Biuletyn |
2017
|
Nazwa |
Urząd Miasta Płocka
|
Ulica |
ul. Stary Rynek
|
Nr domu |
1
|
Miejscowość |
Płock
|
Kod Pocztowy |
09-400
|
Panstwo |
Polska
|
Województwo |
mazowieckie
|
Tel |
24 3671598
|
Fax |
24 3671598
|
Email |
zamowienia@plock.eu
|
Adres strony url |
www.plock.eu
|
Regon |
000592868
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
administracja samorządowa
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
Tak
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.plock.eu
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
Tak
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.plock.eu
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
Tak
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
forma pisemna
|
Czy podzielone na czesci |
Nie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Urząd Miasta Płocka, 09-400 Płock, Stary Rynek 1 (wejście od ul. Zduńskiej 3) – Biuro Obsługi Klienta – stanowisko nr 1
|
Numer referencyjny |
WZP. 271.1.33.2017.AR
|
Rodz zam |
U
|
Okres2c |
30/11/2018
|
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 |
Nie
|
Czas |
O
|
Informacje na temat katalogow |
TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA
1. Etap I - sporządzenie mapy akustycznej dla miasta Płocka:
- do dnia 31 października 2017 r. - przedłożenie opracowania do akceptacji,
- do dnia 29 listopada 2017 r. - przekazanie ostatecznej wersji przedmiotu zamówienia wraz z fakturą,
- do dnia 29 grudnia 2017 r. - wykonanie sprawozdania do GIOŚ wraz z dokonaniem zapłaty za wykonanie mapy akustycznej dla miasta Płocka.
2. Etap II – aktualizacja Programu ochrony środowiska przed hałasem:
- do dnia 30 czerwca 2018 r. - przygotowanie projektu Programu wraz z Prognozą,
- do dnia 30 września 2018 r. - przeprowadzenie konsultacji społecznych, uzyskanie opinii organów opiniujących, opracowanie podsumowania zawierającego informację o sposobie i zakresie uwzględnienia w Programie ustaleń zawartych w Prognozie oddziaływania na środowisko, opinii organów i uwag i wniosków społeczeństwa oraz propozycji dot. monitoringu skutków realizacji Programu,
- do dnia 30 listopada 2018 r. - przedstawienie projektu Programu wraz z Prognozą na posiedzeniach Komisji i Sesji Rady Miasta Płocka oraz przyjęcie i uchwalenie Programu na Sesji Rady Miasta Płocka, przekazanie faktury,
- do dnia 31 grudnia 2018 r. - dokonanie zapłaty.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający wymaga:
a) aby wykonawca wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej:
- jedną mapę akustyczną miasta, w tym numeryczny model terenu wraz z trójwymiarowym modelem zabudowy, o ilości mieszkańców powyżej 100 tys., wykonaną zgodnie z wymaganiami ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (t.j. Dz. U. 2017, poz. 519), z uwzględnieniem co najmniej 3 różnych źródeł hałasu,
oraz
- co najmniej jeden program ochrony środowiska przed hałasem dla miast o ilości mieszkańców powyżej 100 tys.,
Zamawiający dopuszcza wykonanie w/w usług w ramach jednej umowy (jednego zamówienia) lub dwóch umów (zamówień).
W przypadku, gdy w/w zakres usług, będzie stanowił część usługi o szerszym zakresie, wykonawca zobowiązany jest wyodrębnić rodzajowo usługi niezbędne do wykazania spełniania warunku udziału w postępowaniu.
b) aby wykonawca dysponował następującymi narzędziami, wyposażeniem zakładu lub urządzeniami technicznymi:
- zestawem pomiarowym służącym do pomiarów hałasu, spełniającymi warunki wymagane w załączniku nr 3 lit. „C” rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 16 czerwca 2011 r. w sprawie wymagań w zakresie prowadzenia pomiarów poziomów substancji lub energii w środowisku przez zarządzającego drogą, linią kolejową, linią tramwajową, lotniskiem lub portem (Dz. U. z 2011r. nr 140 poz. 824) oraz w załączniku nr 7 rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 30 października 2014r. w sprawie wymagań w zakresie prowadzenia pomiarów wielkości emisji oraz pomiarów ilości pobieranej wody (Dz. U. z 2014r. Poz. 1542),
oraz
- licencjonowanym oprogramowaniem wykorzystywanym do tworzenia map emisyjnych oraz do obliczeń akustycznych,
oraz
- laboratorium badawczym posiadającym certyfikat akredytacji w zakresie bezpośrednich pomiarów poziomu dźwięku dla dróg, zgodnie z ustawą z dnia 30 sierpnia 2002 r. o systemie zgodności (j.t. Dz. U. z 2016r. poz. 655 z późn. zm.).
c) aby wykonawca skierował do realizacji zamówienia publicznego, osoby odpowiedzialne za świadczenie usług, tj:
- minimum 1 osobę, posiadającą wykształcenie wyższe z zakresu akustyki i posiadającą doświadczenie: min. 3 lata pracy w w/w zawodzie oraz w wykonywaniu pomiarów emisji hałasu do środowiska naturalnego oraz w wykonywaniu obliczeń akustycznych dla potrzeb opracowania map akustycznych z uwzględnieniem co najmniej 3 źródeł hałasu,
oraz
- minimum 1 osobę posiadającą wykształcenie wyższe z zakresu informatyki, posiadającą doświadczenie: minimum 3 lata pracy w w/w zawodzie, która brała udział we wdrożeniu przynajmniej jednego systemu zarządzania mapą akustyczną,
oraz
- minimum 1 osobę, która brała udział w wykonaniu co najmniej jednej mapy akustycznej dla aglomeracji o liczbie mieszkańców większej niż 100 tys. oraz jednego programu ochrony środowiska przed hałasem dla aglomeracji o liczbie mieszkańców większej niż 100 tys.
Zamawiający dopuszcza również świadczenie usługi przez jedną lub dwie osoby spełniające warunek określony w ppkt c.
2. Jeśli wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie niniejszego zamówienia to:
a) warunek określony w pkt 1.3 a) musi spełniać co najmniej jeden z Wykonawców (Partnerów) składających ofertę wspólną lub Partnerzy składający ofertę wspólną spełniają łącznie,
b) warunek określony w pkt 1.3 b) musi spełniać co najmniej jeden z Wykonawców (Partnerów) składających ofertę wspólną lub Partnerzy składający ofertę wspólną spełniają łącznie,
c) warunek określony w pkt 1.3 c) musi spełniać co najmniej jeden z Wykonawców (Partnerów) składających ofertę wspólną lub Partnerzy składający ofertę wspólną spełniają łącznie,
|
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow |
Nie
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
Tak
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
Tak
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
Tak
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
Tak
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
Tak
|
Zakresie warunkow udzialu |
1)Wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych usług, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy,
2) Wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami,
3) Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1) Dowód wniesienia wadium – o ile zostało wniesione w formie innej niż pieniężna.
2) Pełnomocnictwo /oryginał/ osoby lub osób podpisujących ofertę - jeżeli uprawnienie do podpisu nie wynika z wpisu do KRS lub CEIDG (lub ich odpowiednika w danym kraju),
3) W przypadku złożenia oferty wspólnej – pełnomocnictwo udzielone liderowi.
4) Zobowiązanie podmiotu trzeciego jeżeli dotyczy – Załącznik nr 3.
|
Wadium |
Wykonawca przystępując do przetargu jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 6.000,00 zł (słownie złotych: sześć tysięcy złotych) do upływu terminu składania ofert.
|
Czy wadium |
Tak
|
Czy przewiduje udzielenie zaliczek |
Nie
|
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych |
Nie
|
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych |
Nie
|
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej zasadniczej |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
Zamawiający dopuszcza zmiany umowy w przypadkach określonych w art. 144 ust. 1 pkt 2-6 Prawa Zamówień Publicznych oraz przewiduje możliwość dokonania w umowie następujących istotnych zmian:
1) wynagrodzenia w przypadku:
a) ustawowej zmiany wysokości podatku VAT,
b) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej ustalonych na podstawie art. 2 usta. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę,
c) zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu, bądź wysokości stawki składki na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne
- jeśli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę,
2) terminu wykonania przedmiotu umowy w przypadku zaistnienia działań wojennych, aktów terroryzmu, rewolucji, przewrotu wojskowego lub cywilnego, wojny domowej, skażeń radioaktywnych, z wyjątkiem tych które mogą być spowodowane użyciem ich przez Wykonawcę,
3) terminu wykonania przedmiotu zamówienia w przypadku zaistnienia klęski żywiołowej, jak huragany, powodzie, trzęsienie ziemi, bunty, niepokoje, strajki, okupację budowy przez osoby inne niż pracownicy Wykonawcy i jego podwykonawców,
4) w przypadku zmiany przepisów prawa wpływających na sposób spełniania świadczenia.
|
Kryt 0 |
Cena
|
Kryt 0p |
60
|
Data składania wniosków |
05/04/2017
|
Godzina składania wniosków |
12:00
|
IV 4 4 jezyki |
język polski
|
Termin |
on
|
Termin związania ofertą |
30
|
Zastosowanie procedury pzp |
Tak
|
IV 6 2 SkrocenieTerminu |
Nie
|
IV 6 5 |
Nie
|
Czy unieważnienie |
Tak
|