Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Szpital Powiatowy
|
Ulica |
ul. Miodowa 14
|
Nr domu |
14
|
Miejscowość |
Zawiercie
|
Kod Pocztowy |
42-400
|
Województwo |
śląskie
|
Tel |
032 6740361
|
Fax |
032 6721532
|
Internet |
www.szpitalzawiercie.pl
|
Regon |
27627111000000
|
E-mail |
inwestycje@szpitalzawiercie.pl
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
|
Rodz zam |
U
|
Czy częsci |
Nie
|
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
Nie
|
Czas |
Obowiązuje termin
|
Czas w miesiącach |
36
|
Wadium |
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
|
Zaliczka |
Nie
|
Wiedza |
O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, których wiedza i doświadczenie pozwoli na prawidłowe wykonanie zamówienia, w szczególności o zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy , którzy w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej jedną usługę odpowiadającą swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, o wartości brutto nie mniejszej niż 250.000,00 zł.
Na potwierdzenie warunku Zamawiający wymaga złożenia stosownego wykazu wykonanych a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych głównych usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem stosownych dowodów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Dla Zamawiającego spełnieniem warunku będzie wykazanie należytego wykonania w w/w okresie co najmniej jednej usługi w zakresie serwisu Zintegrowanego Systemu Informatycznego o wartości brutto nie niższej niż określona powyżej, potwierdzonej stosownymi dowodami, że została ona wykonana należycie lub, że jest ona wykonywana należycie.
Wzór wykazu usług stanowi załącznik nr 7 do SIWZ.
Zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r. w sprawie dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane dowodami potwierdzającymi należyte wykonanie dostaw mogą być:
- poświadczenia np. referencje, z tym , że w odniesieniu do nadal wykonywanych usług okresowych lub ciągłych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
- oświadczenie Wykonawcy, jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa powyżej.
Jeżeli Wykonawca wykonywał wcześniej usługi na rzecz Zamawiającego, które są ujęte w wykazie wykonanych usług nie ma obowiązku przedkładania ich dowodów wraz ze składaną ofertą.
Wykonawcy składający ofertę wspólną przedstawią razem jeden dokument w formie załącznika nr 7 oraz dokumenty potwierdzające iż dostawy zostały wykonane należycie.
|
Zdolne |
O zamówienie mogą się ubiegać wykonawcy, którzy dysponują lub będą dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, wykształcenia, stażu pracy, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Podane informacje należy poprzeć odpowiednią dokumentacją (wykaz wraz z kserokopiami dokumentów poświadczających wymagane kwalifikacje i/lub uprawnienia). Zamawiający wymaga, aby wykonawca dysponował:
a) pięcioma osobami z wyższym wykształceniem technicznym i 5 letnim stażem w dziedzinie wdrożeń Systemów Informatycznych.
b) pięcioma osobami posiadających odpowiednie certyfikaty w zakresie administrowaniem bazą danych Oracle 10g
c) dwoma osobami posiadających odpowiednie certyfikaty w zakresie zarządzania systemami operacyjnymi Microsoft (MCSE lub MCSA).
d) dwoma osobami posiadających odpowiednie certyfikaty Gupta w zakresie zarządzania bazą danych.
Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca przedłoży oświadczenie potwierdzające spełnianie warunku według wzoru stanowiącego załącznik nr 6.
|
Oswiadczenie potwierdzenia 4 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 9 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 10 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Dok grup kap 1 |
Tak
|
Dokument podmiotów |
Tak
|
Dok potw 5 |
Tak
|
Inne dokumenty potwierdzające |
W celu potwierdzenia, że oferowane usługi odpowiadają wymaganiom określonym w
niniejszej specyfikacji do oferty należy dołączyć następujące dokumenty:
zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości, potwierdzającego, iż Wykonawca spełnia określone wymogi jakościowe w zakresie świadczenia usług będących przedmiotem zamówienia:
np.: certyfikat ISO 9001:2000 lub równoważnych dokumentów potwierdzających jakość świadczonych usług, jeżeli wykonawca nie może w terminie uzyskać wymaganego zaświadczenia.
zaświadczenie producenta oprogramowania aplikacyjnego Asseco Poland S.A, że Oferent posiada prawo do dystrybucji oprogramowania Infomedica oraz świadczenia usług informatycznych (instalacji, wdrażania, serwisowania oraz szkolenia użytkowników oprogramowania InfoMedica w ramach uzyskanych przez pracowników firmy partnerskiej certyfikatów)
|
Inne dokumenty |
Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy, jeżeli nie wynika z dokumentów rejestrowych, załączonych do oferty.
Pisemne zobowiązanie innych podmiotów zgodnie z art. 26 ust. 2 b) ustawy do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów (wiedza, doświadczenie, potencjał techniczny, osoby zdolne do wykonania zamówienia oraz zdolności finansowe) na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia - dotyczy Wykonawców, którzy polegają na wiedzy, doświadczeniu, potencjale technicznym i osobach zdolnych do wykonania zamówienia oraz zdolnościach finansowych innych podmiotów.
|
Niepełnosprawne |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
Zmiany postanowień niniejszej umowy mogą nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na
piśmie pod rygorem nieważności w następujących przypadkach:
1) ustawowej zmiany przepisów podatkowych,
Warunki dokonywania zmian:
a) inicjowanie zmian na wniosek wykonawcy,
b) forma pisemna pod rygorem nieważności w formie aneksu do umowy
|
Kod kryterium |
A
|
Adres strony internetowej siwz |
www.szpitalzawiercie.pl
|
Adres uzyskania siwz |
Dział Administrowania, Zaopatrzenia i Zamówień Publicznych /pokój 11/ Szpitala Powiatowego w Zawierciu, ulica Miodowa 14, 42-400 Zawiercie,
|
Data składania wniosków |
03/09/2014
|
Godzina składania wniosków |
10:00
|
Miejsce |
Dział Administrowania, Zaopatrzenia i Zamówień Publicznych /pokój 11/ Szpitala Powiatowego w Zawierciu, ulica Miodowa 14, 42-400 Zawiercie,
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Termin związania ofertą |
30
|
Czy unieważnienie |
Nie
|