Budowa Sali Obsługi Klientów dla potrzeb Inspektoratu ZUS w Katowicach

Data publikacji 2013-04-05
Data zakończenia 2013-05-06 10:00:00
Instytucja Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Chorzowie
Miejscowość Chorzów
Województwo śląskie
Branża
  • Aparatura odbiorcza do radiotelefonii lub radiotelegrafii,
  • Sieci komunikacyjne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 134036 / 2013
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 452000009, 452331206, 453300009, 452321003, 452324109, 453311007, 425111002, 453312101, 453312211, 453112002, 453161006, 453122009, 453430003, 323441007, 324121005, 922220003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia objętego niniejszym postępowaniem przetargowym jest realizacja /Budynku Sali Obsługi Klientów dla potrzeb Inspektoratu ZUS w Katowicach/ w oparciu o wydaną przez Prezydenta Miasta Katowice DECYZJĘ nr 111/13 z dnia 31.01.2013 r. /Pozwolenie na budowę/. Jego ogólną charakterystykę, warunki organizacji robót oraz wymagania Zamawiającego stawiane Wykonawcy w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia zawarto w części II specyfikacji istotnych warunków zamówienia (zwanej dalej SIWZ) - Opisie przedmiotu zamówienia
2. Zakres robót budowlano-montażowych związanych z realizacją przedmiotowego obiektu wraz z niezbędną infrastrukturą objęty dokumentacją projektową winien być wykonany z zachowaniem zasad sztuki budowlanej oraz wiedzy technicznej i przekazany Zamawiającemu w stanie kompletnym, zapewniającym możliwość jego użytkowania zgodnie z jego funkcją i przeznaczeniem. Szczegółowy zakres robót określa projekt budowlany, projekty wykonawcze, przedmiar robót / kosztorys ofertowy oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiOR). Dokumenty te są załącznikami do części II SIWZ - Opisu przedmiotu zamówienia.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Chorzowie
Ulica ul. gen. Henryka Dąbrowskiego 45
Nr domu 45
Miejscowość Chorzów
Kod Pocztowy 41-500
Województwo śląskie
Tel 032 3490538
Fax 032 3490580
Regon 00001775600127
E-mail zuschorzow@poczta.internetdsl.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego
Rodz zam B
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Okres trwania zamówienia 245
Wadium 1. Wykonawca przystępujący do przetargu winien przed upływem terminu składania ofert wnieść wadium w wysokości: 86 500,00 zł słownie: osiemdziesiąt sześć tysięcy pięćset zł. 2. Wadium można wnieść w: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z 2008 r. Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010 r. Nr 96, poz. 620). 3. Jeżeli oferta będzie zabezpieczona wadium w innej formie niż podano w pkt 2, lub wadium zostanie wniesione niezgodnie ze sposobem niżej podanym, Zamawiający dokona wykluczenia Wykonawcy z postępowania. 4. Wadium wniesione w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego. 5. Wadium musi być na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. a) KONTO DLA WPŁATY WADIUM: Bank PKO BP S.A. 78 1020 5590 0000 0002 9050 7012, b) Na przelewie należy umieścić informację: Budowa Sali Obsługi Klientów - 2013. 6. W przypadku wnoszenia wadium w formach określonych w pkt 2b-2e kopię dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium wskazane jest dołączyć do oferty. 7. Oryginał wadium (w formie określonej w pkt 2b-2e) należy złożyć w siedzibie Zamawiającego w Sekretariacie pokój 328, piętro III. Prosimy nie załączać oryginału wadium do oferty. 8. Z treści dokumentu wniesionego w formie poręczenia lub gwarancji bankowej/ubezpieczeniowej powinno wynikać: - określenie przedmiotu zamówienia, - wskazanie gwaranta poręczenia lub gwarancji (instytucja wystawiająca gwarancje lub poręczenie), - wskazanie beneficjenta poręczenia lub gwarancji (ZUS Oddział w Chorzowie), - określenie kwoty poręczenia lub gwarancji (musi być równa kwocie wadium), - jednoznaczne gwarantowanie wypłat należności w sposób nieodwołalny, bezwarunkowy, na pierwsze pisemne żądanie beneficjenta na jego konto. Ponadto gwarancja nie może zawierać żadnych dodatkowych wymagań wobec Zamawiającego, np. żądania pośrednictwa banku Zamawiającego lub innego tego typu instytucji, a spory mogące wyniknąć z niniejszej gwarancji podlegają rozpoznaniu przez sąd właściwy dla siedziby Zamawiającego. 9. Wadium powinno obejmować cały okres związania ofertą, poczynając od daty składania ofert. 10. Nie wniesienie wadium w wymaganym terminie, w wysokości i formie (także na przedłużony termin związania ofertą) skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
Zaliczka Nie
Wiedza Za spełniających warunek posiadania wiedzy i doświadczenia Zamawiający uzna wykonawców, którzy wykonali w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedno zamówienie (jedną robotę budowlaną) realizowane w ramach jednego kontraktu o charakterze odpowiadającym przedmiotowemu zamówieniu spełniające warunki: - zamówienie było związane z wykonywaniem robót polegających na budowie, rozbudowie lub przebudowie budynku o powierzchni netto min. 750 m², w ramach którego Wykonawca wykonał kompleksowo (łącznie): - roboty budowlano-montażowe, - zagospodarowanie terenu (np. drogi, parkingi, chodniki, utwardzone place w technologii objętej niniejszym zamówieniem o powierzchni utwardzeń co najmniej 500 m²), - instalacje sanitarne: wod-kan, c.o. i wentylacyjną, - instalacje elektryczną i elektroenergetyczną, - zamówienie było o wartości brutto tj. z podatkiem VAT min. 3 200 000,00 zł, słownie: trzy miliony dwieście tysięcy zł. Wymagana powierzchnia netto odnosi się do prac wykonanych na jednym obiekcie. Wykonawca spełni ww. warunek jeżeli wykaże, iż wszystkie roboty budowlane obejmowały łącznie wymagany zakres robót. Zadanie powinno być wykonane na budowie budynku użyteczności publicznej lub budynku zamieszkania zbiorowego zgodnie z definicją określoną w § 3 ust. 5 i 6 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12.04.2002 r. w sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz. U. z 2002 r. Nr 75, poz. 690 z późn. zm.).
Zdolne Za spełniających ten warunek Zamawiający uzna wykonawców dysponujących osobami, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadającymi uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28.04.2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2006 r. Nr 83 poz. 578 z późn. zm.) w tym co najmniej: - 1 osobą posiadającą aktualne uprawnienia do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów przeznaczoną do pełnienia funkcji kierownika budowy - koordynatora robót, - 1 osobą posiadającą aktualne uprawnienia do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej drogowej bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów przeznaczoną do pełnienia funkcji kierownika robót drogowych, - 1 osobą posiadającą aktualne uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów przeznaczoną do pełnienia funkcji kierownika robót sanitarnych, - 1 osobą posiadającą aktualne uprawnienia do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji urządzeń elektrycznych i energoelektrycznych bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, przeznaczoną do pełnienia funkcji kierownika robót elektrycznych, Zamawiający dopuszcza posiadanie uprawnień odpowiadających wskazanym wyżej uprawnieniom budowlanym, wydanych na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa polskiego zgodnie z art. 104 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2010 r. Nr 243, poz. 1623 z późn. zm.) lub wydanych obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a ustawy Prawo budowlane, ustawy z dnia 18 marca 2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. Nr 63, poz. 394) oraz art. 20a ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz. U. z 2001 r. Nr 5, poz. 42 z późn. zm.).
Sytuacja Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż: - posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 500 000 zł (słownie: pięćset tysięcy zł), - posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę ubezpieczenia równą co najmniej 3 500 000,00 zł słownie: trzy miliony pięćset tysięcy zł.
Oswiadczenie potwierdzenia 2 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 9 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 10 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 12 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 13 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 15 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 5 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 6 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 7 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok podm zag 2 Tak
Dok podm zag 3 Tak
Dok podm zag 4 Tak
Dok podm zag 5 Tak
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian - zgodnie z wzorem umowy załączonym do SIWZ
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz www.zus.pl/zampub
Adres uzyskania siwz Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Chorzowie, 41-500 Chorzów, ul. gen. Henryka Dąbrowskiego 45, III piętro, pokój 325
Data składania wniosków 06/05/2013
Godzina składania wniosków 10:00
Miejsce Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Chorzowie, 41-500 Chorzów, ul. gen. Henryka Dąbrowskiego 45, Sekretariat, III piętro, pokój 328
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Inne dokumenty Wykonawcy dołączają do formularza oferty następujące dokumenty: 1. wyceniony przedmiar robót / kosztorys ofertowy, sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do części III SIWZ - formularza oferty, 2. specyfikacja materiałowa, sporządzona wg wzoru stanowiącego załącznik nr 8 do części III SIWZ - formularza oferty, 3. projekt harmonogramu rzeczowo-finansowego, sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 9 do części III SIWZ - formularza oferty, 4. oświadczenie dotyczące wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom, sporządzone wg wzoru stanowiącego załącznik nr 13 do części III SIWZ - formularza oferty, 5. oświadczenie Wykonawcy o ubezpieczeniu budowy, sporządzone wg wzoru stanowiącego załącznik nr 16 do części III SIWZ - formularza oferty, 6. pełnomocnictwo - jeżeli dotyczy, 7. kserokopia dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium, jeżeli jest wniesione w innej formie niż pieniężna - zaleca się dołączenie jeżeli dotyczy, 8. specyfikacje techniczne producenta lub inny dokument dla danego materiału lub urządzenia potwierdzające równoważność oferowanych rozwiązań - w przypadku zaoferowania przez Wykonawcę materiałów i urządzeń równoważnych.
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)