Zakup wraz z sukcesywną dostawą artykułów żywnościowych (produktów spożywczych) dla Szkoły Podstawowej nr 2 w Czeladzi w okresie od 02. 01. 2018 r. do 31. 12 .2018

Data publikacji 2017-12-04
Data zakończenia 2017-12-12 00:00:00
Instytucja Szkoła Podstawa nr 2 w Czeladzi
Miejscowość Czeladź
Województwo śląskie
Branża
  • Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne,
  • Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne,
  • Owoce, warzywa i podobne produkty,
  • Różne produkty spożywcze,
  • Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie,
  • Części lamp i sprzętu oświetleniowego

Szczegóły

Numer ogłoszenia 626693-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 150000008, 158000006, 153000001, 151000009, 158100009, 152200006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest - Zakup wraz z sukcesywną dostawą artykułów żywnościowych (produktów spożywczych) dla Szkoły Podstawowej nr 2 w okresie od 02. 01. 2018 r. do 31. 12 .2018 r.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, co do rodzaju i ilości zamawianych produktów spożywczych przedstawiony jest w załączniku nr 1 (szczegółowy opis przedmiotu zamówienia) załączonych do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia - http://www.sp2.czeladz.pl/zamowienia/publiczne
Oferowane produkty żywnościowe muszą spełniać parametry jakościowe określone dla danego asortymentu przez PN, spełniać wymogi sanitarno- epidemiologiczne i zasady systemu HACCP oraz posiadać oznaczony odpowiedni dla danego asortymentu termin ważności zapewniający jego bezpieczne spożycie.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 90eed866-d5ac-4c42-bada-7b5e2b09df00
Biuletyn 626693-N-2017
Zamawiajacy nazwa Szkoła Podstawa nr 2 w Czeladzi
Regon 000727044
Zamawiajacy adres ulica Szkolna
Zamawiajacy adres numer domu 6
Zamawiajacy miejscowosc Czeladź
Zamawiajacy kod pocztowy 41-250
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo śląskie
Zamawiajacy telefon 322658569
Zamawiajacy email sp2@sp2.czeladz.pl
Adres strony url http://www.sp2.czeladz.pl/zamowienia/publiczne
Adres strony internetowej narzedzia http://www.sp2.czeladz.pl/zamowienia/publiczne
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://www.sp2.czeladz.pl/zamowienia/publiczne
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://www.sp2.czeladz.pl/zamowienia/publiczne
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Forma pisemna zastrzeżona jest do złożenia oferty wraz z załącznikami, w tym oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz pełnomocnictw.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Szkoła Podstawowa nr 2 w Czeladzi, ul. Szkolna 6 41-250 Czeladź
Nazwa nadana zamowieniu Zakup wraz z sukcesywną dostawą artykułów żywnościowych (produktów spożywczych) dla Szkoły Podstawowej nr 2 w Czeladzi w okresie od 02. 01. 2018 r. do 31. 12 .2018
Numer referencyjny ZP/57?D/SP2/2017
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 5
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest - Zakup wraz z sukcesywną dostawą artykułów żywnościowych (produktów spożywczych) dla Szkoły Podstawowej nr 2 w okresie od 02. 01. 2018 r. do 31. 12 .2018 r. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, co do rodzaju i ilości zamawianych produktów spożywczych przedstawiony jest w załączniku nr 1 (szczegółowy opis przedmiotu zamówienia) załączonych do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia - http://www.sp2.czeladz.pl/zamowienia/publiczne Oferowane produkty żywnościowe muszą spełniać parametry jakościowe określone dla danego asortymentu przez PN, spełniać wymogi sanitarno- epidemiologiczne i zasady systemu HACCP oraz posiadać oznaczony odpowiedni dla danego asortymentu termin ważności zapewniający jego bezpieczne spożycie.
Cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Waluta calosc PLN
Data rozpoczecia 2018-01-02T00:00:00+01:00
Data zakonczenia 2018-12-31T00:00:00+01:00
Okreslenie warunkow Warunki udziału w postępowaniu w zakresie kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów. Zamawiający nie wyznacza szczególnego sposobu spełnienia przedmiotowego warunku.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Warunki udziału w postępowaniu w zakresie sytuacji ekonomicznej lub finansowej. Zamawiający nie wyznacza szczególnego sposobu spełnienia przedmiotowego warunku.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Warunki udziału w postępowaniu w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej. - Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej, jeżeli wykaże, że wykonał w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie zrealizował lub realizuje dostawę lub dostawy (umowy) polegające na sukcesywnej dostawie artykułów żywnościowych na łączną kwotę brutto co najmniej :5 000,00 zł (Dokument na potwierdzenie spełnienia w/w warunku wskazany jest w punkcie 6.3 punkt 1a) SIWZ)
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione Oświadczenie Wykonawcy składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (dalej jako: ustawa Pzp) - zał nr 3 do SIWZ Oświadczenie Wykonawcy składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (dalej jako: ustawa Pzp) - zał nr 4 do SIWZ Oświadczenie Wykonawcy dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej - zał nr 5 do SIWZ
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 4 4 data 2017-12-12T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki Oferta winna być sporządzona czytelnie w języku polskim.
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa część A - art. spożywcze - zał nr 2a do SIWZ
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15800000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik informacje dodatkowe Zamawiający wymaga, aby artykuły spożywcze nie zawierały konserwantów np. benzoesanu sodu, glutaminianu sodu itp. oraz środków polepszających smak i zapach. - Zawartość soli, cukru w produktach zgodnie z rozporządzeniem Ministra Zdrowia do ustawy o bezpieczeństwie żywności i żywienia. Wymagane są etykiety ze składem surowcowym i wartością odżywczą w 100 g produktów. - Soczki owocowe -bez dodatku cukrów i substancji słodzących o niskiej zawartości sodu - Masło o zawartości nie mniej niż 82% tłuszczu mlecznego - Produkty mleczne zawierające nie więcej niż 10 g cukrów w 100 ml produktu gotowego do spożycia, zawierające nie więcej niż 10 g tłuszczu w 100g /ml produktu gotowego do spożycia - Makarony Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych o podobnej lecz nie gorszej jakości – z mąki DURUM Jaja – klasa A , M- Średnie pakowane z opisem zawierającym producenta oraz datę ważności. Zamawiający wymaga, aby towar zamówiony(mrożony) przywożony był w temp. minimum (-18°C) z terminami przydatności do spożycia i pakowany w oryginalnych opakowaniach , hermetycznie zamknięty. Mrożonki sypkie i nie zbrylone
Zalacznik krotki opis Zakup wraz z sukcesywną dostawą artykułów żywnościowych - artykuły spożywcze
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa część B – warzywa , owoce zał nr 2b do SIWZ
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15300000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik informacje dodatkowe - owoce i warzywa świeże o jędrnej skórce, bez przebarwień. - warzywa dostarczane w pęczkach bez folii ( rzodkiewka,koper,pietruszka zielona, lubczyk)
Zalacznik krotki opis Zakup wraz z sukcesywna dostawą artykułów żywnościowych - warzywa i owoce
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa część C – mięso, wędliny zał nr 2c do SIWZ
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15100000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik data rozpoczecia 2018-01-02T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2018-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik informacje dodatkowe - W przypadku kiełbas i wędlin wymagane są etykiety ze składem surowcowym i wartością odżywczą w 100 g produktu,zawierające co najmniej 80% mięsa i nie więcej niż 10g tłuszczu w 100g produktu gotowego do spożycia BEZ MOM - Mięso świeżę, nie mrożone o barwie i zapachu charakterystycznym dla danego rodzaju, jędrne, elastyczne, pochodzące z produkcji krajowej, hermetycznie zamknięte z datą przydatności do spożycia bez nastrzyków. Filet z piersi kurczaka pojedynczy, bez nastrzyków
Zalacznik krotki opis Zakup wraz z sukcesywną dostawą artykułów żywnościowych – mięso, wędliny
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa część D – pieczywo zał nr 2d do SIWZ
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15810000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik data rozpoczecia 2018-01-02T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2018-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik informacje dodatkowe Bułki- świeże , chrupiące . Zawartość soli, cukru w w/w produktach zgodnie z rozporządzeniem Ministra Zdrowia do ustawy o bezpieczeństwie żywności i żywienia. Wymagane - raz na kwartał dokument ze składem surowcowym i wartością odżywczą w 100 g produktów.
Zalacznik krotki opis Zakup wraz z sukcesywną dostawą artykułów żywnościowych – pieczywo
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa część E – ryby zał 2e do SIWZ
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15220000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik data rozpoczecia 2018-01-02T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2018-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik informacje dodatkowe Zamawiający wymaga, aby towar zamówiony(mrożony) przywożony był w temp. minimum (-18°C) z terminami przydatności do spożycia i pakowany w oryginalnych opakowaniach lub zabezpieczony folią. Filety bez skóry -dopuszcza się do 20% glazury w przypadku ryb mrożonych
Zalacznik krotki opis Zakup wraz z sukcesywną dostawą artykułów żywnościowych – ryby”
  

Criterion

Kryteria Czas reakcji na zamówienie (dot. szczególnych przypadków) składane przez Zamawiającego w dniu w którym chce otrzymać zamówienie ( dot. asortymentu nie zamawianego zgodnie z terminami wskazanymi w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia)
Znaczenie 5,00
  
Kryteria Czas reakcji na zgłoszenie i wymiana wadliwego towaru/ dowóz brakującego (zamawianego wcześniej) nie dostarczonego towaru
Znaczenie 5,00
  
Kryteria cena ofertowa
Znaczenie 90,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)