Zakup i dostawa gotowych artykułów spożywczych w tym artykułów specjalnego stosowania do żywienia dzieci hospitalizowanych w Oddziałach Szpitala Wojewódzkiego w Łomży.

Data publikacji 2017-03-28
Data zakończenia 2017-04-05 10:00:00
Instytucja Szpital Wojewódzki w Łomży im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego
Miejscowość Łomża
Województwo podlaskie
Branża
  • Specjalne produkty odżywcze,
  • Produkty dla niemowląt

Szczegóły

Numer ogłoszenia 53546 / 2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 158800000, 158840008
Adres strony internetowej siwz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa gotowych artykułów spożywczych w tym artykułów specjalnego stosowania do żywienia dzieci hospitalizowanych w Oddziałach Szpitala Wojewódzkiego w Łomży zwanego dalej Zamawiającym w ilościach, asortymencie i wymaganiach wg Załącznika nr 6 do SIWZ . Ilość pakietów: 25 pakietów.

Opis

obiadkiZupkiobiadkizupkiobiadkikaszkiwoda mineralna deserkikleikimlekamlekamlekamlekamlekamlekamlekamlekamlekamlekamlekamlekamleka Kleik marchwiowo -ryżowy smoczki szpitalne na butelkęButelki jednokrotnego użytku do przechowywania i podawania mleka dla noworodków i niemowląt

Dodatkowe informacje

Biuletyn 2017
Nazwa Szpital Wojewódzki w Łomży im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego
Ulica Al. Piłsudskiego
Nr domu 11
Miejscowość Łomża
Kod Pocztowy 18404
Panstwo Polska
Województwo podlaskie
Tel 864 733 610
Fax 864 733 210
Email przetargi@szpital-lomza.pl
Adres strony url www.szpital-lomza.pl
Regon 45066502400000
Obowiązkowa Tak
Zamieszczanie obowiazkowe Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia inny:
Dostep dokumentow zamowienia www.szpital-lomza.pl
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.szpital-lomza.pl
Wymagane przeslanie ofert inny forma pisemna
Czy podzielone na czesci Tak
Oferty lub wnioski Wszystkie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres miejsce składania ofert: kancelaria Szpitala Wojewódzkiego im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego (pokój 235), Al. Piłsudskiego 11, 18 – 404 Łomża, godziny pracy kancelarii: od poniedziałku do piątku w godz. 7.30- 15.05,
Numer referencyjny ZT-SZP-226/01/18/2017
Rodz zam D
Okres2c 30/04/2018
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 Nie
Czas O
Informacje na temat katalogow Czas trwania zamówienia: od daty zawarcia umowy do dnia 30 kwietnia 2018r, z zastrzeżeniem, że umowa dotycząca pakietów 24 i 25 obowiązuje od dnia 21 maja 2017 r. do dnia 30 kwietnia 2018r oraz umowa dotycząca pakietów 10, 13, 20 obowiązuje od dnia 01 stycznia 2018 r. do dnia 30 kwietnia 2018r .
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Wykonawca spełni warunek dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej, o którym mowa w pkt 5.2.1. lit. c) SIWZ, jeżeli wykaże, że: wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie realizował dostawy odpowiadające swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, tj. wykazać się realizacją minimum 1dostawy asortymentu określonego grupą/ klasą/ kategorią nomenklatury CPV o wartości: 1) co najmniej 1 dostawy z Pakietu 1 – na kwotę brutto minimum 350,00 zł; 2) co najmniej 1 dostawy z Pakietu 2 – na kwotę brutto minimum 1.300,00 zł; 3) co najmniej 1 dostawy z Pakietu 3 – na kwotę brutto minimum 1.300,00 zł; 4) co najmniej 1 dostawy z Pakietu 4 – na kwotę brutto minimum 2.100,00 zł; 5) co najmniej 1 dostawy z Pakietu 5 – na kwotę brutto minimum 300,00 zł; 6) co najmniej 1 dostawy z Pakietu 6 – na kwotę brutto minimum 900,00 zł; 7) co najmniej 1 dostawy z Pakietu 7 – na kwotę brutto minimum 2.400,00 zł; 8) co najmniej 1 dostawy z Pakietu 8– na kwotę brutto minimum 6.700,00 zł; 9) co najmniej 1 dostawy z Pakietu 9 – na kwotę brutto minimum 3.800,00 zł; 10) co najmniej 1 dostawy z Pakietu 10 – na kwotę brutto minimum 80,00 zł; 11) co najmniej 1 dostawy z Pakietu 11 – na kwotę brutto minimum 5.000,00 zł; 12) co najmniej 1 dostawy z Pakietu 12 – na kwotę brutto minimum 800,00 zł; 13) co najmniej 1 dostawy z Pakietu 13 – na kwotę brutto minimum 1.000,00 zł; 14) co najmniej 1 dostawy z Pakietu 14 – na kwotę brutto minimum 11.000,00 zł; 15) co najmniej 1 dostawy z Pakietu 15 – na kwotę brutto minimum 4.000,00 zł; 16) co najmniej 1 dostawy z Pakietu 16 – na kwotę brutto minimum 1.500,00 zł; 17) co najmniej 1 dostawy z Pakietu 17 – na kwotę brutto minimum 1.700,00 zł; 18) co najmniej 1 dostawy z Pakietu 18 – na kwotę brutto minimum 2.800,00 zł; 19) co najmniej 1 dostawy z Pakietu 19 – na kwotę brutto minimum 1.700,00 zł; 20) co najmniej 1 dostawy z Pakietu 20 – na kwotę brutto minimum 150,00 zł; 21) co najmniej 1 dostawy z Pakietu 21 – na kwotę brutto minimum 150,00 zł; 22) co najmniej 1 dostawy z Pakietu 22 – na kwotę brutto minimum 6.500,00 zł; 23) co najmniej 1 dostawy z Pakietu 23 – na kwotę brutto minimum 760,00 zł; 24) co najmniej 1 dostawy z Pakietu 24 – na kwotę brutto minimum 4.200,00 zł; 25) co najmniej 1 dostawy z Pakietu 25 – na kwotę brutto minimum 5.000,00 zł;
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe 1.Zgodnie z art.22a ust.1Pzp wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. 2.Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 3.Zamawiający ocenia, czy udostępniane wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na wykazanie przez wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz bada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13-22 i ust. 5 Pzp. 4.Wykonawca, który polega na sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, odpowiada solidarnie z podmiotem, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, za szkodę poniesioną przez zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie Tak
Art 24 ust 5 pkt 1 Tak
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia Tak
Wykaz dokumentow zaswiadczen W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu zamawiający żąda następujących dokumentów: 1) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 Pzp; 2) oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
Zakresie warunkow udzialu W celu potwierdzenia spełniania warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej, o którym mowa w pkt 5.2.1. SIWZ, zamawiający żąda od wykonawcy: a) wykazu dostaw wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy.
Inne dokumenty niewymienione Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą następujących dokumentów i oświadczeń: 1. Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu i braku podstaw wykluczenia z postępowania ( wzór wg załącznika nr 3 do SIWZ). 2. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia – w zakresie , w jakim powołuje się na ich zasoby- warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o podmiotach w oświadczeniu o podmiotach, o którym mowa w pkt 7.1 ppkt.1. 3. Formularza ofertowego ( wzór wg załącznika nr 1 do SIWZ). 4. Zestawienie asortymentowo - ilościowe i wymagania dotyczące oferowanego asortymentu ( wzór wg załącznika nr 6 do SIWZ). Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 6.3. SIWZ: 1) ppkt 1- składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 1. Dokumenty, o których mowa w pkt 6.5. ppkt 1 lit. a SIWZ, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 2. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 6.5. SIWZ, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis pkt 6.6. SIWZ stosuje się.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci należy złożyć oświadczenia lub dokumenty potwierdzające okoliczności spełniania przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego: a) Oświadczenie wykonawcy o posiadaniu dokumentów potwierdzających dopuszczenie oferowanego asortymentu do obrotu zgodne z obowiązującymi przepisami ( dotyczy wszystkich pakietów) tj.: 1. jeśli są produktami leczniczymi winny być dopuszczone do obrotu zgodnie z przepisami ustawy z dnia 06.09.2001r. Prawo farmaceutyczne (tekst jednolity Dz. U. 2008r. Nr 45 poz. 271 z późn. zm.); 2. jeśli są wyrobami medycznymi winny być dopuszczone do obrotu i używania zgodnie z ustawą z dnia 20.05.2010r. o wyrobach medycznych (tekst jednolity Dz. U. z 2015r. poz. 876 t.j z póz. zm.); 3. jeśli są środkami spożywczymi specjalnego przeznaczenia żywieniowego winny spełniać wymagania ustawy z dnia 25.08.2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (tekst jednolity Dz. U. 2015.594. z późn. zm.) oraz spełniały wymagania zawarte w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 16.09.2010r. w sprawie środków spożywczych specjalnego przeznaczenia żywieniowego (tekst jednolity Dz. U. 2015.1026.); b) Materiały informacyjne (np. opisy, foldery, ulotki, nr katalogowe jeśli produkt posiada karty charakterystyki oferowanych produktów etc.) w języku polskim/przetłumaczonych na język polski, zgodnie z pkt 8.16. SIWZ, potwierdzające wszystkie parametry oferowane w złożonej ofercie produktów (np. skład, opakowanie jednostkowe, numery katalogowe itp.). Wykonawca winien w niniejszych materiałach jednoznacznie wskazać której pozycji dotyczą oraz zaznaczyć wszystkie wymagane parametry oferowanych w złożonej ofercie produktów - dotyczy wszystkich pakietów.
Czy wadium Nie
Czy przewiduje udzielenie zaliczek Nie
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej zasadniczej Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Nie przewiduje się zmian postanowień umowy w stosunku do treści oferty (art. 144 ust 1 ustawy Pzp) z wyjątkiem: a) Kupujący dopuszcza przedłużenie terminu obowiązywania umowy w przypadku niewyczerpania całości zamówienia; b) zmiany nazwy, siedziby stron umowy, nr-ów kont bankowych oraz innych danych identyfikacyjnych; c) w przypadku zakończenia produkcji lub wycofania z rynku wyrobu będącego przedmiotem zamówienia dopuszcza się zmianę na nowy produkt o tych samych bądź lepszych parametrach po cenie jednostkowej zaoferowanej w ofercie; d) zamiany asortymentu lub zmiany producenta produktu jaki wykazał w złożonej ofercie za zgodą Kupującego; e) gdy wystąpią zmiany dotyczące obniżenia cen jednostkowych poszczególnych elementów przedmiotu zamówienia tj. w przypadku promocji, ogólnej obniżki cen na dany asortyment itp.
Kryt 0 Cena
Kryt 0p 60
Czy będzie aukcja Nie
Data składania wniosków 05/04/2017
Godzina składania wniosków 10:00
IV 4 4 jezyki język polski
Termin on
Termin związania ofertą 30
Zastosowanie procedury pzp Tak
IV 6 2 SkrocenieTerminu Nie
IV 6 6 1.Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. 2.Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 3.Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 4.Jeżeli oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostanie wybrana, zamawiający będzie żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych wykonawców.
IV 6 5 Nie
Czy unieważnienie Tak
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)