2.1 Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy proszków do prania, płynów do płukania oraz odplamiaczy i wybielaczy do następujących obiektów Wrocławskiego Zespołu Żłobków:
Żłobek nr 1 – ul. Lwowska 20, Wrocław,
Żłobek nr 2 – ul. Zemska 33, Wrocław,
Żłobek nr 3 – ul. Białowieska 27, Wrocław,
Żłobek nr 4 – ul. Kłodnicka 25, Wrocław,
Żłobek nr 5 – ul. Dokerska 5, Wrocław,
Żłobek nr 6 – ul. Krowia 1, Wrocław,
Żłobek nr 7 – ul. Drukarska 9, Wrocław,
Żłobek nr 8 – ul. Sądowa 6, Wrocław,
Żłobek nr 10 – ul. H. Brodatego 17, Wrocław,
Żłobek nr 11 – ul. Hubska 39, Wrocław,
Żłobek nr 12 – ul. Jugosłowiańska 85a, Wrocław,
Żłobek nr 13 – ul. Wieczysta 107, Wrocław,
Żłobek nr 14 – ul. Mulicka 4c, Wrocław,
Żłobek nr 15 – ul. Łukowa 37, Wrocław.
2.2. Towary będące przedmiotem umowy muszą być oryginalnie zapakowane, zgodnie z wymaganiami Polskich Norm w zakresie ich obowiązującym i posiadać polskie napisy na opakowaniu jednostkowym.
2.3. Asortyment wymieniony w załączniku nr 2 do SIWZ Formularzu asortymentowo- cenowym musi posiadać certyfikaty, atesty Opinie Instytutu Matki i dziecka lub Innego Instytutu badawczego prowadzącego badania na grupie dzieci mającej skłonność do alergii oraz karty charakterystyki substancji niebezpiecznych zgodnie z Ustawą z dnia 25 lutego 2011 r o substancjach chemicznych i ich mieszaninach (Dz.U.2015.1203) jak również z innymi obowiązującymi przepisami.
2.4. Asortyment musi być oznaczony zgodnie z obowiązującymi przepisami, w szczególności znakiem bezpieczeństwa , posiadać znak CE . Znak ten musi być umieszczony na opakowaniu jednostkowym.
2.5. Wykonawca udziela gwarancji na dostarczony przedmiot umowy na okres minimum 12 miesięcy licząc od daty dostawy do Zamawiającego.
2.6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: załącznik nr 2 - Formularz asortymentowo-
cenowy(załącznik nr 2 stanowić będzie równocześnie załącznik do umowy) i załącznik nr 6 do SIWZ - Projekt umowy.
2.7. Zaproponowany asortyment musi być wysokiej jakości, zaleca się aby był wyprodukowany przez Firmy posiadające System Zarzadzania Jakością zgodny z Międzynarodową normą ISO 9001:2008 czyli PN-EN ISO 9001:2009.
2.8. Zamawiający dopuszcza produkty równoważne do opisanych w Formularzu asortymentowo cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ.
Pod pojęciem produktu równoważnego Zamawiający rozumie produkty o nie gorszych parametrach jakościowych, posiadające te same walory organoleptyczne (zapach, barwa) oraz zawierające w swoim składzie co najmniej te same surowce użyte do produkcji, co artykuły określone przez Zamawiającego.
|
Biuletyn |
2017
|
Nazwa |
Wrocławski Zespół Żłobków
|
Ulica |
ul. Fabryczna
|
Nr domu |
15
|
Miejscowość |
Wrocław
|
Kod Pocztowy |
53-609
|
Panstwo |
Polska
|
Województwo |
dolnośląskie
|
Tel |
+4871 365 03 46
|
Fax |
+4871 365 03 47
|
Email |
przetargi@wzz.wroc.pl
|
Adres strony internetowej narzedzia |
(http://www.bip.wzz.wroc.pl)
|
Regon |
021545051
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
administracja samorządowa
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
Tak
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
(http://www.bip.wzz.wroc.pl)
|
Czy dostep do dokumentow ograniczony |
Tak
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
Tak
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Ofertę należy przesłać/złożyć w kopercie/kopertach/opakowaniu w siedzibe Zamawiającego
|
Czy podzielone na czesci |
Nie
|
Dostep do dokumentow ograniczony |
siedziba Zamawiającego
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
przy ulicy Fabrycznej 15 53-609 Wrocłw w Sekretariacie I piętro
|
Numer referencyjny |
Znak postępowania: ZP-27/WZŻ/2017
|
Rodz zam |
D
|
Okres2c |
31/10/2017
|
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 |
Nie
|
Czas |
O
|
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow |
Nie
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
Tak
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
Tak
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
Tak
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
Tak
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy – wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast w/w odpisu, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Dokumenty/oświadczenia powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert.
|
Inne dokumenty niewymienione |
11.1. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
11.3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
11.4. Ofertę stanowi wypełniony „Formularz oferty” oraz niżej wymienione wypełnione dokumenty:
1) Formularz cenowy – wg załącznika do SIWZ;
2) Formularz asortymentowo-cenowy;
11.5. Wraz z ofertą powinny być złożone:
1) Oświadczenia wymagane postanowieniami pkt 6.1;
2) Oświadczenia dla podmiotów, na zdolnościach lub sytuacji których polega wykonawca, wymagane postanowieniami pkt 7.8.;
3) Zobowiązania wymagane postanowieniami pkt 7.2., w przypadku gdy Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu
4) Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii;
Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz.U.2014.1114 oraz z 2016.352), a wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty. O ile prawo do ich podpisania nie wynika z dokumentów złożonych wraz z ofertą;
Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust 5 ustawy Pzp, zobowiązany jest złożyć Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
|
Czy wadium |
Nie
|
Czy przewiduje udzielenie zaliczek |
Nie
|
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych |
Nie
|
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych |
Nie
|
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej zasadniczej |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Czy ograniczenie liczby uczestnikow |
Nie
|
Czy obejmuje ustanowienie |
Nie
|
Czy pobranie umowy ramowej dynamicznego katalogow |
Nie
|
Czy umowy ramowej dynamicznego katalogow |
Nie
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
Zmiany do umowy
1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia umowy wymagają zachowania formy pisemnej w postaci aneksu do niniejszej umowy podpisanego przez obie Strony, pod rygorem nieważności.
2. Nie stanowią zmiany umowy zmiany osób odpowiedzialnych za realizację umowy.
3. Dopuszcza się zmiany umowy w zakresie przedmiotowym, polegające na:
1)niedostępności na rynku towarów wskazanych w ofercie wynikających z zaprzestania ich produkcji lub wycofania towarów z rynku pod warunkiem, że zmiana nie spowoduje zwiększenia ceny ofertowej.
2) zmianie ilości poszczególnych artykułów na inne artykuły wskazane w Formularzu asortymentowo cenowym przy zachowaniu ich wartości ;
3)zmianie wielkości opakowania zbiorczego oraz wynikających z tej zmiany ilości opakowań jednostkowych z zachowaniem zasady proporcjonalności w stosunku do ceny zawartej w umowie;
4. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmian w wykazach adresowych (dodanie lub odjecie adresu dostawy) z zastrzeżeniem, że maksymalna wartość przedmiotu umowy pozostanie bez zmian.
|
Kryt 0 |
cena oferty
|
Kryt 0p |
60
|
Czy będzie aukcja |
Nie
|
Data składania wniosków |
04/04/2017
|
Godzina składania wniosków |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
Język polski
|
Termin |
on
|
Termin związania ofertą |
30
|
Le czy nast |
Nie
|
Le czy nasta |
Nie
|
Zastosowanie procedury pzp |
Tak
|
IV 3 1 Przewidziane jest zastrzezenie |
Nie
|
IV 3 1 Przewidziany podzial |
Nie
|
IV 3 2 PodzialDialogu |
Nie
|
IV 3 3 PodzialNegocjacji |
Nie
|
IV 6 2 SkrocenieTerminu |
Nie
|
IV 6 5 |
Nie
|
Czy unieważnienie |
Tak
|