Opracowanie mapy akustycznej dla miasta Płocka wraz z kompleksowym systemem do jej zarządzania i udostępniania na stronach internetowych Urzędu Miasta Płocka oraz do aktualizacji Programu ochrony środowiska przed hałasem” wraz z opracowaniem Prognozy oddziaływania na środowisko.

Data publikacji 2017-03-28
Data zakończenia 2017-04-05 12:00:00
Instytucja Urząd Miasta Płocka
Miejscowość Płock
Województwo mazowieckie
Branża
  • Usługi zarządzania siecią danych oraz usługi wspierające

Szczegóły

Numer ogłoszenia 53034 / 2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 713131006, 723152008
Adres strony internetowej siwz

Przedmiot zamówienia

Opracowanie mapy akustycznej dla miasta Płocka wraz z kompleksowym systemem do jej zarządzania i udostępniania na stronach internetowych Urzędu Miasta Płocka oraz do aktualizacji Programu ochrony środowiska przed hałasem” wraz z opracowaniem Prognozy oddziaływania na środowisko.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 2017
Nazwa Urząd Miasta Płocka
Ulica ul. Stary Rynek
Nr domu 1
Miejscowość Płock
Kod Pocztowy 09-400
Panstwo Polska
Województwo mazowieckie
Tel 24 3671598
Fax 24 3671598
Email zamowienia@plock.eu
Adres strony url www.plock.eu
Regon 000592868
Obowiązkowa Tak
Zamieszczanie obowiazkowe Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia administracja samorządowa
Czy dostep dokumentow zamowienia Tak
Dostep dokumentow zamowienia www.plock.eu
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja Tak
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.plock.eu
Czy wymagane przeslanie ofert Tak
Wymagane przeslanie ofert inny forma pisemna
Czy podzielone na czesci Nie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Miasta Płocka, 09-400 Płock, Stary Rynek 1 (wejście od ul. Zduńskiej 3) – Biuro Obsługi Klienta – stanowisko nr 1
Numer referencyjny WZP. 271.1.33.2017.AR
Rodz zam U
Okres2c 30/11/2018
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 Nie
Czas O
Informacje na temat katalogow TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA 1. Etap I - sporządzenie mapy akustycznej dla miasta Płocka: - do dnia 31 października 2017 r. - przedłożenie opracowania do akceptacji, - do dnia 29 listopada 2017 r. - przekazanie ostatecznej wersji przedmiotu zamówienia wraz z fakturą, - do dnia 29 grudnia 2017 r. - wykonanie sprawozdania do GIOŚ wraz z dokonaniem zapłaty za wykonanie mapy akustycznej dla miasta Płocka. 2. Etap II – aktualizacja Programu ochrony środowiska przed hałasem: - do dnia 30 czerwca 2018 r. - przygotowanie projektu Programu wraz z Prognozą, - do dnia 30 września 2018 r. - przeprowadzenie konsultacji społecznych, uzyskanie opinii organów opiniujących, opracowanie podsumowania zawierającego informację o sposobie i zakresie uwzględnienia w Programie ustaleń zawartych w Prognozie oddziaływania na środowisko, opinii organów i uwag i wniosków społeczeństwa oraz propozycji dot. monitoringu skutków realizacji Programu, - do dnia 30 listopada 2018 r. - przedstawienie projektu Programu wraz z Prognozą na posiedzeniach Komisji i Sesji Rady Miasta Płocka oraz przyjęcie i uchwalenie Programu na Sesji Rady Miasta Płocka, przekazanie faktury, - do dnia 31 grudnia 2018 r. - dokonanie zapłaty.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający wymaga: a) aby wykonawca wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej: - jedną mapę akustyczną miasta, w tym numeryczny model terenu wraz z trójwymiarowym modelem zabudowy, o ilości mieszkańców powyżej 100 tys., wykonaną zgodnie z wymaganiami ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (t.j. Dz. U. 2017, poz. 519), z uwzględnieniem co najmniej 3 różnych źródeł hałasu, oraz - co najmniej jeden program ochrony środowiska przed hałasem dla miast o ilości mieszkańców powyżej 100 tys., Zamawiający dopuszcza wykonanie w/w usług w ramach jednej umowy (jednego zamówienia) lub dwóch umów (zamówień). W przypadku, gdy w/w zakres usług, będzie stanowił część usługi o szerszym zakresie, wykonawca zobowiązany jest wyodrębnić rodzajowo usługi niezbędne do wykazania spełniania warunku udziału w postępowaniu. b) aby wykonawca dysponował następującymi narzędziami, wyposażeniem zakładu lub urządzeniami technicznymi: - zestawem pomiarowym służącym do pomiarów hałasu, spełniającymi warunki wymagane w załączniku nr 3 lit. „C” rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 16 czerwca 2011 r. w sprawie wymagań w zakresie prowadzenia pomiarów poziomów substancji lub energii w środowisku przez zarządzającego drogą, linią kolejową, linią tramwajową, lotniskiem lub portem (Dz. U. z 2011r. nr 140 poz. 824) oraz w załączniku nr 7 rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 30 października 2014r. w sprawie wymagań w zakresie prowadzenia pomiarów wielkości emisji oraz pomiarów ilości pobieranej wody (Dz. U. z 2014r. Poz. 1542), oraz - licencjonowanym oprogramowaniem wykorzystywanym do tworzenia map emisyjnych oraz do obliczeń akustycznych, oraz - laboratorium badawczym posiadającym certyfikat akredytacji w zakresie bezpośrednich pomiarów poziomu dźwięku dla dróg, zgodnie z ustawą z dnia 30 sierpnia 2002 r. o systemie zgodności (j.t. Dz. U. z 2016r. poz. 655 z późn. zm.). c) aby wykonawca skierował do realizacji zamówienia publicznego, osoby odpowiedzialne za świadczenie usług, tj: - minimum 1 osobę, posiadającą wykształcenie wyższe z zakresu akustyki i posiadającą doświadczenie: min. 3 lata pracy w w/w zawodzie oraz w wykonywaniu pomiarów emisji hałasu do środowiska naturalnego oraz w wykonywaniu obliczeń akustycznych dla potrzeb opracowania map akustycznych z uwzględnieniem co najmniej 3 źródeł hałasu, oraz - minimum 1 osobę posiadającą wykształcenie wyższe z zakresu informatyki, posiadającą doświadczenie: minimum 3 lata pracy w w/w zawodzie, która brała udział we wdrożeniu przynajmniej jednego systemu zarządzania mapą akustyczną, oraz - minimum 1 osobę, która brała udział w wykonaniu co najmniej jednej mapy akustycznej dla aglomeracji o liczbie mieszkańców większej niż 100 tys. oraz jednego programu ochrony środowiska przed hałasem dla aglomeracji o liczbie mieszkańców większej niż 100 tys. Zamawiający dopuszcza również świadczenie usługi przez jedną lub dwie osoby spełniające warunek określony w ppkt c. 2. Jeśli wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie niniejszego zamówienia to: a) warunek określony w pkt 1.3 a) musi spełniać co najmniej jeden z Wykonawców (Partnerów) składających ofertę wspólną lub Partnerzy składający ofertę wspólną spełniają łącznie, b) warunek określony w pkt 1.3 b) musi spełniać co najmniej jeden z Wykonawców (Partnerów) składających ofertę wspólną lub Partnerzy składający ofertę wspólną spełniają łącznie, c) warunek określony w pkt 1.3 c) musi spełniać co najmniej jeden z Wykonawców (Partnerów) składających ofertę wspólną lub Partnerzy składający ofertę wspólną spełniają łącznie,
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow Nie
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie Tak
Art 24 ust 5 pkt 1 Tak
Art 24 ust 5 pkt 2 Tak
Art 24 ust 5 pkt 4 Tak
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia Tak
Zakresie warunkow udzialu 1)Wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych usług, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy, 2) Wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami, 3) Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
Inne dokumenty niewymienione 1) Dowód wniesienia wadium – o ile zostało wniesione w formie innej niż pieniężna. 2) Pełnomocnictwo /oryginał/ osoby lub osób podpisujących ofertę - jeżeli uprawnienie do podpisu nie wynika z wpisu do KRS lub CEIDG (lub ich odpowiednika w danym kraju), 3) W przypadku złożenia oferty wspólnej – pełnomocnictwo udzielone liderowi. 4) Zobowiązanie podmiotu trzeciego jeżeli dotyczy – Załącznik nr 3.
Wadium Wykonawca przystępując do przetargu jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 6.000,00 zł (słownie złotych: sześć tysięcy złotych) do upływu terminu składania ofert.
Czy wadium Tak
Czy przewiduje udzielenie zaliczek Nie
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej zasadniczej Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający dopuszcza zmiany umowy w przypadkach określonych w art. 144 ust. 1 pkt 2-6 Prawa Zamówień Publicznych oraz przewiduje możliwość dokonania w umowie następujących istotnych zmian: 1) wynagrodzenia w przypadku: a) ustawowej zmiany wysokości podatku VAT, b) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej ustalonych na podstawie art. 2 usta. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, c) zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu, bądź wysokości stawki składki na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne - jeśli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę, 2) terminu wykonania przedmiotu umowy w przypadku zaistnienia działań wojennych, aktów terroryzmu, rewolucji, przewrotu wojskowego lub cywilnego, wojny domowej, skażeń radioaktywnych, z wyjątkiem tych które mogą być spowodowane użyciem ich przez Wykonawcę, 3) terminu wykonania przedmiotu zamówienia w przypadku zaistnienia klęski żywiołowej, jak huragany, powodzie, trzęsienie ziemi, bunty, niepokoje, strajki, okupację budowy przez osoby inne niż pracownicy Wykonawcy i jego podwykonawców, 4) w przypadku zmiany przepisów prawa wpływających na sposób spełniania świadczenia.
Kryt 0 Cena
Kryt 0p 60
Data składania wniosków 05/04/2017
Godzina składania wniosków 12:00
IV 4 4 jezyki język polski
Termin on
Termin związania ofertą 30
Zastosowanie procedury pzp Tak
IV 6 2 SkrocenieTerminu Nie
IV 6 5 Nie
Czy unieważnienie Tak
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)