Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Miasto Będzin reprezentowane przez Prezydenta Miasta Będzina
|
Ulica |
ul. 11 Listopada 20
|
Nr domu |
20
|
Miejscowość |
Będzin
|
Kod Pocztowy |
42-500
|
Województwo |
śląskie
|
Tel |
32 267 91 34
|
Fax |
32 267 91 34
|
Internet |
www.bedzin.pl
|
Regon |
00051556490000
|
E-mail |
wim@um.bedzin.pl
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
Administracja samorządowa
|
Rodz zam |
U
|
Czy częsci |
Nie
|
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
Nie
|
Czas |
D
|
Data zakończenia |
31/05/2014
|
Wadium |
1.Wykonawca przystępując do udziału w postępowaniu obowiązany jest wnieść wadium
w PLN stosownie do art.45 i następne ustawy Prawo zamówień publicznych ( tj. Dz. U.
z 2010r. Nr 113 poz. 759 ze zm. ) w wysokości: 5000,00zł ( słownie: pięć tysięcy złotych 00/100).
2.Wykonawca wnoszący wadium w formie pieniężnej winien przelać je na konto: ING Bank Śląski S.A OBędzin nr 44 1050 1142 1000 0023 0074 0087 z dopiskiem Wadium na zadanie: Przeprowadzenie kampanii promocyjnej terenów inwestycyjnych w ramach projektu Będzin górą! Promocja potencjału inwestycyjnego miasta Będzina współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego Priorytet I - Badania i Rozwój Technologiczny (B+R), Innowacje i Przedsiębiorczość, Działanie 1.1. Wzmocnienie Atrakcyjności Inwestycyjnej Regionu, Poddziałanie 1.1.2. Promocja Inwestycyjna.
3.W przypadku wniesienia wadium w formach niepieniężnych, oryginał wadium należy złożyć
w Urzędzie Miejskim w Będzinie Biuro Zamówień Publicznych pok.115 ul. 11 Listopada 20,
42-500 Będzin.
4.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
a)pieniądzu, UWAGA! Za termin wniesienia wadium w tej formie uważa się termin wpływu środ-ków pieniężnych na konto Zamawiającego.
b)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej,
z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
c) gwarancjach bankowych,
d) gwarancjach ubezpieczeniowych,
e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy
z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U.
Nr 109, poz. 1158, z późn. Zm.).
5.Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.
6. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.
7. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najko-rzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wy-brana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a. ustawy Pzp.
8.Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
9.Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert.
10. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wa-dium na podstawie pkt 7 niniejszej części SIWZ , jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.
11.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi
na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp , nie złożył dokumentów
lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp lub pełnomocnictw, chyba
że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie.
12.Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty pro-wadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę.
13.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana:
a)odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych
w ofercie,
b)zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących
po stronie Wykonawcy.
|
Zaliczka |
Nie
|
Uprawnienie |
Zamawiający nie wprowadza żadnych szczegółów, ocena spełniania odbędzie się na podstawie złożonego oświadczenia.
|
Wiedza |
Wymaga się wykazania usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy
i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te usługi zostały wykonane należycie.
Wymaga się wykazania:
-1 usługi w zakresie realizacji kampanii billboardowej o wartości minimum 30 000 zł brutto,
-1 usługi w zakresie realizacji kampanii internetowej o wartości minimum 10 000 zł brutto,
-1 usługi w zakresie realizacji kampanii prasowej o wartości minimum 25 000 zł brutto,
-2 usług w zakresie organizacji uczestnictwa w targach lub równoważnym wydarzeniu gospodarczym o zasięgu co najmniej ogólnopolskim o wartości minimum 15 000 zł brutto każda,
-1 usługi w zakresie realizacji strony www i multimediów o wartości minimum 22 000 zł.
Uwaga:
1. Jeżeli zakres wskazanych i udokumentowanych, przez Wykonawcę w wykazie, usług jest szerszy niż wymagany przez Zamawiającego, Wykonawca winien w wykazie wskazać zakres i wartość usług odpowiadających zakresowi wymaganemu przez Zamawiającego.
2. Jeżeli kwoty w dokumentach określone są w walucie innej niż w złotych polskich, Zamawiający dokona ich przeliczenia na polskie złote według Tabeli kursów średnich walut obcych ogłoszonego przez Narodowy Bank Polski w dniu wszczęcia postępowania.
3. W przypadku, gdy Wykonawca polega na zasobach innych podmiotów przy wykazaniu spełniania warunku doświadczenia, zobowiązany jest wykazać udział tych podmiotów w wykonaniu zamówienia.
4.Wykonawcy wspólnie tworzący jeden podmiot mogą złożyć dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu (wystarczającym będzie, jeżeli dokumenty te złoży tylko jeden z Wykonawców wspólnie składających ofertę, o ile potwierdzać to będzie spełnianie warunków udziału w postępowaniu).
|
Potencjał |
Zamawiający nie wprowadza żadnych szczegółów, ocena spełniania odbędzie się na podstawie złożonego oświadczenia.
|
Zdolne |
Wymaga się wykazania osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia,
w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości wraz
z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją
o podstawie do dysponowania tymi osobami.
Warunek dysponowania zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże zespół roboczy stworzonym na potrzeby realizacji zamówienia. W skład zespołu winni wchodzić eksperci posiadający doświadczenie z dziedzin:
-marketingu i reklamy (doświadczenie w pracach przy min. jednym projekcie promocyjnym ośrodków miejskich),
-organizacji udziału w targach (doświadczenie w pracach przy organizacji min. jednego udziału w targach o charakterze co najmniej ogólnopolskim),
-grafiki i designu (doświadczenie przy pracy nad min. dwoma projektami promocyjnymi ośrodków miejskich)
nowych mediów (doświadczenie przy pracy nad min. jedną kampanią internetową dla ośrodków miejskich),
-tworzenia stron www i multimediów (doświadczenie w pracach przy tworzeniu min. jednej strony WWW i multimediów dla ośrodków miejskich),
-koordynator projektu (doświadczenie w pracach przy min. jednym projekcie promocyjnym ośrodków miejskich).
Uwaga:
Zamawiający dopuszcza, aby jedna osoba posiadała doświadczenie w dwóch lub więcej z wyżej wymienionych dziedzin przy czym liczba osób nie może być mniejsza niż 3.
Wykonawcy wspólnie tworzący jeden podmiot mogą złożyć dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu (wystarczającym będzie, jeżeli dokumenty te złoży tylko jeden z Wykonawców wspólnie składających ofertę, o ile potwierdzać to będzie spełnianie warunków udziału w postępowaniu ).
|
Sytuacja |
Zamawiający nie wprowadza żadnych szczegółów, ocena spełniania odbędzie się na podstawie złożonego oświadczenia.
|
Oswiadczenie potwierdzenia 3 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 6 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Dokument podmiotów |
Tak
|
Inne dokumenty |
1.Wypełniony czytelnie, podpisany przez Wykonawcę formularz ofertowy na druku lub według druku stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ.
UWAGA ! Na formularzu ofertowym należy ujawnić wszystkie podmioty składające ofertę wspólną z zaznaczeniem np. konsorcjum.
2. Pełnomocnictwo w sytuacjach, w których uprawnienie do podpisania oferty nie wynika
z zapisu we właściwym rejestrze lub ewidencji, w tym wynikające z art. 23 ust. 2 ustawy Pzp.
Dokument wymieniony w części VII pkt 2 może być przedstawiony w formie oryginału, czytelnej kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Mocodawcę
lub notarialnie poświadczonej kopii.
|
Niepełnosprawne |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
Zamawiający przewiduje możliwość istotnych zmian postanowień zawartej umowy,
w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, zgodnie z warunkami podanymi poniżej:
Zmiana terminu zakończenia realizacji przedmiotu zamówienia może nastąpić w przypadku:
-udzielenia dotychczasowemu Wykonawcy zamówień dodatkowych o których mowa w art.67 ust.1 pkt 5 ustawy Prawo zamówień publicznych,
-przestojów i opóźnień zawinionych przez Zamawiającego,
-działania siły wyższej (np. klęski żywiołowe, strajki generalne lub lokalne, zjawiska gospodarcze lub pogodowe) w pełni niezależnej od Stron umowy, mającej bezpośredni wpływ na termin wyko-nania prac,
-przeszkód technicznych w pełni niezależnych od Stron umowy, mających bezpośredni wpływ
na termin wykonania zamówienia,
-wystąpienia okoliczności, których Strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zacho-wania należytej staranności.
|
Kod kryterium |
A
|
Czy będzie aukcja |
Nie
|
Adres strony internetowej siwz |
www.bedzin.bip.info.pl/index.php?idmp=30&r=r
|
Adres uzyskania siwz |
Urząd Miejski w Będzinie
Biuro Zamówień Publicznych pok.115
42-500 Będzin ul. 11 Listopada 20
tel.fax 32 2679134
|
Data składania wniosków |
05/12/2012
|
Godzina składania wniosków |
09:00
|
Miejsce |
Urząd Miejski w Będzinie
Biuro Zamówień Publicznych pok.115
42-500 Będzin ul. 11 Listopada 20
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Termin związania ofertą |
30
|
Informacje dodatkowe |
Zamówienie w ramach projektu Będzin górą! Promocja potencjału inwestycyjnego miasta Będzina współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego Priorytet I - Badania i Rozwój Technologiczny (B+R), Innowacje
i Przedsiębiorczość, Działanie 1.1. Wzmocnienie Atrakcyjności Inwestycyjnej Regionu, Poddziałanie 1.1.2. Promocja Inwestycyjna.
|
Czy unieważnienie |
Nie
|