Dostawa wraz z montażem 1 sztuki fabrycznie nowego agregatu prądotwórczego na potrzeby Centrum Zarządzania Kryzysowego przy ul. Strzegomskiej 148 oraz świadczenie serwisu gwarancyjnego

Data publikacji 2017-03-28
Data zakończenia 2017-04-13 10:00:00
Instytucja Gmina Wrocław Urząd Miejski Wrocławia
Miejscowość Wrocław
Województwo dolnośląskie

Szczegóły

Numer ogłoszenia 53522 / 2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 311220007, 713200007
Adres strony internetowej siwz

Przedmiot zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę wraz z montażem 1szt. fabrycznie nowego agregatu prądotwórczego na potrzeby Centrum Zarządzania Kryzysowego przy ul. Strzegomskiej 148 oraz świadczenie serwisu gwarancyjnego.
Zakres zamówienia obejmuje:
- opracowanie projektu we wszystkich niezbędnych branżach wraz z uzgodnieniami, opiniami, pozwoleniami i protokołami koniecznymi prawem i miejscem realizacji,
- dostawę i montaż agregatu prądotwórczego, w tym wykonanie niezbędnych robót budowlanych i instalacyjnych związanych z wymianą agregatu prądotwórczego,
- świadczenie serwisu gwarancyjnego w okresie udzielonej gwarancji.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 2017
Nazwa Gmina Wrocław Urząd Miejski Wrocławia
Ulica pl. Nowy Targ
Nr domu 42377
Miejscowość Wrocław
Kod Pocztowy 50141
Panstwo Polska
Województwo dolnośląskie
Tel 71 7779230, 7779231
Fax 717 779 229
Email tomasz.kazmierczak@um.wroc.pl
Adres strony url http://bip.um.wroc.pl
Regon 109467000000
Obowiązkowa Tak
Zamieszczanie obowiazkowe Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia administracja samorządowa
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja Tak
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://bip.um.wroc.pl
Czy wymagane przeslanie ofert Tak
Wymagane przeslanie ofert inny Zamawiający wymaga złożenia oferty, pod rygorem nieważności, w formie pisemnej.
Czy podzielone na czesci Nie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Wydział Zamówień Publicznych, 51-163 Wrocław, al. M. Kromera 44, pokój 132
Numer referencyjny ZP/PN/12/2017/WOU
Rodz zam D
Okres2c 4
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 Nie
Czas O
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że: 1) wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, (jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie), co najmniej dwa zamówienia obejmujące swoim zakresem dostawę, montaż i uruchomienie agregatu prądotwórczego o mocy nie mniejszej niż 800kVA/640kW. dysponuje lub będzie dysponował: 2) projektantem, który posiada uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, oraz posiada aktualne zaświadczenie o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa i aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej, 3) projektantem, który posiada uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności konstrukcyjno – budowlanej oraz posiada aktualne zaświadczenie o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa i aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej, 4) kierownikiem robót, który posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, oraz posiada aktualne zaświadczenie o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa i aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej, 5) kierownikiem robót, który posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej oraz posiada aktualne zaświadczenie o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa i aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej, 6) jedną brygadą monterską – minimum 5 ( pięć) osób w brygadzie - posiadające świadectwa kwalifikacyjne typu E1 do 1 kV (co najmniej 2 osoby w brygadzie), jak również jedna osoba posiada świadectwo kwalifikacyjne D1 do 1kV. UWAGA: Funkcje wskazane w punktach 2) do 5) oraz w punkcie 6) można łączyć. Ilekroć Zamawiający wymaga określonych uprawnień budowlanych (w tym przynależności do określonego samorządu zawodowego) na podstawie aktualnie obowiązującej ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 20163 r. poz.290 tekst jednolity z dnia 2016.03.08), rozumie się przez to również odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, wydane na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów prawa lub odpowiednich przepisów prawa państw członkowskich Unii Europejskiej, konfederacji Szwajcarskiej lub państw członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) – stron umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym, którzy nabyli prawo do wykonywania określonych zawodów regulowanych lub określonych działalności, jeżeli te kwalifikacje zostały uznane na zasadach przewidzianych w ustawie z dnia 18 marca 2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. Nr 63, poz. 394).
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow Tak
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie Tak
Art 24 ust 5 pkt 1 Tak
Art 24 ust 5 pkt 8 Tak
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia Tak
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; (w zakresie art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp) 2. zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; (w zakresie art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp) 3. odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp.
Zakresie warunkow udzialu 1. wykaz dostaw wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, daty, miejsca wykonania i podmiotów na rzecz których dostawy zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty, 2. wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usługi, kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
Inne dokumenty niewymienione 1. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów udowodni Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 2. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia (spółka cywilna, konsorcjum) - art. 23 ust. 1 ustawy Pzp, zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, oraz załączają do oferty - pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej notarialnie.
Wadium Wykonawca zobowiązany jest do wyniesienia wadium w wysokości: 25.000,00 zł. (słownie: dwadzieścia pięć tysięcy złotych)
Czy wadium Tak
Czy przewiduje udzielenie zaliczek Nie
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej zasadniczej Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do umowy w przypadku zmiany: 1) stawki podatku od towarów i usług, 2) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokość minimalnej stawki godzinowej ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, 3) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę. oraz 1) zmiany kierownika budowy, za uprzednią pisemną zgodą Zamawiającego, w przypadkach niezależnych od Wykonawcy. W przypadku zmiany kierownika budowy – nowy kierownik budowy musi spełniać wymagania określone w SIWZ, 2) zmiany podwykonawców*, przy pomocy których Wykonawca wykonuje przedmiot umowy na innych podwykonawców z zastrzeżeniem posiadania przez te osoby kwalifikacji i doświadczenia określone w SIWZ (dotyczy przypadku, w którym Wykonawca posługuje się potencjałem podwykonawców*), 3) zmniejszenia zakresu rzeczowego robót, co w konsekwencji prowadzić może do odpowiedniego zmniejszenia wynagrodzenia Wykonawcy, 4) zmiany przepisów prawnych powszechnie obowiązujących, które będą miały wpływ na realizację umowy, 3. Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych: zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną Umowy, zmiany danych teleadresowych, zmiany osób wskazanych do kontaktów między stronami. 4. Wszelkie zmiany muszą być dokonywane z zachowaniem przepisu art. 140 ust.1 i ust.3 ustawy Prawo zamówień publicznych stanowiącego, że umowa podlega unieważnieniu w części wykraczającej poza określenie przedmiotu zamówienia zawartego w SIWZ.
Kryt 0 Cena
Kryt 0p 60
Data składania wniosków 13/04/2017
Godzina składania wniosków 10:00
Termin on
Termin związania ofertą 30
Zastosowanie procedury pzp Tak
IV 6 6 Wskazany w Sekcji II.8) okres, w którym realizowane będzie zamówienie, tj.4 miesiące dotyczy zakresu związanego z wykonaniem projektu i wszelkich uzgodnień jak i dostawą i montażem agregatu prądotwórczego. Powyższe ma nastąpić w terminie do 18 tygodni od podpisania umowy. Zakres dotyczący świadczenia serwisu gwarancyjnego - termin realizacji do 96 miesięcy.
IV 6 5 Nie
Wymagania zabezpieczenia umowy Zamawiający przewiduje wniesienie przez Wykonawcę zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 5% ceny całkowitej podanej w ofercie (ceny brutto).
Czy unieważnienie Tak
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)