Wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych

Data publikacji 2013-04-08
Data zakończenia 2013-04-17 13:00:00
Instytucja Miasto Kalisz
Miejscowość Kalisz
Województwo wielkopolskie
Branża
  • Materiały reklamowe,
  • Drobny sprzęt biurowy,
  • Papeteria i inne wyroby,
  • Aparatura i sprzęt do celów demonstracyjnych,
  • Koszulki,
  • Nakrycia głowy i dodatki,
  • Worki i torby,
  • Sprzęt bezpieczeństwa

Szczegóły

Numer ogłoszenia 52417 / 2013
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 224620006, 392941000, 301970006, 351134807, 189300007, 183310008, 301997629, 184433205
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie materiałów promocyjnych Miasta Kalisza dla potrzeb Biura ds. Promocji Miasta i Współpracy Międzynarodowej wraz z dostawą do siedziby Urzędu Miejskiego w Kaliszu.
2. Przedmiot zamówienia składa się z 5 niepodzielnych zadań, szczegóły w dalszej części ogłoszenia.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w SIWZ i załącznikach do niej.
4. Wskazany w niniejszym ogłoszeniu termin wykonania zamówienia 21 dni, liczony będzie od daty ostatecznej akceptacji przez Zamawiającego wzorów wykonanych egzemplarzy materiałów promocyjnych - szczegóły dotyczące realizacji zamówienia zawarte zostały w SIWZ i projekcie umowy.

Opis

Wykonanie i dostawa następujących materiałów promocyjnych:
1. Zawieszka na bagaż typu V4308 - 2000 sztuk;
2. Długopis aluminiowy typu V1501 lub typu Voyager - 2000 sztuk;
3.Długopis plastikowy typu : star color, star lux, tibi soft, AP2380, AP5040 - 10000 sztuk;
4. Kredki świecowe - 3000 sztuk;
5. Zakreślacz - 2000 sztuk;
6. Ołówek giętki - 2000 sztuk;
7. Linijka PCV - 5000 sztuk;
8. Opaska odblaskowa samozaciskowa - 6000 sztuk;
9. Breloczek odblaskowy - 10000 sztuk;
10. Brelok - otwieracz do butelek - 5000 sztuk.Wykonanie i dostawa następujących materiałów promocyjnych:
1. Koszulka T-shirt - 1000 sztuk;
2. Chusta typu bandana - 2000 sztuk;
3. Czapka z daszkiem - 500 sztuk;
4. Mata plażowa - 500 sztuk.Wykonanie i dostawa następujących materiałów promocyjnych:
1. Torba papierowa - 2000 sztuk;
2. Teczka na dokumenty - 1000 sztukWykonanie i dostawa następujących materiałów promocyjnych:
1. Zakładka magnetyczna - 3000 sztuk;
2. Notesik magnetyczny - 2000 sztuk.Wykonanie i dostawa następujących materiałów promocyjnych:
1.Spinacz plastikowy do papieru - 5000 sztuk.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Miasto Kalisz
Ulica Główny Rynek 20
Nr domu 20
Miejscowość Kalisz
Kod Pocztowy 62-800
Województwo wielkopolskie
Tel +4862 7654300
Internet www.kalisz.pl
E-mail zam.publ@um.kalisz.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy częsci Tak
Liczba częsci 5
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Okres trwania zamówienia 21
Wadium Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia przed upływem terminu składania ofert wadium w określonych poniżej wysokościach dla poszczególnych zadań: - dla zadania nr 1: 1500,00 PLN, - dla zadania nr 2: 800,00 PLN, - dla zadania nr 3: 250,00 PLN, - dla zadania nr 4: 150,00 PLN, - dla zadania nr 5: 80,00 PLN.
Zaliczka Nie
Uprawnienie Nie dotyczy. Zamawiający nie opisuje, nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Wiedza Nie dotyczy. Zamawiający nie opisuje, nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Potencjał Nie dotyczy. Zamawiający nie opisuje, nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Zdolne Nie dotyczy. Zamawiający nie opisuje, nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Sytuacja Nie dotyczy. Zamawiający nie opisuje, nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Inne dokumenty Inne wymagane oświadczenia i dokumenty, które należy dołączyć do oferty: 1) wypełniony i podpisany `Formularz oferty` - zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik do SIWZ lub na nim;; 2) dokument potwierdzający wniesienie wadium; 3) w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik - pełnomocnictwo określające jego zakres i podpisane przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania Wykonawcy (w oryginale albo kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza - poświadczenie notariusza musi zostać załączone w oryginale); 4) w przypadku, gdy ofertę składają Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia (członkowie konsorcjum, wspólnicy spółki cywilnej) wymagane jest załączenie dokumentu pełnomocnictwa określającego zakres umocowania pełnomocnika ustanowionego do reprezentowania ich w postępowaniu, stosownie do art. 23 ust. 2 ustawy (w oryginale albo kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza - poświadczenie notariusza musi zostać załączone w oryginale).
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz www.bip.kalisz.pl (zakładka Ogłoszenia - Zamówienia publiczne) lub www.kalisz.pl
Adres uzyskania siwz pok. nr 23 (I piętro budynku Ratusza, Główny Rynek 20 w Kaliszu) - za opłatą 11,40 PLN lub otrzymać za zaliczeniem pocztowym (przesyłka pobraniowa - koszty przesyłki ponosi Wykonawca)
Data składania wniosków 17/04/2013
Godzina składania wniosków 13:00
Miejsce wyłącznie pokój nr 25 mieszczący się na I piętrze budynku Urzędu Miejskiego w Kaliszu przy ul. Główny Rynek 20 (Sekretariat Wiceprezydenta Miasta Kalisza).
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe 1. Zamawiający zgodnie z art. 27 ustawy Pzp dopuszcza przekazywanie korespondencji tj. oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji drogą elektroniczną (mail-em) - wyłącznie na adres kignasiak@um.kalisz.pl, z zastrzeżeniem pkt 5 i 6. Zawsze dopuszczalna jest forma pisemna. Zamawiający nie dopuszcza możliwości porozumiewania się drogą faksową. 2. Jeżeli Zamawiający lub Wykonawca przekazują oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje drogą elektroniczną, każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania. 3. W przypadku braku potwierdzenia otrzymania wiadomości przez wykonawcę, zamawiający domniema (przyjmuje), iż pismo (dokument) wysłany przez zamawiającego na adres mail-owy Wykonawcy zostało mu doręczone w sposób umożliwiający zapoznanie się Wykonawcy z treścią pisma. 4. W przypadku otrzymania przez Wykonawcę pisma od Zamawiającego nieczytelnego, o nie pełnej treści itp. Wykonawca jest zobowiązany powiadomić o tym niezwłocznie Zamawiającego. 5. Złożenie oferty, jej wycofanie i zmiana może nastąpić jedynie w formie pisemnej. Złożenie tych pism w innej formie nie wywołuje jakichkolwiek skutków prawnych. 6. W przypadku konieczności uzupełnienia przez Wykonawcę dokumentów - Zamawiający uzna je za skutecznie uzupełnione (pod rygorem nieważności), jeżeli zostaną złożone Zamawiającemu w terminie przez niego wyznaczonym i w formie określonej w pkt 9 i 10 SIWZ, a w przypadku pełnomocnictw w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza (pod rygorem nieważności). 7. Osobami uprawnionymi do porozumiewania się z Wykonawcami są: Katarzyna Ignasiak, Agnieszka Gorgolewska tel. +4862 7654 468. 8. Opłatę za SIWZ należy wnieść na konto Urzędu Miejskiego w Kaliszu prowadzone przez BRE Bank SA o nr 83 1140 1993 0000 5502 3500 1002 z dopiskiem `Opłata za SIWZ, KPM-BPM.271.01.1.2013`.
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)