Działania informacyjno-promocyjne dla zadania pn.: ”Modernizacja śluz odrzańskich na Kanale Gliwickim, na odcinku w zarządzie RZGW Gliwice – przystosowanie do III klasy drogi wodnej – etap II” obejmującego dwa odrębne przedsięwzięcia inwestycyjne o nazwie: 1) Modernizacja śluzy Nowa Wieś, 2) Modernizacja śluzy Sławięcice.

Data publikacji 2017-03-29
Data zakończenia 2017-04-25 10:00:00
Instytucja Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Gliwicach
Miejscowość Gliwice
Województwo śląskie
Branża
  • Drukowane książki, broszury i ulotki,
  • Usługi programowania pakietów oprogramowania

Szczegóły

Numer ogłoszenia 53600 / 2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 793414000, 221000001
Adres strony internetowej siwz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia są działania informacyjno-promocyjne modernizacji dwóch śluz: śluzy Nowa Wieś i śluzy Sławięcice, która jest współfinansowana ze środków pomocowych Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego ”Infrastruktura i Środowisko” (POIŚ) na lata 2014-2020
W zakres zamówienia wchodzą niżej wymienione działania informacyjno-promocyjne:
1) wykonanie tablic informacyjnych,
2) wykonanie tablic pamiątkowych,
3) publikacja artykułów prasowych,
4) wykonanie dokumentacji fotograficznej przebiegu prac budowlanych,
5) realizacja filmu promocyjnego,
6) organizacja konferencji prasowych,
7) wydanie broszury informacyjnej,
8) wykonanie materiałów promocyjnych.
Lokalizacja:
1. Śluza Nowa Wieś zlokalizowana w km 7+800 Kanału Gliwickiego, województwo opolskie, miasto Kędzierzyn-Koźle
2. Śluza Sławięcice zlokalizowana w km 15+190 Kanału Gliwickiego, województwo opolskie, miasto Kędzierzyn-Koźle.

Niniejszy opis ma charakter ogólnej informacji o przedmiocie zamówienia. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia został przedstawiony w Opisie przedmiotu zamówienia- Część III SIWZ – OPZ.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 2017
Nazwa Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Gliwicach
Ulica Sienkiewicza
Nr domu 2
Miejscowość Gliwice
Kod Pocztowy 44-100
Panstwo Polska
Województwo śląskie
Tel 327 774 926
Fax 327 774 999
Email dyrekcja@gliwice.rzgw.gov.pl
Adres strony url http://www.gliwice.rzgw.gov.pl/
Regon ---
Obowiązkowa Tak
Zamieszczanie obowiazkowe Tak
Nazwa projektu programu Program Operacyjny „Infrastruktura i Środowisko” (POIiŚ) na lata 2014-2020
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia inny:
Czy dostep dokumentow zamowienia Tak
Dostep dokumentow zamowienia www.gliwice.rzgw.gov.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja Tak
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.gliwice.rzgw.gov.pl
Czy wymagane przeslanie ofert Tak
Wymagane przeslanie ofert inny Składanie oferty odbywa się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe (Dz. U. poz. 1529 oraz z 2015 r. poz. 1830), osobiście lub za pośrednictwem posłańca.
Czy podzielone na czesci Nie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Gliwicach, ul. Sienkiewicza 2, 44 - 100 Gliwice, sekretariat - pok. 207
Numer referencyjny EZ / IP - IR – 370 – 4/17
Rodz zam U
Okres2c 31/12/2020
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 Nie
Czas O
Informacje na temat katalogow Zamawiający na podstawie art.29 ust.3a ustawy PZP wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia: • wykonywanie czynności związanych z realizacją filmu promocyjnego i wykonania dokumentacji fotograficznej przebiegu prac budowlanych • wykonywanie czynności związanych z projektowaniem graficznym wynikających z OPZ 1) W celu udokumentowania zatrudnienia osób wykonujących powyższe czynności na umowę o pracę, Wykonawca lub Podwykonawcy zobowiązani są do przedkładania co kwartał oświadczenia zawierającego informację o liczbie osób oraz o zakresie czynności wykonywanych w danym kwartale na podstawie umowy o pracę. 2) W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy i Podwykonawcy odnośnie spełniania przez nich wymogu zatrudniania na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane powyżej czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: żądania poświadczonej za zgodność z oryginałem kopi umowy/umów o pracę odpowiednio zanonimizowanej w sposób zapewniający ochronę danych osobowych 3) Wykonawca zapłaci Zamawiającemu kary umowne za każdy stwierdzony przypadek, gdy czynności zastrzeżone dla wykonywania przez osoby zatrudnione na umowę o pracę wykonują osoby zatrudnione na innej podstawie w wysokości 500zł za każdy rozpoczęty miesiąc, w którym zatrudnienie jest niezgodne z umową, kara w tej samej wysokości przysługuje za niewykonanie obowiązku udowodnienia Zamawiającemu zatrudnienia którejkolwiek z tych osób na podstawie umowy o pracę.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Wykonawca musi wykazać się wiedzą i doświadczeniem w zrealizowaniu w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie co najmniej dwóch usług których przedmiotem były działania informacyjno-promocyjne, gdzie wartość każdej z tych usług wynosiła minimum 60 tys. zł. brutto. Jako wykonanie usługi należy rozumieć usługi wykonane i zakończone Świadectwem Przejęcia lub protokołem odbioru usług.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie Tak
Art 24 ust 5 pkt 1 Tak
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia Tak
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1)odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy;
Zakresie warunkow udzialu Wykazu usług wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert do udziału w postępowaniu.
Wadium 1) Każdy Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: 3000,00 PLN (słownie złotych: trzy tysiące 00/100 ); 2) Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku następujących formach, w zależności od wyboru Wykonawcy: a) pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego tj.: 65 1010 1212 0052 1013 9120 0000 - NBP O/O Katowice (w tytule przelewu należy wpisać sygnaturę przetargu EZ/IP-IR–370–4/17) b) poręczeniach bankowych; c) poręczeniach pieniężnych spółdzielczych kas oszczędnościowo-kredytowych; d) gwarancjach bankowych; e) gwarancjach ubezpieczeniowych; f) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 poz. 1804 oraz z 2015 poz. 978 i 1240). 3) Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji powinno być złożone w oryginale w kasie RZGW w Gliwicach, ul. Sienkiewicza 2, pok. 408 i musi obejmować cały okres związania ofertą.
Czy wadium Tak
Czy przewiduje udzielenie zaliczek Nie
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej zasadniczej Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Gdy zajdzie co najmniej jedna z okoliczności przewidzianych w art. 144 ust 1. Ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo Zamówień Publicznych. 2. W przypadku wystąpienia działania siły wyższej rozumianej jako zdarzenie zewnętrzne, niemożliwe do przewidzenia i niemożliwe do zapobieżenia (katastrofalne działania przyrody – np. powódź, pożar), akty władzy ustawodawczej i wykonawczej (np. wywłaszczenie) oraz niektóre zaburzenia życia zbiorowego (np. zamieszki uliczne, zamachy terrorystyczne) – zmianie może ulec termin realizacji zamówienia; 3. Gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia, a w szczególności zmiana stawki podatku VAT, zmiany stawki minimalnego wynagrodzenia za pracę, zmiana zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub zdrowotnym; 4. Gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wprowadzonych w umowach pomiędzy Zamawiającym a instytucjami nadzorującymi realizację projektu, w ramach którego realizowane jest zamówienie – zmianie może ulec termin realizacji zamówienia; 5. Zmiany terminu realizacji przedmiotu zamówienia wraz ze skutkami wprowadzenia takiej zmiany, przy czym zmiana spowodowana może być okolicznościami leżącymi wyłącznie po stronie Zamawiającego lub okolicznościami niezależnymi zarówno od Zamawiającego jak i od Wykonawcy, tj. np. zmianą terminu realizacji robót budowlanych, okoliczności zaistniałe w trakcie realizacji przedmiotu umowy utrudniające lub uniemożliwiające terminowe wykonanie przedmiotu umowy; 6. Wystąpienia warunków atmosferycznych uniemożliwiających wykonywanie działań będących przedmiotem promocji, mających wpływ na termin realizacji umowy; 7. Gdy zaistnieje inna, niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania umowy, zgodnie ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia - Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy, w szczególności terminu realizacji zamówienia; 8. Zmiana formy zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 9. Zmiana zabezpieczenia należytego wykonania umowy w związku ze zmianą warunków realizacji umowy z tytułu zmiany terminu realizacji zamówienia; 10. Z uwagi na niezależne od Stron umowy zmiany dotyczące osób kluczowych dla realizacji umowy, np. osób reprezentujących Strony, odpowiedzialnych za realizację przedmiotu umowy.
Kryt 0 Cena
Kryt 0p 60
Czy będzie aukcja Nie
Data składania wniosków 25/04/2017
Godzina składania wniosków 10:00
Termin on
Termin związania ofertą 30
Zastosowanie procedury pzp Tak
IV 3 1 Przewidziane jest zastrzezenie Nie
IV 3 1 Przewidziany podzial Nie
IV 3 2 PodzialDialogu Nie
IV 3 3 PodzialNegocjacji Nie
IV 6 2 SkrocenieTerminu Nie
IV 6 6 1) Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została oceniona najwyżej, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp. 2) PODWYKONAWSTWO: a) Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. b) Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. c) Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców, zgodnie z pkt 10.8 IDW. 3) Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje zamawiającemu oświadczenie na formularzu 3.3 zamieszczonym w Rozdziale 3 Części I niniejszej SIWZ o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Propozycja treści oświadczenia została zamieszczona w Rozdziale 3 Części I niniejszej SIWZ (Formularz 3.3.). 4) Wykonawca, przed podpisaniem umowy, zobowiązany jest do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy na kwotę stanowiącą 10% ceny brutto podanej w ofercie. Formy wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa art.148 ust.1 ustawy Pzp. 5) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 9.7.2) lit. a) Cz. I IDW – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 6) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 7) Na wezwanie Zamawiającego Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, zobowiązany jest do przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w pkt. 9.7.2.) lit.a) IDW oraz właściwych dokumentów wskazanych w pkt. 9.7.1.) IDW odpowiednio do udostępnianych zasobów. 8) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu z powodu nie spełniania warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp, oraz o których mowa w pkt 8.2.2. IDW , natomiast spełnianie warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy wykazują zgodnie z pkt 7.2. IDW.
IV 6 5 Nie
Czy unieważnienie Tak
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)