Dostawa sprzętu komputerowego, serwerów i oprogramowania na potrzeby CMKP w Warszawie (numer sprawy: ZP-171/17).

Data publikacji 2017-03-29
Data zakończenia 2017-04-06 10:00:00
Instytucja Centrum Medyczne Kształcenia Podyplomowego
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Urządzenia komputerowe,
  • Komputery osobiste

Szczegóły

Numer ogłoszenia 53595 / 2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302000001, 302133008
Adres strony internetowej siwz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego, serwerów i oprogramowania na potrzeby CMKP w Warszawie.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia /specyfikacja techniczna stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ.
3. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji na oferowany przedmiot zamówienia na warunkach zgodnych z określonymi w opisie przedmiotu zamówienia/specyfikacji technicznej stanowiącej Załącznik nr 1 do SIWZ oraz we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 6 do SIWZ.
4. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 6 do SIWZ.
5. Wspólny Słownik Zamówień CPV:
1) 30200000-1 Urządzenia komputerowe, w tym: 30213300-8 Komputer biurkowy, 30213100-6 Komputer przenośny;
2) 48821000-9 Serwery sieciowe;
3) 48700000-5 Pakiet oprogramowania użytkowego.
6. Wszystkie oferowane Zamawiającemu systemy operacyjne/oprogramowania muszą być dostosowane do aktualnej infrastruktury informatycznej Zamawiającego i nie mogą powodować konieczności jej przebudowania bądź powiększania.
7. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia wskazano jakikolwiek znak towarowy, patent lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty dostarczane przez konkretnego Wykonawcę – należy przyjąć, że wskazane znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, są uzasadnione specyfiką zamówienia, ze względu na brak możliwości opisania przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń oraz wskazują na parametry techniczne, eksploatacyjne i użytkowe przedmiotu zamówienia, a Zamawiający dopuszcza zaoferowanie w tym zakresie produktów o równoważnych parametrach technicznych, eksploatacyjnych lub użytkowych. Jednocześnie, zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez Zamawiającego.
8. Za przedmiot zamówienia o równoważnych parametrach technicznych, eksploatacyjnych i użytkowych Zamawiający uzna produkt o parametrach technicznych, eksploatacyjnych oraz użytkowych nie gorszych niż te opisane przez podanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia. W przypadku, gdy zaproponowane przez Wykonawcę równoważne oprogramowanie będące przedmiotem zamówienia nie będzie poprawnie współdziałać ze sprzętem i oprogramowaniem funkcjonującym u Zamawiającego lub spowoduje zakłócenia w funkcjonowaniu pracy środowiska sprzętowo-programowego Zamawiającego, Wykonawca pokryje wszystkie koszty związane z odtworzeniem i przywróceniem sprawnej infrastruktury sprzętowo-programowej Zamawiającego oraz zwróci koszty zakupu oprogramowania niespełniającego warunków zamówienia. W celu wykazania spełnienia tych wymagań Wykonawca winien przedstawić specyfikację producenta potwierdzającą parametry oferowanego produktu, w języku polskim lub angielskim – dopuszcza się wydruki ze stron internetowych producenta.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 2017
Nazwa Centrum Medyczne Kształcenia Podyplomowego
Ulica Marymoncka
Nr domu 99/103
Miejscowość Warszawa
Kod Pocztowy 01-813
Panstwo Polska
Województwo mazowieckie
Tel 225 693 700
Fax 225 693 712
Email zamowienia.publiczne@cmkp.edu.pl
Adres strony url www.cmkp.edu.pl
Regon 000289093
Obowiązkowa Tak
Zamieszczanie obowiazkowe Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia podmiot prawa publicznego
Czy dostep dokumentow zamowienia Tak
Dostep dokumentow zamowienia http://www.cmkp.edu.pl/category/ogloszenia-cp/ogloszenia-o-postepowaniach/
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja Tak
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://www.cmkp.edu.pl/category/ogloszenia-cp/ogloszenia-o-postepowaniach/
Czy wymagane przeslanie ofert Tak
Wymagane przeslanie ofert inny ofertę składa się pod rygorem nieważności w formie pisemnej w postaci papierowej (w oryginale) podpisanej własnoręcznie przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy
Czy podzielone na czesci Nie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres siedziba Zamawiającego przy ul. Marymonckiej 99/103, 01813 Warszawa, pok. 2829 (Kancelaria)
Numer referencyjny ZP-171/17
Rodz zam D
Okres2c 21
Szacunkowa wart zam calosc 232483.78
Waluta calosc PLN
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 Nie
Czas O
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow 1. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: spełniają warunki udziału w postępowaniu w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej i wykażą, że Wykonawca posiada doświadczenie umożliwiające realizację zamówienia na odpowiednim poziomie jakości, tj. że Wykonawca w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, należycie wykonał, co najmniej 2 (dwa) zamówienia, polegające co najmniej na dostawie komputerów stacjonarnych (jednostki centralne lub komputery typu all-in-one) lub komputerów przenośnych, o wartości nie mniejszej niż 100 000,00 PLN brutto każde, /UWAGA 1: W przypadku usług nadal wykonywanych, wartość i zakres usługi wykonanej do dnia składania ofert (nie wcześniejszego jednak niż wynika to z dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie) musi odpowiadać wartości i zakresowi określonemu w warunku./ /UWAGA 2: W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia co najmniej jeden z Wykonawców (lub kilku z nich łącznie) musi spełniać warunki udziału w postępowaniu określone przez Zamawiającego./ /UWAGA 3: Jeżeli Wykonawca na potwierdzenie spełniania powyższego warunku, wykaże zamówienia, których wartość wyrażona jest w walucie innej niż PLN, winien dokonać przeliczenia tej wartości na PLN według średniego kursu danej waluty obcej ogłoszonego przez Narodowy Bank Polski na dzień zamieszczenia ogłoszenia o niniejszym zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych, tabela A – tabela średnich kursów walut obcych./
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow Nie
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie Nie
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia Tak
Zakresie warunkow udzialu 1.Wykonawca obowiązany jest złożyć na wezwanie Zamawiającego w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie – wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie – wzór wykazu dostaw stanowi Załącznik nr 5 do SIWZ; 2) dowody, o których mowa powyżej, tj. referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2. Wykonawca, który polega na zdolnościach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, zobowiązany jest udowodnić, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz że stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, składając dokumenty, które określają w szczególności: 1) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu; 2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 3) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego.
Inne dokumenty niewymienione 1. Wykonawca obowiązany jest złożyć na dzień składania ofert: 1) wypełniony formularz ofertowy, sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ, zawierający w szczególności oświadczenie o: a) oferowanym przedmiocie zamówienia, cenach jednostkowych i łącznej cenie ofertowej za realizację zamówienia, b) terminie realizacji zamówienia i warunkach płatności, c) terminie związania ofertą, d) akceptacji wszystkich postanowień SIWZ i wzoru umowy bez zastrzeżeń, e) częściach zamówienia, których wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom, wraz z podaniem nazw firm tych podwykonawców; 2) pełnomocnictwo (oryginał lub notarialnie poświadczona kopia), w przypadku gdy: a) Wykonawca dokonuje jakichkolwiek czynności w postępowaniu przez przedstawiciela (np. podpisanie i złożenie oferty lub innych oświadczeń w imieniu i na rzecz Wykonawcy, poświadczanie za zgodność z oryginałem kopii dokumentów), a uprawnienie do dokonania tych czynności nie wynika z ustawy lub wpisu do rejestru przedsiębiorców, b) Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia i ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego; 3) specyfikację techniczną oferowanego sprzętu, sporządzoną z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ – stanowiącą treść oferty oraz podstawę do dokonania oceny oferty w ramach kryterium oceny ofert; 4) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie wskazanym w rozdziale V SIWZ, którego wzór stanowi Załącznik nr 3 do SIWZ: a) dotyczące Wykonawcy albo każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie - w celu wykazania braku istnienia wobec danego Wykonawcy podstaw wykluczenia oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w którym dany Wykonawca wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu, b) zawierające informacje o innych podmiotach, na których zasoby powołuje się Wykonawca – w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania – w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na ich zasoby - warunków udziału w postępowaniu. 2. Wykonawca –- w terminie do 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp – obowiązany jest przekazać Zamawiającemu w celu potwierdzenia braku podstawy wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp: 1) oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; 2) dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu – jeżeli Wykonawca złożył oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej. /UWAGA: Wzór oświadczenia o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej stanowi Załącznik nr 4 do SIWZ. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego, oświadczenie, o którym mowa powyżej, obowiązany jest złożyć każdy z nich./
Wykaz potwierdzenie okolicznosci 1. Wykonawca obowiązany jest złożyć na wezwanie Zamawiającego w celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego: 1) w przypadku zaoferowania rozwiązań równoważnych Wykonawca winien złożyć dokumenty, o których mowa w rozdziale III ust. 8 SIWZ, tj. specyfikację producenta potwierdzającą parametry oferowanych produktów, w języku polskim lub angielskim – dopuszcza się wydruki ze stron internetowych producenta; 2) certyfikat CE lub deklaracja zgodności wystawiona przez producenta oferowanego sprzętu w oferowanej konfiguracji w języku polskim lub angielskim – dla oferowanych komputerów All In One i komputerów przenośnych, 3) dokument poświadczający, że oferowany sprzęt produkowany jest zgodnie z programem znakowania efektywności energetycznej ENERGY STAR – dla oferowanych komputerów All In One i komputerów przenośnych – lub dokument poświadczający, że oferowany sprzęt przeszedł równoważne testy energetyczne, w języku polskim lub angielskim (dopuszcza się wydruki ze stron internetowych, w szczególności www.energystar.gov).
Wadium 1. Przed upływem terminu składania ofert, Wykonawca obowiązany jest wnieść wadium w kwocie 4 000,00 PLN (słownie: cztery tysiące złotych). 2. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359, z późn. zm.). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek bankowy Zamawiającego numer: 26 1240 6247 1111 0000 4974 0932, ze wskazaniem w tytule przelewu: „Wadium w postępowaniu nr ZP-171/17”. 5. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, wskazanym w ust. 3, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 6. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wadium wnoszonego w formie: 1) pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty; 2) innej niż pieniądz – oryginał dokumentu został złożony wraz z ofertą w oddzielnej kopercie, a jego kopia została spięta/zszyta wraz z pozostałymi oświadczeniami i dokumentami składającymi się na ofertę. 7. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe zobowiązanie do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego złożone w terminie związania ofertą. 8. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku określa ustawa Pzp.
Czy wadium Tak
Czy przewiduje udzielenie zaliczek Nie
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej zasadniczej Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Zmiana postanowień Umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy, jest możliwa poprzez: 1) zmianę modelu oferowanego Sprzętu lub jego elementu w przypadku zastąpienia go innym modelem lub wersją pod warunkiem, że charakteryzuje się on parametrami co najmniej takimi jak model pierwotnie oferowany lub został udoskonalony lub dodatkowo wyposażony, z zastrzeżeniem niezmienności wynagrodzenia, o którym mowa w § 4 ust. 1 umowy; 2) zmianę terminu realizacji dostawy o okres odpowiadający wstrzymaniu lub opóźnieniu tego terminu w przypadku wystąpienia okoliczności spowodowanych siłą wyższą, w tym wystąpieniem zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć z pewnością, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach albo działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie prac, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze Stron, z zastrzeżeniem, że okres ten nie może trwać dłużej niż 30 dni.
Kryt 0 Cena
Kryt 0p 60
Czy będzie aukcja Nie
Data składania wniosków 06/04/2017
Godzina składania wniosków 10:00
IV 4 4 jezyki 1. postępowanie prowadzone jest w języku polskim; 2. oświadczenia lub dokumenty sporządzone w języku obcym składane są wraz z tłumaczeniem na język polski z wyjątkiem oświadczeń i dokumentów, w przypadku, których Zamawiający wyraził zgodę na ich złożenie w języku obcym.
Termin on
Termin związania ofertą 30
Zastosowanie procedury pzp Nie
IV 6 2 SkrocenieTerminu Nie
IV 6 5 Nie
Czy unieważnienie Tak
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)