Biuletyn |
2017
|
Nazwa |
Gmina Wrocław Urząd Miejski Wrocławia
|
Ulica |
pl. Nowy Targ
|
Nr domu |
42377
|
Miejscowość |
Wrocław
|
Kod Pocztowy |
50141
|
Panstwo |
Polska
|
Województwo |
dolnośląskie
|
Tel |
71 7779230, 7779231
|
Fax |
717 779 229
|
Email |
tomasz.kazmierczak@um.wroc.pl
|
Adres strony url |
http://bip.um.wroc.pl
|
Regon |
109467000000
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
administracja samorządowa
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
Tak
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://bip.um.wroc.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
Tak
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Zamawiający wymaga złożenia oferty, pod rygorem nieważności, w formie pisemnej.
|
Czy podzielone na czesci |
Nie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Wydział Zamówień Publicznych, 51-163 Wrocław, al. M. Kromera 44, pokój 132
|
Numer referencyjny |
ZP/PN/12/2017/WOU
|
Rodz zam |
D
|
Okres2c |
4
|
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 |
Nie
|
Czas |
O
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że:
1) wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, (jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie), co najmniej dwa zamówienia obejmujące swoim zakresem dostawę, montaż i uruchomienie agregatu prądotwórczego o mocy nie mniejszej niż 800kVA/640kW.
dysponuje lub będzie dysponował:
2) projektantem, który posiada uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, oraz posiada aktualne zaświadczenie o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa i aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej,
3) projektantem, który posiada uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności konstrukcyjno – budowlanej oraz posiada aktualne zaświadczenie o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa i aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej,
4) kierownikiem robót, który posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, oraz posiada aktualne zaświadczenie o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa i aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej,
5) kierownikiem robót, który posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej oraz posiada aktualne zaświadczenie o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa i aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej,
6) jedną brygadą monterską – minimum 5 ( pięć) osób w brygadzie - posiadające świadectwa kwalifikacyjne typu E1 do 1 kV (co najmniej 2 osoby w brygadzie), jak również jedna osoba posiada świadectwo kwalifikacyjne D1 do 1kV.
UWAGA: Funkcje wskazane w punktach 2) do 5) oraz w punkcie 6) można łączyć.
Ilekroć Zamawiający wymaga określonych uprawnień budowlanych (w tym przynależności do określonego samorządu zawodowego) na podstawie aktualnie obowiązującej ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 20163 r. poz.290 tekst jednolity z dnia 2016.03.08), rozumie się przez to również odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, wydane na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów prawa lub odpowiednich przepisów prawa państw członkowskich Unii Europejskiej, konfederacji Szwajcarskiej lub państw członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) – stron umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym, którzy nabyli prawo do wykonywania określonych zawodów regulowanych lub określonych działalności, jeżeli te kwalifikacje zostały uznane na zasadach przewidzianych w ustawie z dnia 18 marca 2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. Nr 63, poz. 394).
|
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow |
Tak
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
Tak
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
Tak
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
Tak
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
Tak
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1. zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; (w zakresie art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
2. zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; (w zakresie art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
3. odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp.
|
Zakresie warunkow udzialu |
1. wykaz dostaw wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, daty, miejsca wykonania i podmiotów na rzecz których dostawy zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty,
2. wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usługi, kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów udowodni Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.
2. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia (spółka cywilna, konsorcjum) - art. 23 ust. 1 ustawy Pzp, zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, oraz załączają do oferty - pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania
w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej notarialnie.
|
Wadium |
Wykonawca zobowiązany jest do wyniesienia wadium w wysokości: 25.000,00 zł. (słownie: dwadzieścia pięć tysięcy złotych)
|
Czy wadium |
Tak
|
Czy przewiduje udzielenie zaliczek |
Nie
|
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych |
Nie
|
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych |
Nie
|
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej zasadniczej |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do umowy w przypadku zmiany:
1) stawki podatku od towarów i usług,
2) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokość minimalnej stawki godzinowej ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę,
3) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę.
oraz
1) zmiany kierownika budowy, za uprzednią pisemną zgodą Zamawiającego, w przypadkach niezależnych od Wykonawcy. W przypadku zmiany kierownika budowy – nowy kierownik budowy musi spełniać wymagania określone w SIWZ,
2) zmiany podwykonawców*, przy pomocy których Wykonawca wykonuje przedmiot umowy na innych podwykonawców z zastrzeżeniem posiadania przez te osoby kwalifikacji i doświadczenia określone w SIWZ (dotyczy przypadku, w którym Wykonawca posługuje się potencjałem podwykonawców*),
3) zmniejszenia zakresu rzeczowego robót, co w konsekwencji prowadzić może do odpowiedniego zmniejszenia wynagrodzenia Wykonawcy,
4) zmiany przepisów prawnych powszechnie obowiązujących, które będą miały wpływ na realizację umowy,
3. Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych: zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną Umowy, zmiany danych teleadresowych, zmiany osób wskazanych do kontaktów między stronami.
4. Wszelkie zmiany muszą być dokonywane z zachowaniem przepisu art. 140 ust.1 i ust.3 ustawy Prawo zamówień publicznych stanowiącego, że umowa podlega unieważnieniu w części wykraczającej poza określenie przedmiotu zamówienia zawartego w SIWZ.
|
Kryt 0 |
Cena
|
Kryt 0p |
60
|
Data składania wniosków |
13/04/2017
|
Godzina składania wniosków |
10:00
|
Termin |
on
|
Termin związania ofertą |
30
|
Zastosowanie procedury pzp |
Tak
|
IV 6 6 |
Wskazany w Sekcji II.8) okres, w którym realizowane będzie zamówienie, tj.4 miesiące dotyczy zakresu związanego z wykonaniem projektu i wszelkich uzgodnień jak i dostawą i montażem agregatu prądotwórczego. Powyższe ma nastąpić w terminie do 18 tygodni od podpisania umowy. Zakres dotyczący świadczenia serwisu gwarancyjnego - termin realizacji do 96 miesięcy.
|
IV 6 5 |
Nie
|
Wymagania zabezpieczenia umowy |
Zamawiający przewiduje wniesienie przez Wykonawcę zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 5% ceny całkowitej podanej w ofercie (ceny brutto).
|
Czy unieważnienie |
Tak
|