GuidZP400 |
a4ee05b3-5475-4360-b62f-efcb686e3a0e
|
Biuletyn |
625459-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Powiat Nowotomyski
|
Regon |
63127693700000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Poznańska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
33
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Nowy Tomyśl
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
64-300
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
wielkopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
61 44 26 700
|
Zamawiajacy fax |
614 423 589
|
Zamawiajacy email |
starostwo@powiatnowotomyski.pl
|
Adres strony url |
www.powiatnowotomyski.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.bip.powiatnowotomyski.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.bip.powiatnowotomyski.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemny
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Starostwo Powiatowe w Nowym Tomyślu ul. Poznańska 33, 64-300 Nowy Tomyśl
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa tablic rejestracyjnych
|
Numer referencyjny |
DR.272.1.17.2017
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa tablic rejestracyjnych na potrzeby Wydziału Komunikacji Starostwa Powiatowego w Nowy Tomyślu.
Miejscem dostawy i odbioru tablic jest Starostwo Powiatowe w Nowym Tomyślu przy
ul. Poznańskiej 33, budynek „D”, I piętro - Wydział Komunikacji.
Przedmiot zamówienie obejmuje:
1) wykonanie i dostawę tablic rejestracyjnych,
Tablice winny być wykonane zgodnie z :
- ustawą Prawo o ruchu drogowym ( Dz. U. z 2017r., poz.1260 ze zmianami)
- Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca 2002r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów ( Dz. U. 2016r., poz. 1038 ze zmianami)
- Rozporządzeniem Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej w sprawie warunków produkcji oraz sposobu dystrybucji tablic rejestracyjnych i znaków legalizacyjnych ( Dz. U. z 2012r., poz. 585)
Szacunkowe ilości zamówienia na okres
od 01.01.2018r. do 31 grudnia 2018r.
Rodzaj tablic rejestracyjnych Ilość w szt.
Samochodowe jednorzędowe 13.000
Samochodowe dwurzędowe 200
Jednorzędowe do przyczep 1.700
Dwurzędowe do przyczep 100
Motocyklowe 700
Motorowerowe 400
Tymczasowe samochodowe jednorzędowe 200
Zabytkowe samochodowe jednorzędowe 10
Zabytkowe samochodowe dwurzędowe 10
Zabytkowe motocyklowe 5
Indywidualne samochodowe jednorzędowe 80
Indywidualne samochodowe dwurzędowe 5
Indywidualne motocyklowe 10
2) odbiór z siedziby Zamawiającego i złomowanie zużytych tablic rejestracyjnych przeznaczonych do kasacji zgodnie z ustawą o gospodarce odpadami;
3) bezpłatne użyczenie i instalację oprogramowania umożliwiającego elektroniczne składanie zamówienia na tablice rejestracyjne wraz z zapewnieniem przeszkolenia minimum 2 użytkowników w zakresie prawidłowej obsługi oprogramowania; Zamawiający wymaga aby oprogramowanie posiadało co najmniej następujące możliwości funkcjonalne:
Automatyczne tworzenie formularza zamówienia na wszystkie rodzaje i wyróżniki (również wtórniki) wynikające z Rozporządzenia MI w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów z możliwością wysłania go w formie elektronicznej,
Sprawdzanie zgodności wprowadzanych numerów z właściwym Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca 2002r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów ( Dz. U. z 2016r. poz. 1038 ze zmianami) już na etapie tworzenia zamówienia i blokowanie możliwości wpisania niepoprawnych numerów ze szczególnym uwzględnienie: zgodności długości wprowadzanego numeru oraz położenia liter i cyfr dla poszczególnych typów i odmian, blokowania dla określonych typów tablic niedozwolonych liter, wykluczenia dla określonych typów tablic niedopuszczalnych sekwencji cyfr.
Generowanie pozycji zamówienia zawierających kolejne wolne numery po podaniu jedynie ilości zamawianych tablic oraz ich typu. Wygenerowane w ten sposób zamówienie powinno uwzględniać (pomijać) niedozwolone numery oraz numery już wykorzystane. Kolejność odmian tablic dla których generowane są numery rejestracyjne powinna być zgodna z Rozporządzeniem.
Baza danych (wykorzystane numery rejestracyjne, historia zamówień) instalowana lokalnie u Zamawiającego;
Elektroniczna akceptacja zamówienia z weryfikacją terminu realizacji;
Automatyczna kontrola wyróżników już wykorzystanych- zabezpieczenie przed błędami w zamówieniach (program powinien blokować możliwość zamawiania tych samych numerów więcej niż 1 krotnie, wyjątkiem jest zamawianie wtórników);
Ewidencja zamówień oraz weryfikacja wartościowa i ilościowa stanu realizacji umowy;
Możliwość korzystania z programu na minimum 2 stanowiskach;
Program powinien umożliwiać wydruk zamówienia oraz zapis zamówienia w pliku w formacie PDF.
Wykonawca powinien zapewnić serwis i możliwość aktualizacji programu w przypadku zmiany w przepisach.
Wymagane warunki realizacji zamówienia:
Dostawa tablic będzie realizowana transportem własnym Wykonawcy - sukcesywnie w zależności od potrzeb Zamawiającego, każdorazowo na podstawie odrębnych zamówień składanych elektronicznie;
Wielkość i zakres ilości i rodzaju zamawianych tablic wynikać będzie z bieżących potrzeb - Zamawiający zastrzega, że ilości poszczególnych tablic mogą ulec zmianie oraz zastrzega możliwość niewykorzystania pełnego limitu ilościowego tablic rejestracyjnych, bez prawa roszczeń z tego tytułu przez wykonawcę;
Protokolarny odbiór dostarczonych tablic oraz tablic przekazywanych do złomowania odbywać się będzie w terminach uzgodnionych pomiędzy Wykonawcą a Kierownikiem (lub osobą przez niego upoważnioną) Wydziału Komunikacji Starostwa Powiatowego w Nowym Tomyślu;
Odbiór i złomowanie zużytych tablic rejestracyjnych odbywać się będzie na koszt Wykonawcy;
Wykonawca ponosić będzie koszty transportu związane z dostawą tablic rejestracyjnych i odbiorem tablic przeznaczonych do złomowania;
W przypadku zmiany wzorów tablic rejestracyjnych spowodowanej zmianą przepisów, o których mowa wyżej, Wykonawca będzie wykonywał i dostarczał tablice według nowych wzorów;
Na wykonane tablice Wykonawca udzieli 36 miesięcznej gwarancji.
|
Cpv glowny przedmiot |
30195000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2018-12-31T00:00:00+01:00
|
Okreslenie warunkow |
Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, iż legitymuje się aktualnym zaświadczeniem Marszałka Województwa, właściwego ze względu na siedzibę Wykonawcy, o dokonaniu wpisu do rejestru przedsiębiorców produkujących tablice rejestracyjne, o którym mowa w art. 75a ustawy z dnia 20 czerwca 1997r. Prawo o ruchu drogowym (tj.: Dz. U. z 2017r. , poz. 1260 ze zm.).
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże należyte wykonanie, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanie, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch dostaw tablic rejestracyjnych ( jednego lub różnych rodzajów) o wartości co najmniej 100.000,00zł brutto(słownie: sto tysięcy złotych) każda.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa powyżej, składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości – wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski
|
Zakresie warunkow udzialu |
1) aktualnie zaświadczenie Marszałka Województwa, właściwego ze względu na siedzibę Wykonawcy, o dokonaniu wpisu do rejestru przedsiębiorców produkujących tablice rejestracyjne, o którym mowa w art. 75a ustawy z dnia 20 czerwca 1997r. Prawo o ruchu drogowym (tj.: Dz. U. z 2017r. , poz. 1260 ze zm.).
2) wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - Wzór stanowiący Załącznik nr 4 do SIWZ;
|
Inne dokumenty niewymienione |
a) wypełniony formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego zał. nr 1 zawierający w szczególności: cenę jednostkową poszczególnych tablic, łączną cenę ofertową brutto, termin realizacji zamówienia, warunki płatności, oświadczenie o okresie związania ofertą oraz o akceptacji wszystkich postanowień SIWZ i wzoru umowy bez zastrzeżeń, a także informację którą część zamówienia Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy;
b) oświadczenie wymienione w pkt 6.1 niniejszej SIWZ ( tj. oświadczenie, wykonawcy składane na podstawie art. 25a ust. 1 - że na dzień składania ofert wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania – wzór zał. nr 2);
c) oryginał pełnomocnictwa lub kopia poświadczona notarialnie pełnomocnictwa (jeżeli wykonawcę reprezentuje i ofertę składa pełnomocnik),
d) oryginał pełnomocnictwa dla lidera ( jeżeli Wykonawcy występują wspólnie muszą, zgodnie z zapisami art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych ustanowić pełnomocnika (lidera) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia.
e) oryginał pisemnego zobowiązania podmiotu trzeciego w przypadku gdy wykonawca wykazując spełnienie warunków udziału w postępowaniu korzysta z potencjału podmiotu trzeciego.
f) Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do SIWZ.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
IV IstotnePostanowienia |
Wzór umowy jaka zostanie zawarta z wybranym wykonawcą stanowi załącznik nr 4 do SIWZ.
|
IV 4 14 |
Zamawiający nie wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
|
IV 4 4 data |
2017-12-11T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
09:00
|
IV 4 4 jezyki |
język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|