Wykonanie, dostawa i odbioru tablic rejestracyjnych dla Starostwa Powiatowego w Mogilnie w latach 2018, 2019, 2020

Data publikacji 2017-12-01
Data zakończenia 2017-12-11 00:00:00
Instytucja Powiat Mogileński
Miejscowość Mogilno
Województwo kujawsko-pomorskie
Branża
  • Tablice

Szczegóły

Numer ogłoszenia 626066-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 301950002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych wraz z odbiorem w latach 2018 - 2020. Wykonawca zobowiązany jest wytwarzać i dostarczać Zamawiającemu na koszt własny tablice rejestracyjne wytworzone według wzorów i zasad technicznych zawartych w załączniku nr 8 do rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca 2002 roku
w sprawie rejestracji i oznaczenia pojazdów (Dz. U. z 2016 roku, poz.1038 j.t) oraz rozporządzeniem Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 2 maja 2012 r. w sprawie warunków produkcji i sposobu dystrybucji tablic rejestracyjnych i znaków legalizacyjnych (Dz. U. z 2012 r. poz. 585). Dla celów prawidłowego wykonywania niniejszej umowy tj. zamawiania tablic rejestracyjnych, Wykonawca nieodpłatnie użyczy Zamawiającemu na czas trwania umowy oprogramowanie do zamawiania tablic rejestracyjnych. Koszty związane z realizacją zamówienia uwzględniające koszt opakowania, dowozu wraz z rozładunkiem w sposób gwarantujący bezpieczeństwo transportu, koszty zawiązane z odbiorem i złomowanie tablic oraz użyczeniem oprogramowania do złomowania tablic rejestracyjnych ponosi Wykonawca.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 0534e287-5520-4b92-bf66-282afa9cc13a
Biuletyn 626066-N-2017
Zamawiajacy nazwa Powiat Mogileński
Regon 9235081400000
Zamawiajacy adres ulica ul. Gabriela Narutowicza
Zamawiajacy adres numer domu 1
Zamawiajacy miejscowosc Mogilno
Zamawiajacy kod pocztowy 88300
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo kujawsko-pomorskie
Zamawiajacy telefon 52 318 03 04
Zamawiajacy fax 52 318 03 04
Zamawiajacy email sekretariat@powiat.mogilno.pl
Adres strony url https://pow-mogilenski.rbip.mojregion.info
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia https://pow-mogilenski.rbip.mojregion.info
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://pow-mogilenski.rbip.mojregion.info
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Ofertę składa się pod rygorem nieważności w formie pisemnej w języku polskim.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Starostwo Powiatowe w Mogilnie, ul. G. Narutowicza 1, 88-300 Mogilno, Kancelaria Starosty, pokój nr 24
Nazwa nadana zamowieniu Wykonanie, dostawa i odbioru tablic rejestracyjnych dla Starostwa Powiatowego w Mogilnie w latach 2018, 2019, 2020
Numer referencyjny OR.272.24.2017
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych wraz z odbiorem w latach 2018 - 2020. Wykonawca zobowiązany jest wytwarzać i dostarczać Zamawiającemu na koszt własny tablice rejestracyjne wytworzone według wzorów i zasad technicznych zawartych w załączniku nr 8 do rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca 2002 roku w sprawie rejestracji i oznaczenia pojazdów (Dz. U. z 2016 roku, poz.1038 j.t) oraz rozporządzeniem Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 2 maja 2012 r. w sprawie warunków produkcji i sposobu dystrybucji tablic rejestracyjnych i znaków legalizacyjnych (Dz. U. z 2012 r. poz. 585). Dla celów prawidłowego wykonywania niniejszej umowy tj. zamawiania tablic rejestracyjnych, Wykonawca nieodpłatnie użyczy Zamawiającemu na czas trwania umowy oprogramowanie do zamawiania tablic rejestracyjnych. Koszty związane z realizacją zamówienia uwzględniające koszt opakowania, dowozu wraz z rozładunkiem w sposób gwarantujący bezpieczeństwo transportu, koszty zawiązane z odbiorem i złomowanie tablic oraz użyczeniem oprogramowania do złomowania tablic rejestracyjnych ponosi Wykonawca.
Cpv glowny przedmiot 30195000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2020-12-31T00:00:00+01:00
Okreslenie warunkow Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca posiada: a) aktualne zaświadczenie o wpisie do rejestru przedsiębiorców produkujących tablice rejestracyjne, zgodnie z art. 75a ustawy z dnia 20 czerwca 1997r. Prawo o ruchu drogowym, b) aktualny certyfikat na zgodność tablic rejestracyjnych lub materiałów służących do ich produkcji z warunkami technicznymi.
Informacje dodatkowe okreslenie warunkow W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielnie zamówienia: Każdy z nich oddzielnie musi spełniać warunki udziału w postępowaniu w zakresie uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, tj. każdy z nich musi posiadać aktualne zaświadczenie o wpisie do rejestru przedsiębiorców produkujących tablice rejestracyjne, zgodnie z art. 75a ustawy Prawo o ruchu drogowym oraz aktualny certyfikat na zgodność tablic rejestracyjnych lub materiałów służących do ich produkcji z warunkami technicznymi.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że dokonał w okresie ostatnich trzech lat 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, dwóch zamówień o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem niniejszego zamówienia, polegające na wykonaniu i dostawie tablic rejestracyjnych pojazdów o wartości minimum 80.000,00 zł brutto każde - wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy te zostały wykonane, oraz załączeniem dokumentów lub dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie .
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawców, w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp, należy złożyć następujące dokumenty: a) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp; b) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; c) zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. d) oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu - załącznik nr 5 do SIWZ Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu podanego w pkt. 9 lit. a, b, c, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, a) że nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, b) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości
Zakresie warunkow udzialu W celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu: a) aktualne zaświadczenie o wpisie do rejestru przedsiębiorców produkujących tablice rejestracyjne, zgodnie z art. 75a ustawy z dnia 20 czerwca 1997r. Prawo o ruchu drogowym, b) aktualny certyfikat na zgodność tablic rejestracyjnych lub materiałów służących do ich produkcji z warunkami technicznymi. c) wykazu dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu – załącznik nr 6.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany zawartej umowy zgodnie z załącznikiem nr 7 do SIWZ.
IV 4 4 data 2017-12-11T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:30
IV 4 4 jezyki Język polski.
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 100,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)