Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Wojskowa Specjalistyczna Przychodnia Lekarska -SP ZOZ w Szczecinku
|
Ulica |
ul. Polna 24
|
Nr domu |
24
|
Miejscowość |
Szczecinek
|
Kod Pocztowy |
78-400
|
Województwo |
zachodniopomorskie
|
Tel |
094 3743911
|
Fax |
094 3743099
|
Internet |
www.wsplszczecinek.pl
|
Regon |
33091814200000
|
E-mail |
wspl-szczecinek@o2.pl
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
|
Rodz zam |
B
|
Czy częsci |
Nie
|
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
Nie
|
Czas |
D
|
Data zakończenia |
31/10/2016
|
Zaliczka |
Nie
|
Uprawnienie |
Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia nie
spełnia, w oparciu o złożone oświadczenie
|
Wiedza |
wykonanie w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwie roboty budowlane polegające na wykonaniu instalacji elektrycznych i energetycznych budynku użyteczności publicznej, zamieszkania zbiorowego lub mieszkalnego wielorodzinnego o wartości co najmniej 50 tysięcy zł brutto każda z nich oraz co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na instalacji i obsłudze agregatów prądotwórczych powyżej 50kW. Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia nie spełnia, w oparciu o złożone dokumenty i oświadczenie
|
Potencjał |
Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia nie
spełnia, w oparciu o złożone oświadczenie
|
Zdolne |
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia nie
spełnia, w oparciu o złożone oświadczenie
|
Sytuacja |
Posiadanie aktualnego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej
działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 150 tysięcy złotych.
Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia nie
spełnia, w oparciu o złożone dokumenty i oświadczenie
|
Oswiadczenie potwierdzenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 2 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 3 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia opis 3 |
roboty budowlane w ilości niezbędnej do wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, dotyczące przebudowy, rozbudowy lub remontu budynku użyteczności publicznej, zamieszkania zbiorowego lub mieszkalnego wielorodzinnego, a także dotyczące instalacji i obsługi agregatów prądotwórczych
|
Oswiadczenie potwierdzenia 13 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 16 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 8 |
Tak
|
Dok grup kap 1 |
Tak
|
Dokument podmiotów |
Tak
|
Inne dokumenty |
1) formularz ofertowy, wypełniony i podpisany przez Wykonawcę - Załącznik Nr 6 do SIWZ, 2) kosztorys ofertowy - element pomocniczy, kosztorys nie będzie podlegał sprawdzeniu zgodności z kosztorysem nakładczym (cena ryczałtowa), 3) pełnomocnictwo zgodne z obowiązującymi przepisami prawa, wystawione dla osoby (osób) upoważnionych do reprezentowania oferenta w toku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, o ile nie wynika ono z przedstawionych dokumentów - oryginał lub kopia potwierdzona notarialnie za zgodność z oryginałem, 4) Oświadczenie Wykonawcy o powstaniu u Zamawiającego obowiązku podatkowego - Załącznik nr 5 do SIWZ, 5) W przypadku, jeżeli Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Dokument, z którego będzie wynikać zobowiązanie podmiotu trzeciego powinien wyrażać w sposób wyraźny i jednoznaczny wolę udzielenia wykonawcy, ubiegającemu się o zamówienie odpowiedniego zasobu oraz wskazywać: zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, charakter stosunku jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem, zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia.
|
Niepełnosprawne |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
1) Jeżeli zmiana umowy jest korzystna dla Zamawiającego, w każdym przypadku;
2) Zmiana terminu realizacji zamówienia - w przypadku konieczności zmiany projektu budowlanego (przedłużenie umowy o czas niezbędny na zmianę projektu
i ewentualne uzyskanie zezwoleń na wykonanie robót po zmianie); w przypadku niezawinionego przez Wykonawcę wstrzymania robót przez inspektora nadzoru (przedłużenie o czas wstrzymania robót);
3) Zmiana zakresu robót - w przypadku konieczności zmiany projektu budowlanego część robót nie może zostać zrealizowana lub będzie zastąpiona innymi;
4) Inna istotna zmiana umowy w zakresie, którego nie można przewidzieć na etapie sporządzenia niniejszej SIWZ - w przypadku wystąpienia nadzwyczajnej okoliczności, której nie można było przewidzieć na etapie sporządzenia niniejszej SIWZ, a która spowoduje że prawidłowe wykonanie zamówienia będzie uzależnione od tej zmiany;
5) Zmiana danych Wykonawcy - w przypadku następstwa prawnego;
6) Stawka podatku VAT, zgodnie w powszechnie obowiązującymi przepisami prawa
z uwzględnieniem zmiany w całościowym wynagrodzeniu Wykonawcy. Zmiana dokonana zostanie w przypadku zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie rozliczeń podatkowych i obowiązujących stawek podatku VAT mających związek z niniejszym przedmiotem zamówienia;
7) Osoba uprawniona do kontaktu lub podpisania protokołu odbioru ze strony Zamawiającego lub Wykonawcy. Zmiana dokonana zostanie w przypadku zaistnienia okoliczności faktycznie obiektywnych, które uniemożliwiać będą konkretnej osobie wskazanej w umowie do realizacji jej postanowień, np.: rozwiązanie umowy o pracę, choroba, śmierć pracownika, utrata uprawnień, itp.;
8) Zmiany umowy, musza być dokonywane z zachowaniem przepisów ustawy Prawo zamówienia publicznych, stanowiących m.in., że umowa podlega unieważnieniu
w części wykraczającej poza określenie przedmiotu zamówienia zawarte
w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
Wszelkie zmiany do umowy wymagają zgody obydwu stron.
|
Kod kryterium |
B
|
Kryt 1p |
90
|
Kryt 2 |
Wydłużony okres gwarancji i rękojmi
|
Kryt 2p |
10
|
Adres strony internetowej siwz |
www.wsplszczecinek.pl
|
Adres uzyskania siwz |
Wojskowa Specjalistyczna Przychodnia Lekarska SPZOZ, ul. Polna 24, 78-400 Szczecinek
|
Data składania wniosków |
28/06/2016
|
Godzina składania wniosków |
12:45
|
Miejsce |
Wojskowa Specjalistyczna Przychodnia Lekarska SPZOZ, ul. Polna 24, 78-400 Szczecinek, (II piętro, pokój 204 lub 215)
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Termin związania ofertą |
30
|
Czy unieważnienie |
Nie
|