Usługa serwisu pogwarancyjnego dla systemu wdrożonego w ramach „Pilotażowego wdrożenia RIS Dolnej Odry”

Data publikacji 2017-03-29
Data zakończenia 2017-04-07 09:30:00
Instytucja Urząd Żeglugi Śródlądowej
Miejscowość Szczecin
Województwo zachodniopomorskie
Branża
  • Usługi pomocy komputerowej i podobne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 53703 / 2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 722532005
Adres strony internetowej siwz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na serwisowaniu pogwarancyjnym systemu wdrożonego w ramach „Pilotażowego Wdrożenia RIS Dolnej Odry”. Usługa polega na zapewnieniu ciągłości działania systemu teleinformatycznego uruchomionego w ramach w/w wdrożenia.
Wsparcie techniczne powinno być realizowane 24 godziny na dobę i 7 dni w tygodniu. Serwis powinien być przeprowadzany na miejscu zamontowania poszczególnych elementów składowych systemu oraz w Centrum RIS. Zakres usług serwisowych powinien obejmować sprawdzenie poprawności działania urządzeń, ewentualne czyszczenie, testy eksploatacyjne i wprowadzenie potencjalnych korekt zapewniających poprawne działanie całego systemu.
Wykonawca uzgodni szczegółowy zakres czynności serwisowych i obsługi technicznej z Zamawiającym nie później niż 15 dni roboczych od chwili podpisana umowy. Usługa obejmuje swym zakresem przeglądy, o których mowa powyżej oraz reakcje serwisowe na zgłoszenie awarii poszczególnych elementów lub całości systemu. W przypadkach, w których usunięcie usterki wymaga naprawy w zewnętrznym serwisie lub zakupu nowego urządzenia Wykonawca przedstawi kosztorys usunięcia usterki, który po zatwierdzeniu zostanie rozliczony przez Zamawiającego.

1. ZAKRES ODPOWIEDZIALNOŚCI
Usługa serwisowa obejmuje swym zakresem rutynowe przeglądy, które będą przeprowadzane przez wykwalifikowany personel w czasie umożliwiającym ciągłość pracy sytemu. Lista przeglądów powinna być ustalona przez Wykonawcę w przeciągu 15 dni roboczych od dnia podpisania umowy i przekazana do akceptacji przez Zamawiającego.
Ponadto Wykonawca odpowiada za zapewnienie gotowości do reakcji serwisowych wykwalifikowanego personelu zgodnie z opisem w rozdziale „Czasy Reakcji”. Koszty związane z usuwaniem problemów dotyczących oprogramowania są w całości ponoszone przez Wykonawcę w zakresie zapewnienia ciągłości działania zintegrowane środowisko systemowe klasy RIS integrującego podsystemy: VTT, ERI, NTS, AIS, VHS, DGPS, Radar oraz system do produkcji elektronicznych map nawigacyjnych IENC;
Na chwilę obecną Zamawiający dysponuje pakietami gwarancyjnymi producentów urządzeń, z którymi Wykonawca będzie się kontaktował w imieniu Zamawiającego w przypadku wystąpienia ewentualnych usterek. Lista komponentów systemu RIS objętych rozszerzonym wsparciem gwarancyjnym:
1) Serwer IBM klasy Blade Center H;
2) Układa zasilania awaryjnego UPS Eaton;
3) Serwer kopii zapasowych EMC Avamar GEN4;
Koszt przywrócenia sprawności poniżej wymienionych komponentów bez pogwarancyjnego wsparcia technicznego producenta, wymagających interwencji autoryzowanego serwisu lub wymiany, zostaną uregulowane przez Zamawiającego w oparciu o kosztorys przekazany do akceptacji przez Wykonawcę:
a) Sieć telekomunikacyjna w tym łącza radiowe dostarczone w ramach pilotażowego wdrożenia RIS Dolnej Odry;
b) Urządzenia wchodzące w skład monitoringu wizyjnego CCTV;
c) Urządzenia wchodzące w skład podsystemu monitoringu radarowego;
d) Urządzenia wchodzące w skład podsystemu łączności VHF;
e) Urządzenia wchodzące w skład podsystem łączności AIS wraz z komponentami umożliwiającymi dystrybucję poprawek DGPS;
f) System czujników hydro-meteo;
2. CZASY REAKCJI
Wszystkie zgłoszenia muszą być potwierdzone przez wskazany personel techniczny Wykonawcy nie później niż 8 godzin od chwili zgłoszenia usterki drogą telefoniczną, mailową lub za pośrednictwem dedykowanego portalu serwisowego matis.ris-odra.pl.
a. Usterki związane z oprogramowaniem i konfiguracją urządzeń
W przypadku zgłoszeń dotyczących problemów technicznych, których diagnostyka i ewentualne usunięcie przyczyny niesprawności może zostać wykonane zdalnie wówczas usterka powinna zostać usunięta nie później niż do końca następnego dnia roboczego od chwili zgłoszenia.
b. Usterki związane z naprawą urządzeń w miejscu instalacji
W przypadku zgłoszeń dotyczących problemów technicznych, których diagnostyka i ewentualne usunięcie wymaga interwencji technicznej w miejscu wystąpienia niesprawności a rozwiązanie problemu nie może zostać wykonane zdalnie wówczas ustalenie przyczyn awarii powinno nastąpić nie później niż do końca następnego dnia roboczego, a jej usunięcie nie później niż w przeciągu 5 dni od chwili zgłoszenia przez przedstawicieli Zamawiającego. Czas reakcji stanowi kryterium oceny ofert.
c. Usterki związane z awariami urządzeń wymagającymi naprawy poza miejscem instalacji lub
wymiany na nowe.
W przypadku zgłoszeń dotyczących awarii urządzeń, które w oparciu o przeprowadzoną diagnostykę wymagają naprawy poza miejscem instalacji lub zakupu nowego – wówczas przyjmuje się, że przyczyny awarii powinny zostać ustalone nie później niż następnego dnia roboczego. Przygotowanie kosztorysu przywrócenia działania systemu i przekazanie do akceptacji Zamawiającego powinno nastąpić nie później niż w przeciągu 5 dni od chwili otrzymania zgłoszenia przez przedstawicieli Zamawiającego. Usunięcie awarii powinno nastąpić nie później niż do 10 dni roboczych od chwili otrzymania zgłoszenia. Czas reakcji stanowi kryterium oceny ofert.
3. SPOSÓB DOKONYWANIA ZGŁOSZEŃ SERWISOWYCH
Wszystkie zgłoszenia serwisowe będą rejestrowane w systemie mantis.ris-odra.pl. Ponadto Wykonawca wskaże numer telefonu oraz adres poczty elektronicznej na który będzie można dokonywać zgłoszeń niezależnie od systemy Mantis. Obsługa zgłoszeń serwisowych będzie odbywać się w języku polskim.
4. INFROMACJE DODATKOWE
Opis architektury Pilotażowego Systemu RIS Dolnej Odry jest zawarty w ramach „Studium Wykonalności dla Pełnego wdrożenia Granicznego i Dolnego odcinka Odry” i jest dostępny na stronie internetowej:
http://szczecin.uzs.gov.pl/news_90_studium_wykonalnosci_dla_pelnego_wdrozenia_granicznego_i_dolnego_odcinka_odry_.htm

Dodatkowe informacje

Biuletyn 2017
Nazwa Urząd Żeglugi Śródlądowej
Ulica pl. Batorego
Nr domu 4
Miejscowość Szczecin
Kod Pocztowy 70207
Panstwo Polska
Województwo zachodniopomorskie
Tel 91 43 40 279, 44 03 354
Fax 91 43 40 129
Email jmjarosz@wp.pl
Adres strony url http://szczecin.uzs.gov.pl/
Regon 701702100000
Obowiązkowa Tak
Zamieszczanie obowiazkowe Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia administracja rządowa terenowa
Dostep dokumentow zamowienia http://szczecin.uzs.gov.pl/
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://szczecin.uzs.gov.pl/
Czy podzielone na czesci Nie
Numer referencyjny Sz-351-024/2017
Rodz zam U
Okres2c 31/12/2017
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 Nie
Czas O
Okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże że w okresie ostatnich 3 lat Przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje, co najmniej 1pracę polegającą na świadczeniu usługi wsparcia technicznego systemu monitorowania sytuacji nawodnej. Zakres usługi powinien obejmować swym zakresem co najmniej wymienione poniżej podsystemy: a. VTT - podsystem śledzenia i namierzania statków; b. NtS - podsystem opracowania i publikacji komunikatów dla kierowników statków; c. ERI – podsystem elektronicznego raportowania statków; d. AIS – podsystem automatycznej identyfikacji statków z funkcjonalnością dystrybucji poprawek DGPS; e. RADAR – podsystem monitorowania ruchu statków z wykorzystaniem urządzeń radarowych; f. VHF – system łączności głosowej VHF; g. IENC – system produkcji śródlądowych elektronicznych map nawigacyjnych; h. CCTV – system monitoringu wizyjnego; i. Hydro-meteo – sieć sensorów hydrometeorologicznych. Ocena spełnienia warunku będzie dokonana na zasadzie "spełnia/nie spełnia" na podstawie potwierdzających go dokumentów.
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow Nie
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie Tak
Art 24 ust 5 pkt 1 Tak
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia Tak
Wykaz dokumentow zaswiadczen odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisu wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 PZP.
Inne dokumenty niewymienione Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innymi wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
Czy wadium Nie
Czy przewiduje udzielenie zaliczek Nie
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Nie
Kryt 0 cena
Kryt 0p 60
Czy będzie aukcja Nie
Data składania wniosków 07/04/2017
Godzina składania wniosków 09:30
IV 4 4 jezyki Polski
Termin on
Termin związania ofertą 30
Zastosowanie procedury pzp Tak
IV 6 2 SkrocenieTerminu Nie
IV 6 5 Nie
Czy unieważnienie Tak
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)