DOSTAWY MIĘSA, WĘDLIN, KONSERW I PRZETWORÓW MIĘSNYCH wykonywane sukcesywnie w okresie od 01.06.2017 r. do 31.05.2018 r.

Data publikacji 2017-03-28
Data zakończenia 2017-04-06 10:00:00
Instytucja Centrum Pomocy Społecznej Dzielnicy Śródmieście im. prof. Andrzeja Tymowskiego
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie

Szczegóły

Numer ogłoszenia 53213 / 2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 151100002, 151311305
Adres strony internetowej siwz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy mięsa, wędlin, konserw i przetworów mięsnych, których asortyment szczegółowo określono w zestawieniu zamieszczonym w Formularzu Cenowym załącznika nr 1 OFERTA.
Zamawiający w asortymencie przedmiotu zamówienia określonego w specyfikacji, stanowiącej załącznik nr 1 do SIWZ, wymaga aby:
•produkty posiadały nazwę (logo) producenta na opakowaniach zbiorczych oraz na opakowaniach jednostkowych;
•produkty były świeże i dobrej jakości;
•produkty były oznakowane widocznym, aktualnym terminem przydatności do spożycia;
•produkty przetworzone (tj. wędliny, przetwory mięsne, konserwy) zgodnie z polską normą posiadały etykiety określające nazwę handlową produktu, procentowy skład surowcowy
(tj. % zawartość mięsa w wędlinie, substancje stosowane w produkcji);
•mięso świeże pochodziło ze zwierząt do lat 3 - produkowane w Polsce, ze zwierząt hodowanych w Polsce;
•dostarczane produkty posiadały etykietę produktu – handlowy dokument identyfikacyjny (HDI);
•mięso świeże nie zawierało okrywy tłuszczowej, ścięgien oraz błon.
Produkty z długoterminowym okresem przydatności do spożycia muszą posiadać co najmniej 6 miesięczną datę przydatności do spożycia licząc od daty ich dostarczenia do Zamawiającego. Produkty z krótkim okresem przechowywania odpowiednio powinny posiadać co najmniej 4 dniowy termin przydatności do spożycia dla mięsa, wędlin i przetworów mięsnych świeżych oraz w przypadku wyrobów wędliniarskich paczkowanych co najmniej 14 dniowy termin do spożycia. Opakowania dostarczanych przez Wykonawcę produktów muszą być oznakowane widoczną datą terminu przydatności do spożycia.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 2017
Nazwa Centrum Pomocy Społecznej Dzielnicy Śródmieście im. prof. Andrzeja Tymowskiego
Ulica ul. Konwiktorska
Nr domu 3/5
Miejscowość Warszawa
Kod Pocztowy 00-217
Panstwo Polska
Województwo mazowieckie
Tel 226280712
Fax 226269132
Email grazyna.ogrodowczyk@cps.srodmiescie.warszawa.pl
Regon 146349028
Obowiązkowa Tak
Zamieszczanie obowiazkowe Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia jednostka organizacyjna administracji samorządowej
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja Tak
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.cps.srodmiescie.warszawa.pl
Czy wymagane przeslanie ofert Tak
Wymagane przeslanie ofert inny pocztą
Czy podzielone na czesci Nie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres 00-236 Warszawa, ul. Świętojerska 3/5
Numer referencyjny CPS.DA-G.271.6.2017
Rodz zam D
Okres2c 01/06/201731/05/2018
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 Nie
Czas O
Informacje na temat katalogow Zamówienie podlega sukcesywnej realizacji, w miarę potrzeb Zamawiającego, w ciągu 12 miesięcy tj. od 01.06.2017 r. do 31.05.2018 r., jeżeli wcześniej nie nastąpi wyczerpanie kwoty brutto umowy.
Okreslenie warunkow Wykonawca winien posiadać kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile to wynika z odrębnych przepisów. Zamawiający nie wyznacza szczegółowego opisu dokonywania oceny spełniania powyższego warunku udziału w postępowaniu.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Wykonawca winien spełniać warunki udziału w postępowaniu dotyczące oferowanych dostaw, sytuacji ekonomicznej lub finansowej - Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Wykonawca winien spełniać warunki udziału w postępowaniu dotyczące oferowanych dostaw, w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej- Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie.
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow Nie
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie Tak
Art 24 ust 5 pkt 1 Tak
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia Tak
Inne dokumenty niewymienione Wykonawca składa Formularz OFERTA sporządzony, zgodnie z treścią załącznika nr 1, zawierający wartość brutto, obliczoną w sposób opisany w ust. 4 SIWZ wraz z należnym podatkiem VAT za wykonanie przedmiotu zamówienia. Zamawiający do oferty wymaga dołączenia próbek wędlin o wadze max. do 10 dkg, następujących pozycji, wyszczególnionych w Formularzu Cenowym OFERTA stanowiącym załącznik nr 1, tj.: kiełbasa krakowska parzona – poz. 8; kiełbasa podwawelska – poz. 10; parówkowa – poz. 20; pasztetowa – poz. 23; salceson -włoski– poz. 27. Zamawiający do oferty dodatkowo wymaga dołączenia: a)do ww. próbek wędlin - dokumentu potwierdzającego dokonanie badania laboratoryjnego na oznaczenie zawartości: wody, białka, tłuszczu, skrobi oraz chlorków i fosforanów dodanych, b)dokumentu badania mikrobiologicznego z orzeczeniem wyników dla: kiełbasa krakowska – poz. 8; kiełbasa podwawelska – poz. 10; parówkowa – poz. 20; pasztetowa – poz. 23; salceson -włoski – poz. 27. Dostarczone próbki wędlin winny być oznakowane etykietą handlową zawierającą skład surowcowy produktu. Wykonawca wraz z ofertą sporządzoną, zgodnie z treścią Formularza OFERTA, stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ, składa: na potwierdzenie okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 5 pkt 1 Pzp a)odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, o którym mowa w art. 24 ust. 5 pkt 1 Pzp; oraz b)aktualne oświadczenie o wprowadzeniu systemu HACCP lub certyfikat potwierdzający stosowanie systemu HACCP, c)zaświadczenie o wpisie do rejestru zakładów podlegających urzędowej kontroli organów Państwowej Inspekcji Sanitarnej, d)decyzję Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego o zatwierdzeniu środka transportu do przewozu artykułów będących przedmiotem zamówienia.
Czy wadium Nie
Czy przewiduje udzielenie zaliczek Nie
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Zamawiający, zgodnie z art. 144 Pzp, przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty w przypadku: 1)gdy zostały spełnione warunki: a)nastąpiła konieczność zmiany umowy spowodowana okolicznościami, których Zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć, a które polegają na: - zmniejszeniu lub zwiększeniu zakresu rzeczowego zamówienia określonego umową, - nie wyłonieniu kolejnego Wykonawcy w drodze postępowania przetargowego; b) wartość zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej w umowie. W sytuacji wystąpienia konieczności zmiany umowy, o którym mowa w pkt 1, wartość umowy może ulec zwiększeniu lub zmniejszeniu, a termin realizacji przedmiotu zamówienia, o którym mowa w § 11 umowy, może ulec wydłużeniu. W takim przypadku wartość kwoty brutto umowy zostanie podwyższona na podstawie obowiązujących w umowie cen jednostkowych odpowiednio do ilościowego zapotrzebowania asortymentowego Zamawiającego w wydłużonym terminie umowy; 2)gdy w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia pozycje towaru zaoferowane jako „typ równoważny” nie będą odpowiadały jakości asortymentu przyjętego pod daną nazwą towaru podanego przez Zamawiającego w specyfikacji asortymentowej, Zamawiający będzie miał prawo do dokonania zmiany asortymentu w tych pozycjach, z zachowaniem cen jednostkowych wskazanych przez Wykonawcę w ofercie; 3)w przypadku zakończenia produkcji lub wycofanie z rynku wyrobu będącego przedmiotem zamówienia, dopuszcza się zmianę na nowy produkt o tych samych bądź lepszych parametrach po cenie jednostkowej zaoferowanej w ofercie; 4)gdy Wykonawcę musi zastąpić nowy Wykonawca, w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego Wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy; 5)zmiany nazw Stron i adresów do korespondencji. 2. Dokonanie zmian, o których mowa w ust. 1 jest możliwe wyłącznie w trybie aneksu do umowy, podpisanego przez przedstawicieli obu Stron.
Kryt 0 cena
Kryt 0p 80.00
Data składania wniosków 06/04/2017
Godzina składania wniosków 10:00
Termin on
Termin związania ofertą 30
Zastosowanie procedury pzp Tak
IV 6 1 sposob udostepniania Zamawiający nie ujawnia informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeżeli Wykonawca nie później niż w terminie składania ofert zastrzegł, że nie mogą one być udostępnione oraz wykazał, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 Pzp, tj.: nazwy i adresu informacji dotyczących ceny. Nie wykazanie przez Wykonawcę, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa spowoduje odtajnienie zastrzeżonych informacji.
IV 6 1 srodki ochrony Zastrzeżone informacje winny być odpowiednio oznaczone na właściwym dokumencie widocznym napisem: "tajemnica przedsiębiorstwa" i złożone w odrębnej kopercie wewnętrznej, a na ich miejscu w dokumentacji należy zamieścić odsyłacze.
IV 6 2 SkrocenieTerminu Nie
IV 6 6 Miejsce składania ofert: Centrum Pomocy Społecznej Dzielnicy Śródmieście im. prof. Andrzeja Tymowskiego 00-236 Warszawa, ul. Świętojerska 12a - pok. 106 (wraz z próbkami produktów)
IV 6 5 Nie
Czy unieważnienie Tak
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)