GuidZP400 |
6bd22a8e-fa16-44ad-97e1-7aa5ee7ca51b
|
Biuletyn |
626432-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Akademia Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie
|
Regon |
27578300000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Plac Matejki
|
Zamawiajacy adres numer domu |
13
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Kraków
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
31157
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
małopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
122 992 041
|
Zamawiajacy fax |
124 226 566
|
Zamawiajacy email |
zp@asp.krakow.pl
|
Adres strony url |
www.asp.krakow.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
uczelnia publiczna
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.asp.krakow.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Oferty składane są wyłącznie w formie pisemnej. Składanie ofert w niniejszym przetargu nieograniczonym może odbywać się wyłącznie za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe, osobiście lub za pośrednictwem posłańca
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Akademia Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie, 31-157 Kraków, Plac Jana Matejki 13, Biuro Rektora i Kanclerza ASP, pokój nr 104, I piętro
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa oprogramowania dla Pracowni Filmu Animowanego Akademii Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie
|
Numer referencyjny |
BZP-3942-41/2017
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest jednorazowa dostawa niewyłącznej licencji oprogramowania specjalistycznego dla Pracowni Filmu Animowanego Akademii Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie, z podziałem na 2 części, jak następuje:
Część 1 - Licencje na oprogramowanie TVPaint Animation 11 Proffesional
Część 2 - Licencje na oprogramowanie Dragonframe4+bluetooth controller
Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych (t. j. na poszczególne zadania o nr 1 i 2, które zostały zdefiniowane i szczegółowo opisane w załączniku nr 1A do SIWZ pn. „Formularz cenowo-przedmiotowy”.
Miejsce dostawy dla poszczególnych części i wchodzących w ich skład elementów zostało wskazane tabeli pn. Specyfikacja techniczna sprzętu i inne wymagania, w załączniku nr 1A do SIWZ – formularz cenowo-przedmiotowy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1A do SIWZ „Formularz cenowo - przedmiotowy” oraz załącznik nr 4 do SIWZ – wzór umowy.
|
Cpv glowny przedmiot |
48900000-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
7
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określił warunku w tym zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określił warunku w tym zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określił warunku w tym zakresie.
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej stanowi załącznik nr 3 do SIWZ. 2.Ofertę stanowią: 1) załącznik nr 1 do SIWZ – formularz ofertowy sporządzony według załączonego do SIWZ wzoru (wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy); 2) załącznik nr 1A do SIWZ – formularz cenowo - przedmiotowy według załączonego do SIWZ wzoru (wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy); Dokumenty, o których mowa w ppkt 2) zostały opisane w rozdz. VII pkt. 4.1) SIWZ. Wraz z ofertą należy złożyć: 3) Oświadczenia, o których mowa w pkt VII. 1.1) SIWZ; 4) Pełnomocnictwo (oryginał lub kopia notarialna) - do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy, jeżeli osoba reprezentująca wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej; Obowiązek złożenia pełnomocnictwa dotyczy zawsze wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. 6) Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty - w przypadku, gdy prawo do podpisania oferty nie wynika z odpisu z właściwego rejestru, który zamawiający może uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 roku o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz.U. 2014 r., poz. 1114 oraz z 2016 r., poz. 352), względnie innych dokumentów złożonych wraz z ofertą; 7) Zobowiązanie (oryginał) innego podmiotu do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (jeżeli dotyczy). Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów. Treść zobowiązania powinna bezspornie i jednoznacznie wskazywać na zakres zobowiązania innego podmiotu, określać czego dotyczy zobowiązanie oraz w jaki sposób i w jakim okresie będzie ono wykonywane.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Strony przewidują możliwość istotnej zmiany umowy, przy zachowaniu ryczałtowego charakteru wynagrodzenia umownego, w następujących okolicznościach:
1) poprawy jakości lub innych parametrów charakterystycznych dla danego elementu przedmiotu umowy lub zmiany technologii na równoważną lub lepszą, podniesienia wydajności oprogramowania oraz bezpieczeństwa, w sytuacji wycofania z rynku przez producenta lub wstrzymania, zakończenia produkcji zaoferowanego przez Wykonawcę przedmiotu umowy bądź jego elementów;
2) aktualizacji rozwiązań z uwagi na postęp technologiczny lub zmiany obowiązujących przepisów,
3) zmiany podwykonawcy ze względów losowych lub innych korzystnych dla Zamawiającego, w przypadku zadeklarowania przez Wykonawcę realizacji zamówienia przy pomocy podwykonawców.
4) wydłużenia terminu gwarancji, w sytuacji przedłużenia jej przez producenta lub Wykonawcę;
2. Zmiany niedotyczące postanowień umownych np. gdy z przyczyn organizacyjnych konieczna będzie zmiana danych teleadresowych określonych w umowie, gdy zmianie ulegnie numer konta bankowego jednej ze Stron, nastąpią poprzez przekazanie pisemnego oświadczenia Strony, której te zmiany dotyczą, drugiej Stronie.
3. Wszelkie zmiany lub uzupełnienia niniejszej umowy mogą nastąpić w formie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności, chyba że dla danego przypadku w treści umowy zastrzeżono inaczej.
|
IV 4 4 data |
2017-12-12T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|