Artykuły biurowe

Data publikacji 2017-03-27
Data zakończenia 0000-00-00 00:00:00
Instytucja Dowództwo 1 Brygady Logistycznej
Miejscowość Bydgoszcz
Województwo kujawsko-pomorskie
Branża
  • Notatniki,
  • Różny sprzęt i artykuły biurowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 51637 / 2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 301900007, 228150006
Adres strony internetowej siwz

Przedmiot zamówienia

Opis części zamówienia: 1 część: Artykuły biurowe do pisania w 55 pozycjach, 2 część: Artykuły biurowe wyposażenie i akcesoria biurowe w 57 pozycjach. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zamieszczono na stronie internetowej zamawiającego.


Opis

Artykuły biurowe do pisania w 55 pozycjach
Artykuły biurowe wyposażenie i akcesoria biurowe w 57 pozycjach.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 2017
Nazwa Dowództwo 1 Brygady Logistycznej
Ulica ul. Powstańców Warszawy
Nr domu 2
Miejscowość Bydgoszcz
Kod Pocztowy 85-915
Panstwo Polska
Województwo kujawsko-pomorskie
Tel 261411640
Fax 261411234
Email 1blog.zampub@ron.mil.pl
Adres strony url www.1blog.wp.mil.pl
Regon 9317109000000
Obowiązkowa Tak
Zamieszczanie obowiazkowe Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia podmiot prawa publicznego
Czy dostep dokumentow zamowienia Tak
Dostep dokumentow zamowienia www.1blog.wp.mil.pl
Czy wymagane przeslanie ofert Tak
Wymagane przeslanie ofert inny wnioski w formie pismnej
Czy podzielone na czesci Tak
Oferty lub wnioski Wszystkie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres ul. Powstańców Warsawy 2; 85-915 Bydgoszcz
Numer referencyjny 02/Szkol/D/17
Rodz zam D
Okres2c 30/09/2017
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 Nie
Czas O
Informacje na temat katalogow Wszystkie produkty stanowiące przedmiot zamówienia powinny; być dopuszczone do obrotu i fabrycznie nowe, wyprodukowane zgodnie z obowiązującymi polskimi normami przenoszącymi normy europejskie lub normami innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszących te normy, w oryginalnych fabrycznych opakowaniach i pochodzić z bieżącej produkcji. Na oferowany przedmiot zamówienia Wykonawca udzieli 24.miesięcznej gwarancji w treści zgodnej z gwarancją producenta. Wyroby, które mogą stwarzać zagrożenie życia, zdrowia, mienia lub środowiska, obowiązkowo podlegają ocenie zgodności z zasadniczymi wymaganiami, specyfikacjami technicznymi lub określoną normą oraz podlegają oznakowaniu CE zgodnie z ustawą z dnia 30 sierpnia 2012 r. o systemie oceny i zgodności ( tj. z 2014 r. Dz. U. poz.1645 ze zm. ). Uznaje się, że oferta równoważna to taka, która przedstawia przedmiot zamówienia o właściwościach funkcjonalnych i jakościowych takich samych lub lepszych od tych, które zostały opisane lecz oznaczonych innym znakiem towarowym, patentem lub pochodzeniem. Wykonawca zobowiązany jest do podania nazwy znaku towarowego, którym oznaczony jest wyrób równoważny.Produkty będą dostarczane partiami na zlecenie do siedziby Zamawiającego. Pierwsza partia dostawy w ciągu 14 dni o dnia zlecenia.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie Tak
Art 24 ust 5 pkt 1 Tak
Art 24 ust 5 pkt 2 Tak
Art 24 ust 5 pkt 4 Tak
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia Tak
Wykaz dokumentow zaswiadczen Wraz z wnioskiem o dopuszczenie do licytacji wykonawca składa aktualne na dzień składania wniosku: 1. Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu; 2. Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 3. Dokumenty podmiotów zagranicznych jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości – wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu wniosku o dopuszczenie do udziału w licytacji - jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem - wystawione z odpowiednią datą wymaganą dla tych dokumentów.
Inne dokumenty niewymienione 1. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informację o podwykonawcach w oświadczeniu o braku podstaw do wykluczenia. 2. Wzory oświadczeń i dokumentów zostały przygotowane przez Zamawiającego i udostępnione na stronie www. 1Blog.wp.mil.pl
Wykaz potwierdzenie okolicznosci W zakresie potwierdzenia, że oferowane przedmioty zamówienia odpowiadają określonym wymaganiom opisu przedmiotu zamówienia, wraz z wnioskiem o dopuszczenie do udziału w licytacji należy przedłożyć wykaz oferowanych produktów zawierających nazwę producenta i nazwę handlową produktu. W przypadku gdy Wykonawca będzie oferował równoważny produkt zobowiązany jest wykazać, że oferowany produkt spełnia wymogi zamawiającego poprzez przedstawienie stosownego dokumentu. Dokument powinien wystawić producent, dystrybutor lub uprawniony urzędowo organ.
Wadium 1. Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości: dla I cz. 2500 zł; dla II cz. 2000 zł. Wadium powinno być wniesione wraz z wnioskiem o dopuszczenie do udziału. Wadium wnoszone w pieniądzu powinno zostać przelane na rachunek Zamawiającego NBP O/Bydgoszcz nr 08 1010 1078 0059 3313 9120 0000 z adnotacją: Wadium – nr sprawy …nr części…... 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku formach wymienionych w ustawie w pkt 45 ust.6. Wadium wnoszone w innej postaci niż pieniężna, w formie oryginału lub kopii potwierdzonej notarialnie, należy dostarczyć do sekcji zamówień publicznych Zamawiającego. Dokumenty, o których mowa muszą zachowywać ważność przez cały okres, w którym wykonawca jest związany ofertą. 3. Dla swojej ważności bankowa gwarancja wadialna lub ubezpieczeniowa lub poręczenia powinny być bezwarunkowe oraz nieodwołalne, a poza tym zawierać w swojej treści: a)wskazanie nazwy postępowania, zamawiającego, wykonawcy oraz wystawcy gwarancji (ubezpieczyciela/banku), b)wskazanie kwoty wadium, którą wystawca zobowiązuje się wypłacić, c)określenie terminu, w jakim gwarancja obowiązuje (z treści dokumentu powinno jednoznacznie wynikać, że zabezpiecza ona ofertę przez cały okres, w jakim wykonawca jest nią związany), d)nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie wystawcy do zapłaty zamawiającemu kwoty wadium, e)wskazanie, iż wypłata kwoty wadium nastąpi w przypadku wystąpienia jednej z okoliczności wynikających z art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy. f) termin, w jakim musi być zgłoszone żądanie wypłaty kwoty wynikającej z gwarancji. Musi to być termin, w którym zamawiający, działając bez zbędnej zwłoki, będzie mógł zrealizować swe uprawnienie, nawet jeśli zdarzenie stanowiące podstawę żądania wypłaty wadium zaistnieje w ostatnim dniu ważności gwarancji. 4. W przypadku wnoszenia wadium przelewem na rachunek bankowy, o jego wniesieniu w terminie decydować będzie data, godzina i minuta wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego. (wyrok SN sygn. III CZP 164/94 ). 5. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku określa ustawa w art. 46.
Czy wadium Tak
Czy przewiduje udzielenie zaliczek Nie
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej zasadniczej Nie
Kod trybu zamówienia LE
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Przewidywana możliwość zmian umowy w zakresie zmiany asortymentu oferowanego na równoważny w przypadku wycofania wyrobu z rynku. Warunkiem będzie bezzwłoczne powiadomienie Zamawiającego o powstałej obiektywnej nie przewidywalnej sytuacji wraz przedstawieniem stosownych dokumentów potwierdzających okoliczności i równoważność.
Kryt 0 Cena
Kryt 0p 100
Data składania wniosków 04/04/2017
Godzina składania wniosków 09:00
IV 4 4 jezyki język polski
Termin on
Termin związania ofertą 30
Licytacja IV.4.6 https://licytacje.uzp.gov.pl
Licytacja IV.4.7 http://1blog.wp.mil.pl
Licytacja IV.4.8 1. Z platformy w pełnym zakresie mogą korzystać wyłącznie Wykonawcy, którzy oddzielnie w danej części zamówienia zarejestrują się w systemie do danej licytacji pod adresem https://licytacje.uzp.gov.pl - nie jest wymagany podpis elektroniczny. 2. Po zarejestrowaniu się w systemie, wraz z wnioskiem o dopuszczenie do udziału w danej licytacji,odpowiednio do udziału wykonawcy w danej części zamówienia, Wykonawca winien przekazać Zamawiającemu informację o swoim loginie. 3. W przypadku podania przez Wykonawcę niewłaściwego loginu bądź nie przekazania go Zamawiającemu wraz z wnioskiem, Wykonawca zobowiązany jest do jego przekazania najpóźniej na jeden dzień przed terminem otwarcia licytacji. 4. Wymagania techniczne: komputer klasy PC ( lub równoważnej) spełniający wymogi techniczne określone przez producentów przeglądarek internetowych Ms Internet Explorer w wersji 6.0 lub wyższej albo Mozilla Firefox w wersji 2.0 lub wyższej z zainstalowaną jedną z w/w przeglądarek lub przeglądarką równoważną, podłączony do sieci Internet.
Licytacja IV.4.9 Zamawiający przeprowadzi 2 licytacje - odrębne dla każdej części. 1. Licytacje elektroniczne będą licytacjami jednoetapowymi. 2. W toku licytacji elektronicznej wykonawcy składają kolejne korzystniejsze postąpienia. Możliwość złożenia postąpienia istnieje od otwarcia licytacji do ich zamknięcia. 3. W toku licytacji Wykonawcy proponują rzeczywistą cenę oferty brutto wyrażoną w złotych oraz ewentualnie w groszach; grosze należy oddzielić od złotych kropką. 4. Oferta złożona przez Wykonawcę winna być niższa od oferty najkorzystniejszej co najmniej o kwotę minimalnego postąpienia. 5. W toku licytacji Zamawiający za pośrednictwem platformy licytacyjnej na bieżąco będzie przekazywał wszystkim Wykonawcom informacje o pozycji złożonych przez nich ofert, liczbie Wykonawców biorących udział w licytacji elektronicznej, a także o cenach złożonych ofert z tym, że do momentu zamknięcia licytacji nie ujawni informacji umożliwiających identyfikację Wykonawców. 6. W toku licytacji Wykonawca powinien odświeżać stronę poprzez wciśnięcie klawisza F5 klawiatury. 7. Minimalna wysokość postąpienia: w cz. I 200 zł; w cz. II zamówienia 200 zł.
Etapy licytacji 1
IV IstotnePostanowienia Wyroby będą dostarczane partiami na zlecenie Zamawiającego złożone z 14 dniowym wyprzedzeniem od dnia przyjęcia zlecenia przez Wykonawcę. Zlecenie przesłane zostanie przez Zamawiającego w formie pisemnej. I WARUNKI PŁATNOŚCI 1.Płatności będą realizowane przelewem w terminie 30 dni od dnia dostarczenia do Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury przez Wykonawcę, po protokolarnym odbiorze przedmiotu zamówienia. 2.Zamówienie uważa się za wykonane gdy przedmiot zamówienia został dostarczony do miejsca przeznaczenia, z chwilą jego odbioru technicznego i ilościowego, potwierdzonego przez Zamawiającego. 3.Za dzień zapłaty uważa się dzień obciążenia konta Zamawiającego. GWARANCJA 1.Wykonawca odpowiada za wady prawne i fizyczne ujawnione w dostarczonych wyrobach i ponosi z tego tytułu wszelkie zobowiązania. Jest odpowiedzialny względem Zamawiającego jeżeli dostarczone wyroby: a)stanowią własność osoby trzeciej, albo jeżeli są obciążone prawem osoby trzeciej, b)mają wadę zmniejszającą ich wartość lub użyteczność wynikającą z ich przeznaczenia, c)nie mają właściwości wymaganych przez Zamawiającego, albo jeżeli dostarczono je w stanie niezupełnym. 2.O wadach wyrobów Zamawiający zawiadamia Wykonawcę bezpośrednio. Formę zawiadomienia stanowi Protokół reklamacji wykonany przez Zamawiającego przekazany Wykonawcy w terminie 7 dni od daty ujawnienia wady. 3.Wykonawca jest obowiązany do usunięcia wad wyrobów poprzez dostarczenie wyrobów wolnych od wad, jeżeli wady te ujawnią się w ciągu okresu określonego w gwarancji lub rękojmi. Wszelkie koszty z tym związane, w tym koszty transportu ponosi Wykonawca. 4.Jeżeli w wykonaniu swoich obowiązków Wykonawca dostarczył Zamawiającemu zamiast wyrobów wadliwych takie same wyroby nowe - wolne od wad, termin gwarancji biegnie na nowo od chwili ich dostarczenia. Wymianę wyrobów Wykonawca dokona bez żadnej dopłaty, nawet gdyby w międzyczasie ceny na takie wyroby uległy zmianie. 5.Na wyroby wymienione w załączniku Wykonawca udzieli gwarancji zgodnej z gwarancją producenta w punktach nie uregulowanych niniejszą umową na okres 2 lat, licząc od daty podpisania protokółu przyjęcia przez przedstawicieli Zamawiającego. 6.Zamawiający może wykonywać uprawnienia z tytułu gwarancji za wady fizyczne wyrobów niezależnie od uprawnień wynikających z rękojmi. W razie wykonywania przez Zamawiającego uprawnień z gwarancji bieg terminu do wykonania uprawnień z tytułu rękojmi ulega zawieszeniu z dniem zawiadomienia Wykonawcy o wadzie. 7.Utrata roszczeń z tytułu wad fizycznych nie następuje mimo upływu terminu jeżeli Wykonawca wadę podstępnie zataił. 8.W przypadku stwierdzenia w okresie gwarancji wad w dostarczonych wyrobach Wykonawca: a.Rozpatrzy „Protokół reklamacji" w ciągu 7 dni licząc od daty jego otrzymania, o czym bezzwłocznie zawiadomi Zamawiającego, b.W uzgodnionym terminie wymieni wadliwy wyrób na nowy, nie później niż w ciągu 7 dni licząc od daty uznania „Protokołu reklamacyjnego" c.Zwróci Zamawiającemu równowartość wadliwych wyrobów powiększoną o karę umowną w wysokości 5 % ich ceny ofertowej jeżeli nie wykona zobowiązań wynikających z ppkt. b. 9.Jeżeli reklamacja nie zostanie rozpatrzona w terminie 7 dni, przyjmuje się, że została ona uznana.
IV LicytacjeDodatkoweInformacje 1. Suma wartości brutto każdej pozycji oferowanego asortymentu ujętego przez wykonawcę w specyfikacji cenowej , tzn. wartość przedmiotu umowy brutto nie może być wyższa niż cena zaoferowana w licytacji. 2. Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia, informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują faksem do momentu otwarcia licytacji. Forma pisemna zastrzeżona jest do złożenia wniosku o dopuszczenie do udział w LE wraz z załącznikami, w tym oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu, oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie przez oferowany przedmiot zamówienia wymagań określonych przez zamawiającego oraz pełnomocnictwa. 3. Domniemywa się, iż pismo wysłane przez zamawiającego na numer faksu podany przez wykonawcę zostało mu doręczone w sposób umożliwiający zapoznanie się wykonawcy z treścią pisma, chyba że wykonawca wezwany niezwłocznie po wysłaniu faksu przez zamawiającego do potwierdzenia otrzymania oświadczenia, wniosku, zawiadomienia lub informacji oświadczy, iż ww. wiadomości nie otrzymał. 4. Informacje dotyczące przebiegu postępowania zamieszczane będą na stronie internetowej Zamawiającego. Od momentu otwarcia do momentu zamknięcia licytacji Zamawiający i Wykonawcy wszelkiego rodzaju wnioski, oświadczenia i inne informacje przekazują drogą elektroniczną za pośrednictwem platformy licytacyjnej. Wiadomości przekazane wykonawcom będą widoczne w zakładce Moje wiadomości. 5. Osobą uprawnioną do kontaktu z Wykonawcami jest Przewodniczący komisji przetargowej: mjr Barbara HADZICKA-WINNICKA - faks +48 261 411 234 6. Wniosek o dopuszczenie do licytacji wraz z dokumentami i oświadczeniami musi być przygotowany w języku polskim, w formie pisemnej. Wniosek powinien być podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy. Upoważniona osoba jest to osoba wskazana w dokumencie upoważniającym do występowania w obrocie prawnym lub posiadająca pełnomocnictwo załączone do wniosku. W przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik to pełnomocnictwo powinno być podpisane przez osoby reprezentujące osobę prawną lub fizyczną. Pełnomocnictwo musi być złożone w formie oryginału bądź odpisu poświadczonego za zgodność z oryginałem przez notariusza. Zamawiający żąda, aby wykonawca wraz z wnioskiem przedstawił dokument, z którego będzie wynikać uprawnienie do składania oświadczeń woli. Wymagane dokumenty należy złożyć wraz z wnioskiem o dopuszczenie do udziału w licytacji w formie kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. 7. Dokumenty z datą wystawienia inną niż wymagane muszą być potwierdzone przez właściwy organ jako nadal aktualne. 8. Wniosek o dopuszczenie do udziału w licytacji wraz z wymaganymi dokumentami należy złożyć w kopercie. Koperta powinna być opatrzona napisem: Przetarg - Artykuły biurowe sprawa 02/Szkol/D/17 - nie otwierać przed 04.04.2017 r. godz. 10:00. 9. Przy wspólnym ubieganiu się o zamówienie zwłaszcza w ramach spółki cywilnej lub konsorcjum zamawiający zgodnie z art. 23 ust.4 ustawy może żądać od wykonawcy odpisu umowy regulującej ich współpracę. 10. Wzory załączników oraz opis przedmiotu zamówienia dostępne są na stronie internetowej zamawiającego. 11. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, podwykonawców , kopie dokumentów dotyczących odpowiednio wykonawcy lub tych podmiotów są poświadczane za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub te podmioty. 12. Dokumenty sporządzone w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem poświadczonym przez wykonawcę. 13. Wykonawca może zwrócić się do zamawiającego, z przekazanym pisemnie lub faxem, wnioskiem o wyjaśnienie treści ogłoszenia lub treści opisu przedmiotu zamówienia. Zamawiający odpowie niezwłocznie, nie później jednak niż 2 dni przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji, na piśmie na zadane pytanie, przesyłając treść pytania i odpowiedzi wszystkim ujawnionym uczestnikom postępowania oraz umieści taką informację na własnej stronie internetowej, pod warunkiem, że wniosek o wyjaśnienie treści wpłynął do zamawiającego nie później niż do końca dnia, w którym upływa połowa wyznaczonego terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji. 14. Termin zawarcia umowy ustalony zostanie zgodnie z art. 94 ustawy 15. Po wyborze najkorzystniejszej oferty wykonawca najpóźniej w ciągu 3 dni prześle drogą faksową zamawiającemu opis wraz z nazwą handlową oraz nazwą producenta i specyfikację cenową oferowanego przedmiotu zamówienia na nr urządzenia faksowego 261 417 504. Oferowanie przedmiotu zamówienia niezgodnego z opisem i wymogami zamawiającego oraz nie przesłanie ww. specyfikacji w terminie traktowane będzie jako uchylanie się wykonawcy od podpisania umowy.
IV 6 2 SkrocenieTerminu Nie
IV 6 5 Nie
Wartość zamknięcia licytacji Licytacja zostanie zamknięta, jeżeli w ciągu 5 minut od otwarcia licytacji nie zostanie złożona żadna oferta lub gdy w ciągu 5 minut od ostatniego postąpienia nie zostanie złożone żadne postąpienie odpowiednio: dla części I zamówienia - zostanie przeprowadzona o godzinie 10.00; dla części II zamówienia - zostanie przeprowadzona o godzinie 12.00.
Wymagania zabezpieczenia umowy 1. Zamawiający wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy przed jej podpisaniem w wysokości 5 % ceny ofertowej. 2. Zabezpieczenie wnoszone w pieniądzu Wykonawca wpłaca przelewem na rachunek bankowy wskazany jak dla wadium z adnotacją: Zabezpieczenie należytego wykonania umowy - nr sprawy …………nr części………………, artykuły biurowe. Zabezpieczenie wnoszone w innej formie niż pieniężna należy dostarczyć w oryginale do kasy Zamawiającego najpóźniej w dniu podpisania umowy. 3. Zabezpieczenie może być wnoszone według wyboru wykonawcy w jednej lub w kilku formach wymienionych w art. 148 ust.1 pkt. 1- 5 ustawy. 4. Zgodnie z art. 94 ust. 2 ustawy, uchylanie się wykonawcy od wniesienia zabezpieczenia uniemożliwia podpisanie umowy. 5. Zabezpieczenie wnoszone w innej formie niż pieniężna musi zawierać: a) sformułowanie zobowiązania gwaranta do nieodwołalnego i bezwarunkowego zapłacenia kwoty zobowiązania na pierwsze żądanie zapłaty, w przypadku gdy wykonawca: - nie wykonał przedmiotu zamówienia w terminie wynikającym z umowy, - wykonał przedmiot zamówienia objęty umową z nienależytą starannością w aspekcie: miejsca, ilości,terminu,asortymentu, b) terminy ważności zabezpieczenia gwarantujące wypłatę zgodnie z terminami zwrotu zabezpieczenia określonymi w art. 151 ust. 1,2 i 3 ustawy, 6. Z chwilą zaistnienia przynajmniej jednego z przypadków wymienionych w umowie zamawiający wystąpi do gwaranta z pisemnym żądaniem zapłacenia stosownej kwoty stanowiącej zabezpieczenie należytego wykonania umowy. Żądanie zawierać będzie uzasadnienie faktyczne i prawne. Gwarant nie może uzależniać dokonania zapłaty od spełnienia jakichkolwiek dodatkowych warunków lub wykonania czynności jak również od przedłożenia dodatkowej dokumentacji. Dopuszczalnym przez zamawiającego żądaniem gwaranta może być dokument potwierdzający, że osoba, która podpisała wezwanie do zapłaty w imieniu beneficjenta, upoważniona jest do jego reprezentowania. 7. Zamawiający nie wyraża zgody na wniesienie zabezpieczenia w formach określonych w art. 148 ust.2 pkt 1- 3 ustawy. 8.Zamawiający zwróci zabezpieczenie zgodnie z art. 151 ust. 1.
Czy unieważnienie Tak
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)