Zakup akcesoriów komputerowych na potrzeby Sądu Okręgowego w Olsztynie, Sądu Rejonowego w Biskupcu, Sądu Rejonowego w Mrągowie, Sądu Rejonowego w Nidzicy, Sądu Rejonowego w Piszu oraz Sądu Rejonowego w Lidzbarku Warmińskim

Data publikacji 2017-12-02
Data zakończenia 2017-12-11 00:00:00
Instytucja Sąd Okręgowy w Olsztynie
Miejscowość Olsztyn
Województwo warmińsko-mazurskie
Branża
  • Części, akcesoria i wyroby do komputerów

Szczegóły

Numer ogłoszenia 626298-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302372001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup akcesoriów komputerowych na potrzeby Sądu Okręgowego w Olsztynie, Sądu Rejonowego w Biskupcu, Sądu Rejonowego w Mrągowie, Sądu Rejonowego
w Nidzicy, Sądu Rejonowego w Piszu oraz Sądu Rejonowego w Lidzbarku Warmińskim. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiono w załączniku nr 1 i 2 do SIWZ.

2. Szczegółowe warunki realizacji dostaw, obowiązki stron przyszłej umowy o zamówienie publiczne, jak również zasady rozliczeń określone zostały w załączniku nr 4 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 0699eb0e-4947-4d23-b16c-700ca454dc7e
Biuletyn 626298-N-2017
Zamawiajacy nazwa Sąd Okręgowy w Olsztynie
Regon 32343000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Dąbrowszczaków
Zamawiajacy miejscowosc Olsztyn
Zamawiajacy kod pocztowy 10001
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo warmińsko-mazurskie
Zamawiajacy telefon 89 521 61 66
Zamawiajacy fax 89 521 61 68
Zamawiajacy email przetargi@olsztyn.so.gov.pl, beata.maciejewska@olsztyn.so.gov.pl
Adres strony url www.olsztyn.so.gov.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Sądownicto - Sąd Okręgowy
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia https://www.olsztyn.so.gov.pl/index.php?option=com_content&view=category&layout=blog&id=35&Itemid=85
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://www.olsztyn.so.gov.pl/index.php?option=com_content&view=category&layout=blog&id=35&Itemid=85
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny W formie pisemnej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Sąd Okręgowy w Olsztynie, ul. Dąbrowszczaków 44a, 10-543 Olsztyn, Biuro podawcze
Nazwa nadana zamowieniu Zakup akcesoriów komputerowych na potrzeby Sądu Okręgowego w Olsztynie, Sądu Rejonowego w Biskupcu, Sądu Rejonowego w Mrągowie, Sądu Rejonowego w Nidzicy, Sądu Rejonowego w Piszu oraz Sądu Rejonowego w Lidzbarku Warmińskim
Numer referencyjny ZP-2131-19/2017
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup akcesoriów komputerowych na potrzeby Sądu Okręgowego w Olsztynie, Sądu Rejonowego w Biskupcu, Sądu Rejonowego w Mrągowie, Sądu Rejonowego w Nidzicy, Sądu Rejonowego w Piszu oraz Sądu Rejonowego w Lidzbarku Warmińskim. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiono w załączniku nr 1 i 2 do SIWZ. 2. Szczegółowe warunki realizacji dostaw, obowiązki stron przyszłej umowy o zamówienie publiczne, jak również zasady rozliczeń określone zostały w załączniku nr 4 do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 30237200-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2017-12-27T00:00:00+01:00
Okreslenie warunkow Zamawiający w ramach niniejszego warunku nie określa szczegółowych wymagań.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający w ramach niniejszego warunku nie określa szczegółowych wymagań.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający w ramach niniejszego warunku nie określa szczegółowych wymagań.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 12-22 oraz ust. 5 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć wraz z ofertą oświadczenie wg. wzoru przedstawionego w załączniku nr 3 do SIWZ. Niniejsze oświadczenie należy złożyć w formie oryginału wraz z ofertą. 2. W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania na podstawie art. 24 ust 5 pkt. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć wraz z ofertą odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji. Niniejszy odpis należy złożyć w formie oryginału lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem wraz z ofertą. 3. Oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Prawo zamówień publicznych. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Niniejsze oświadczenie należy przedłożyć w formie oryginału w terminie trzech dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. 4. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 3 – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokumenty, o których mowa powyżej, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 3 zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Wymóg przedstawiony w pkt 3 stosuje się odpowiednio (dotyczy okresu ważności dokumentu: 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci 1. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom Zamawiającego przedstawionym w niniejszej SIWZ, Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia w ofercie następujących dokumentów: 1) folder, karta katalogowa, lub opis Wykonawcy oferowanych parametrów technicznych.
Inne dokumenty niewymienione 1. Sporządzony przez Wykonawcę, według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ, formularz ofertowy. 2. Pełnomocnictwo do podpisywania oferty, jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba upoważniona na podstawie dokumentu rejestrowego – w oryginale lub poświadczone notarialnie.
IV 4 4 data 2017-12-11T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki Język polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Gwarancja
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)