Dostawa półki dyskowej, dysków i modułu RAID do serwera modularnego

Data publikacji 2012-11-27
Data zakończenia 2012-12-05 12:00:00
Instytucja Powiat Raciborski
Miejscowość Racibórz
Województwo śląskie
Branża
  • Urządzenia do przechowywania i odczytu danych

Szczegóły

Numer ogłoszenia 475644 / 2012
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302331411
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych:
1) półki dyskowej do serwera modularnego Intel Modular Server MFSYS25 - w ilości 1 sztuki,
2) dysków SATA RAID EDITION do zamawianej półki dyskowej - w ilości 4 sztuk,
3) modułu RAID do serwera modularnego Intel Modular Server MFSYS25 - w ilości 1 sztuki,
wraz z usługą instalacji i uruchomienia półki dyskowej, dysków i modułu RAID. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w załączniku nr 1 do SIWZ, zawierającym Specyfikację techniczną / minimalne wymagania zamawiającego w zakresie parametrów zamawianych urządzeń. Pozostałe warunki realizacji zamówienia określone zostały we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Powiat Raciborski
Ulica Plac Okrzei 4
Nr domu 4
Miejscowość Racibórz
Kod Pocztowy 47-400
Województwo śląskie
Tel 32 4597385
Fax 32 4597386
Internet www.bip.powiatraciborski.pl
Regon 27625511100000
E-mail przetargi@powiatraciborski.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas D
Data zakończenia 27/12/2012
Wadium Zamawiający nie wymaga od wykonawców wniesienia wadium
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku.
Wiedza Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku.
Potencjał Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku.
Zdolne Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku.
Sytuacja Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku.
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dokument podmiotów Tak
Inne dokumenty pozostałe dokumenty, tj.: a) Formularz cenowy sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ, b) pełnomocnictwo, o którym mowa w punkcie 13.7. SIWZ (opcjonalnie)
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień umowy w niżej wymienionych przypadkach: 1) Zmiany nie mające wpływu na termin wykonania umowy: a) zmiana adresu lub siedziby Wykonawcy, b) zmiana osób występujących po stronie Zamawiającego i Wykonawcy. 2) Zmiany mające wpływ na termin wykonania umowy: a) możliwe jest przedłużenie terminu realizacji umowy o czas opóźnienia, jeżeli opóźnienie to wynika z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego i jeżeli takie opóźnienie ma lub będzie miało wpływ na wykonanie przedmiotu umowy, w zakresie następujących obowiązków Zamawiającego: - nie przedstawienie pisemnej akceptacji parametrów technicznych dostarczanych urządzeń, b) możliwa jest zmiana terminu realizacji umowy ze względu na: - działania sił natury, uznanych za stan klęski żywiołowej, - prowadzenie prac budowlanych i porządkowych uniemożliwiających realizację usługi instalacji i uruchomienia dostarczanych urządzeń, c) Wykonawca nie będzie miał prawa do przedłużenia terminu zakończenia umowy jeżeli przedłużenie terminu wynika z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 2. Określa się następujący tryb dokonywania zmian postanowień umowy: 1) Sposób inicjowania zmian: a) Zamawiający: - wnioskuje do Wykonawcy w sprawie możliwości dokonania wskazanej zmiany, - wnioskuje, aby Wykonawca przedłożył propozycję zmiany, b) Wykonawca: - wnioskuje do Zamawiającego o dokonanie wskazanej zmiany. 2) Przyczyny dokonania zmian postanowień umowy oraz uzasadnienie takich zmian należy opisać w stosownych dokumentach (notatka służbowa, pismo Wykonawcy, protokół). 3) W rezultacie dokonania czynności opisanych w ust. 2 pkt 1 lit a i b, może dojść do podpisania przez strony aneksu do umowy. Projekt aneksu przygotuje Zamawiający
Kod kryterium A
Czy będzie aukcja Nie
Adres strony internetowej siwz www.bip.powiatraciborski.pl
Adres uzyskania siwz Starostwo Powiatowe w Raciborzu, Pl. Okrzei 4a - pokój nr 5 (Referat Zamówień Publicznych)
Data składania wniosków 05/12/2012
Godzina składania wniosków 12:00
Miejsce Starostwo Powiatowe w Raciborzu, Pl. Okrzei 4 - Biuro Obsługi Klienta (parter)
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe 1. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 2. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)