Dostawa sprzętu komputerowego, części oraz akcesoriów komputerowych, a także oprogramowań do Powiatowego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Poznaniu – z podziałem na części: 1.Dostawa zestawów komputerowych 2.Dostawa dysków do macierzy QNAP 3.Dostawa klawiatur ergonomicznych PC 4.Dostawa licencji Microsoft MS SQL DEV CAL licencja GOV oraz MS Windows Server DEV CAL licencja GOV 5.Dostawa programu MS Excel MOLP licencja GOV 6.Dostawa kart graficznych 7.Dostawa wentylatorów CPU 8.Dostawa przełączników sieciowych zarządzalnych 9.Dostawa kolorowej drukarki laserowej.

Data publikacji 2017-03-28
Data zakończenia 2017-04-05 10:00:00
Instytucja Powiatowy Ośrodek Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej
Miejscowość Poznań
Województwo wielkopolskie
Branża
  • Stacje robocze,
  • Ekrany i konsole komputerowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 53333 / 2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302140002, 302313000
Adres strony internetowej siwz

Przedmiot zamówienia

1.Przedmiotem niniejszego zamówienia jest:
1)Cześć I zamówienia - Dostawa (wraz z wniesieniem) fabrycznie nowych zestawów komputerowych – 15 szt.
2)Cześć II zamówienia - Dostawa (wraz z wniesieniem) dysków do macierzy QNAP – 8 szt.
3)Cześć III zamówienia - Dostawa (wraz z wniesieniem) klawiatur ergonomicznych PC – 20 szt.
4)Cześć IV zamówienia - Dostawa licencji Microsoft – 10 szt.
5)Cześć V zamówienia - Dostawa programu MS Excel MOLP licencja GOV do - 10 szt.
6)Cześć VI zamówienia - Dostawa (wraz z wniesieniem) kart graficznych - 3 szt.
7)Cześć VII zamówienia - Dostawa (wraz z wniesieniem) wentylatorów CPU – 3 szt.
8)Cześć VIII zamówienia - Dostawa (wraz z wniesieniem) przełączników sieciowych zarządzalnych – 5 szt.
9)Cześć IX zamówienia - Dostawa (wraz z wniesieniem) kolorowej drukarki laserowej – 1 szt.



Opis

Cześć I zamówienia - Dostawa (wraz z wniesieniem) fabrycznie nowych zestawów komputerowych do Powiatowego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Poznaniu – 15 szt. Cześć II zamówienia - Dostawa (wraz z wniesieniem) dysków do macierzy QNAP do Powiatowego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Poznaniu – 8 sztCześć III zamówienia - Dostawa (wraz z wniesieniem) klawiatur ergonomicznych PC do Powiatowego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Poznaniu – 20 szt.Cześć IV zamówienia - Dostawa licencji Microsoft do Powiatowego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Poznaniu – 10 szt.Cześć V zamówienia - Dostawa programu MS Excel MOLP licencja GOV do Powiatowego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Poznaniu – 10 szt.Cześć VI zamówienia - Dostawa (wraz z wniesieniem) kart graficznych do Powiatowego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Poznaniu – 3 szt.Cześć VII zamówienia - Dostawa (wraz z wniesieniem) wentylatorów CPU do Powiatowego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Poznaniu – 3 szt.Cześć VIII zamówienia - Dostawa (wraz z wniesieniem) przełączników sieciowych zarządzalnych do Powiatowego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Poznaniu – 5 sztCześć IX zamówienia - Dostawa (wraz z wniesieniem) kolorowej drukarki laserowej do Powiatowego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Poznaniu – 1 szt.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 2017
Nazwa Powiatowy Ośrodek Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej
Ulica ul. Jackowskiego
Nr domu 18
Miejscowość Poznań
Kod Pocztowy 60509
Panstwo Polska
Województwo wielkopolskie
Tel 618 410 508
Fax 618 410 629
Email anna.wojtkowiak@mapa.podgik-poznan.pl
Adres strony url www.bip.podgik-poznan.pl
Regon 30159181500000
Obowiązkowa Tak
Zamieszczanie obowiazkowe Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia administracja samorządowa
Czy dostep dokumentow zamowienia Tak
Dostep dokumentow zamowienia www.bip.podgik-poznan.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja Tak
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.bip.podgik-poznan.pl
Czy wymagane przeslanie ofert Tak
Wymagane przeslanie ofert inny Ofertę składa się pod rygorem nieważności w formie pisemnej
Czy podzielone na czesci Tak
Oferty lub wnioski Wszystkie
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 9
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres siedziba Zamawiającego: Powiatowy Ośrodek Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej, ul. Jackowskiego 18, 60-509 Poznań z dopiskiem pok. nr 219
Numer referencyjny GKG.GO.2110.2.2017
Rodz zam D
Okres2c 14
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 Nie
Czas O
Informacje na temat katalogow 1. Zamówienie musi być zrealizowane w terminie: 1)Części: I, III, VI, VII, VIII, IX zamówienia - zamówienia zostaną zrealizowane w terminie do 14 dni kalendarzowych liczonych od dnia podpisania umowy. 2)Część II zamówienia - zamówienie zostanie zrealizowane w terminie do 21 dni kalendarzowych liczonych od dnia podpisania umowy. 3)Część IV, V zamówienia - zamówienia zostaną zrealizowane w terminie do 14 dni kalendarzowych liczonych od dnia podpisania umowy. Faktyczny termin zależeć będzie od zaproponowanego przez Wykonawcę terminu dostawy.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych warunków, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych warunków, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający uzna spełnienie przedmiotowego warunku, jeżeli Wykonawca wykaże się wykonaniem, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum dwóch dostaw, których zakres merytoryczny odpowiada częściom przedmiotu zamówienia, na które Wykonawca składa ofertę oraz załączeniem dowodów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane.Ocena spełniania dokonana zostanie zgodnie z formułą ,,spełnia – nie spełnia”
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow Nie
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie Tak
Art 24 ust 5 pkt 1 Tak
Art 24 ust 5 pkt 4 Tak
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia Tak
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1) Każdy z Wykonawców ma obowiązek złożyć następujące dokumenty: a) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z udziału w postępowaniu - o treści zgodnej z załączonym do SIWZ wzorem, Załącznik nr 3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, każdy z nich składa przedmiotowy dokument oddzielnie. b) w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 85 ust. 5 ustawy, Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej - o treści zgodnej z załączonym do SIWZ wzorem, Załącznik nr 6. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz ze złożeniem oświadczenia Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, każdy z nich składa przedmiotowy dokument oddzielnie. 2) Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą ma obowiązek złożyć w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego, nie krótszym niż 5 dni, następujące oświadczenia i dokumenty: a) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, każdy z nich składa przedmiotowy dokument oddzielnie. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu o którym mowa powyżej składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). Jeżeli w kraju w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby.
Zakresie warunkow udzialu 1) Każdy z Wykonawców ma obowiązek złożyć następujący dokument: a) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu, stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu - o treści zgodnej z załączonym do SIWZ wzorem, Załącznik nr 4. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, każdy z nich składa przedmiotowy dokument oddzielnie. 2) Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą ma obowiązek złożyć w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego, nie krótszym niż 5 dni, następujące oświadczenia i dokumenty: a) w celu potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu, dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej, o którym mowa w rozdziale IV ust. 1 pkt 3 SIWZ, Wykonawca winien przedłożyć: - wykaz wykonanych dostaw (minimum dwie dostawy, których zakres merytoryczny odpowiada częściom przedmiotu zamówienia, na które Wykonawca składa ofertę) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów potwierdzających, że dostawy zostały wykonane należycie - o treści zgodnej z załączonym do SIWZ wzorem, Załącznik nr 5. Przy czym dowodami, o których mowa powyżej są referencje bądź inne dokumenty, wystawione przez podmiot na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty.
Inne dokumenty niewymienione 1. Inne wymagane od każdego Wykonawcy dokumenty: 1) Wypełniony formularz ofertowy – o treści zgodnej z załączonym do SIWZ wzorem, Załącznik nr 2. 2) Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii (jeżeli dotyczy); 3) Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne Dz.U. z 2014 poz. 1114 oraz z 2016 poz. 352), a wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty; 4) Zobowiązanie, o którym mowa w rozdz. VII ust. 2 SIWZ (jeżeli dotyczy).
Wykaz potwierdzenie okolicznosci 1. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, należy przedłożyć: 1) Dla części I przedmiotu zamówienia każdy z Wykonawców ma obowiązek złożyć wraz z ofertą następujące dokumenty: a) oświadczenie wykonawcy - szczegółową specyfikację techniczną oferowanego sprzętu (należy podać nazwę i symbol oferowanego sprzętu oraz szczegółową konfigurację parametrów technicznych wraz z wymienionymi nazwami i charakterystyką techniczną poszczególnych podzespołów) - o treści zgodnej z załączonym do SIWZ wzorem, Załącznik nr 1a, b) Certyfikat ISO9001 dla sprzętu, c) Deklarację zgodności CE, d) Certyfikat TCO - dla monitora, e) Certyfikat lub wpis dotyczący oferowanego modelu komputera w internetowym katalogu http://www.eu-energystar.org lub http://www.energystar.gov – dopuszcza się wydruk ze strony internetowej, EnergyStar zgodny z normą 6.1, wystarczy oświadczenie producenta zestawu; f) Potwierdzenie spełnienia kryteriów środowiskowych, w tym zgodności z dyrektywą RoHS Unii Europejskiej, wystarczy oświadczenie producenta zestawu, g) Raport badawczy wystawiony przez niezależną akredytowaną jednostkę badawczą lub oświadczenie producenta o spełnianiu norm w zakresie: Głośność jednostki centralnej mierzona zgodnie z normą ISO 7779 oraz wykazana zgodnie z normą ISO 9296 w pozycji operatora w trybie pracy dysku twardego (WORK) wynosząca maksymalnie 21 dB . 2) Dla części II-IX przedmiotu zamówienia każdy z Wykonawców ma obowiązek złożyć wraz z ofertą następujące dokumenty: a) oświadczenie wykonawcy - szczegółową specyfikację techniczną oferowanego sprzętu/licencji (należy podać nazwę i symbol oferowanego sprzętu oraz szczegółową konfigurację parametrów technicznych wraz z wymienionymi nazwami i charakterystyką techniczną poszczególnych podzespołów) - o treści zgodnej z załączonym do SIWZ wzorem, Załączniki nr 1b, 1c, 1d, 1e, 1f, 1g, 1h, 1i.
Czy wadium Nie
Czy przewiduje udzielenie zaliczek Nie
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej zasadniczej Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy ograniczenie liczby uczestnikow Nie
Czy obejmuje ustanowienie Nie
Czy pobranie umowy ramowej dynamicznego katalogow Nie
Czy umowy ramowej dynamicznego katalogow Nie
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający nie przewiduje istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że zachodzi co najmniej jedna z okoliczności wymienionych w art. 144 ust. 1 pkt 2-6 ustawy, a zmiany nie są zmianami istotnymi w rozumieniu art. 144 ust. 1e ustawy.
Kryt 0 cena
Kryt 0p 60
Czy będzie aukcja Nie
Data składania wniosków 05/04/2017
Godzina składania wniosków 10:00
IV 4 4 jezyki Oferta musi być sporządzona czytelnie, w języku polskim.
Termin on
Termin związania ofertą 30
Le czy nast Nie
Le czy nasta Nie
Zastosowanie procedury pzp Tak
IV 3 1 Przewidziane jest zastrzezenie Nie
IV 3 1 Przewidziany podzial Nie
IV 3 2 PodzialDialogu Nie
IV 3 3 PodzialNegocjacji Nie
IV 6 2 SkrocenieTerminu Nie
IV 6 5 Nie
Czy unieważnienie Tak
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)