GuidZP400 |
79702f44-0c20-4074-b9cd-ecfcd0ed7f72
|
Biuletyn |
621046-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
|
Regon |
31022628200
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Młyńska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
2
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Krotoszyn
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
63700
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
wielkopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
062 5880390 w. 253
|
Zamawiajacy fax |
625 880 402
|
Zamawiajacy email |
spzoz@krotoszyn.pl
|
Adres strony url |
www.spzoz.krotoszyn.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Samodzielny Publiczny Zakład opieki Zdrowotnej
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.bip.spzoz.krotoszyn.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.bip.spzoz.krotoszyn.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
forma pisemna - operator pocztowy lub kurier, doręczenie osobiste
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ul. Młyńska 2 63-700 Krotoszyn Sekretariat
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa jednorazowego sprzętu medycznego ogólnego zastosowania dla SPZOZ w Krotoszynie
|
Numer referencyjny |
DG/1/27/18
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
11
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa jednorazowego sprzętu medycznego ogólnego zastosowania dla SPZOZ Krotoszyn– Formularz cenowy pakiet nr 1 – 11.
|
Cpv glowny przedmiot |
33141420-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
12
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. W celu wstępnego wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu każdy wykonawca musi dołączyć do oferty aktualne na dzień składania ofert oświadczenia w zakresie wskazanym w oświadczeniu o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu według wzoru - załącznik nr 3 do SIWZ
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. W celu wstępnego wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu każdy wykonawca musi dołączyć do oferty aktualne na dzień składania ofert oświadczenia w zakresie wskazanym w oświadczeniu o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu według wzoru - załącznik nr 3 do SIWZ
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. W celu wstępnego wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu każdy wykonawca musi dołączyć do oferty aktualne na dzień składania ofert oświadczenia w zakresie wskazanym w oświadczeniu o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu według wzoru - załącznik nr 3 do SIWZ
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
I. odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp,II. Postanowienia dotyczące wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej.
1) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w rozdz. VI pkt 5 , składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (dokument ten powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert).
2) Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby.
3) Dokumenty dołączone do oferty są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
I. 1.W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym w SIWZ, Wykonawca na wezwanie Zamawiającego, złoży następujące dokumenty:
- Pakiet nr 1 i Pakiet nr 2- raporty niezależne potwierdzające zgodność rękawic z normą ASTM F1671-07, ASTM D6978, EN 374-3,
- Pakiet nr 7 poz. 4 – oświadczenie producenta w języku polskim o spełnieniu przez oferowany asortyment wymagań z poz. 4.
2. W celu sprawdzenia zgodności zaoferowanego towaru z opisem przedmiotu zamówienia Wykonawca na wezwanie Zamawiającego złoży następujące próbki:
Pakiet nr 7 – sprzęt medyczny jednorazowy (różny)
- poz. 4 – 1 szt.
Pakiet nr 9 – pojemniki jednorazowego użytku – różne
- po 1 szt. z poz. 1, 6, 7, 8, 9, 10, 11.
|
Inne dokumenty niewymienione |
2. Oferta winna zawierać:
a. Formularz ofertowy podpisany przez osobę upoważnioną do składania oświadczenia woli w imieniu wykonawcy z wykorzystaniem wzoru – załącznik nr 1.
b. Formularz cenowy podpisany przez osobę upoważnioną do składania oświadczenia woli w imieniu wykonawcy z wykorzystaniem wzoru – załącznik nr 2. Do oferty należy dołączyć wypełnione Formularze cenowe również w formie elektronicznej (plik.xls) z niezablokowanymi formułami. Formularze cenowe w formie pliku.xls umieszczone są i dostępne do ściągnięcia na stronie internetowej Zamawiającego www.bip.spzoz.krotoszyn.pl .
c. Oświadczenie – załącznik nr 3
d. Próbki- pakiet nr 3, 4, 5, 6,11
Pakiet nr 3 – igły iniekcyjne
- poz. 1 – po 10 szt. z każdego z podanych w nawiasie rozmiarów (0,5 x 25 mm; 0,8 x 40 mm; 0,9 x 40 mm)
- poz. 2-3 – po 10 szt. z każdego zaoferowanego rozmiaru
- poz. 4 - po 5 szt.
Pakiet nr 4 – strzykawki
- poz. 1 – 4 – po 10 szt. z każdej pozycji,
- poz. 5 – 8 – po 5 szt. z każdej pozycji (poz. nr 6 rozmiar 04 x 13).
Pakiet nr 5 – igły motylek, venflony
- poz. 1 – rozmiar 23G; 22G; 21G po 5 szt z każdego z podanych rozmiarów
- poz. 4 – 3 szt.
- poz. 5 – rozmiar 24G, 26G po 5 szt z każdego z podanych rozmiarów.
- poz. 6 – rozmiar 18 G, 20G, 22G, po 5 szt. z każdego z podanych rozmiarów.
- poz. 8 – rozmiar 24 G po 5 szt.
Pakiet nr 6 – przyrządy do płynów i krwi
- poz. 1- 10 szt.
- poz. 2 – 5 – po 3 szt. z każdej pozycji
Pakiet nr 11 – Igły do portu
- poz. 1 rozmiar 19G/20 mm i 20G/15 mm –po 3 szt z każdego rozmiaru
UWAGA!!!
Nie dołączenie do oferty wymaganych próbek spowoduje odrzucenie oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 Pzp.
5. Zamawiający wymaga dołączenia do oferty następujących sprawozdań/raportów badań produktów, kart technicznych w celu sprawdzenia parametrów ocenianych w kryterium jakość :
Pakiet nr 1 - Rękawiczki diagnostyczne i Pakiet nr 2 - Rękawiczki chirurgiczne.
- parametry jakościowe- załącznik nr 6 (pakiet nr 1) i załącznik nr 7 (pakiet nr 2)
- sprawozdania z badania produktów lub karty danych technicznych na zgodność z normą EN 455, dla wszystkich rozmiarów wymaganych w SIWZ potwierdzających parametry oferowanych rękawic wystawione przez producenta nie starsze niż z 2017 r.,
(Parametry podlegające ocenie obowiązkowo należy zakreślić w dołączonych dokumentach w widoczny sposób np. zakreślaczem).
e. Parametry jakościowe – załącznik nr 6 (pakiet nr 1) i załącznik nr 7 (pakiet nr 2)
f. Sprawozdania z badania produktów lub karty danych technicznych na zgodność z normą EN 455, dla wszystkich rozmiarów wymaganych w SIWZ potwierdzających parametry oferowanych rękawic wystawione przez producenta nie starsze niż z 2017 r.,
3. W przypadku podpisania oferty oraz poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo (oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez notariusza).II. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Uwaga: W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (w szczególności członkowie konsorcjum, wspólnicy spółki cywilnej) oświadczenie musi zostać złożone przez każdego z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zgodnie z zapisami projektu umowy
|
IV 4 4 data |
2018-10-08T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
09:00
|
IV 4 4 jezyki |
język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 1 - Rękawiczki diagnostyczne.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141420-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Według Formularza cenowego - załącznik nr 2 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 2 - Rękawiczki chirurgiczne.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141420-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Według Formularza cenowego - załącznik nr 2 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 3 - IGŁY INIEKCYJNE
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141320-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Według Formularza cenowego - załącznik nr 2 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 4 - STRZYKAWKI
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141310-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Według Formularza cenowego - załącznik nr 2 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 5 - IGŁY MOTYLEK, VENFLONY
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141220-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Według Formularza cenowego - załącznik nr 2 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 6 - PRZYRZĄDY DO PŁYNÓW I KRWI
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141624-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Według Formularza cenowego - załącznik nr 2 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet 7 - sprzęt medyczny jednorazowy ( różny)
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Według Formularza cenowego - załącznik nr 2 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
8
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 8 - Wkłady,kanistry do odsysania.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141600-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Według Formularza cenowego - załącznik nr 2 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
9
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 9 - Pojemniki jednorazowego użytku - różne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141600-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Według Formularza cenowego - załącznik nr 2 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
10
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 10- kapturki do termometru
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Według Formularza cenowego - załącznik nr 2 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
11
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 11 - IGŁY DO PORTU
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141320-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Według Formularza cenowego - załącznik nr 2 do SIWZ
|
| |