Dostawa materiałów eksploatacyjnych do Urzędu Miasta Gorzowa Wlkp.

Data publikacji 2012-11-28
Data zakończenia 2012-12-06 09:00:00
Instytucja Miasto Gorzów Wlkp.
Miejscowość Gorzów Wielkopolski
Województwo lubuskie
Branża
  • Tusz,
  • Części i akcesoria do aparatów fotokopiujących,
  • Wyroby biurowe,
  • Nośniki do przechowywania L 74/48 PL Dziennik Urzędowy Unii Europejskiej 15.3.2008

Szczegóły

Numer ogłoszenia 476956 / 2012
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 301251105, 301923200, 226000006, 302340008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów eksploatacyjnych do Urzędu Miasta w Gorzowie Wlkp. Ze względu na jak najlepsze wykorzystanie środków przeznaczonych na realizację zamówienia oraz znając własne potrzeby zamawiający podzielił każdy materiał eksploatacyjny na dwie grupy jakościowo-cenowe (materiał oryginalny, materiał 100% nowy):
oryginalny toner do drukarek laserowych około 562 szt., 100% nowy toner do rukarek laserowych około 502 szt., oryginalny tusz około 163 szt., 100% nowy tusz około 79 szt. oryginale taśmy około 48 szt., 100% nowe taśmy około 6 szt., płyty DVD około 420 szt., płyty Blu-Ray około 100 szt., płyty CD około 520 szt., tasmy do streamera około 35 szt., taśma do drukarki DYMO około 16 szt., etykiety Dymo około 2 .
Dostawa zamówionych materiałów nastąpi w terminie do 24 godzin od momentu przyjęcia zamówienia.
Materiały będą zamawiane poprzez wysłanie zamówienia pocztą elektroniczną
(e-mail) według bieżących potrzeb oraz dostarczane do siedziby zamawiającego. Rozliczenie będzie następowało na koniec każdego miesiąca, dostawca wystawi dla zamawiającego fakturę VAT za materiały wydane w danym miesiącu, wraz z wyszczególnieniem w dokumencie elektronicznym (format RTF) ilościowego zamówienia materiałów eksploatacyjnych z podziałem na materiały oryginalne i nowe.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Miasto Gorzów Wlkp.
Ulica ul. Sikorskiego 3-4
Nr domu 3-4
Miejscowość Gorzów Wielkopolski
Kod Pocztowy 66-400
Województwo lubuskie
Tel 095 7355576
Fax 095 7355612
Internet www.bip.gorzow.pl
Regon 21096668000000
E-mail zampubl@um.gorzow.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas D
Data zakończenia 31/12/2013
Zaliczka Nie
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Inne dokumenty Oświadczenie o częściach zamówienia przekazanych do wykonania podwykonawcom, o ile Wykonawca przewidział udział podwykonawców
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Zamawiający dopuszcza dokonanie zmiany w umowie, jeżeli konieczność wprowadzenia zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, lub zmiany są korzystne dla Zamawiającego. 2. Dopuszcza się pod koniec roku możliwość zwiększenia wartości umowy o 10 %, ze względu na zwiększone zużycie materiałów eksploatacyjnych.
Kod kryterium A
Czy będzie aukcja Nie
Adres strony internetowej siwz www.bip.gorzow.pl
Adres uzyskania siwz Urząd Miasta Gorzowa Wlkp. ul.Sikorskiego 3-4, pok. 315, 66-400 Gorzów Wlkp.
Data składania wniosków 06/12/2012
Godzina składania wniosków 09:00
Miejsce Urząd Miasta Gorzowa Wlkp. Kancelaria Ogólna, ul. Sikorskiego 3-4, 66-400 Gorzów Wlkp.
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)