim
z dokładnym opisem przedmiotu zamówienia (zwłaszcza parametrów wymaganych
w SIWZ).
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonywania zmian w treści zawartej umowy w stosunku do treści oferty w przypadku zmiany sposobu konfekcjonowania przedmiotu zamówienia przez Producenta, czego Wykonawca nie mógł wcześniej przewidzieć (z odpowiednim przeliczeniem ilości).
2. W wyjątkowych sytuacjach, gdy wstrzymano produkcję, lub wycofano z obrotu sprzęt stanowiący przedmiot oferty, a jednocześnie brak jest możliwości dostarczenia zamiennika
w cenie przetargowej i Wykonawca udowodni to, strony mogą dokonać stosownych zmian
w umowie w zakresie asortymentu lub ceny.
3. Zamawiający przewiduje możliwość zlecenia Wykonawcy realizację dodatkowych dostaw, nieobjętych zamówieniem określonym w § 1, w okresie do 3 lat od dnia zawarcia niniejszej umowy, o ile stały się niezbędne i zostały spełnione łącznie następujące warunki:
a) zmiana Wykonawcy nie jest dokonana z powodów ekonomicznych lub technicznych,
w szczególności dotyczących zamienności lub interoperacyjności sprzętu,
b) zmiana Wykonawcy spowodowałaby istotną niedogodność lub znaczne zwiększenie kosztów dla Zamawiającego,
c) wartość każdej kolejnej zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej w § 2 powyżej.
4. Strony przewidują możliwość dokonywania zmian w treści zawartej umowy w stosunku do treści oferty, poza wskazanymi powyżej, również w następujących okolicznościach:
a. konieczność zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których Zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć, zaś wartość zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie;
b. Wykonawcę, któremu Zamawiający udzielił zamówienia, ma zastąpić nowy Wykonawca:
i. w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego Wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy,
ii. w wyniku przejęcia przez Zamawiającego zobowiązań Wykonawcy względem jego podwykonawców;
c. łączna wartość zmian jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych
na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29.01.2004 r. i jest mniejsza od 10% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie.
5. Każda ze zmian wymaga uprzedniej zgody Zamawiającego, z zastrzeżeniem wyjątków wskazanych postanowieniem §2 ust. 4 umowy.
|
IV 4 4 data |
2017-09-25T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 5 okres |
30
|