Zakup i dostawa sprzętu informatycznego dla Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Poznaniu z możliwością składania ofert częściowych

Data publikacji 2012-11-27
Data zakończenia 2012-12-05 09:00:00
Instytucja Wielkopolski Urząd Wojewódzki w Poznaniu
Miejscowość Poznań
Województwo wielkopolskie
Branża
  • Urządzenia fotokopiujące i termokopiujące,
  • Komputery osobiste,
  • Ekrany i konsole komputerowe,
  • Sprzęt peryferyjny

Szczegóły

Numer ogłoszenia 474836 / 2012
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302133008, 302313000, 302321108, 301213006, 302131006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa sprzętu informatycznego dla Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Poznaniu, z możliwością składania ofert częściowych.

Część I - zakup i dostawa sprzętu informatycznego dla Wydziału Skarbu Państwa i Nieruchomości Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Poznaniu w następującej ilości:
- 2 sztuk komputerów PC wraz z systemem operacyjnym i oprogramowaniem biurowym,
- 2 sztuk monitorów LCD,
- 1 sztuki urządzenia wielofunkcyjnego.
1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 5 do SIWZ.
2. Wymagania ogólne:
1) Dostarczony sprzęt, musi spełniać wymagania obowiązujących przepisów, w tym być zgodny z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 21 sierpnia 2007 roku w sprawie zasadniczych wymagań dla sprzętu elektrycznego (Dz.U. z 2007 r. Nr 155 poz. 1089). W szczególności musi posiadać oznaczenie CE, potwierdzające zgodność tego sprzętu z przepisami rozporządzenia. Ocena zgodności i oznaczenie znakiem CE musi dotyczyć całego wyrobu, a nie tylko jego elementów składowych.
2) Dostarczone monitory muszą być zgodne z Rozporządzeniem MPiPS z dnia 1.12.1998 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy na stanowiskach wyposażonych w monitory ekranowe (Dz.U. Nr 148, poz. 973).
3) Do każdego komputera i monitora oraz urządzenia wielofunkcyjnego musi być dołączona karta gwarancyjna z wyszczególnionym numerem seryjnym , a także instrukcja obsługi w języku polskim.
4) W przypadku awarii komputera, dysk twardy musi zostać u użytkownika w celu zabezpieczenia danych.
5) Na obudowie każdego komputera musi być naklejona etykieta certyfikatu autentyczności (COA) systemu operacyjnego wraz z naniesionym numerem seryjnym.
6) Dostarczony sprzęt musi spełniać wymagania normy energetycznej Energy Star oraz normy TCO 03 (lub nowszej), sprzęt musi posiadać naniesione oznaczenia Energy Star, TCO 03 (lub nowsze) oraz umieszczony numer seryjny.
7) W opisie technicznym przedmiotu zamówienia (załącznik nr 5 do SIWZ) należy bezwzględnie podać nazwę producenta i model oferowanego sprzętu (dla monitorów, urządzenia wielofunkcyjnego) umożliwiający jego jednoznaczną identyfikację.
8) Dopuszcza się składanie ofert równoważnych na inne oprogramowanie systemowe i biurowe niż wymienione powyżej, pod warunkiem, że Wykonawca zapewni (zrealizuje), bez dodatkowych kosztów pełną funkcjonalność dostarczonego sprzętu, w środowisku informatycznym Zamawiającego.
9) Zaoferowany sprzęt musi być nieużywany i wyprodukowany po 01.01.2012 r.
10) Na dostarczony sprzęt Wykonawca udzieli minimum 24 miesięcznej gwarancji.
11) Termin gwarancji liczy się od dnia podpisania protokołu odbioru.
12) Warunki gwarancyjne zawarte w załączniku nr 4 - mają pierwszeństwo przed ogólnymi warunkami gwarancji, chyba że ogólne warunki gwarancji są korzystniejsze dla Zamawiającego.

Część II - zakup i dostawa 25 sztuk komputerów przenośnych (laptopów) wraz z systemem operacyjnym dla Wydziału Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego

1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 6 do SIWZ.
2. Wymagania ogólne:
1) Zaoferowane komputery muszą spełniać wymagania dyrektywy CE oraz posiadać naniesione oznaczenie CE;
2) Do każdego komputera przenośnego musi być dołączona karta gwarancyjna z wyszczególnionym numerem seryjnym, a także instrukcja obsługi w języku polskim.
3) W przypadku awarii dysku twardego, musi on zostać pozostawiony u użytkownika w celu zabezpieczenia danych.
4) Dostarczony sprzęt musi spełniać wymagania dyrektywy CE, wymagania normy energetycznej Energy Star. Sprzęt musi posiadać naniesione oznaczenia CE, Energy Star oraz umieszczony numer seryjny.
5) Dostarczony sprzęt, musi spełniać wymagania obowiązujących przepisów, w tym być zgodny z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 21 sierpnia 2007 r. w sprawie zasadniczych wymagań dla sprzętu elektrycznego (Dz.U. z 2007 r. Nr 155 poz. 1089). W szczególności musi posiadać oznaczenie CE, potwierdzające zgodność tego sprzętu z przepisami rozporządzenia. Ocena zgodności i oznaczenie znakiem CE musi dotyczyć całego wyrobu, a nie tylko jego elementów składowych.
6) W opisie technicznym przedmiotu zamówienia zał. nr 6 należy bezwzględnie podać nazwę producenta i model oferowanego sprzętu umożliwiający jego jednoznaczna identyfikację.
7) Przed podpisaniem protokołu odbioru Wykonawca dostarczy Zamawiającemu Certyfikat ISO9001:2000 dla producenta sprzęt, potwierdzenie spełnienia kryteriów zgodności z dyrektywą RoHS Unii Europejskiej o eliminacji substancji niebezpiecznych w postaci oświadczenia producenta komputera; Certyfikat Microsoft, potwierdzający poprawną współpracę oferowanych modeli komputerów z ww. systemem operacyjnym (załączyć wydruk ze strony Microsoft WHCL) oraz oświadczenie producenta komputera, że w przypadku nie wywiązywania się z obowiązków gwarancyjnych oferenta lub firmy serwisującej, przejmie na siebie wszelkie zobowiązania związane z serwisem.
8) Zaoferowany sprzęt musi być nieużywany i wyprodukowany po 01.01.2012 r.
9) Na dostarczony sprzęt Wykonawca udzieli minimum 36 miesięcznej gwarancji.
10) Termin gwarancji liczy się od dnia podpisania protokołu odbioru.
11) Warunki gwarancyjne zawarte w załączniku nr 4 - mają pierwszeństwo przed ogólnymi warunkami gwarancji, chyba że ogólne warunki gwarancji są korzystniejsze dla Zamawiającego.

Opis

Część I - zakup i dostawa sprzętu informatycznego dla Wydziału Skarbu Państwa i Nieruchomości Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Poznaniu w następującej ilości:
- 2 sztuk komputerów PC wraz z systemem operacyjnym i oprogramowaniem biurowym,
- 2 sztuk monitorów LCD,
- 1 sztuki urządzenia wielofunkcyjnego.
1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 5 do SIWZ.Część II - zakup i dostawa 25 sztuk komputerów przenośnych (laptopów) wraz z systemem operacyjnym dla Wydziału Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego

1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 6 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Wielkopolski Urząd Wojewódzki w Poznaniu
Ulica Al. Niepodległości 16/18
Nr domu 16/18
Miejscowość Poznań
Kod Pocztowy 61-713
Województwo wielkopolskie
Tel 061 8541300
Fax 061 8541204
Internet www.poznan.uw.gov.pl
Regon 00051433100000
E-mail zampubl@poznna.uw.gov.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja rządowa terenowa
Rodz zam D
Czy częsci Tak
Liczba częsci 2
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Wadium Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Zaliczka Nie
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dokument podmiotów Tak
Inne dokumenty warunki gwarancyjne, wypełniony i podpisany opis techniczny przedmiotu zamówienia na tą część, na którą Wykonawca składa ofertę
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do umowy, jeżeli zmiany są korzystne dla Zamawiającego albo nie można było ich przewidzieć w chwili zawarcia umowy. W takim przypadku sporządzony zostanie stosowny aneks do umowy. Warunki zmiany umowy zostaną ustalone pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą. 2. W szczególności dopuszczalna będzie zmiana umowy dotycząca: 1) zmiany świadczenia Wykonawcy na lepszej jakości przy zachowaniu tożsamości przedmiotu świadczenia, 2) zmiany terminu płatności z przyczyn nie leżących po stronie Zamawiającego. 3. Zmiana postanowień zawartej umowy wymaga, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej. 4. Zmiana umowy, o której mowa w pkt 2, następuje na pisemny wniosek strony umowy, zawierający wykazanie okoliczności umożliwiających dokonanie zmiany, to jest wskazanie przedmiotu i zakresu zmiany, uzasadnienie zmiany, wpływ zmiany na termin zakończenia umowy.
Kod kryterium A
Czy będzie aukcja Nie
Adres strony internetowej siwz www.poznan.uw.gov.pl
Adres uzyskania siwz Wielkopolski Urząd Wojewódzki w Poznaniu al. Niepodległości 16/18, 61-713 Poznań pok. 457 bud. A
Data składania wniosków 05/12/2012
Godzina składania wniosków 09:00
Miejsce Wielkopolski Urząd Wojewódzki w Poznaniu al. Niepodległości 16/18, 61-713 Poznań Sekretariat Biura Organizacyjno-Administracyjnego
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Czas D
Data zakończenia 20/12/2012
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)