Biuletyn |
2017
|
Nazwa |
Centrum Pomocy Społecznej Dzielnicy Śródmieście im. prof. Andrzeja Tymowskiego
|
Ulica |
ul. Konwiktorska
|
Nr domu |
3/5
|
Miejscowość |
Warszawa
|
Kod Pocztowy |
00-217
|
Panstwo |
Polska
|
Województwo |
mazowieckie
|
Tel |
226280712
|
Fax |
226269132
|
Email |
grazyna.ogrodowczyk@cps.srodmiescie.warszawa.pl
|
Regon |
146349028
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
jednostka organizacyjna administracji samorządowej
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
Tak
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.cps.srodmiescie.warszawa.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
Tak
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pocztą
|
Czy podzielone na czesci |
Nie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
00-236 Warszawa, ul. Świętojerska 3/5
|
Numer referencyjny |
CPS.DA-G.271.6.2017
|
Rodz zam |
D
|
Okres2c |
01/06/201731/05/2018
|
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 |
Nie
|
Czas |
O
|
Informacje na temat katalogow |
Zamówienie podlega sukcesywnej realizacji, w miarę potrzeb Zamawiającego, w ciągu 12 miesięcy tj. od 01.06.2017 r. do 31.05.2018 r., jeżeli wcześniej nie nastąpi wyczerpanie kwoty brutto umowy.
|
Okreslenie warunkow |
Wykonawca winien posiadać kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile to wynika z odrębnych przepisów. Zamawiający nie wyznacza szczegółowego opisu dokonywania oceny spełniania powyższego warunku udziału w postępowaniu.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Wykonawca winien spełniać warunki udziału w postępowaniu dotyczące oferowanych dostaw, sytuacji ekonomicznej lub finansowej - Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Wykonawca winien spełniać warunki udziału w postępowaniu dotyczące oferowanych dostaw, w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej- Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie.
|
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow |
Nie
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
Tak
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
Tak
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
Tak
|
Inne dokumenty niewymienione |
Wykonawca składa Formularz OFERTA sporządzony, zgodnie z treścią załącznika nr 1, zawierający wartość brutto, obliczoną w sposób opisany w ust. 4 SIWZ wraz z należnym podatkiem VAT za wykonanie przedmiotu zamówienia.
Zamawiający do oferty wymaga dołączenia próbek wędlin o wadze max. do 10 dkg, następujących pozycji, wyszczególnionych w Formularzu Cenowym OFERTA stanowiącym załącznik nr 1, tj.:
kiełbasa krakowska parzona – poz. 8; kiełbasa podwawelska – poz. 10; parówkowa – poz. 20; pasztetowa – poz. 23; salceson -włoski– poz. 27.
Zamawiający do oferty dodatkowo wymaga dołączenia:
a)do ww. próbek wędlin - dokumentu potwierdzającego dokonanie badania laboratoryjnego na oznaczenie zawartości: wody, białka, tłuszczu, skrobi oraz chlorków i fosforanów dodanych,
b)dokumentu badania mikrobiologicznego z orzeczeniem wyników dla:
kiełbasa krakowska – poz. 8; kiełbasa podwawelska – poz. 10; parówkowa – poz. 20; pasztetowa – poz. 23; salceson -włoski – poz. 27.
Dostarczone próbki wędlin winny być oznakowane etykietą handlową zawierającą skład surowcowy produktu.
Wykonawca wraz z ofertą sporządzoną, zgodnie z treścią Formularza OFERTA, stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ, składa: na potwierdzenie okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 5 pkt 1 Pzp a)odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, o którym mowa w art. 24 ust. 5 pkt 1 Pzp; oraz b)aktualne oświadczenie o wprowadzeniu systemu HACCP lub certyfikat potwierdzający stosowanie systemu HACCP, c)zaświadczenie o wpisie do rejestru zakładów podlegających urzędowej kontroli organów Państwowej Inspekcji Sanitarnej, d)decyzję Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego o zatwierdzeniu środka transportu do przewozu artykułów będących przedmiotem zamówienia.
|
Czy wadium |
Nie
|
Czy przewiduje udzielenie zaliczek |
Nie
|
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych |
Nie
|
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
1. Zamawiający, zgodnie z art. 144 Pzp, przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty w przypadku:
1)gdy zostały spełnione warunki:
a)nastąpiła konieczność zmiany umowy spowodowana okolicznościami, których Zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć, a które polegają na:
- zmniejszeniu lub zwiększeniu zakresu rzeczowego zamówienia określonego umową,
- nie wyłonieniu kolejnego Wykonawcy w drodze postępowania przetargowego;
b) wartość zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej w umowie.
W sytuacji wystąpienia konieczności zmiany umowy, o którym mowa w pkt 1, wartość umowy może ulec zwiększeniu lub zmniejszeniu, a termin realizacji przedmiotu zamówienia, o którym mowa w § 11 umowy, może ulec wydłużeniu. W takim przypadku wartość kwoty brutto umowy zostanie podwyższona na podstawie obowiązujących w umowie cen jednostkowych odpowiednio do ilościowego zapotrzebowania asortymentowego Zamawiającego w wydłużonym terminie umowy;
2)gdy w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia pozycje towaru zaoferowane jako „typ równoważny” nie będą odpowiadały jakości asortymentu przyjętego pod daną nazwą towaru podanego przez Zamawiającego w specyfikacji asortymentowej, Zamawiający będzie miał prawo do dokonania zmiany asortymentu w tych pozycjach, z zachowaniem cen jednostkowych wskazanych przez Wykonawcę w ofercie;
3)w przypadku zakończenia produkcji lub wycofanie z rynku wyrobu będącego przedmiotem zamówienia, dopuszcza się zmianę na nowy produkt o tych samych bądź lepszych parametrach po cenie jednostkowej zaoferowanej w ofercie;
4)gdy Wykonawcę musi zastąpić nowy Wykonawca, w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego Wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy;
5)zmiany nazw Stron i adresów do korespondencji.
2. Dokonanie zmian, o których mowa w ust. 1 jest możliwe wyłącznie w trybie aneksu do umowy, podpisanego przez przedstawicieli obu Stron.
|
Kryt 0 |
cena
|
Kryt 0p |
80.00
|
Data składania wniosków |
06/04/2017
|
Godzina składania wniosków |
10:00
|
Termin |
on
|
Termin związania ofertą |
30
|
Zastosowanie procedury pzp |
Tak
|
IV 6 1 sposob udostepniania |
Zamawiający nie ujawnia informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeżeli Wykonawca nie później niż w terminie składania ofert zastrzegł, że nie mogą one być udostępnione oraz wykazał, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 Pzp, tj.: nazwy i adresu informacji dotyczących ceny. Nie wykazanie przez Wykonawcę, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa spowoduje odtajnienie zastrzeżonych informacji.
|
IV 6 1 srodki ochrony |
Zastrzeżone informacje winny być odpowiednio oznaczone na właściwym dokumencie widocznym napisem: "tajemnica przedsiębiorstwa" i złożone w odrębnej kopercie wewnętrznej, a na ich miejscu w dokumentacji należy zamieścić odsyłacze.
|
IV 6 2 SkrocenieTerminu |
Nie
|
IV 6 6 |
Miejsce składania ofert:
Centrum Pomocy Społecznej Dzielnicy Śródmieście im. prof. Andrzeja Tymowskiego
00-236 Warszawa, ul. Świętojerska 12a - pok. 106 (wraz z próbkami produktów)
|
IV 6 5 |
Nie
|
Czy unieważnienie |
Tak
|